Median kausiennakot 2015–2016

  • 56 238
  • 205

Aapee79

Jäsen
Sama kävi itselläni mielessä. Mutta kun todisteita ei tästä kuitenkaan tule löytymään, niin enpä viitsi ketään tälläisestä toiminnasta syyttää. Toki, jos ko. nimimerkki kerran pitää tuota hyvänä kausiennakkona, tiedän miten jatkossa tulee suhtautua hänen kehumiinsa asioihin.

"Harmi homma, että HPK:n osalta on sattunut tollainen moka. Kokonaisuutena silti tosi hyvä ennakko."

Ei nyt oikeasti tarvitse olla mikään Einstein esim. vielä tuommosen kommentin jälkeen. Ensimmäiseksi haukutaan muiden sivustojen ennakoita(eli ymmärretään jostain jotain tai siis luullaan ymmärtävän) ja sitten mainostetaan jotain nevehööd-sivustoa, mikä on paskoista kaikkein paskin.

Itse olin muutama vuosi sitten yhdessä sivustossa mukana ja meidän koripallo-osion äijä klikkasi tänne Jatkoaikaan yhden jutun(oli hyvä ja asiantuntevaa tekstiä sikäli, mutta olihan se ns. mainosmielessä myös laitettu), niin kuukauden bannit tuli hänelle. Mainostaminen markkinointi/mainos oli syynä. Aika-ajoin näkee näitä yrityksiä ja noita sivustoja on kuin sieniä sateella. No nyt on hyvä käydä Twitterissä laittamassa seuraajakunnalle, että offatkaa kyseisen sivusto pois ja pankaa sana kiertämään, että täyttä paskaa.

Edit. Jaa. Se olikin jo blokattu ja mutetettu itseltä tweetdeckissä. Heh. Laatutavaraa on varmaan tullut sitten joskus ennenkin...
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
"Harmi homma, että HPK:n osalta on sattunut tollainen moka. Kokonaisuutena silti tosi hyvä ennakko."

Ei nyt oikeasti tarvitse olla mikään Einstein esim. vielä tuommosen kommentin jälkeen. Ensimmäiseksi haukutaan muiden sivustojen ennakoita(eli ymmärretään jostain jotain tai siis luullaan ymmärtävän) ja sitten mainostetaan jotain nevehööd-sivustoa, mikä on paskoista kaikkein paskin.

Itse olin muutama vuosi sitten yhdessä sivustossa mukana ja meidän koripallo-osion äijä klikkasi tänne Jatkoaikaan yhden jutun(oli hyvä ja asiantuntevaa tekstiä sikäli, mutta olihan se ns. mainosmielessä myös laitettu), niin kuukauden bannit tuli hänelle. Mainostaminen markkinointi/mainos oli syynä. Aika-ajoin näkee näitä yrityksiä ja noita sivustoja on kuin sieniä sateella. No nyt on hyvä käydä Twitterissä laittamassa seuraajakunnalle, että offatkaa kyseisen sivusto pois ja pankaa sana kiertämään, että täyttä paskaa.

Edit. Jaa. Se olikin jo blokattu ja mutetettu itseltä tweetdeckissä. Heh. Laatutavaraa on varmaan tullut sitten joskus ennenkin...

Kyllä minä tämän ymmärrän, olen jopa samaa mieltä. Liikaa silti jää vaihtoehtoisia skenaarioita auki, että minä voisin suoraan lähteä ketään näillä perusteilla syyttämään. En minä esimerkiksi pidä täysin mahdottomana sitä, että po. nimimerkki on vilpittömästi sitä mieltä, että tämä nimeltämainitsematon sivuston on laatinut parhaan mahdollisen kausiennakon, ja on sitten vilpittömässä mielessä sitä tuonut muidenkin tietoisuuteen, Todennäköisenä en tätä skenaariota pidä, mutta en voi sitä täysin poissulkeakaan.

Tuohon sinun mainitsemaasi tapaukseen minun on mahdotonta verrata, koska en todella tiedä mistä puhut. En siten voi ottaa millään muotoa kantaa siihen, kuinka selkeästi koripallo-osaston äijä on linkittämäänsä tekstiä myynyt. Kyllä minä tosiaan uskon, että omaa etua on tuo juttu mainitsemalla tavoiteltu. Se on vaan tehty riittävän taitavasti, ettei mainostustarkoitusta, jos sellainen on ollut olemassa, ole helppo havaita, ei ainakaan riittävällä tasolla.

Toki nyt kolmen vai neljän arvostelun perusteella voidaan jo todeta, että kenenkään ei kannata käydä noihin veikkausbonusten kausiennakoihin uhrata sekuntiakaan omaa aikaansa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En minä mitään mainosta. En ole tossa mukana enkä tiedä kuka pyörittää. Twitterissä löysin hashtagillä #HCTPS. Mainitsin vain, että tälläinenkin ennakko löytyy. Älkää ny perkele heittäkö kieltoja tänne on kiva kirjottaa.
 

Julius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Tuossa kans eräänlainen "kausiennakko", päivää ennen Sportin ekaa peliä viime syksyltä.
Joku vois ajatella että oliko fiksua revitellä pikkuilkeitä juttuja, kun ryysyläiset pääsee huomenna vihdoinkin isojen poikien hiekkalaatikolle leikkimään.

11.9.2014 IS-TV
Antti Pärnänen: "Moon täysin sitä mieltä että Tomek Valtonen oli katastrofi valinta Sportilta päävalmentajaksi tähän saumaan. Mestiksessä ois menny hyvin"..ja plaa plaa..

Marko Lempinen: "Tän kuplan taakse kätkeytyy fakta että organisaatio ei ole valmis liigatasolle, mä en olis ikinä nostanu Sporttia liigaan näillä tiedoilla mita on ollut tiedossa."

Vesa Rantanen: "Sportin resepti on myydä paikallisille ihmisille sellanen juttu että tulkaa hallille, ja sponsoreille että ostakaa mainospaikka tosta paidasta siitäkin huolimatta että häviämme kauden kuudestakymmenestä ottelusta viiskytviis..."

Tossa muutama kommentti irrotettuna IS-TVn "jumbo paneelista", jossa juteltiin varmuudella kolmen hännänhuipun taustoista. Sport, HPK ja Ilves. (ei ihan osunu, paitsi Sport)

Voihan jotkut väittämät tulevaisuuden jossain vaiheessa pitää jopa paikkansakin ja toteutua, paitsi se että sillä kaudella Sport ei hävinnyt viittäkymmentäviittä ottelua. Josta Vesa muuten pyysi tyylikkäästi Tomekilta anteeksikin.
Sinänsä tuossa paneelissa oli paljon hyvääkin ja asiantuntevaa leukojen revittelyä välillä, jopa osuneita arvauksia.
Pointtina kuitenkin se että paljon sai negaa kuulla eri asiantuntijoilta ja lukea että Sportti ei sitä, ja voi voi kun tulee pitkä kausi, maks viis voittoo. Jepjep.

Jos nyt vertaa yleista keskustelua arvosteluja KooKoon osalta niin positiivisempi sävy on mielestäni kelloissa nyt vaikka suurin osa hännille veikkaakin mutta pelaajamateriaalia ei juuri kyseenalaisteta niinkuin erästä noviisijengiä aikanaan.
Ei se toimittajillakaan varmasti helppoa ole, koska jotain mieltä asioista heidän täytyy olla. Joskus arvaukset osuu ja joskus ei.
Ennustaminen on pirun vaikeeta, varsinkin tulevaisuuden.
 

Bacon

Jäsen
Ei tuossa VBonuksien ennakossa taida olla muuta hyvää kuin että ennakoivat TPS:n voivan hyvinkin voittaa koko runkosarjan. SaiPan osuus ei nyt ihan kauheinta kuraa ollut, mitä nyt pieniä asiavirheitä, mutta aika erikoisia poimintoja ja painotuksia siellä oli.

Jos nyt ihan aluksi lähdetään siitä, että edes joukkueen nimi kirjoitetaan oikein.

Kyllä, menin antamaan klikkini kyseiselle sivulle, kun niin hyvää palautetta keräsi täältä. Olisin voinut senkin jättää tekemättä ja käyttää sen ajan esimerkiksi lähettämällä vettä Afrikkaan, mutta kun olen niin perkeleenmoinen rasisti niin en sitä tehnyt. Siitäs saitte afrikkalaiset.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei tuolla ainakaan Tapparan osalta juuri ollut virheitä. Patrick Laine on tietysti omanlainen suorituksensa. Asiapuolelta kyseenalaistaisin lähinnä sen, että Tappara muka tarvitsisi puolustukseen lisävahvistuksen. Kyllähän sinne jonkun krisletangin ottaisin toki, mutta kenen paikalle? Eiköhän kaupoille lähdetä siinä vaiheessa, kun pari ukkoa on pidempään sivussa, tai jos jonkun taso ei riitäkään, niin siihen voidaan siirtorajalla hakea paikkaaja.

Mitään lisäarvoa tuon lukeminen ei kyllä tuonut.
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Itse luin tuon VB:n ennakon viime viikolla, tai oikeastaan TPS:n osuuden, joka kyllä riitti minulle. Tuli mieleen joku TPS-fanipoika, joka kuitenkin omaa varsin rajoitetun tiedon ja on muutenkin vain tehnyt tämän vähän huolettomasti.
  • Viime kauden valmentajaksi on ilmoitettu vain Elomo, mutta pidän varsin oleellisena, että Elomo tuli Suikkasen tilalle syksyllä, josta ei ollut mitään mainintaa, kun viime kautta jutussa avattiin.
  • Jarno Pikkaraista ei lasketa uudeksi valmentajaksi, mikä on ihan oikein kun kauden lopulla otti ohjat, mutta Kimmo Rintanen on uusi tulokas vaikka myös oli loppukaudella TPS:n valmennuksessa mukana.
  • "Jakub Nakladalin siirryttyä Calgary Flamesiin poistui iso määrä kiekollista taitoa". OK, mutta kyllä itse miellän hänet puolustavaksi puolustajaksi vaikka saikin ylivoimavastuuta ja osasi syöttää kiekkoa ihan kelvollisesti kavereille..
  • Puolustus kuulemma näyttää todella hyvältä. Väitän olevan aika keskinkertainen Liigan mittapuulla sekä todella kapea. Toki ilman yhtäkään loukkaantumista ja kaikkien suorittaessa hyvin tuo ihan kelvollinen puolustus on.
  • "Viime kaudella silmävammasta kärsinyt Petteri Nummelin tekee paluun kokoonpanoon ja on ehdottomasti tärkein palanen TPS:n siniviivassa, sekä omassa päässä.". Petu teki paluun silmävammastaan jo viime kaudella, mutta eikai edes Petu itse pidä pelaamistaan omassa päässä hyvänä.
  • "Kukaan tuskin pystyy väittämään vastaan, että TPS:llä on paperilla Liigan paras hyökkäyskalusto, josta Ari-Pekka Selin repii varmasti suuret tehot." Mielestäni TPS:llä on hyvä hyökkäyskalusto, mutta saattaisin pystyä väittämään vastaan tuota väitettä.
  • "Itseasiassa ei olisi mikään ihme, jos TPS voittaisi runkosarjan tällä materiaalilila.". No onhan tuo mahdollista, mutta pitäisin tuota pienenä ihmeenä. Mestaruus on toki eri asia, mutta Täysin uudistetulla joukkueella 60 peliä tasaista suorittamista ja sillä Liigan kärkeen? Olisihan se aika ihme vaikka ennustus tuo olikin.
  • "Suoraa pudotuspelipaikkaa voidaan käytännössä pitää varmana". OK.

Mielestäni ihan hyvä ennakko 5/5.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse en ole noista printtilehtien ennakoista ole lukenut vuosikausiin juurikaan muuta kuin jääkiekkolehden, jossa on mun mielestä ihan hyvät ennakot ym. jutut olleet aina. Ja toki siinä on pala nostalgiaakin mukana, kun Liigan käynnistyessä käydään alkuviikolla ostamassa se lehti himaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans, Dallas Stars
Vesa Rantanen: "Sportin resepti on myydä paikallisille ihmisille sellanen juttu että tulkaa hallille, ja sponsoreille että ostakaa mainospaikka tosta paidasta siitäkin huolimatta että häviämme kauden kuudestakymmenestä ottelusta viiskytviis..."

Rantasen höpinöitä nyt ei vain voi ottaa vakavasti. Ei kyllä Nyholminkaan, mutta sen kaverin tietämättömyys tulee paljon nopeammin esiin, joten herra ei mua niin paljoa ärsytä.

[OT]Vuodesta toiseen ihmettelen, miten ton Rantasen annetaan heilua yhden isoimman lätkämedian johdossa. Kaveri tekee hyviä haastatteluja ja sillä on hyviä sisäpiirin kontakteja. Pelaajat arvostavat Rantasta toimittajana ja vastaavat eri tavalla kysymyksiin kuin paikallislehdelle. Mutta miksi? Rantanen vetää edelleen Torinon olympialaisten jälkilöylyillä ja usein sieltä haetaankin jutun juurta ja pontta keskusteluun, jossa Rantanen on aivan pihalla. On sitten kyse pelitavoista tai maajoukkueen pelaajavalinnoista. Kaveri ei vaivaudu tippaakaan tutustumaan liigan ulkomaalaishankintoihin (aivan kärkiseurojen kohdalla saattaa pinnallisesti) ja on niin epäammattimainen, että haukkuu TV-lähetyksessä pelaajia luusereiksi. Paras todiste Nyholmin ja Rantasen tietämättömyydestä oli nelosen studiossa, kun pyydettiin vertaamaan Olli Määttää ja Ville Pokkaa. Vastaus oli: "No, toisella on työkalut pelata NHL:ssä ja toinen vasta kehittää omiaan." Ihan totta? Vastauksen tietoarvo on se, että toinen pelaa NHL:ssä ja on NHL-tasoa, toinen ei pelaa ja ei ole. Ja nää kaverit saa tästä palkkaa.[/OT]

Rantanen-rantin jälkeen pääsen itse asiaan. Kun tällainen kaveri on yksi johtava vaikuttaja suomalaisessa lätkämediassa, muu tasokin on sen mukaista. Sen takia en ole moneen vuoteen ostanut kausiennakoita. Toimittajilla ei ole mitään sanottavaa, mitä en itse tietäisi.

Jatkoajan kausiennakko on mukava poikkeus, ja sen olen suurimmaksi osaksi lukenut läpi. Tekijöille annan kuitenkin sellaisen kehitysidean, että on hyvä muistaa aina toiminta ja sen tarkoitus. Joissain haastatteluissa tuntui, että haastattelun tarkoitus oli tehdä kyseisen seuran kohdalta tarvittava haastattelu, eikä niinkään ollut jotain varsinaista (mielenkiintoista) näkökulmaa
 

Lämpö

Jäsen
Laitetaas vielä koosteena Urheilu Sanomien listaukset joukkuesivuilta:

Maalivahtipeli

Kärpät 9
SaiPa 9

HIFK 8
Tappara 8
JYP 8
Lukko 8
KalPa 8
Ilves 8

TPS 7
Pelicans 7
Ässät 7

Blues 6
HPK 6

Sport 5
KooKoo 5

Puolustus

Kärpät 9
HIFK 9

Blues 8

SaiPa 7
TPS 7
Tappara 7
Lukko 7
KalPa 7
Pelicans 7

JYP 6
Ilves 6
Ässät 6

HPK 5

Sport 4
KooKoo 4

Hyökkäys

Kärpät 8
HIFK 8
SaiPa 8

TPS 7
Tappara 7
JYP 7
Lukko 7
KalPa 7

Pelicans 6
Blues 6
Ilves 6
HPK 6

Sport 5
Ässät 5
KooKoo 5

Ydinpelaajien laatu

Kärpät 9
HIFK 9

SaiPa 8
TPS 8
Tappara 8
Lukko 8

JYP 7
KalPa 7
Blues 7

Pelicans 6
Ilves 6
HPK 6
Ässät 6

Sport 5
KooKoo 5

Materiaalin syvyys

Kärpät 8
HIFK 8
SaiPa 8
Pelicans 8

TPS 7
Tappara 7
JYP 7
Lukko 7

KalPa 6
Blues 6
Ilves 6

HPK 5
Ässät 5

Sport 4
KooKoo 4

Erikoistilanteet

HIFK 9

Kärpät 8
SaiPa 8
TPS 8
Tappara 8
Lukko 8
Blues 8

JYP 7
KalPa 7
Pelicans 7
HPK 7

Ilves 6
Sport 6
Ässät 6
KooKoo 6

Valmennus

Kärpät 9

HIFK 8
SaiPa 8
TPS 8
KalPa 8
Pelicans 8

JYP 7
Blues 7

Tappara 6
Lukko 6
Ilves 6
HPK 6
Ässät 6

Sport 5
KooKoo 5

Ja sijoitusveikkaushan US:llä oli:
1. Kärpät
2. HIFK
3. SaiPa
4. TPS
5. Tappara
6. JYP
--------
7. Lukko
8. KalPa
9. Pelicans
10. Blues
-------
11. Ilves
12. Sport
13. HPK
14. Ässät
15. KooKoo
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Kyllä kaikesta vastaan tulevasta Aamulehden kausiennakko on ollut pohjanoteeraus. Luin sen nyt aamulla ja "hieman" herättää myötähäpeää. Korostettu mukahauskuus joka sivulla ei vaan toimi. Päätelmät tyyliin "maalivahtipeli SaiPan heikkous" eivät kauheasti osakkeita nosta. Aamulehteen verrattuna esimerkiksi Urheilulehti vaikuttaa todella asiantuntevalta ja analyyttiseltä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä kaikesta vastaan tulevasta Aamulehden kausiennakko on ollut pohjanoteeraus. Luin sen nyt aamulla ja "hieman" herättää myötähäpeää. Korostettu mukahauskuus joka sivulla ei vaan toimi. Päätelmät tyyliin "maalivahtipeli SaiPan heikkous" eivät kauheasti osakkeita nosta. Aamulehteen verrattuna esimerkiksi Urheilulehti vaikuttaa todella asiantuntevalta ja analyyttiseltä.
Solmu Salminenko siellä niitä juttuja siihen lehteen kirjoittaa? Itselleni on jäänyt kuva aivan todella paskasta toimittajasta, ja yllättävän moni tamperelainenkin on haukkunut miehen juttuja.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Solmuhan se näyttää olevan. Liittyi juuri omissa papereissani samaan kerhoon Santtu Silvennoisen kanssa. SS-laatutoimittajia....
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Kyllä kaikesta vastaan tulevasta Aamulehden kausiennakko on ollut pohjanoteeraus.
Minkähän päivämäärän Aamulehti on kyseessä? Yritin tuossa juuri haeskella porukoilla vanhoista lehdistä, mutta ei osunut silmään.
 

Ralph

Jäsen
Maalivahtipeli
HPK 6
Sport 5

Puolustus

HPK 5
Sport 4

Hyökkäys

HPK 6
Sport 5

Ydinpelaajien laatu
HPK 6
Sport 5

Materiaalin syvyys
HPK 5
Sport 4

Erikoistilanteet

HPK 7
Sport 6

Valmennus

HPK 6
Sport 5

Ja sijoitusveikkaushan US:llä oli:
12. Sport
13. HPK

Tämä kuvastaa hyvin sitä, mitä jengi ei meinaa tajuta kun ennakkoja lukee. Ei siellä ole joukkueita laitettu lopulliseen järjestykseen voimasuhteiden perusteella vaan sijoituksia veikkailaan siinä missä me täällä Jatkoajassakin veikkausketjuissa. Se, että veikkaavat Bluesin päättyvän kymmenenneksi ei johdu siitä, etteivät tietäisi mitään jääkiekosta vaan siitä, että veikkaavat näin tapahtuvan.

Tuo lainaamani on siis esimerkki. HPK on arvioitu jokaisella mittarilla Sportia paremmaksi, mutta veikkaavat Sportin sijoittuvan yläpuolelle sarjataulukossa. Eli ensin on arvioita, lopussa veikkaus.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Minkähän päivämäärän Aamulehti on kyseessä? Yritin tuossa juuri haeskella porukoilla vanhoista lehdistä, mutta ei osunut silmään.

Tuo on erillinen liite, joka ilmestyi lehden mukana. Mahtoiko nyt tulla eilen vai toissapäivänä....
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Tuo on erillinen liite, joka ilmestyi lehden mukana. Mahtoiko nyt tulla eilen vai toissapäivänä....
Ok, kiitoksia tiedosta. Isällä ei tietenkään ollut mitään käryä mistään liitteestä, kun ehdotin tätä vaihtoehtoa..
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vuodesta toiseen ihmettelen, miten ton Rantasen annetaan heilua yhden isoimman lätkämedian johdossa. Kaveri tekee hyviä haastatteluja ja sillä on hyviä sisäpiirin kontakteja. Pelaajat arvostavat Rantasta toimittajana ja vastaavat eri tavalla kysymyksiin kuin paikallislehdelle. Mutta miksi? Rantanen vetää edelleen Torinon olympialaisten jälkilöylyillä ja usein sieltä haetaankin jutun juurta ja pontta keskusteluun, jossa Rantanen on aivan pihalla. On sitten kyse pelitavoista tai maajoukkueen pelaajavalinnoista.

Rantanen-rantin jälkeen pääsen itse asiaan. Kun tällainen kaveri on yksi johtava vaikuttaja suomalaisessa lätkämediassa, muu tasokin on sen mukaista. Sen takia en ole moneen vuoteen ostanut kausiennakoita. Toimittajilla ei ole mitään sanottavaa, mitä en itse tietäisi.

Samaa ja eri mieltä. Suurin ongelma kiekkotoimittajissa/persoonissa on tarve tehä tikusta asiaa tai kärjistää niin perkeleesti. Toinen on pinnallinen käsitys tai tietopankki kiekosta, jolloin teksti on pelkkää mitäänsanomatonta 'vältellään virheitä' ja vahvoja mielipiteitä Jatkoaika parhaimmillaan hyvä osoitus viileästä analyysistä ilman sen kummempia agendoja. Urheilulehden Palomäki-Savolainen kykynee videoraporteissaan samaan. Rantanen-Nyholm -kaksikolta taas karkaa mopo aina joskus, mutta tää kaksikko on parhaiten kyennyt yhdistämään persoonan, sopivan keveyden ja huumorin, valtavan tietopankin sekä ymmärryksen ja rehellisyyden. Ajetaanko joskus jotain agendaa, mene ja tiedä, mutta löytyy rohkeutta ottaa kantaa asiaan kuin asiaan, eikä hätkähdetä mitään. Muttei myöskään sorruta Rönkä-Sihvonen -tason alatyylisyyksiin, vaan pysytään sen viivan oikealla puolella. Tuo kokonaisuus tekee heistä niin suositun. Samalla myös joissain piireissä epäsuositun.
 

Ränse

Jäsen
Rantasen olemus ja persoona vaikuttaa vaan niin ylimieliseltä ja mulkulta etten pysty katsomaan/kuuntelemaan sitä minuuttia kauempaa. Todella vastenmielinen ilmestys. Ja onhan ne sen jututki kyllä melkoista paskaa sen mitä sitä on joskus jaksanut kuunnella. Luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Jotakin Sihvostakin on aivan helvetisti miellyttävämpää kuunnella kuin Rantasta.
 

Ameno

Jäsen
Täällä kun oli vääntöä, että onko ne Hakanpään vahvuudet hyökkäyspäässä vaiko puolustuspäässä, niin noissa Ylen haastatteluissa on päässyt herra itse kertomaan vahvuuksistaan. Ja kuten itsellenikin on kuva hänestä muodostunut, niin puolustuspäässä hän kertoo vahvuutensa omaavan, se on se hänen juttunsa. Ei se tietenkään hänen hyökkäyspäänsä taitojaan pois ota, mutta kyllähän hän profiililtaan puolustuspään pakki on.
http://areena.yle.fi/1-3012279
(Linkki Ylen suorittamaan Hakanpään lyhyeen haastatteluun)
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuosta nimimerkki Lämmön laittamasta Urheilu Sanomien listauksesta pistää silmään että yksikään jengi ei ole saanut mistään kategoriasta täyttä kymppiä arvosanaksi, ei edes miinuksella varustettuna. Kysymys kuuluu, mitähän he ovat pitäneet verrokkina? Vai onko jengit vain kollektiivisesti niin paskoja, ettei kukaan ansaitse ysiä enempää mistään?

Vai oliko sitten 9 paras mahdollinen arvosana asteikossa?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Dallas Stars
Samaa ja eri mieltä. Suurin ongelma kiekkotoimittajissa/persoonissa on tarve tehä tikusta asiaa tai kärjistää niin perkeleesti. Toinen on pinnallinen käsitys tai tietopankki kiekosta, jolloin teksti on pelkkää mitäänsanomatonta 'vältellään virheitä' ja vahvoja mielipiteitä

Olen täysin samaa mieltä. Rantasella ja etenkään Nyholmilla ei mielestäni vain ole sitä tietopankkia, jolla jääkiekon nykytilannetta voisi kommentoida. Rantasen jääkiekon seuraaminen tuntuu jääneen, eikä hän tunnu olevan sisällä asiassa keskustelee hän sitten NHL:stä tai liigasta. Liigasta tietysti nyt sentään edes vähän. Lisäksi Rantanen ja Nyholm tuntuvat käyttävän samaa tekniikkaa kuin minä joskus lukion esseissä, että jos ei tiedä yhtään mistä puhuu, heittäytyy negatiiviseksi niin se ei tule ilmi.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Dallas Stars
Tuosta nimimerkki Lämmön laittamasta Urheilu Sanomien listauksesta pistää silmään että yksikään jengi ei ole saanut mistään kategoriasta täyttä kymppiä arvosanaksi, ei edes miinuksella varustettuna. Kysymys kuuluu, mitähän he ovat pitäneet verrokkina? Vai onko jengit vain kollektiivisesti niin paskoja, ettei kukaan ansaitse ysiä enempää mistään?

Vai oliko sitten 9 paras mahdollinen arvosana asteikossa?

Jos arvellaan, että esimerkiksi Kärpät hankkii pari hyökkääjää kauden aikana taas lisää, niin ei kannata vielä antaa kymppiä kun kymppi on sitten se kevään taso. Muuten se kevään hyökkäyskalusto olisi 10+ tai 11.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös