Ma 12.10.2015 Jokerit - Salavat Julajev Ufa

  • 8 989
  • 95

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös jokerit kuitenkin ole konferenssinsa toisena? Vai valehteleeko KHL: mobiilisivut? Kyllä mä luotan että Erkka vielä kääntää junan.

Johtuu siitä, että ollaan Divisioonan kärjessä toistaiseksi. Läntinen konferenssi on kuitenkin helvetin tasainen ja rästipeleistä huolimatta pudotus on nopeasti jyrkkä kun jatketaan tähän malliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
No jos nuo on prioriteetit, niin ehkä parempi pysyä kotona.
Kerrohan, oletko kokeillut raahautua joka helvetin kotipeliin milloin viimeksi? Toi musiikin irvikuva oikeasti häiritsee elämistä tuolla katsomossa. Todellakin kivempaa jäädä himaan etenkin kun joukkue pelaa noin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Luokattomat 2.erät jatkuu, Jokeripuolustus on täyttä reikäjuustoa. Itse ei tehdä hyvistäkään paikoista ja sitten vastustaja päästetään iskemään koulumaaleja. Reginin yv-ketjun ylivoima on täyttä paskaa ja siinä ei tapahdu yhtään mitään. Pelkkää seisoskelua.

Jälleen erän parasta antia oli Dance Teamin erätauko tanssi ja sexyt punakeltaiset asut.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei mulla mitään silmätikkua tässä jengissä ole, mutta nyt Hagman vittuun tosta jengistä. Ekassa erässä muutaman hyvän paikan sai, mutta jälleen meidän 'maalipyssy' saa kiekon maalivahdin syliin. Ei mitään käyttöä.

Sama Reginin ylivoimaketju saa pinnan kireälle.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Njoo on taas munatonta, halutonta, eivittukiinnosta mitälie skeidaa Jokereiden peli. Kaikki kunnia vastustajalle johtoasemasta mutta kyllä tästä kotijoukkueen pelistä puuttuu pari tai kolmekin napsua. Ehkä itseluottamusta puuttuu turhakseen mutta sekin pitää ansaita. Kun yksi ja sama kenttä ei kanna vastuuta maalinteosta niin näin siinä on tupannut käymään, myös viime kaudella.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaltonen, Olimb, Jormakka aivan näkymättömiä. Nelonen tuonut ryhtiä mutta kun ei riitä. Erän alkuun maali niin tullaan vielä tasoihin.

Ja mitä noihin ämmiin tulee niin en nyt ihan älyttömästi kehuis. Tv kuvissa samaa daamia kuvataan ja kyllä siinä muutama lihapiirakka liikaa on syöty!
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Johtuu siitä, että ollaan Divisioonan kärjessä toistaiseksi. Läntinen konferenssi on kuitenkin helvetin tasainen ja rästipeleistä huolimatta pudotus on nopeasti jyrkkä kun jatketaan tähän malliin.

Juu toki ymmärrän tämän. Ihmettelin vaan että jos tässä koetaan tällainen suvantovaihe jo nyt, niin ei ole mielestäni katastrofi. Joka kausi tulee näitä suvantovaiheita ja niistä on yleensä selvitty
 

faro

Jäsen
Kerrohan, oletko kokeillut raahautua joka helvetin kotipeliin milloin viimeksi? Toi musiikin irvikuva oikeasti häiritsee elämistä tuolla katsomossa. Todellakin kivempaa jäädä himaan etenkin kun joukkue pelaa noin.
Reilu viikko sitten TsSKA:ta vastaan kävin viimeksi. Parin tunnin ajomatkan vuoksi vähän haastavaa käydä peleissä.

Mutta kyllä siinä vaiheessa kun musiikki harmittaa enemmän kuin oman joukkueen otteet, miettisin hyvin hartaasta, kannattaako sinne hallille mennä vai jäädäkö kotiin kuuntelemaan sitä mieleistä musiikkia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kerrohan, oletko kokeillut raahautua joka helvetin kotipeliin milloin viimeksi? Toi musiikin irvikuva oikeasti häiritsee elämistä tuolla katsomossa. Todellakin kivempaa jäädä himaan etenkin kun joukkue pelaa noin.

Olen. Useamman vuoden ajan. Ja ihan samanlaista se musiikki siellä on mutta saat toki keksiä itsellesi ihan minkä tekosyyn tahansa jos haluat jäädä kotiin ei sinne hallille kukaan pakota. Tuu sitten takaisin kun taas menestytään, jos musiikki silloin muuttuisi paremmaksi. ;)
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Kyllä on pelaaminen paskaa. Ihan kiusallaan Omark on vastustajista ihan parhaimmistoa. Olen huolestunut. Paskoja hetkiä mahtuu pitkään kauteen, mutta nyt näyttää sille ettei mikään toimi.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hmm, ja koskahan Jokerit muka on tullut kolmen maalin takaa tasoihin, salli mun nauraa! :) Varsinkaan tän tason jengiä vastaan. Näin ei käy tänäänkään. Onneksi tajusin laittaa Ufan 3,8 kertoimen kiinni, pienellä summalla, mutta kuitenkin.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kerrohan, oletko kokeillut raahautua joka helvetin kotipeliin milloin viimeksi? Toi musiikin irvikuva oikeasti häiritsee elämistä tuolla katsomossa. Todellakin kivempaa jäädä himaan etenkin kun joukkue pelaa noin.

Kyllä, jokaiseen kotipeliin siitä lähtien kun ikä on sen sallinut yli 60kilometrin ja aivan paskojen yhteyksien takaa. Eikä toi paska musiikki haittaa, vaan toi jengi tuolla jäällä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jokereiden vahvin ase eli puolustaminen tuntuu olevan jengin suurin haaste tällä hetkellä. Mua huolettaisi paljon enemmän, jos hyökkäyspelaaminen olisi samalla tasolla kuin Traktoria vastaan.

PS. Jesse Joensuu on ihana mies.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu toki ymmärrän tämän. Ihmettelin vaan että jos tässä koetaan tällainen suvantovaihe jo nyt, niin ei ole mielestäni katastrofi. Joka kausi tulee näitä suvantovaiheita ja niistä on yleensä selvitty

Toivotaan toki parasta. Mä olen kuitenkin aidosti helvetin huolestunut. Alkukausi oli hieno ja nyt karmea rämpiminen päällä. Alkaa jo arveluttamaan onko joukkueen sisällä tapahtunut jotain, koska yhteen hiileen puhaltavaa Joukkuetta tuosta Jokerinipusta ei tällä hetkellä löydy suurennuslasillakaan.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
1-5, ei toimi hyökkäys eikä puolustus, erkkakin suolapatsaana eikä saatana aikalisää saa otettua tai mitään muutakaan tehtyä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Olipahan taas sellainen once in a lifetime-veto, että oksat pois.

Samaan aikaan Kapasella leikkaa kiinni. Hyvin menee.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hmm, ja koskahan Jokerit muka on tullut kolmen maalin takaa tasoihin, salli mun nauraa! :) Varsinkaan tän tason jengiä vastaan. Näin ei käy tänäänkään. Onneksi tajusin laittaa Ufan 3,8 kertoimen kiinni, pienellä summalla, mutta kuitenkin.

"tämän tason jengi" majaili ennen tätä peliä heikommassa Idän konferenssissa sijalla 11. ja oli päästänyt vaatimattomat 56 maalia omiin 18 pelissä. Että eiköhän tämä peli kerro enemmänkin Jokereiden tämän hetken tasosta jotain.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Todella tyylikäs jengi tuo UFA, ihme että majailevat sarjataulukossa noinkin alhaalla. Ei mitään jakoa Jokereilla.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit on nyt ottanut kuivana kakkoseen lyhyen ajan sisään 4! kertaa. Nazarovin SKA:lle nauretaan, mutta Jokerit on luvalla sanoen tällä hetkellä jopa enemmän sekaisin.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jonkinlaista ammattiylpeyttä peräänkuuluttaisin, ei näköjään kiinnosta.

Ilman Heleniuksen haamutorjuntaa mailalla peli olisi 1-6.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös