Maailman tyhmin ja turhin kysymys

  • 1 444
  • 5

Haluatko turpaan?

  • Kyllä! Olis siistii!

    Ääniä: 17 37,8%
  • En!

    Ääniä: 28 62,2%

  • Äänestäjiä
    45
Tila
Viestiketju on suljettu.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Maailman turhin ja typerin kysymys on - "haluutsä pataas?", "haluutsä turpaan?". Tästä aiheesta on tullut keskusteltua, joten kysynkin, haluatko juuri sinä turpaasi? Olisko se siistiä?
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Niin, onhan tuosta pitkät keskustelut käyty aina jossain baarin synkimmässä nurkassa. Se vähän riippuu, että keneltä. Jos Dave Brown minua löisi, leijuisin sillä loppuikäni. Jos taas Tomek Valtonen löisi, löisin todennäköisesti takaisin.
Vastasin kuitenkin kyllä. Onhan sekin parempi kuin ei turpaan ollenkaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Moon mamo, en halua turpiin...Mutta olen sitä mieltä, että heti seuraavana turhien kysymysten listalla on "Mitä sulle kuuluu" -kysymys. Pientä tarkennusta moiseen kyskään, pliis...Ja hei - ei sillä kukaan mitään tarkota.
Mutta siis, koetan olla kaivamatta verta nenästä. Jep.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Peiliin vilkaistuna jotain sen suuntaista ilmeisesti on Lauantai-illan huumassa tapahtunut.
Vasen lamppu mukavasti sinertyneenä ja joku helvetin pahkura oikean korvan yläpuolella.

Aivan itse aiheutettu omalla kännisen typeryydellä,mutta tuskin pysyn keittiöstä pois tulevaisuudessakaan.

Epäsiistiä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
"Haluutsä huikan?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös