Ma 30.10.2017 Barys Astana - Jokerit

  • 6 563
  • 97

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulosvedossa Jokerit 0-2 maalia, ja Barys 2-5 maalia. Niin huonon näköistä peliä, että tulos on varmaan sitten 6-1, ja menee toikin ohi :D
 

Gemondo

Jäsen
Vaarallisen näköisesti kyllä lensi ukko laitaa päin, onneksi ei loukkaantunut.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kivistöä selvästi vitutti, kun kaiken maailman kukkoset vie hänen paikkansa Karjala turnauksessa.
 

Gemondo

Jäsen
Jokerit on jälleen pulassa tuon Barysin hyvin liikkuvan ylivoiman kanssa, on vain ajan kysymys koska helähtää.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs Rämön tilanne kun Zapolski pelaa noin paljon?
Kukaan ei oikein tiedä, koska mitään ei ole ilmoitettu.
Pitkään oli poissa kokoonpanosta, mutta viime- ja tässä pelissä on ollut luukkuvahtina. Eli todennäköisesti pieni loukkaantuminen ollut joka on pikku hiljaa parantumassa / parantunut (tämä vain oma villi veikkaukseni).
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Ilkeä jengi tämä Astana. Hyvä liike missä taitavia yksilöitä. Ei tätä ainakaan boksista voiteta. Tällä linjalla olisi Minsk istunut boksissa alvariinsa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ihan hyviä vihellyksiä noi kaikki. Siitä ei musta tule jäähyä jos ensin ottaa jäähyn ja sitten vippaa kiekon katsomoon.

No tuleehan siitä aina jäähy. Käsittämättömän paskaa tuomarityöskentelyä taas tähän väliin. Molempiin suuntiin toki.

Jokerit on aivan lapanen.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Siitä ei musta tule jäähyä jos ensin ottaa jäähyn ja sitten vippaa kiekon katsomoon.
No en ole ainakaan itse tälläistä kuullut. Erikoista kieltämättä. Mun tulkinnan mukaan siitä olis pitänyt tulla kakkonen Barysille pelin viivyttämisestä, ilman muuta.
 

Gemondo

Jäsen
No en ole ainakaan itse tälläistä kuullut. Erikoista kieltämättä. Mun tulkinnan mukaan siitä olis pitänyt tulla kakkonen Barysille pelin viivyttämisestä, ilman muuta.

Eihän siitä voi tulla jäähyä koska peli menee poikki välittömästi kun koskee kiekkoon. Muutenhan sitä voisi aina yrittää tehdä maaliakin vastustajan tyhjään maaliin siirretyn rangaistuksen aikana.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eihän siitä voi tulla jäähyä koska peli menee poikki välittömästi kun koskee kiekkoon.
Näinhän se menee kun tuota vähän pureskelee. =D Harvinainen tilanne kokonaisuudessaan, onko noista joskus vihelletty jäähyjä?
 

Gemondo

Jäsen
Kyllä kiekon katsomoon heitämisestä pitäisi tulla jäähy myös pelikatkolla.

Toisaalta, rangaistuksen syykin taitaa olla "pelin viivyttäminen - kiekko katsomoon", ja eihän siinä mitään peliä viivytetä jos se on jo poikki.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Huoh x2
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tää vaikuttaa välipeliltä. 2-0, eikä tarvitse arvata, että kuka.

Arki on koittanut Jokerileiriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös