Merkkipaaluviestit

  • 236 118
  • 2 637

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on kymmenestuhannes (10 000) viestini palstalle. Mitään annettavaa minulla ei ole ollut enää pitkään aikaan, ja olenkin jo jonkun aikaa haeskellut ja lukenut vanhoja viestejäni viime vuosikymmeneltä ja ihmetellyt ja ihaillut, miten olenkaan koskaan pystynyt niin taidokkaaseen kirjalliseen ilmaisuun.
Eli tähän on hyvä päättää, maksamattomia velkojakaan ei pitäisi olla.
Moro.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puijasin! En pysty lopettamaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viisi vuotta sitten tein tänne hakemuksen (ainakin mulla liittymispäivä on tuo hakemuksenjättöpäivä) ja kirjoitusoikeudet tulivat pari viikkoa myöhemmin. Olen pahoillani tästä, mutta syytän @Moderaattorit -nimimerkkiä tästä, tästäkin. Kerran on tullut penalttia, penaalia ei kertaakaan, kumpaakaan en ole hakenut. Viestejä on nyt 9621. Paljon on tullut aikaa täällä vietettyä ja toivottavasti täällä haahuilen myös jatkossa. Viimeiset pari kolme vuotta on tullut kirjoiteltua tänne aika paljon.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tää on sitten meikäläisen viesti No. 1000 ja vasta viime heinäkuussa olen liittynyt tänne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tää on sitten meikäläisen viesti No. 1000 ja vasta viime heinäkuussa olen liittynyt tänne.

Onnea, mutta harmillisesti viestimäärät ei monien kohdalla kerro enää mitään, kun liveseuranta kasvattaa niitä ihan tolkuttomasti.

Tämä siis yleisenä huomiona eikä sinuun kohdistuneena.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onnea, mutta harmillisesti viestimäärät ei monien kohdalla kerro enää mitään, kun liveseuranta kasvattaa niitä ihan tolkuttomasti.

Tämä siis yleisenä huomiona eikä sinuun kohdistuneena.

Kiitti onnitteluista! Mä olen tainnut ennemminkin kuormittaa viesteilläni noita musaketjuja.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei se sitten ollutkaan niin epätodennäköistä, nimittäin seuraavaan tuhatlukuun yltäminen. Edellinen tuli siis täyteen 16.2.2017, ja seuraava tonni tänään 8.11.2017 eli vajaat yhdeksän kuukautta edellisestä. Olin aiemman tuhatluvun kohdalla suht varma, ettei tätä viestiä eli viestiä numero 12 000 tule vuosiin - tai ehkä koskaan, mutta taas olen tänne yltynyt kirjoittamaan reippaammin. Edellisen tuhatluvun kanssahan meni pitkälti yli kaksi vuotta, mutta silloin sain ainakin öisin paremmin nukuttua enkä käyttänyt yöaikaani kirjoittamalla joutavia Jatkiksen palstalle.

Seuraavasta tuhatluvusta ei ole takeita eikä ennusteita. Ehkä siihen asti kirjoitan, ehkä en.

Hyvää yötä tämän yön osalta, tasalukemaan on hyvä lopettaa tältä erää.

Onko syy sitten lisääntyneen unettomuuden, paremman tekemisen puutteen vai minkä, mutta kirjoitustahtini on ylläolevan perusteella taas kiihtymään päin. Kymppitonnista 11 000 viestiin meni yli kaksi vuotta, 12 000 viestiin meni vajaat yhdeksän kuukautta siitä, ja tähän viestiin meni 4kk 3vk siitä. Tämä 2.4.2018 kirjoitettu viesti on siis viesti numero 13 000.

Toivottavasti ei seuraavaa tasatonnia tule missään parissa kuukaudessa, se olisi perin huolestuttavaa. Ei ole edelleenkään seuraavasta tuhatluvusta takeita tai varmuutta. Ehkä se ei koskaan täyty eikä se mikään tavoite ylipäätään olekaan.

Nämäkin viestit kun kokoaisi ja painattaisi kovakantiseksi menestysromaaniksi, niin siinä olisi kirjallisuudentuntijoilla analysoitavaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
1000 viestiä tuli tänään täyteen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
10 000 viestiä täyteen tältä istumalta. Paska suoritus verrattuna vaikka @Ralph :n vastaavaan.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ja tästä lähtee viesti numero 3000. Tahti on nyt ollut kohtuullinen, kun viimeisin tuhat tuli täyteen vähän vajaassa neljässä vuodessa. Vaan vähän epäilyttää, että jaksanko sitä enää samaan tahtiin kirjoittaa jatkossa, ja tuleeko neljätuhatta vielä täyteen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja tästä lähtee viesti numero 3000. Tahti on nyt ollut kohtuullinen, kun viimeisin tuhat tuli täyteen vähän vajaassa neljässä vuodessa. Vaan vähän epäilyttää, että jaksanko sitä enää samaan tahtiin kirjoittaa jatkossa, ja tuleeko neljätuhatta vielä täyteen.

Joskus voi innostua. Mulla oli hidas startti, mutta nykyisin jolkotan menemään kuin ööö... joku tai jokin.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viime viikolla tuli näemmä 15 vuotta täyteen Jatkoajan keskustelupalstalla. Viestejä olen saanut kirjoitettua siinä ajassa vain reilut 1300 kappaletta, mutta lupaan että seuraavan 15 vuoden aikana kirjoitan, jos nyt en enemmän, niin ainakin entistä kokeellisempia ja avantgardistisempia viestejä!
 

sinikettu

Jäsen
4800 viestiä. Samalla viimeinen viestini tänne palstalle. Ihan mukava on ollut kirjoitella, mutta onhan tämä turhan aikaavievää hommaa. Elämä vaan pukkaaa liian intensiivisesti eteen, että viitsisi käyttää aikaa enää tänne kirjoitteluun.

Adios.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ja tästä lähtee viesti numero 3000. Tahti on nyt ollut kohtuullinen, kun viimeisin tuhat tuli täyteen vähän vajaassa neljässä vuodessa. Vaan vähän epäilyttää, että jaksanko sitä enää samaan tahtiin kirjoittaa jatkossa, ja tuleeko neljätuhatta vielä täyteen.

Viestejäsi on ollut kiva lukea, mieti jatkamista myös meidän muiden kannalta.. No, tietysti on aikoja, painotuksia, maailma rullaa ja ihminen siinä mukana.
Terveisin arvee
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pillukarvat-naisella-–-kyllä-vai-ei -ketju saavutti kunniakkaasti 500 viestin merkkipaalun. Se on toki vähän verrattuna moniin tuhansien viestien ikiliikkujiin, mutta kuitenkin: täytyy kunnioittaa sitä, että pelkistä pillukarvoista on saatu aikaan viestinvaihtoa puolen tuhannen viestin verran. Pillun ja naisen puutteeseen (joskus muuhunkin kuten eroprosesseihin, parisuhdekriiseihin ja yleiseen kärvistelyyn) on sitten oma ketjunsa eli Naisasiat-ketju.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Viestejäsi on ollut kiva lukea, mieti jatkamista myös meidän muiden kannalta..
Kiitos kannustuksesta. Ikää kun tulee mittariin, niin ajattelin, että ehkä kirjoitustahtikin hiljentyy kuten lähes kaikki muutkin tahdit, mutta katsotaan nyt. Viestejäsi Ducks-ketjuissa on ollut myös hauska lukea kun olet jaksanut kirjoittaa, kiitos niistä! Jatkossa ehkä siirryn Vegasin ketjuihin. Trumpin sanoin, we will see...OT loppuu tähän.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tämä on meikäläisen viesti numero 4000 jatkoajan foorumeilla. Merkkipaalun saavuttamiseen meni kuusi vuotta ja risat. Ensimmäisen viestini kirjoitin joskus Pelicansin hopeakevään playoff-taipaleen aikana.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tämä on 6000. viestini tälle foorumille. Enpä olisi uskonut silloin palstaurani alkuvaiheessa, että joku päivä viestejä olisi noinkin paljon. Eiköhän tässä vielä jokunen vuosi höpötetä Slovakiasta ja Hurricanesista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös