Mansikan haastattelu

  • 1 004
  • 8

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Suht.hyvä haastattelu mieheltä joka otti herneen nenäänsä Johnny Ojalan puheista salibandy pelissä Kovjoki Blue Fox-NST (?)

Sen jälkeen mä en mielipidettäni siitä jätkästä muuta vaikka siitä tulis minkälainen mestari.
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Jaska85: Ei millään pahalla, mutta aika pikkumainen olet, jos muodostat koko mielipiteesi Mansikasta jonkin vuosien takaisen salibandyottelussa sattuneen suukovun takia. Voisi melkein kuvitella, että jos Mansikka tulisi joskus Sportin valmentajaksi, niin toivoisit hänen silti epäonnistuvan?
 

Nilfisk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt selvisi sitten syykin Jaskan KooKoota väheksyviin kommentteihin. Haastattelusta sen verran, että Mansikka jatkaa samalla järkevällä linjallaan.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
No kyllä se ihan hyvä koutsi on mutta se että kun pieni kakara menee aukomaan päätään niin... Mun KooKoota väheksyvät kommentit tulevat siitä että viime kaudella se pelasi surkeasti ja en millään voi uskoa että se yhtäkkiä on mestiksen paras joukkue. Maailma ei vaan voi kulkea sillä tavalla. Yksi syy on se että kun KooKoon olen kolmesti tällä kaudella nähnyt pelaavan niin ei ne ainakaan mun mielestä mitään sateentekijöitä ole ollut. No näistä mä oon mielipiteeni muodostanut ja ymmärrän hyvin että ette oikeen musta pidä kun teidän kannattamaanne seuraa haukun (tai no haukun ja haukun) Sen verran vielä vielä sanon että vaikka en seurasta pidäkkään niin ette te mitään typerää porukkaa ole päinvastoin ilman teidän jatkuvaa hehkutusta tämäkin palsta olisi paljon tylsempi.:rolleyes:
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Jaska85
Mun KooKoota väheksyvät kommentit tulevat siitä että viime kaudella se pelasi surkeasti ja en millään voi uskoa että se yhtäkkiä on mestiksen paras joukkue. Maailma ei vaan voi kulkea sillä tavalla.

No hiukan samanlaista tekstiä oli luettavissa viime kaudella Jukureista. Osa mestiksen seuraajista ei voinut hyväksyä, että Suomi-sarjasta nousee joukkue, joka saman tien korjaa koko potin. Nyt sama ilmiö on havaittavissa KooKoon osalta, toki pienemmässä mittakaavassa sillä en nyt muista juurikaan Jaska85:n lisäksi muita joiden mielestä nykyinen menestys olisi jotenkin ansaintamatonta. Jaska85:n kannattaisi lukea hiukan divarin/mestiksen kaikkien aikojen runkosarjan tilastoa. FPS keikkuu taulukossa ykköspaikalla, mutta myös KooKoo löytyy ihan taulukon kärkisijoilta. KooKoon kolmen liigavuoden lisäksi KooKoo on kyllä useampana vuonna ollut divarin ja mestiksen kärkisijoilla kuin taistelemassa häntäpäässä. Olen Jaska85 samaa mieltä kanssasi siitä, että KooKoo pelasi viime kaudella surkeasti. KooKoossa pelasi sentään mm. Mikko Liukkonen, Ville Kiiskinen ja esim. Olle Sildre, jotka kaikki epäonnistuivat totaalisesti viime kaudella. Suurin syyllinen viime kauden surkeaan menestykseen oli valmentaja Petteri Sihvonen ja manageri Esa Siren mutta siitä sen enempää. En jotenkin jaksa käsittää, että Jaska85:tä ärsyttää kun joukkue ponkaisee mestiksen pohjalta taistelemaan kärkisijoista. Olisiko jotenkin kivempaa kun joka vuosi samat joukkueet olisivat kärjessä ja toisinpäin. Turhahan tätä peliä olisi sitten edes pelata.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Meinaan sitä että kuinka voi olla että joukkueen taso nousee noin paljon? Hermoon se ottaa kun sportti on kokoajan samoilla sarjasijoituksilla ja te hypitte suomisarjan ja mestismestaruuden välillä ihan niinku että "no me ollaan parhaita silloin kun meitä vaan huvittaa. No ehkä vähän yli mutta sport hävisi... Karjalaisen torjunnat kolmannessa erässä oli varmaan 50.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Viestin lähetti Jaska85
Sen verran vielä vielä sanon että vaikka en seurasta pidäkkään niin ette te mitään typerää porukkaa ole päinvastoin ilman teidän jatkuvaa hehkutusta tämäkin palsta olisi paljon tylsempi.:rolleyes:

No joo, eihän täällä nyt kauheasti ole hehkutettu ainakaan KooKoon menestyksen puolesta. Aika asiallisella tasolla keskustelu on pysynyt ja hyvä niin. Mansikan Reijosta sen verran, en tiedä mitä Repe on aikonaan NST:n valmentajana sanonut mutta valmentajana arvostan hänet kyllä yhdeksi parhaimmista valmentajista mitä KooKoossa on ollut (Huonoimmat valmentajat KooKoossa on muuten olleet Urpo Ylönen aikanaan liigassa ja viime kaudella Petteri Sihvonen).
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
En näe mitään järjellistä syytä kritisoida KooKoota tämän kauden perusteella; päin vastoin! Joukkue on tehnyt upeaa työtä ja tällä hetkellä on mestarikandidaatti numero 1,5! Eli siis pidän KooKoota vähintään yhtä vahvana joukkueena kuin Jukureita.

Kyllä viime kauden mahalaskun ja valmentajan kommenttien jälkeen Kouvolassa on tehty loistava nousu parrasvaloihin ja joukkue on ansainnut paikkansa ja tämän kauden maineensa kovana nousukuntoisena joukkueena yksinomaan näyttöjen ja tulosten perusteella. Mansikan luomat yhdistelmät ovat näyttäneet toimivuutensa ja kyllä hänen valmennus- ja harjoitusmetodinsa täytyy sisältää jotain mitä Kouvolassa ei ainakaan pariin vuoteen ole ollut, sillä niin vakuuttavaa tulosta on syntynyt.

TuTolla ja Jukureilla on viime kauden jälkeen niskassaan paineet, KooKoo on tullut puhtaalta pöydältä ja ilmassa on paljon merkkejä tietylaisesta Jukuri-ilmiöstä... Runkosarjan kakkonen, nousukuntoinen loppukausi... Eikös merkit olleet Jukureilla samat viime vuonna?!

Mutta Kouvolaan tsemppiä loppukierroksille!

G
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös