Mestiskarsinnat 2017

  • 86 992
  • 361

kahvakiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Tänään oli onni mukana ja antoi anteeksi löysäilyä. Jospa tämä lepsuilu jää tässä sarjassa tähän peliin ja seuraavissa palataan samaan draiviin kuin alkuviikosta. Onnittelut voitosta myös Iisalmeen.

En usko ihan tahalliseen löysäilyyn , vaan siihen, että viides peli seitsemään päivään. Eli väsymyksen piikkiin laittaisin nuo oman pään sekoilut ja harhasyötöt. Väsynyt pelaaja tekee huonoja ratkaisuja. Onneksi tämäkin peli riitti tänään. Smura on noussut runkosarjan korpivaellukselta voittavaksi vahdiksi, tänään tukku isoja torjuntaja, liikkuu ja peittää niinkuin eri mies, jos runkosarjaan vertaa.

Parin päivän tauko Hokille tulee hyvään saumaan, saa muut pelailla nyt pyhänaikaan, Ladataan akut ja maanantai iskemme kotona JHT:n kimppuun!
 
Viimeksi muokattu:

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Varmasti olet ihan oikeassa, en sitä tahalliseksi sanonutkaan? Tosin ihmetyttää että hyökkäyspäässä oltiin paljon aktiivisempia ja terävämmin kiekossa kuin omassa päässä. Mutta taatusti peliputki on alkanut painaa ja tauko on juuri oikeaan aikaan. Onneksi tänään oli kerrankin sitä tuuriakin Hokilla!

Ja Smura on todellakin vastannut huutoon. Tasonnosto runkosarjasta on Hokin pelastus.
 

kahvakiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Varmasti olet ihan oikeassa, en sitä tahalliseksi sanonutkaan?.

Mutta minä tarkoitin sitä, että ei se löysäilyä ollut, vaan väsyneiden pelaajien virheitä. Hyökkäyspäässä saatiin apuja Jyp puolustajilta, jotka avasivat hitaasti ja karvaamalla saatiin painetta. Maalipaikkoja hyökkäyspäässä oli muita otteluita vähemmän.
 

Lätkä

Jäsen
Sarja kääntyy lopuilleen. Hokin kannalta varsin mieluisasti. Jäljellä 3 matsia, joista kaksi kotona. Lisäksi pari päivää vapaata ennen loppu rutistusta. Vaikkakin nyt loppuun saakka täytyy pelata täysillä, niin kyllä tässä on hokkilaisten helpoin hengittää. Ellei nyt aivan sössitä, niin paikka divarissa on varma!
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Kyllä siinä oli ihan löysäilyä kun jätettiin menemättä tilanteisiin. Väsymyksestä johtuvaa varmasti mutta löysäilyä silti.

Kuten Laukkanenkin sanoi niin "halu puolustaa oli vähän hukassa". Ihmetyttää tosin että kun valmentaja tilanteen huomaa ja siitä kaksi kertaa vastustaja rokottaa niin aikalisää ei voi kuitenkaan ottaa että herättelisi porukkaa.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Hokin perustaso tekemisessä tuntuu olevan kova, niinkuin epäilinkin ja jatko näyttää vähintään hyvältä. Hienoa myös Iisalmelaisten voitto vaikkakin siinä Kalajokisilla oli paikat tasoittaa. Minut on lyönyt ällikällä tuo JHT:n kiekollinen pelaaminen, varsinkin kotona. Pystyvät pelaamaan kiekolla ahtaassa tilassa paremmin kuin Ketterä, arvelen että pienessä kotikaukalossa pelaaminen on opettanut näitä miehiä kun tänään tosissaan haastoivat iisalmella. Tosin omaan päähän tulee paljon virheitä joista taitava joukkue rankaisee, olin varma että IPK vie kuin mätäpottuämpäriä kotona vaan ei. Tsemppiä jatkoon, hienoa ja karmeata on tämä aika kiekkofanille.
 

kahvakiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Kuten Laukkanenkin sanoi niin "halu puolustaa oli vähän hukassa". Ihmetyttää tosin että kun valmentaja tilanteen huomaa ja siitä kaksi kertaa vastustaja rokottaa niin aikalisää ei voi kuitenkaan ottaa että herättelisi porukkaa.

Tähän sama toinen erä ja viimeinen kymppi olisi huutanut aikalisää ja rauhoittelua tai käskyä haluta alkaa puolustamaan. Ihme viilipytty tuo Laukkanen, kun käsilaukusta ei löydy aikalisää..
 
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
Tänään oli kyllä erittäin hermoja raastava peli Iisalmessa. IPK oli selvästi pelin herra, ja loikin runsaasti maalipaikkoja, mutta kun ei saatu sisään. Sitten tehtiin sellaisia paskamaaleja :D JHT teki aina perään, kun mekin tehtiin. Se "potkumaali" oli kyllä kyseenalainen, etenkin kun näytti että siihen olisi saatu vielä kosketus ennen viivan ylitystä. Hallissa oli tunnelma kohdillaan, ja yleisöä 1011!
Tuomari sai kiekonkin käteen, side paikoillee ja peli jatkuu! Respect. Tuomaroinnista sen verran, että kyllä niitä jäähyjä tuli ihan linjan mukaan. IPK rikkoi vähemmän sai vähemmän jäähyjä, JHT rikkoi enemmän sai myös enemmän jäähyjä.

Oli kyllä se Leskisen kolmannes imurointi aivan jäätävä. Siihen kun olisi ratkennut, niin mä en pystyis kattomaan enää IPKn logoa itkemättä.
 

Naxnax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdottomasti JHT/Kärpät
Onneksi olkoon Iisalmeen. Se että näissä karsinnoissa on nyt hävitty 3 peliä putkeen, vttu maalin marginaalilla niin ketuttaahan se! Sen nyt kuitenkin sanon, että iso hatunnosto jätkille! Pystytään oikeasti pelaamaan mestis jengejä vastaan todellakin tasaväkisiä otteluita. Tänäänkin ihan huikea taistelu. Harvoin alennun syyllistämään tuomareita, mutta nyt sen teen. Ylivoimaisesti surkeinta tuomari työskentelyä mitä näissä karsinnoissa on nähty. Antaisivat pelata kunnolla. Loistava esimerkki Ahlgrenin taklauksesta 4,32 ennen päätös summeria. En tiiä voiko puhtaammin taklata ja siitä helppo 2-minuuttinen. Hyi prkle!! No uutta matoa koukkuun ja sunnuntaina turpaan akkoja. Tsemit HT!
 

Knap

Jäsen
Loistava esimerkki Ahlgrenin taklauksesta 4,32 ennen päätös summeria. En tiiä voiko puhtaammin taklata ja siitä helppo 2-minuuttinen. Hyi prkle!! No uutta matoa koukkuun ja sunnuntaina turpaan akkoja. Tsemit HT!
Nyt en mene vannomaan, mutta mun mielestä JHTlla oli siinä viimeisen neljäminuuttisen aikana aika paljon tilanteita, jotka olisi pitänyt viheltää. Siinä katselin ja mietin mielessäni että "Ai tuota ei vihelletä, mutta sitten aiemmin helpompi vihellettiin"
 

-Olvi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK, Leijonat
Loistava esimerkki Ahlgrenin taklauksesta 4,32 ennen päätös summeria. En tiiä voiko puhtaammin taklata ja siitä helppo 2-minuuttinen. Hyi prkle!! No uutta matoa koukkuun ja sunnuntaina turpaan akkoja. Tsemit HT!

Taklaus olisi ollut puhdas jos siinä olisi ollut kiekko mukana, mutta kun vedetään kiekoton ukko levyksi niin onhan se penalty!

JHT:lle kyllä nousee hattu, ennen karsintoja olin varma että ottaa turpaan ja huolella mestis jengeiltä mutta kyllä se on ollut kaikkea muuta. Kyllä saa Ketterä veivata parhaansa irti itsestään jos meinaa pystyä suomisarjan mestaruuden itelleen ottamaan. JHT oli joka alueella paljon vaikeampi ja haastavampi vastus kuin Ketterä viikko sitten täällä Iisalmessa. Hieno jengi teillä Kalajoella ja siihen kun lisää sen kuudennen kenttäpelaajan kotona niiin ilmanko olette karsinoissa täysin mukana!!

IPK:n ketjukoostumukset oli vedetty uuteen uskoon tähän otteluun. YV- toimi hienosti kun pelattiin maalin takaa. Muuten kyllä vastustajat scoutanneet sen että Podzinsille koitetaan se veto paikka pelata viivaan. Kakkos yv:ssä Putkonen päässyt taas mukaan, hieno veto valmennukselta se

Neloskenttä oli helvetin hyvällä päällä tänään samoin kuin alivoima pelaaminen koko joukkueelta. Locans pelasi viltin jälkeen hienon matsin ja oli tunteella mukana. Ainut mikä jäi vähän mielenpäälle on tuo Pälveen pelaaminen. Kaveri pelaa hirveät minuutit mutta on itse epävarmuus ja riski jatkuvasti omille. Minne on jäänyt alkukaudesta tutut viivavedot ja ne helpot ekat syötöt. Leskisellä ei ollut helppo paikka tulla maaliin, ja tänään hänen esitys oli kyllä totaalisen huono. Onneksi Tolonen tuli ja piti joukkueen pystyssä vaikeissa paikoissa.

Huomenna on tiukka peli edessä jälleen kun pitäisi Imatralta hakea pisteet kotiin. Siellä odottaa varmasti viime keväästä katkera kotiyleisö Peli-Karhuja, mutta onhan se yleisö ennenkin hiljennetty.
 

Knap

Jäsen
IPK:n ketjukoostumukset oli vedetty uuteen uskoon tähän otteluun. YV- toimi hienosti kun pelattiin maalin takaa. Muuten kyllä vastustajat scoutanneet sen että Podzinsille koitetaan se veto paikka pelata viivaan. Kakkos yv:ssä Putkonen päässyt taas mukaan, hieno veto valmennukselta se

Neloskenttä oli helvetin hyvällä päällä tänään samoin kuin alivoima pelaaminen koko joukkueelta. Locans pelasi viltin jälkeen hienon matsin ja oli tunteella mukana. Ainut mikä jäi vähän mielenpäälle on tuo Pälveen pelaaminen. Kaveri pelaa hirveät minuutit mutta on itse epävarmuus ja riski jatkuvasti omille. Minne on jäänyt alkukaudesta tutut viivavedot ja ne helpot ekat syötöt. Leskisellä ei ollut helppo paikka tulla maaliin, ja tänään hänen esitys oli kyllä totaalisen huono. Onneksi Tolonen tuli ja piti joukkueen pystyssä vaikeissa paikoissa.

En oikein YVssä ymmärrä sitä, että tuota muokattiin nyt niin ettei päästä viivasta oikein vetämään one timereita. Esim. Ketterää vastaan tehtiinkö kaksi viivasta, ja JHTta vastaan vieraissa myös yksi. Meillä on noita pakkeja jolla on aivan huikeita vetoja (Auvinen, Kinnunen), niin miksi me ei käytetä sitä?

Locans oli tosi hyvä, vaikka ei maalia saanutkaan. Ei voi käsittää miten joku on noin hyvä kikkailemaan, ja pystyy vaan menemään. Harmi kun Locanssin ratkaisut ovat huonoja vain silloin kun sen maalipaikka on, ja harvoin hänen ansiostaan maalia loppujen lopuksi tulee.
 

-Olvi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK, Leijonat
En oikein YVssä ymmärrä sitä, että tuota muokattiin nyt niin ettei päästä viivasta oikein vetämään one timereita. Esim. Ketterää vastaan tehtiinkö kaksi viivasta, ja JHTta vastaan vieraissa myös yksi. Meillä on noita pakkeja jolla on aivan huikeita vetoja (Auvinen, Kinnunen), niin miksi me ei käytetä sitä?

Siinäpä se just onkin, kun kaveri scoutannut ne viivavedot niiin pakko keksiä muuta ja tänäänhän taisi 2maalia tulla siitä maalin edestä kun takaa pyöritettiin. Hyviä vetoja on just noilla mitä mainitsit ja podzins päälle mutta väkipakolla sitä ei sinne toinna yrittää niiin kuin Kajaanissa kävi. Samalla tapaa maalin takaa pyöritettäessä niitä paikkoja onetimereihin tulee kun vaan viivamiehet ajoittaa sen nousunsa oikein kuten viime vuonna Huttusen Otolle niitä pommipaikkoja pelattiin. Hyvä vaan että variaatioita löytyy, kuitenkin kuten tänäänkin osoitti niin YV:t on pirun tärkeässä roolissa.

Lehdistötilaisuudessa JHT-coutsi Petrell just kehuu IPK YV:tä kun uusia tuulia siihen tullut. Kannattaa muutenkin katsella tuo lehdistötilaisuus. Jatkoajantoimittajalta ei mene ihan putkeen taaskaan tuo lehdistön kysymysvuorolla esitetty kysymys ja siitä kyllä antaa Sinkkonen hienoa palautetta.
Lehdistötilaisuus | IPK - JHT 24.3.17 | 4-3 - YouTube
 

Big Bear

Jäsen
Näitä uusia tuulia IPK:n ylivoimaan olen pitkin talvea kaipaillutkin. Nyt se tosiaankin toimi, kun "Katosaattori" napautti maalin edestä kaksi pörsää. Toinen tosin syntyi just yv:n päättymisen jälkeen, mutta kuitenkin. Minun mielestä IPK:lta puuttuu Oton loukin jälkeen kunnon pyssy, joten ihan turhaan sieltä viivasta on haettu ratkaisua, olkoonkin että Kinnunen on muutaman maalin kauden aikana ranteella tempaissut. Minusta tuo Sinkkosen lehdistötilaisuudessa käyttäytyminen kertoo ennemminkin siitä, että paineet on hirmuiset. Jatkiksen toimittajalta ihan aiheellinen kysymys, että miksi Leskinen heitettiin maaliin. Miksi, kysyn minäkin edelleen? Meinasi nimittäin tulla niin iso moka, että se olisi jo tässä vaiheessa voinut maksaa sarjapaikan.
 

Knap

Jäsen
On kyllä Huttusta jo pikku hiljaa ikävä tuonne pakistoon, sellainen THE LEADER puuttuu, jota moni ei muista kun suorituksia ja sijoituksia katsoo.
S
Näitä uusia tuulia IPK:n ylivoimaan olen pitkin talvea kaipaillutkin. Nyt se tosiaankin toimi, kun "Katosaattori" napautti maalin edestä kaksi pörsää. Toinen tosin syntyi just yv:n päättymisen jälkeen, mutta kuitenkin. Minun mielestä IPK:lta puuttuu Oton loukin jälkeen kunnon pyssy, joten ihan turhaan sieltä viivasta on haettu ratkaisua, olkoonkin että Kinnunen on muutaman maalin kauden aikana ranteella tempaissut. Minusta tuo Sinkkosen lehdistötilaisuudessa käyttäytyminen kertoo ennemminkin siitä, että paineet on hirmuiset. Jatkiksen toimittajalta ihan aiheellinen kysymys, että miksi Leskinen heitettiin maaliin. Miksi, kysyn minäkin edelleen? Meinasi nimittäin tulla niin iso moka, että se olisi jo tässä vaiheessa voinut maksaa sarjapaikan.
Jatkoajan uutisessa kerrottiin että hallilla oli herättänyt parran pärinää tuo Leskisen aloittaminen, ketähän ne siellä on salakuunellut :D Kinnusella on myös hirmuinen lämäri. Ottohan tuolla luultavasti olisi vain mailoja hajottamassa :D Ei vaan, moni IPKn faneihin kuulumaton ei ymmärrä kuinka iso osa Otto tätä joukkuetta oli. Otto oli ehdoton ykköspyssy viivasta ylivoimilla, ehdoton ykköspakki, luultavasti jopa Mestiksen kärkipakkeja. Mutta Otto oli myös se THE LEADER, se joka kannatteli joukkuetta vaikeina aikoina. Vaikka näin ei sais sanoa, niin uskon että joukkue olisi ollut korkeammalla sarjataulukossa jos Otto olisi pelannut koko kauden.
 

Kolaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
PPS, Hokki
Lehdistötilaisuudessa JHT-coutsi Petrell just kehuu IPK YV:tä kun uusia tuulia siihen tullut. Kannattaa muutenkin katsella tuo lehdistötilaisuus. Jatkoajantoimittajalta ei mene ihan putkeen taaskaan tuo lehdistön kysymysvuorolla esitetty kysymys ja siitä kyllä antaa Sinkkonen hienoa palautetta.
Lehdistötilaisuus | IPK - JHT 24.3.17 | 4-3 - YouTube

Mitäs tuo Jatkoajan toimittaja on IPK:sta kirjoittanut, kun Sinkkonen noin kimmastui? Hokki-IPK -pelissä kun seurasi Sinkkosen touhuja aitiossa, tuli väistämättä mieleen eräs toinen tapetilla ollut valmentaja...mutta yleisö tykkää. Joskus jopa niin paljon, että Sinkkonen on innostunut keskittymään keskusteluun Vip-aitiolaisten kanssa.
 

Oadie

Jäsen
Kyllä nämä karsintapelit ovat vaan homman suola. Tiiviisti tulee seurattua Fanseatiltakin kun kysymys on "elämästä ja kuolemasta". Ketuttaa kun JHT on oikeastaan ulkona Mestis-paikan taistelusta vaikka joukkue on pelannut hyvin Mestiksen porukoita vastaan. Nyt toiveissa on oikeastaan vain mielenkiinnottoman Akatemian putoaminen. Hokki alkanee olla jo kuivilla ja nyt vaan IPK:lle ja Ketterälle tsempit!
 

Knap

Jäsen
Mulla on ekan kerran fiilis, että tänään ei hommaa vaan klaarata ja Ketterä voittaa tylysti. Mä vaan toivon että oon väärässä, mutta eilisen jälkeen uskon äijillä olevan mehut aika vähissä..
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Mulla on ekan kerran fiilis, että tänään ei hommaa vaan klaarata ja Ketterä voittaa tylysti. Mä vaan toivon että oon väärässä, mutta eilisen jälkeen uskon äijillä olevan mehut aika vähissä..

Sama pelko täälläkin. Jos pelko käy toteen niin kolme joukkuetta on pisteen sisällä sarjassa. Silloin sarja menee todella jännäksi. Jospa karhuilla olisi vielä potkua riittävästi.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mulla on ekan kerran fiilis, että tänään ei hommaa vaan klaarata ja Ketterä voittaa tylysti. Mä vaan toivon että oon väärässä, mutta eilisen jälkeen uskon äijillä olevan mehut aika vähissä..

Täällä on koko viikko ollut pientä värinää kaupungilla ja tätä peliä on odotettu sarjan otteluohjelman julkaisusta lähtien. Sen verran on hampaankolossa viime keväältä että tänään kaukaloon luistelee äärimmäisen latautunut kotijoukkue. IPK:lla ei voi olla näkymättä otteluruuhka ja siihen Ketterän on iskettävä kovalla luistelulla. Toivotaan että lataus ei mene kummallakaan joukkueella yli, vaan nähdään rehti ja kova vääntö pisteistä. Tuleeko Iisalmesta faneja paikalle? Toivottavasti!

Kohta mennään!
 

Knap

Jäsen
Täällä on koko viikko ollut pientä värinää kaupungilla ja tätä peliä on odotettu sarjan otteluohjelman julkaisusta lähtien. Sen verran on hampaankolossa viime keväältä että tänään kaukaloon luistelee äärimmäisen latautunut kotijoukkue. IPK:lla ei voi olla näkymättä otteluruuhka ja siihen Ketterän on iskettävä kovalla luistelulla. Toivotaan että lataus ei mene kummallakaan joukkueella yli, vaan nähdään rehti ja kova vääntö pisteistä. Tuleeko Iisalmesta faneja paikalle? Toivottavasti!

Kohta mennään!
En ole ihan varman. Uskoisin että tulee, koska karhukopla on kaikkialle muualle matkaillut tähän mennessä tulleista vastustajista. Kuitenkin Ketterä on IPKllekkin oikein loistava taistelupari, joten mä näkisin järkevämpänä mennä sinne, kuin jonnekkin HMV Jyväskylään. Voi tulla joko tosi hyvä taisto, tai liian jännittäytynyt. Mutta tasainen ihan varmasti.
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Mulla on ekan kerran fiilis, että tänään ei hommaa vaan klaarata ja Ketterä voittaa tylysti. Mä vaan toivon että oon väärässä, mutta eilisen jälkeen uskon äijillä olevan mehut aika vähissä..

Ainakin ennakkoon odotettavissa tasaista ja melko vähämaalista vääntöä,en kylläkään ole eka kertaa väärässä jos näin ei käy.
Senverran vieraskorea olen ettei minulla olisi mitään sitä vastaan jos pisteet vaikka jäisivät Imatralle,eipä tarvitsis IPK:n raahata pisteitä Iisalmeen : ) : ) Viime kaudelta jäi tosiaan hampaan- ja muihinkin koloihin hieman tavaraa.Toivotaan rehtiä peliä ilman turhia ylilyöntejä.
 

Knap

Jäsen
Ainakin ennakkoon odotettavissa tasaista ja melko vähämaalista vääntöä,en kylläkään ole eka kertaa väärässä jos näin ei käy.
Senverran vieraskorea olen ettei minulla olisi mitään sitä vastaan jos pisteet vaikka jäisivät Imatralle,eipä tarvitsis IPK:n raahata pisteitä Iisalmeen : ) : ) Viime kaudelta jäi tosiaan hampaan- ja muihinkin koloihin hieman tavaraa.Toivotaan rehtiä peliä ilman turhia ylilyöntejä.
Sielläpä on ystävällisiä faneja. Varmasti jäänyt koloihin tavaraa, kun altavastaaja nousee Mestikseen jatkoajalla :D Jos oot katsomossa, tuut kuulemaan luultavasti IPKn penkiltä ja pelaajilta ihan helvetisti huutoa, sitä kannattaa seurata :D
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Tiukkaa oli mutta IPK vei pisteet. Toki teoreettiset mahdollisuudet ovat olemassa vielä toisenlaiseenkin lopputulemaan mutta kyllä nyt näyttää siltä että Ketterän ja JHT:n tie on pystyssä nousun suhteen.

Hokilla on vielä matsit kotona Ketterää ja JHT:ta vastaan ja IPK vieraissa. Yksi voitto ei välttämättä vielä taida riittää varmistamaan mitään, kaksi riittäisi kyllä. Viitostien eteläisemmän jengin pitäisi myös raapia vielä se pari voittoa paikkaan Mestiksessä. IPK pelaa vielä tuplapelit JypA:n kanssa ja JHT:ta vastaan kotona.

Tiukaksi menee karsijoiden kesken vielä, nousijaehdokkaille jäi enää kiusaajan rooli.
 

Knap

Jäsen
Tiukkaa oli mutta IPK vei pisteet. Toki teoreettiset mahdollisuudet ovat olemassa vielä toisenlaiseenkin lopputulemaan mutta kyllä nyt näyttää siltä että Ketterän ja JHT:n tie on pystyssä nousun suhteen.

Hokilla on vielä matsit kotona Ketterää ja JHT:ta vastaan ja IPK vieraissa. Yksi voitto ei välttämättä vielä taida riittää varmistamaan mitään, kaksi riittäisi kyllä. Viitostien eteläisemmän jengin pitäisi myös raapia vielä se pari voittoa paikkaan Mestiksessä. IPK pelaa vielä tuplapelit JypA:n kanssa ja JHT:ta vastaan kotona.

Tiukaksi menee karsijoiden kesken vielä, nousijaehdokkaille jäi enää kiusaajan rooli.
Ei IPK kohtaa enää JHTta, vai mitä meinasit?

Oli ennen ottelua tunne, että tänään ei riitä. Mutta Jasi oli laittanut kopissa tuulemaan ja uhkaillut työpaikoilla jätkijä. No ei vaiskaan, mutta on se vaan loistava valmentaja tälläiseen sarjaan. Jätkät pelas todella hyvin, vaikka eiliseltä oli rankka peli alla. Tolonen oli hyvä varma itsensä, ja otti kaiken kiinni mitä oli otettavissa. Se 5 minuuttinen meinasi syödä uskoa, ja sanoinkin kavereille että: "Jos tämä hoidetaan, niin silloin tää peli myös voitetaan" ja niin voitettiin. Kun Ketterä sai sen 5 minuuttisen, usko ylitti toiveet. Tuli muuten todella jännästi se vitonen, itse olisin kyllä tuosta purnannut jos olisi IPKlle tullut. Hyvä että voitettiin, eikä mitään pois Ketterältä, erittäin hyvä vastus! Nyt näyttää taas Iisalmelainen Mestis paikka ensi kaudelle taas hieman paremmalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös