Melaa mekkoon ja muut vastaavat metaforat

  • 38 998
  • 94

opa27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Ässät, Detroit Red Wings, Newcastle United
-laitetaan tappi supattamaan (raksalta kuultua)
-uittaa sarvee (pukukopissa kuultuja)
-ajella viikseen
-vetästä kannikkaan
-pissilihat vastakkain
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kaveri kysyi minulta sunnuntaina, että et kai sä jumalauta polttanu nallia kaivoon, kun ilman minkään valtakunnan ehkäisyä hääräsin naisen kanssa.
 

chubster

Jäsen
Ei tää tänne liity, mutta tulipahan nyt mieleen.

Pillumehukatti.

Se on ihan Matti. Pitäis varmaa nukkumaan jo....
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Laittaa.

Voishan tuota laittaa.

***

Simuloida runkkaamista on tämän hetken suosikki. Huikea!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllähän tuo Röörin "annelihölkkä" on ehdottomasti mainittava tässä ketjussa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä oon kuullu (en sanonu) version:
- Turpa kiinni, maksaja nauttii
Minä taas olen kuullut sanonnan: Tärkeintä, että mies nauttii.

Kiitos tästä hyvälle ystävälleni joka tuon kerran lohkaisi, kaiken lisäksi tyttöystävänsä läsnäollessa. Nauran joka kerta kun tuo sanonta palaa mieleen.

Edit. Ja ei, ne eivät olleet juuri sillä hetkellä "silleen", tämä mahdollisille irvileuoille tiedoksi. Vaikka olenkin aika härski ja pervo tyyppi, niin en niin pervo kuitenkaan. Tai en ainakaan tunnusta mitään!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kaveri kysyi minulta sunnuntaina, että et kai sä jumalauta polttanu nallia kaivoon, kun ilman minkään valtakunnan ehkäisyä hääräsin naisen kanssa.

Varovainen kannattaa olla, koska noissa tilanteissahan voi helposti palaa pohjaan. Kysykää vaikka joltain tuntemaltanne lapsiperheeltä. Varsinkin jos siis heittää rojut reppuun.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Minä taas olen kuullut sanonnan: Tärkeintä, että mies nauttii.

Kiitos tästä hyvälle ystävälleni joka tuon kerran lohkaisi, kaiken lisäksi tyttöystävänsä läsnäollessa. Nauran joka kerta kun tuo sanonta palaa mieleen.

Vastaavaan genreen kuuluu myös tämä, jonka kuulin eräältä tutulta, kun akti oli tytön mielestä ollut ohi "hieman" liian nopeasti.
Mies oli todennut lakonisesti: "jokainen huolehtii omista orgasmeista".
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Missäs on tämä ikivanha "soutaa kirkkoveneellä"? No, tässä!

Myöskin vanhahtava ilmaisu tehdä jotakin, yleensä heilua tai temmeltää, "suoro oikosenaan", kun kiimainen uros pyrkii panopuulle, kuuluu olennaisesti Koillismaalaiseen kansanperinteeseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Myöskin vanhahtava ilmaisu tehdä jotakin, yleensä heilua tai temmeltää, "suoro oikosenaan", kun kiimainen uros pyrkii panopuulle, kuuluu olennaisesti Koillismaalaiseen kansanperinteeseen.

"Ja vielä se ilolintu sano, että hän ei kuulu niihin naisiin, jotka perrivät etukätteishyyryn riemupörssinsä raottamisesta." -Satusetä Antti Lohilahti Kalle Päätalon ja Mikko Niskasen mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tuli vaan mieleen yksi sanonta, jonka varmaan kaikki jo tietääkin.
Ei se järvikään soutamalla kulu!!!!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Ja vielä se ilolintu sano, että hän ei kuulu niihin naisiin, jotka perrivät etukätteishyyryn riemupörssinsä raottamisesta." -Satusetä Antti Lohilahti Kalle Päätalon ja Mikko Niskasen mukaan.
Ja eikös tämä Satusedän tarina jatkunut suurinpiirtein niin että ilolintu, se rottyylihepenillä ravveerattu hepsankeikka, oli kertonut uhrilleen tulevasta rakkauden hetkestä näin: "Ensin riisutaan apposilleen, sitten nautitaan alkoholijuomisia ja sitten pannaan lemmenmäntä sokerikirnuun".
 
Viimeksi muokattu:

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa vastaan Laakkonen ja Tolvanen. Tolvanen on kyllä ollut loistava. Uskomattoman rauhallisesti vangitsee kaiken jakelematta turhia ripareita.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa vastaan Laakkonen ja Tolvanen. Tolvanen on kyllä ollut loistava. Uskomattoman rauhallisesti vangitsee kaiken jakelematta turhia ripareita.
Luin: pipareita

Juu, kyllähän kai tuo(kin) metaforasta käy, kun puhutaan siitä kauneimmasta asiasta. Tosin itse näkisin, että nyt on kyse hitaasta raiskaamisesta.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
Ja eikös tämä Satusedän tarina jatkunut suurinpiirtein niin että ilolintu, se rottyylihepenillä ravveerattu hepsankeikka, oli kertonut uhrilleen tulevasta rakkauden hetkestä näin: "Ensin riisutaan apposilleen, sitten nautitaan alkoholijuomisia ja sitten pannaan lemmenmäntä sokerikirnuun".

Ja lemmentööti toji!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös