Maailman paras ja huonoin nimi

  • 2 969
  • 17

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Luit aivan oikein. Nyt nauretaan ja toisaalta ihannoidaan toistemme nimiä. Sain juuri tietää, että eräs tämän pallon asukas on nimeltään Malkin Crosby Long. Näin. Tällä mennään. Siististi cool. Vesi on vettä märempää ja sitä rataa.

Tässä ketjussa puimme ihmisten oikeita nimiä, eikä suinkaan keksittyjä nimiä. Hetkinen! Oma toinen nimeni on faijan keksimä. Hän keksi sen ihan itse, eikä sitä nimeä ole kenelläkään toisella, ellei jonkun toisenkin faija sattumalta keksinyt juuri sitä samaa nimeä. Olen ainutlaatuinen ja keksitty lumihiutale. Ymmärrättekö? Uniikki ja erityinen ja kaikessa oikeassa ja aina uhriutumassa! Tätä kaikkea olen nimeni perusteella. Mutta laitetaan tänne siis kaikista hurskaimmat ja hulluimmat ihmisten nimet.

Joo, on se urheilijoiden nimiketju, mut laitetaan tänne meidän luusereiden eli ei urheilijoiden hauskimmat nimet.
 

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toimittaja Jenni Kivessilta on täällä aiheuttanut usein pientä hymähtelyä. En tiedä onko paras tai huonoin, mutta itselleni en välttämättä tuota sukunimeä haluaisi.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vaikka tässä nyt nimenomaan haettiin ei-urheilijoiden nimiä, niin en malta olla ilmoittamatta Lloyd Bernard Free-merkkistä entistä koripalloilijaa tähän kilpailuun. Nimensä hän muutti World B. Free:ksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän Emmanuel Casanovas on ihan kelpo nimi (ja aito), mutta itselleni en välttämättä tuota nimeä haluaisi.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jollain jenkillä oli nimenä Mike Litoris.

Voisi toimia jenkkilässä ihan hyvin pilapuhelunimenä.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Slovenialaisella ampumahiihtäjällä on paras nimi: Jakov Fak. Ainakin jos jenkki pääsee nimeä lausumaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kysyin(?) aikoja sitten, jossain ketjussa, että millaiset vanhemmat antavat lapselleen keskiaikaisen nimen: Gaylord?
Huononpaa en tiedä.
Onko Jatkispalstalla yhtään jäsentä, jonka toinen tai kolmas etunimi em.?
Jarkko GayLord Mähönen tjsp.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllähän Håkan Svensson menee listalle kevyesti myös (siis perseestä olevat).
 

Nick Neim

Jäsen
Anu Surakka. En voi sille mitään, että huumorintajuni on edelleen kuin lapsella, mutta kyllähän tuon kuullessani jouduin sinnittelemään, että naama pysyy peruslukemilla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Anu Surakka. En voi sille mitään, että huumorintajuni on edelleen kuin lapsella, mutta kyllähän tuon kuullessani jouduin sinnittelemään, että naama pysyy peruslukemilla.

Auuts, nyt kun mainitsit niin olen joskus kuullut tai lukenut vailla oivallusta. Olen hyvin perinteinen, vanhanaikainen konservaattori, siinä lienee syy.
Anu Saukon spotlight taisi sammua, hetki parrasvaloissa mutta nyt kohtalo singautti kaukaiselle bitti-galaksille.
 

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Itselleni sananmuunnosnimet ovat olleet aina hankalia pokerin säilyttämisen kannalta. Siis sellaiset tosielämän tapaukset kuin Vili Kettunen, Tomi Kunttu tai Ville Vattulainen. Muuntuvat automaattisesti.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aikoinaan Satakunnan puhelinluettelossa (jonnet ei tiedä) oli seuraava rivi:

Sulo Karju, Teurastaja, Kellahti

Ehdin tämän kerran bongata, mutta seuraavasta luettelosta rivi oli kadonnut. Miksiköhän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös