Mestisseurojen fanit ja kannattajat.

  • 2 414
  • 1

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Aukaisen nyt tällaisen ketjun. Joskus muistan jonkun tähän viittaavan otsikon nähneeni, mutta nyt se ei silmään osu.
Tähän voisi sitten purkaa omia mietintöjä ja jatkaa niitä skismoja mitä aika-ajoin joidenkin muiden ketjujen alle pääsee syntymään.

Muutamia omia ajatuksiani mitä olen tässä aikojen saatossa havainnut suomalaisessa lätkässä.

Buuaminen vastustajalle on täyttä skeidaa. Ilman molempien joukkueiden urheilijoita ei olisi pelejä. Kiekossa puhutaan monesti vastustajan kunnioittamisesta jne. niin mikäs helvetti, ettei se yleisössä näy?
Tässä "kannattajan" kommentti erään seuran facesivulta
"Olis aika noloa ottaa pataan maaseutupitäjän paikalliselta harrastajaseuralta"
Siis mitä helvettiä? Miten tuollainen kommentti liittyy tähän peliin. Onni, että tässä tapauksessa kävi noinkin nolosti ja se tappio tuli.

Olen itse siviilissä tahtoessani ärsyttäjänä maailmanluokan heppu, mutta urheiluareenoille en sitä puoltani tuo.

Kannattajana en ole muistaakseni koskaan joutunut vääntämään toisen fanin kanssa, mutta tavalliset rivikatsojat eivät osaa käyttäytyä...ja sekäs välillä vituttaa ja sitten kun vastaat, saat sen paskafanin leiman otsaan. Onko tässä mitään älyä?
Jotkut faniryhmät ilmaisesti vääntävät keskenäänkin, mutta siihen ongelmaan en ole itse törmännyt. Ehkä se, että käyttäytyy itse asiallisesti vaikuttaa siihen mitä saa vastaan.
Olisiko näin?

Mihinkäs suuntaan itse haluaisit tätä katsomokäyttäytymistä viedä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
En nyt oikein ymmärtänyt avausviestin pointtia. Ilmeisesti joku on kommentoinut oopperakaupungin pallokerhoa väärin sanankääntein, eli voimia sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös