Melkein sukua julkkikselle

  • 260 527
  • 1 340

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ihan vauvana pidin Esko Ahon nuorimman lapsen vaatteita yllä. Setäni ja Aho olivat tuolloin naapureita ja kun sotkin jotenkin vaatteeni, niin äitini joutui ottamaan lainaan Ahon Pekka-lapsen vaatteita.

Lienen siis Jatkoajan ainut melkein pääministeri.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lienen siis Jatkoajan ainut melkein pääministeri.
Olen käynyt Sauli Niinistön toimistossa hänen ollessaan Eduskunnan puhemies. Olin myös kerran serkkuni ylppäreissä joissa Riitta Uosukainen kävi toimiessaan eduskunnan puhemiehenä. Olen siis miltei Eduskunnan puhemies.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Olen sekä sukua julkkisille, että melkein sukua. En kehtaa nimiä paljastaa, mutta sanotaan näin:
Sukua:
- äitini serkku on ollut 20 vuotta eduskunnassa isossa puolueessa melko näkyvässä asemassa ja sukujuhlissa muutamaan kertaan kätellyt tuota sukulaista, jonka kanssa ei juuri tekemisissä ole
- serkkuni lapsi on jääkiekon nuorten maailmanmestari.
- avopuolisoni kaukainen sukulainen on nykyinen NHL-pelaaja

Melkein sukua: tästä saisikin pitkän listan.
- Olen ollut mukana suunnittelemassa kotisivuja eräälle 2000-luvun suurimmista suomalaisista urheiljoista tämän ollessa vielä junnu.
- Olen kirjoitellut aikanaan netin treffipalstalla erään NHL-tähden ex-puolison kanssa - treffit jäi kokematta, kun meni pupu pöksyyn, ehkä vertailin liikaa pankkitilien saldoa hänen ex-puolisoon. Hah!
- Lähisukulaiseni keittiön pöydällä ollut Kanadamalja, tarkemmin sanottuna äitini keittiön pöydällä, kiitos hänen uuden miehensä ja hänen sukulaispoikansa, joka jääkiekon Suomen mestari.
- Olen ollut samassa kahvipöydässä erään suomalaisen jalkapalloammattilaisen kanssa, joka pelaa ammatikseen ulkomailla ja maajoukkueessakin pelannut

Hmmm.. onhan näitä vastaavia varmasti vaikka kuinka. Ai niin, olin vuonna 1992 Mallorcalla viereisessä hotellihuoneessa perhelomalla kuin näyttelijä Outi Alanen, joka oli sen aikakauden miesten märkä päiväuni, mutta minulla oli liian vähän ikää vielä tuolloin moiseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Linnanjuhlissa oli kansanedustaja jolla oli sama sukunimi kuin mummollani. Ihminen löytyy samasta sukukirjasta kanssani. Eli jotain kaukaista sukua ollaan...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mummoni velipuoli on ollut Otto Willem Kuusisen syntymäpäivillä Moskovassa. Olen melkein politbyroon jäsen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylen toimittaja Salla Paajanen hoiti minua, kun olin pieni ja mutsi oli töissä. Kyllähän tuo nyt sukulaisuussuhteeksi lasketaan ainakin 70-luvun Kouvolassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Linnanjuhlissa oli kansanedustaja jolla oli sama sukunimi kuin mummollani. Ihminen löytyy samasta sukukirjasta kanssani. Eli jotain kaukaista sukua ollaan...

Ala-asteen opettajani meni kättelyjonossa. Hän on aviossa melko tunnetun suomalaisen tutkijan kanssa eli ei sillä lailla edes yllätys. Oli vain vähän hassua nähdä, kun ei ole näköhavaintoa neljännesvuosisataan. Joissain haastatteluissa on välillä vaimo ja neljä lasta mainittu, niin siitä pysynyt tietoisena open elämästä.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Esa Lindell on entisen luokkakaverini isän työkaverin poika.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Menköön nyt sitten juovuksissa identiteetisti uskallettu paljastus: Korpikoskea olen aina sympannyt, uskoisin hänellä olevan olympiajengille reirusti annettavaa.

Edit: no niin, eihän tässä ketjussa pitänyt sukua ollakaan eli täydellinen munaus. Onneksi Lauri ei tunne minua.
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oon pannut Nightwishin yhden jäsenen melko kaukaista sukulaista.

@Roger Moore Vituttaako?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos kerta paneminen riittää niin olen sukua Sara Siepille, olen pannut erästä hänen ystävää. Kyseinen henkilö ollut myös televisiossa edellämainitun kanssa samassa ohjelmassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon pannut Nightwishin yhden jäsenen melko kaukaista sukulaista.

@Roger Moore Vituttaako?
Olet siis mennyt painamaan Miitta Sorvalia?

"Lujaa tulee HPK" -kappaleen laulaja ja säveltäjä on miksannut ja masteroinut oman yhtyeeni levyjä. Minulla on siis tavallaan oikeus mennä sisääntulossa joukkueen kanssa jäälle.
Ei ole vain kerennyt, kun pitää täällä notkua.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No höh, mitä varten ei lasketa?

Kerrottakoon kyseessä olleen nainen, jos nyt Nikoa voi mieheksikään laskea.

Pojat kerto ettei lasketa. Nikohan oli saanut seivästä BB-talossa mutta sitä ei näytetty ihmisille. En tiiä miks. Varmaan rasismii tai jotain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä olen nähnyt Kadi Kaljulan kahdesti, ollaan myös samassa kuvassa (menin kännissä vaatimaan ja sen kaveri otti foton). Toisella kerralla Kadi istui viereisessä pöydässä. Olisin saanut.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä olen nähnyt Kadi Kaljulan kahdesti, ollaan myös samassa kuvassa (menin kännissä vaatimaan ja sen kaveri otti foton). Toisella kerralla Kadi istui viereisessä pöydässä. Olisin saanut.

Nyt on pakko paljastaa sivistymättömyyteni ja pyytä vahvistusta sille, että eikös tää Kadi ollut bb-kisaaja ja aika kissamainen flicka?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös