Miellyttävät sanat, termit ja sanonnat

  • 85 656
  • 354

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hmm. Mulla on kaveri, joka harrastaa opiskelijakavereineen sellaista "skidiä dippailua, ei mitään homoa".
Tätä toteutetaan totta kai kännissä sammuneelle kaverille, eli vedetään housut alas ja ujutetaan omaa löysää siitintä kaverin anukseen.
Omasta mielestäni moinen touhu on kyllä jo aika homoa, itselle kävisi nimittäin luonnon päälle työntää pippeliä jätkän perssiiseen.

Tuota kutsutaan myös homoraiskaamiseksi ja seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, ja tuosta voi huoletta nostaa syytteet. Mitään kovin miellyttävää tuollaisesta "skidistä dippailusta" on vaikea keksiä.

Eipä tulisi mieleenkään tuollaisen porukan pippaloihin mennä, jos tupa on täynnä raiskaavia homoja. Varmaan saisi vielä jotain tyrmäystippoja juomaan, jotta seksuaalirikolliskaverisi ystävineen saisi toteuttaa sairaita fantasioitaan.

Kaverillesi tekisi kuohari terää. Enkä tarkoita kuohuviiniä. Loppuisi dippailu kun ei olisi millä dipata.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tätä toteutetaan totta kai kännissä sammuneelle kaverille, eli vedetään housut alas ja ujutetaan omaa löysää siitintä kaverin anukseen.
Omasta mielestäni moinen touhu on kyllä jo aika homoa, itselle kävisi nimittäin luonnon päälle työntää pippeliä jätkän perssiiseen.

Mulla taas oli kaveri, jonka ystäväpiirissä oli tapana työntää sammuneen kaverin kalleimpaan olutpullon suuosa. Mutta tämä kaveri olikin Tukholmasta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mulla taas oli kaveri, jonka ystäväpiirissä oli tapana työntää sammuneen kaverin kalleimpaan olutpullon suuosa. Mutta tämä kaveri olikin Tukholmasta.

Viime vuoden Alibissa oli kaveri, joka työnsi naisystävänsä vaginaan olutpullon sisälle ja hakkasi sitten tämän alavatsaa teleskooppipampulla, ynnä muutama kymmenen iskua vielä vartaloon ja päähän, taisi veitselläkin sipaista kunnes henki lähti naisystävästä.

Suhtaudun suurella epäilyksellä ihmisiin, joilla on tarve työntää kaluaan sammuneisiin tai survoa näihin lasiesineitä. Paljoa ei tarvita, että Alibin sivuilla nähdään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Anthony Burgessin kirjoittamassa kirjassa Kellopeli Appelsiini (myös kirjoitusmuotoa Kellopeliappelsiini käytetään) on miellyttävä lauseiden liitto, jossa on useita miellyttäviä sanoja. Sen suomennos kuuluu ja näkyy näin:

No mutta eikös se olekin haiseva pilipalibillyboy läski itse omassa persreiässään. Miten voitte te halvalta haiseva perunalastuöljypullo? Tuu hakeen jotain kiveksiis, jos sulla on edes kiveksiä lainkaan, sinä senkin eunukkihyytelö.

Kapteeni Haddock taitaisi tykätä tuosta.

Pilipalibillyboy. Kyllä vaan, Moog Konttinen!
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Supsuttelu on kiva sana. Sai alkunsa kavereiden kesken eräästä lautapelistä, jossa valloitetaan maailmaa, joko aggressiivisin sotatoimin tai hienovaraisemmin, eli "supsuttelemalla".

Kun Hervantaan avattiin Speakeasy-niminen ravintola, sai termi uuden elämän. Usein nähty tekstiviesti kavereiden kesken pitää sisällään vain kaksi sanaa: "Supsutteluun lounaalle?"
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Supsuttelu on kiva sana.
No on kyllä. Saman kuuloinen mukava sana on tupsu, jota (joskus muinoin) käytettiin tupakka-sanan korvikkeena. Esim. "Lähekkö tupsulle/tupsukalle?"
Kun Hervantaan avattiin Speakeasy-niminen ravintola, sai termi uuden elämän. Usein nähty tekstiviesti kavereiden kesken pitää sisällään vain kaksi sanaa: "Supsutteluun lounaalle?"

Selkeästi positiivisempi termi, kuin "salakapakka", joksi tuo speakeasy kääntyy.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Selkeästi positiivisempi termi, kuin "salakapakka", joksi tuo speakeasy kääntyy.

Tokihan se tiedossa oli, mitä termi tarkoittaa. Tuossa meidän versiossa mentiin enemmänkin termin alkulähteille, varovasti eli hiljaa puhumistahan se alunperin tarkoitti.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyydepato. Julma asia. Taistelu hyydepatoja vastaan jatkui koko yön. Hyydepato antoi vihdoin periksi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyydepato. Julma asia. Taistelu hyydepatoja vastaan jatkui koko yön. Hyydepato antoi vihdoin periksi.

Toi hyydepato pisti viikonlopun Hesarissa pari kertaa silmiin, on nimittäin minulle entuudestaan kohtalaisen vieras termi.

Ensin lauantaina luin hesarin ja silmäilin uutisen hyydepadosta hieman ihmetellen mistä on kyse sen kummemmin aiheen kohdalle pysähtymättä, ja kun eilen osui sitten jälleen silmiin uutinen hyydepadosta niin sitten piti oikein lukea juttu tarkemmin ja ryhtyä miettimään mikä se sellainen pato edes on.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onkos tämä hyydepato miten uusi termi? En ole itse ainakaan koskaan kuullut ja aika omituiselta kuulostaa. Mistä sanasta/sanoista tuo johtuu?

Ei ole miellyttäväkään termi, runoarvo heikko ja ikäviä kovia konsonantteja runsaasti :(
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Synnyinsija. Johtuipa eräänkin tuoreen ketjun otsakkeesta mieleeni moinen sana.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm. Mulla on kaveri, joka harrastaa opiskelijakavereineen sellaista "skidiä dippailua, ei mitään homoa".
Tätä toteutetaan totta kai kännissä sammuneelle kaverille, eli vedetään housut alas ja ujutetaan omaa löysää siitintä kaverin anukseen.
Omasta mielestäni moinen touhu on kyllä jo aika homoa, itselle kävisi nimittäin luonnon päälle työntää pippeliä jätkän perssiiseen.

Ensinnäkin tuon on jo homoa ja toisekseen tuo täyttää raiskaus tai seksuaallisenhyväksikäytön tai sen yrityksen piirteet. Vittu jos mun anukseen joku yrittäisin kyrpäänsä tunkea, edes kännissä ja läpällä, niin kyllä siitä metakka syntyisi. Jonkun pitäisi kouluttaa tuota sun frendiä ja sen kavereita. Pipo päässä toki ja sisätiloissa sen koulutuksen pitäisi tapahtua niin silminnäkijät olisi vähissä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ensinnäkin tuon on jo homoa ja toisekseen tuo täyttää raiskaus tai seksuaallisenhyväksikäytön tai sen yrityksen piirteet. Vittu jos mun anukseen joku yrittäisin kyrpäänsä tunkea, edes kännissä ja läpällä, niin kyllä siitä metakka syntyisi. Jonkun pitäisi kouluttaa tuota sun frendiä ja sen kavereita. Pipo päässä toki ja sisätiloissa sen koulutuksen pitäisi tapahtua niin silminnäkijät olisi vähissä.

Tuossa porukassa taitavat kaikki tietää, mitä sammumisen jälkeen tapahtuu. Minunkin mielestäni tuo on jo melkoisen homoa touhua ja jos joku yrittäisi muhun työntää mitä tahansa, kun minä nukun, niin läski tummuisi ensin ja sitten kyseltäisiin. Enkä mä ymmärrä kyllä sitäkään, miksi heteromies haluaa dippailla kulliaan miehen anukseen.

e. Mä taidan mennä nukkumaan. Istun yhdeltä yöllä keskustelupalstalla puolustelemassa dippi-jäbiä. Ei jumalauta. Jatketaan huomenna lätkän merkeissä.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Joku juttu adjektiivissa majesteetillinen pistää aina hymyilyttämään. Tämä kun voi oikeastaan tarkoittaa asianyhdeydestä riippuen aivan mitä tahansa.

Myös jo mainittu kardaaniakseli tai sylinteri kuulostavat hyvältä.
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Kernaasti

Korvia hivelevä, lämpimiä tunteita koko sielun voimin jakava sana. Ja ennen kaikkea miellyttävä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ensinnäkin tuon on jo homoa ja toisekseen tuo täyttää raiskaus tai seksuaallisenhyväksikäytön tai sen yrityksen piirteet. Vittu jos mun anukseen joku yrittäisin kyrpäänsä tunkea, edes kännissä ja läpällä, niin kyllä siitä metakka syntyisi. Jonkun pitäisi kouluttaa tuota sun frendiä ja sen kavereita. Pipo päässä toki ja sisätiloissa sen koulutuksen pitäisi tapahtua niin silminnäkijät olisi vähissä.

Ihme kitinää. Jos porukan kirjoittamattomat säännöt on selvät, ei tuossa ole mitään ongelmaa. Tosin meilläpäin sitä kutsutaan telakoitumiseksi.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mun mielestä neiti on kaunis kutsuma/hellittelynimi nuorelle naiselle, varsinkin tapailun ja alkuhuuman aikaan. Ärsyttävimpiä termejä silloin, jos samaa nimitystä käytetään jostain rumasta idiootista kiekkokaukalossa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minä en nainut äitiäsi. On hieno esimerkki oman kielemme monimuotoisuudesta. Aina kun painottaa eri sanaa, lauseen merkitys muuttuu täysin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eräältä vanhan liiton raksamieheltä kun kyseltiin, miksi eräs tämän asentama palkki on ihan vinossa, vastaus oli "Kai ny, ku ei sitä oo viä jyhmitty". Jyhmiminen on tarinan kuulemisesta asti kuulunut sanavarastooni.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukkelismakkelis
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös