Ma 21.9.2009 Sport - LeKi

  • 7 693
  • 33

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Maalikooste

Itse olin alunperin sitä mieltä, että 4-1 maali ei ollut maali. Mielestäni se oli juuri ja juuri vielä viivan päällä. Ja enkä ole edelleen varma tuosta maalista koosteen perusteella (HD-kuva, missä pelaa?). Maalituomari ei koskaan reagoinut maaliin, mutta päätuomari vihelsi maaliksi. Toisaalta Sportilta taidettiin viedä toisessa erässä maali, kun kiekko pomppi Koskelan selän taakse. Vai olikohan jo peli vihelletty poikki?
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
- Sandvikille huutonaurua
Tähän sama. BananaBanana vaan kun ei kuuppa kestä vähää alusta. Lisäksi sille joka sopivassa kohdassa palkintojenjaossa huusi "Pätsi" iso käsi. Tuli ehkä päivän parhaat naurut kun koko halli Pätsiä myöten repesi tilannekomiikalle.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Lisäksi sille joka sopivassa kohdassa palkintojenjaossa huusi "Pätsi" iso käsi. Tuli ehkä päivän parhaat naurut kun koko halli Pätsiä myöten repesi tilannekomiikalle.
Hahah toi oli ihan v*tun hyvä :D! Repesin itsekin hallissa totaalisesti. En kuullut sen menemän ihan sanasta sanaan noin, mutta kuitenkin. Tosiaan kun kuuluttaja heitti, että palkitaan molemmilta joukkueilta ottelun vakuuttajat. Niin joku sitten päätykatsomosta heitti tuon PÄTSI, kun halli oli muuten ihan hiljaa. Oli varmaan nolo hetki kaverille. Lekin pelikaveritkin hetken siinä katselivat toisiaan, mutta lopulta puolilla petti pokka ja alkoivat itsekin nauramaan. Lisäksi Sandell sai loppuun myös pienet muistelot.

Joo ite pelistä. Sport tuli hyvin latautuneena ekaan erään ja laittoi homman selväksi. Näin nämä kotipelit pitäisi pääsääntöisesti ennalta selvästi heikompia vastaan hoitaakkin. Ja niin keskimäärin on tosiaan kivempi voittaa kuin hävitä. Saa itekkin olla taas hiukan paremmilla fiiliksillä.

Kuusisto ei kuitenkaan vieläkään oikein sytyttänyt. Saa nähä miten veskatilanne jatkossa. Rossi haastaa nyt todenteolla.

EDIT:
Ei ole tainnut muuten tehdä pistettäkään sen jälkeen kun diilin sai.
Niin ollut nyt jälkeenpäin sanottuna hiukan turha hankinta, kun otetaan huomioon meidän pakkitilanne. Edelleen tuonne alakertaan kaivattaisiin sitä liideriä ja mielellään kiekollista sellaista!
Itse olin alunperin sitä mieltä, että 4-1 maali ei ollut maali. Mielestäni se oli juuri ja juuri vielä viivan päällä.
Näytti kanssa että ei ole. Lekin jäähyllä olleella Välimaalla oli ainakin selvä viesti tuomarin suuntaan tuosta tuomiosta :)! Kaveri kävi suhkot hiilenä muutenkin boksissa ja huuteli sieltä kokoajan niin Larrylle kuin tuomarillekin. Huusi ainakin jotain "Jaa eikö sua saa pikku-Lauri taklatakkaan ollenkaan, ok ok". Tuomarille viesti oli tuon epäselvän maalin jälkeen seuraavanlainen "hei! hei! kato ny ***** taululle *******" ja jotain... Kun screenillä pyöri hidastus.
Tähän sama. BananaBanana vaan kun ei kuuppa kestä vähää alusta.
Mistä tuo Sandvikin hiillostus oikein edes sai alkunsa? Siitä pienestä maalinedus painistako...
 
Viimeksi muokattu:

Necco

Jäsen
Maalikooste

Itse olin alunperin sitä mieltä, että 4-1 maali ei ollut maali.
Olen kyllä itse sitä mieltä, että oli maali. Kiekko pyörii pitkään viivalla, mutta koosteessa näkyy, kun LeKin pelaaja tulee ja sorkkii kiekkoa mailallaan, niin viimeistään siinä vaiheessa kiekko käy maalin puolella. Ja eiköhän tuomari sen paremmin nähnyt kun siinä 20cm päässä kiekosta seisoskeli. :rolleyes:
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Mistä tuo Sandvikin hiillostus oikein edes sai alkunsa? Siitä pienestä maalinedus painistako...
Ajeli Pahkalaa vihellyksen jälkeen, sai jäähyn ja näytti centteriä Red Armyyn kun joku huusi sille "Sandvik v*tun apina". Ei kestänyt pojalla kuuppa sitten vähää alusta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Vapauttava voitto, toivoisin.

Puolustuksessa on aika paljon epävarmuutta tällä hetkellä yksilötasolla. Välillä annetaan älyttömästi tilaa, merkataan huonosti ja välillä taas ryntäillään tilanteiden ohi. Ryntäily oli toki nyt suurimmaksi osin poissa. Mutta edelleen, viisikon pitäisi pysyä kasassa paremmin.

Kurittomuus nosti päätään taas oikein isolla haloolla viimeisessä erässä. Katsokaapa jäähytasapainoa kahden joukkueen välillä. Huh huh. Tämä on täysin kurittomuutta. Nyt pitäisi isojen pelaajien nousta esiin ja ohjeistaa, että turhia jäähyjä ei suvaita yhtään. Tamminen omalla meuhkaamisellaan ei osaa joukkuetta rauhoittaa.

Osa yksilöistä vielä täysin pihalla, Kuusisto etunenässä. Annetaan aikaa, ei ne taidot ole mihinkään kadonneet. Ne on vain piilossa.

Nopeasti ajateltuna Dickensonin ja McGregorin hajottaminen oli oikea ratkaisu. Nyt ketjuissa "varastaa" vain yksi pelaaja, kahden sijasta. Eilen Dickensonin velttoilu ei tuonut kuin yhden maalin omiin. McGregor sen sijaan pelasi erinomaisesti, joskin hän voisi luottaa enemmän ketjukavereihinsa, eikä aina yrittäisi pelata ongelmista ulos yksin.
 

reiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki
Maalikooste

Itse olin alunperin sitä mieltä, että 4-1 maali ei ollut maali. Mielestäni se oli juuri ja juuri vielä viivan päällä. Ja enkä ole edelleen varma tuosta maalista koosteen perusteella (HD-kuva, missä pelaa?). Maalituomari ei koskaan reagoinut maaliin, mutta päätuomari vihelsi maaliksi.

Kyllä päätuomari oli niin hyvin sijoittunut kun katsoi kiekon viivalla pyörimistä alle kahden metrin päästä, ettei tuomiota voi kiistää. Taisi kiekko pyöriä osittain pystyasennossa, jolloin se pystyakselin ympäri kierähtäessään oli hetken kokonaan maaliviivan sisällä.
 

Koheltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, HIFK, FC Woking
"Ketsuppipullo" Efekti

Hienolla tavalla avasivat jätkät maalihanat ja millä määrillä: Lou tuplasi pistemääränsä ja Bryan yli tuplasi! Nyt jos täydet kolme erää saataisiin vedettyä sillä millä ensimmäinen, niin karmivaa jälkeä odotettavissa!

Mitä taas tulee tuomareihin, niin tuomari on aina niin hyvä, kuin hänen huonoin tuomionsa. Maanantain pelissä oli kyllä monta kyseenalaista tuomiota: Esim. Kuusiston rangaistus 2.erässä olisi 85% jätetty viheltämättä liigasssa ja sitä edelsi puhdas rangaistuksen arvoinen poikittainen maila LeKi:n pelaajalta Uittoa selkään! Kaiken "kruunasi" Takalan ns.kyynerpäätaklaus, joka oli puhdas vääntö tilanne, jollaisia oli pitkin ottelua ilman rangaistuksia! Hieman haiskahtavat hieman "tasoituksilta", kuten Tamminen heitti loppukommenteissaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös