McTorson voimasuhdearvio kaudelle 2023–2024

  • 850 522
  • 4 009

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Niinköhän Jandus pelailee kotikisoissa Tsekin paidassa? Toivottavasti, sen verran oli jäätävä meininki jatkoajalla tänään.

NA
Jandus - puolustaja, joka ei osaa puolustaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Manner menee ensi kaudeksi SaiPaan niin onko Mäntymaa yli keskiarvoa parempi valmentaja ja onko Mannerin valmennus sarjan paras @McTorso
Eipä pysty tuohon ottamaan kantaa tässä hetkessä. Mukava, että kiinnostaa. Voipi kuitenkin olla, että jäät ilman vastausta myös kesällä, sillä tässä hetkessä en näe kyllä sitä mahdollisuutta, että lähtisin enää aiemman kaltaiseen urakkaan voimasuhteiden arvioinnissa. Ehkäpä joku muu ottaa soihdun.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
No jos näin nopeasti pystyt vastaamaan niin onnistuiko sinusta Kärppien valmennus Pelicans sarjassa?

Itse toivon että jaksat kirjoittaa taas. Kärppiä lukuunottamatta erinomaista työtä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ehkä tässä vaiheessa nyt voisi jo ketjun lyödä lukkoon ja odotellaan sitten ensi kautta. Varmasti saamme nauttia tulevana kesänä oikein asiantuntevista arviosta taas uudestaan. Mikäli nyt enää edes Torso viitsi ketjua perustaa. Ei kannata enää lyötyä lyödä.

Siitä olen kyllä toki monen kanssa mieltä, että voisi olla hyvä idea jättää Kärpät kokonaan ketjun ulkopuolelle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kannata enää lyötyä lyödä.
Ei tässä tuollaisesta ole kyse. Olen erittäin tyytyväinen tekemästäni ennakosta, mielestäni se on erinomainen. Jokainen voi lyödä tai olla lyömättä, kehua tai olla kehumatta. Minusta palaute kuitenkin kuuluu asiaan ja jokainen antaa sitä tavallaan sekä kykyjensä mukaan.
 

ralph cox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, AS Roma, Blues
Pelicans ja Kärpät näyttivät molemmat kahden huippuketjun jengeiltä, joilla erinomainen maalivahti. Tapparan leveys näyttää etukäteen ylivoimaiselta haasteelta lahtelaisille niin kuin olisi näyttänyt Kärpillekin. Vaikea näitä on ennakoida. Valtavan paljon enemmän Sinulla on osumia kuin huteja.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ei tässä tuollaisesta ole kyse. Olen erittäin tyytyväinen tekemästäni ennakosta, mielestäni se on erinomainen. Jokainen voi lyödä tai olla lyömättä, kehua tai olla kehumatta. Minusta palaute kuitenkin kuuluu asiaan ja jokainen antaa sitä tavallaan sekä kykyjensä mukaan.

Ennakko oli erittäin hyvä ja taattua laatua alusta loppuun poislukien Kärpät. Ehkä joskus voisit harkita ulkopuolista arvioijaa Kärpille jolla ei siteitä Kärppiin?
Joka tapauksessa hieno ja arvostettava projekti, mieleen myös tullut onko se Kärpät vähän "läppä" aina kärjessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ehkä joskus voisit harkita ulkopuolista arvioijaa Kärpille jolla ei siteitä Kärppiin?
Ei ole mahdollista tuo. Kyllä Kärppien arviointi on se ykkösjuttu mulle. Tällä kaudella epäonnistuin useamman joukkueen osalta enemmän kuin Kärppien kanssa. Kärppien sijoitus meni ohi kolme sijaa. Pahiten Kärppien kanssa ohi meni mulla ulkomaalaisesvahistusten arviointi. Toki myös Marjamäki meni ohi pahasti, mutta toisaalta ennakoin myös potkujen mahdollisuutta, sillä epävarmuutta oli. Marjamäki oli lopulta kaaos. Ihan hupiukoksi taantunut itseriittoinen pelle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Isompi tekijä näissä on se, että tässä Kärppien ykkössija oli selvä poikkeus ennakoiden valtavirtaan. Suurimman osan odotuksissa Kärpät taisi olla loppujen lopuksi aika lailla siellä missä sen pitikin.

HIFK, Jukurit ja JYP menivät tässä arviossa pahasti pieleen, mutta eipä juuri missään ollut sellaisia arvioita, että HIFK ei saisi kotietua puolivälieriin. Samoin Jukurien suoraan puolivälieräpaikkaan uskovien ryhmä oli muutenkin aika vähissä. JYP oli ehkä mielipiteitä jakava joukkue jo etukäteen, kun edellisen kauden epäonnistuminen oli kuitenkin muistissa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole mahdollista tuo. Kyllä Kärppien arviointi on se ykkösjuttu mulle. Tällä kaudella epäonnistuin useamman joukkueen osalta enemmän kuin Kärppien kanssa. Kärppien sijoitus meni ohi kolme sijaa. Pahiten Kärppien kanssa ohi meni mulla ulkomaalaisesvahistusten arviointi. Toki myös Marjamäki meni ohi pahasti, mutta toisaalta ennakoin myös potkujen mahdollisuutta, sillä epävarmuutta oli. Marjamäki oli lopulta kaaos. Ihan hupiukoksi taantunut itseriittoinen pelle.

Jokaisella kausilla on ne pari joukkuetta jotka yllättää positiivisesti ja negatiivisesti. Näitä harvoin kukaan näkee etukäteen. Kuitenkin isossa kuvassa yleinen mielipide oli Kärppien olevan runkosarjassa sijoilla 4-5. Paitsi tietenkin sinulla joka näki heidän olevan suurin ennakkosuosikki runkosarjan voittajaksi. Tämä sama sitten tapahtui pudotuspeleissä. Muut siis eivät nähneet sitä mitä sinä näet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös