Mestaruus on varma!

  • 3 621
  • 15

valas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä luultavasti lähtee kirjoitusoikeudet, mutta nyt loppui valitus!

Mestaruus on varma!

Meillä on palopostia ja juoppoa, hurttaa ja ruottin kakkosdivarin miehiä ja tehottomia junnuja ja takatukkainen gm ja pitkät perinteet ja jatkoajan elävin keskustelupalsta. Mitä vielä viihdyttävält jääkiekolta ja -joukkueelta vaaditaan. Pää pystyyn. Se sieltä vielä tulee ja jos ei tule niin ens kaudella, kato, ens kaudella! Sitte juhulitaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti valas


Mestaruus on varma!


No niin. Oletko sinä taas nappaillut yhden ehtoon aikana sen lääkärin määräämän lääkekuurin, jonka piti kestää neljä viikkoa? Näyttää kyllä laajentavan tajuntaa ihan kiitettävästi.

Onhan sinulla kyllä totuuden siemen itämässä. Mestaruus on varma. En kyllä yhtään tiedä, että mikä joukkue sen mestaruuden voittaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Aivan veli Predator, mestaruus on varma samalla tavalla kuin se yksi asia mäkihypyssä, alastulo.

No, leikki leikkinä. : )

Vaikea uskoa ihan mestaruuteen tällä kaudella. Pitkän linjan (apukoulusta amikseen) kausikorttikatsojalle mestaruuden voittaminen on tietysi ihan se ja sama. Tärkeintä on, että ollaan mukana pelaamassa mestaruudesta, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.

HIFK:n on oltava aina HIFK, niin hyvässä kuin pahassa.

Tätä en käy tarkemmin selittämään niille, jotka eivät tunne HIFK:n historiaa. Tutustukaa asiaan esim. Wanhat hyvät ajat-ketjua lukemalla.

edit. typo
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johannes

Vaikea uskoa ihan mestaruuteen tällä kaudella. Pitkän linjan (apukoulusta amikseen) kausikorttikatsojalle mestaruuden voittaminen on tietysi ihan se ja sama. Tätkeintä on, että ollaan mukana pelaamassa mestaruudesta, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.

HIFK:n on oltava aina HIFK, niin hyvässä kuin pahassa.

Tätä en käy tarkemmin selittämään niille, jotka eivät tunne HIFK:n historiaa. Tutustukaa asiaan esim. Wanhat hyvät ajat-ketjua lukemalla.

Oho, olipa hyvin sanottu. Itse olen täysin samaa mieltä.
Olen vähän ihmetellytkin kun esim. täälläkin keskusteluissa monet haluaa kaikenmaailman Machuldoja lainaksi pariksi kuukaudeksi Hifkiin. Vaikkakin tiedän että IFK.lla olisi paremmat mahdollisuudet voittaa mestaruus jos joukkueeseen tulisi loppukaudeksi tuollaisia lainapelaajia, niin en siltikään halua sellaista. IFK.hon tulisi hankkia sellaisia pelaajia jotka todella haluaa pelata IFK.lle ja jotka on IFK.n näköisiä ja tyylisiä kaukalossa. No mutta joo, tälläiseksi tää liiga on mennyt. Tuosta Hurtaj.sta on vaikea sanoa vielä mitään kun en ole hänestä kuullut aikaisemmin, eikä minulla ole hänestä mitään mielikuvaa. Mutta parempi aina tuntematon tzekki tai slovakki, kuin tylsä ja ei IFK-tyylinen pelaaja, jolla on jo lainapelaajan leima, ja joka tulee loppukaudesta huonosta joukkueesta joka yrittää parantaa talouttaan.

Taisi olla joskus 20-30 vuotta sitten aika harvinaista jos pelaaja vaihtoi joukkuetta, ja varsinkin jos sama pelaaja olisi pelannut urallaan 3-4 joukkueessa (esim. kaikkihan tietää Lallin olleen Saipan miehiä). Nykyäänhän sellaista tapahtuu jo yhdessä kaudessa, ja tuntuu olevan harvinaista että sama pelaaja pelaisi nyky-liigassa esim. 10 vuotta samassa jengissä, valitettavasti. Täten kyllä ymmärrän kun Köllin paita jäädytettiin ja kunnioitan kun Jere puhuu pelaamisesta vain IFK.lle.

Toivottavasti se mestaruus tulee tällä kaudella.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Otsikkohan on totisinta totta, sillä IFK on jo voittanut mestaruuden....kyllä arvasitte oikein. Ahvenanmaan Mästärens Cup (taijotain) mestaruuden! KIITOS IFK!
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Bigreds.
Otsikkohan on totisinta totta, sillä IFK on jo voittanut mestaruuden....kyllä arvasitte oikein. Ahvenanmaan Mästärens Cup (taijotain) mestaruuden! KIITOS IFK!

Aj samperi. Mutta miksi meillä ei åle katåssa tuåsta kertåvaa itämeren/östersjö- mestarit-viiriä?

Johannes on (taas) asian ytimessä. Yksi mestaruus sinne tai tänne. Itse soisin espoolaisillekin yhden, vaikka ihan maistiaisiksi.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri näin...Sama se, vaikka ei mestaruuksia(joka vuosi) tulekaan, kunhan IFK säilyy samana vanhana IFK:na, minä se on opittu tuntemaan. Joukkue koostuu tietenkin monesta palasesta, eikä joukkueellisella Roman Vopatteja voiteta mitään. Yleisilme pitää olla kuitenkin sellainen, että IFK:n pelissä aina sattuu ja tapahtuu. Minusta tämän vuoden IFK on täyttänyt tämän osa-alueen kuitenkin ihan hyvin. Mutta missä on Eetu??
 

DefJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hata hata HIFK!
Viestin lähetti Wiltord
Juuri näin...Sama se, vaikka ei mestaruuksia(joka vuosi) tulekaan, kunhan IFK säilyy samana vanhana IFK:na, minä se on opittu tuntemaan. Joukkue koostuu tietenkin monesta palasesta, eikä joukkueellisella Roman Vopatteja voiteta mitään. Yleisilme pitää olla kuitenkin sellainen, että IFK:n pelissä aina sattuu ja tapahtuu. Minusta tämän vuoden IFK on täyttänyt tämän osa-alueen kuitenkin ihan hyvin. Mutta missä on Eetu??

Ai, ollaan sitten oltu eri peleissä? Ne HIFK:n pelit mitä itse olen tällä kaudella nähnyt, ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei haasteisiin vastaamisia, ei ylilyöntejä, ei oikeastaan yhtään mitään...

No, onnittelut Viking Line Cupin voitosta vai mikä se oli...?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti DefJam
No, onnittelut Viking Line Cupin voitosta vai mikä se oli...?

Kiitos kiitos.Tervetuloa ensi kesänä mukaan ,tähän Ahvenanmaan valloitukseen.
Ainoastaan se on varmaa ,että joku sen mestaruuden vie.
Vaaditaan onnea,tuuria ,tsägää ja vähän vielä taitoakin ,että meille kannu kolahtaa.
Esim .Kärppien ja Tepsin tippuminen puolivälierissä olisi tätä kaivattua tuuria=).
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti DefJam
Ai, ollaan sitten oltu eri peleissä? Ne HIFK:n pelit mitä itse olen tällä kaudella nähnyt, ei ole tapahtunut yhtään mitään. Ei haasteisiin vastaamisia, ei ylilyöntejä, ei oikeastaan yhtään mitään...
Sä oot ollu niissä narri-peleissä. Joo, ei niissä mitään ole tapahtunut, ihan tylsiä kaikki ;-)
IFK-tyyliä: Tärkeintä ei ole mestaruus vaan narrien lyöminen.

Stadin mestaruus tulee - taas!
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti DefJam

No, onnittelut Viking Line Cupin voitosta vai mikä se oli...?

Kiitos -tack. Kun jostain syystä me emme nostaneet viiriä kattoon ko. turnauksesta, niin te voitte puolestamme tehdä sen siellä Hilmalassa. Voitte sitten julistaa olevanne maailmamestareita, sillä lähes jokainen maailman joukkuehan olisi saanut osallistua ko. turnaukseen, jos olisi halunnut. Te ette osallistuneet, joten mestaruusviiri olisi ihan aiheellinen. Saatte myös samalla jäädyttää Hirson pelipaidan jos haluatte, hänhän on jo täysi jokeri-ikoni.

Tänä vuonna tulee muuten kolmoisvoitto.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Tärkeä ketju

HIFKlla on aina mestaruus tulossa joka kausi, kun meillä on ainakin Suomen parhaat fanit! Eikö faneilla on oma liiga? Jos näin olisi että faneilla olisi oma sarja niin näin tilanne on tällä kaudella.

ott. pist.

1. HIFK-fanit 46 92
2. Kärpät-fanit 46 65
3. Pelicans-fanit 46 60
4. Ilves-fanit 45 56
5. TPS-fanit 44 54
6. Lukko-fanit 45 53
7. HPK-fanit 46 49
8. Blues-fanit 46 48
9. JYP-fanit 46 47
10. Tappara-fanit 46 40
11. SaiPa-fanit 47 37 (myytäväna)
12. Ässät-fanit 46 30
13. Narrit 0 0 (Ei löydetty yhtään...)

edit. Otin pois yhden lauseen. :)
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Tärkeä ketju

Viestin lähetti Vagabond
Tärkeä ketju tämä nyt ei ihan on mutta ihan hauska kuitenkin!

Say again? :)

Mestaruushan on varma. Turha sitä kieltää. Painokoneet ovat käyneet ahkerana kun on tehty mestaruuslippiksiä, -paitoja, -pipoja, -takkeja, -hanskoja, -pinssejä, -kondomeja jne kaikkea muuta tarpeellista kräsää. Toistaiseksi olemme painaneet vain vuosiluvusta tuon numeron 2, mutta tilauksia otetaan vastaan jo.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Re: Re: Re: Tärkeä ketju

Viestin lähetti DefJam
No nyt ymmärsin, miksi niitä HIFK:n saunailtoja pidetään niin usein. Miesten peli!

Tuleekos sulle niitä kutsuja sinne saunailtoihin liian usein ?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös