Maalivahti Andre olympialaisiin!

  • 3 187
  • 3

arska89

Jäsen
Suosikkijoukkue
MansePP
Onneksi olkoon, HeKi. SM-liigasta ei ketään olympialaisiin. Sen sijaan Mestiksen HeKistä menee edustaja Olympialaisiin. *naurua* Tämä on jo niin hieno juttu. Mestis on kovempi sarja kuin olen ajatellut. Olen suorastaan pahasti aliarvioinut Mestiksen. Olkaa ylpeitä, heinolalaiset. :) Aivan mahtavaa!!
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Ylpeitä ollaan oltu jo piiitkän aikaa! Oli ekanakin aikamoinen pommi, kun aamulla luki uutisen, että Lysenstöen todella siirtyy HeKiin. Nimimerkki uljas sitä oli aiemmin hieman raottanut, että näyttävyyttä ja kokoa tullaan tällä kaudella näkemään Heinolassa. Heti muistin tuoreiden MM-kisojen Norja-Kanada ottelun, jossa Andre ei todellakaan pelannut huonosti! Veikkaampa että Kanadassa menee tällä kertaa vielä paremmin.

Hurjasti on mies kehittynyt meillä pelatessaan, harmi vain kun suurin osa kaudesta meni loukkaantumisiin. Lahjakas mies kyseessä, todella!
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
"The third goalie, Andre Lysenstoen, plays in the Finnish second-tier league, and the jump to the world stage may be too big."

Näin siis täältä suoraan poimittuna http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=517127
Linkistä spekulointia Norjan maajoukkueen mahdollisuuksiin olympialaisissa.

Itse olin pitkään sillä kannalla, että Andre lähtisi Kanadaan selvänä kakkosmolarina, mutta kuinkas kävikään. Jokipoikien syksyn try-out, Ruben Smith valtasi tämän paikan. Toivotaan nyt todella, että Andre pääsisi näyttämään kykynsä Vancouverin vaativalle yleisölle!
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Kovasti olin Andren (ja muutenkin Norjan) puolella, kun viime yönä hän laatikkoon hyppäsi, mutta debyytti ei ollut mikään häikäisevä, eka maalivahti pelasi mielestäni vähän paremmin, mutta Kanada oli ekan erän ihan jäässä ja kaksi seuraavaa hirveässä vireessä. Ei varmaan helpoin debyytti hypätä kylmiltään penkiltä ehkä kaikkien aikojen joukkuetta vastaan heidän kotiyleisön edessä! :)

P.S. Heinolan Kiekko muistettiin mainita!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös