Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 016
  • 557

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliko tuo ottelu se, jossa Tukonen otti kovan lämärin jonnekin polveensa ja olin varma että kausi oli siinä?

Muistaakseni joo.

Sen verran korjausta edelliseen viestiini, että tilanne ei lähtenyt vastahyökkäyksestä, vaikka aloitus olikin sitä ennen Lukon päädyssä. Kiekko meni Jokeri-päätyyn, Dehner syötti päin karvaavaa Ahtolaa, josta kiekko kimposi Azevedolle, jonka epäonnistuneesta vedosta tulleen paluukiekon Tukonen laukoi sisään.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Joko pudotuspelien lähestyminen näkyy Rauman katukuvassa? Toivottavasti ainakin isommin kuin vuosi sitten. Esimerkiksi siltakaiteissa roikkuvien lakanoiden seuraksi olisi hienoa saada iso lakana vesitornin ulkoseinälle.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jep, about noissa luvuissa liikutaan.

Lukolla on siis kotietu ensimmaiset kolme pelia ainakin. Kylla tuolla maaralla on varmasti Barona hallussa. Hieno homma.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lukolla on siis kotietu ensimmaiset kolme pelia ainakin. Kylla tuolla maaralla on varmasti Barona hallussa. Hieno homma.


En nyt niinkään sanoisi. Bluesilla on aktiivista ja vireää kannattajatoimintaa.

Jokatapauksessa kevät on hienoa aikaa - kiivas pelitahti ja joka toinen päivä bussissa itsekin.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt niinkään sanoisi. Bluesilla on aktiivista ja vireää kannattajatoimintaa.

Bluesilla on kotipeleissä pieni kulma joka pitää vaihtelevasti meteliä. Koko muu halli istuu hiljaa ja odottaa että pääsee päätyravintolaan syömään juustokakkua.

Taannoin Bluesin kotipelissä joku takanani istunut kysyi vierustoveriltaan: "Mistä toi paitsio tulee?"
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Helmikuun viimeisenä olin olosuhteiden pakosta katsomassa Blues-Kärpät peliä. Vaikka oli perjantai ja ilmoitettu yleisömäärä yli 6000, ei meininki päätä huimannut. Bluesin faniporukka piti ääntä jonkin verran, mutta valtaosa paikalla olleista oli vaan tappamassa aikaa, kuten minäkin. Eli meininki ei noussut kuin hetkittäin ylöspäin. Siinä kului puolitoista erää baarissa ja palasin takaisin kolmannen erän loppuvaiheilla katsomoon. Klubi katsomosta oli käynyt melkoinen kato, koska jengi oli vetämässä katkarapuja ja vinoa.

Näytetään porukalla huomenna espoolaisille, mikä on kotona meininki.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Surffareilla lähtee mopo käsistä. RB:lle peukkua, lauantaina nähdään.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Taannoin Bluesin kotipelissä joku takanani istunut kysyi vierustoveriltaan: "Mistä toi paitsio tulee?"

Stop the press! 100 % katsojista ei tiedä jääkiekon sääntöjä. Onneksi Äijänsuolla tilanne on toinen. Joka ikinen tietää säännöt täsmälleen.

Miksi jääkiekkomatsiin menemisen edellytyksenä pitäisi olla se, että tietää sääntökirjan ulkoa? Itse olen ollut katsomassa mm. amerikkalaista jalkapalloa ja baseballia, ja varsinkin jälkimmäisestä en tajua yhtään mitään. Onnekseni minua ei heitetty ulos katsomosta tämän takia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi Äijänsuolla tilanne on toinen. Joka ikinen tietää säännöt täsmälleen.

Ainakin se taustaäänimikrofonin vieressä istuva tietää ne paremmin kuin tuomarit.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ilmeisesti virallinen faniryhmä sai myös bussin lähtemään.

Eli ainakin 300 Lukon kannattajaa on antamassa tukeaan Baronalla lauantaina.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
PlayOff-Rauma

Joko pleijarit bäkyy Rauman katukuvassa? Hieman harmittaa ettei pääse kotiin vasta kun joskus alkukesästä ja näin pitää seurata Lukon otteita etänä. Olen yrittänyt etsiä kuvia sinikeltaisesta Raumasta mutta netistä ei ole löytynyt oikein mitään. Pistäkäähän jakoon jos/kun RB ja muut virittelevät lakanoita yms. ympäri kaupunkia.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ilmeisesti virallinen faniryhmä sai myös bussin lähtemään.

Eli ainakin 300 Lukon kannattajaa on antamassa tukeaan Baronalla lauantaina.

Todellakin loistavaa, että menette Espooseen huomenna. Teitä todella tarvitaan. Ääntä enemmän kuin tänään kotona, please.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Hienoa ja monisatapaistä kannustusta tänään Espoossa. Se näkyi ja kuului. Pääsitte useasti telkkariin. Kiitos Raumam Bojille.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Onko tänään suurikin joukko lähdössä Espooseen Raumalta?
Ostin kyllä jo liput peliin, katsomosta 401. Ongelmaksi nyt muodostui se että olen siellä varmaan noiden RB:n takana ja mukanani on myös lapsi, miten mahtaa olla sitten näkyvyyden kanssa?
Voisin tietysti nuo liput myydä sille kuka haluaa RB:n joukkoon mukaan ja ostaa itse uudet paikat.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Onko tänään suurikin joukko lähdössä Espooseen Raumalta?
Ostin kyllä jo liput peliin, katsomosta 401. Ongelmaksi nyt muodostui se että olen siellä varmaan noiden RB:n takana ja mukanani on myös lapsi, miten mahtaa olla sitten näkyvyyden kanssa?
Voisin tietysti nuo liput myydä sille kuka haluaa RB:n joukkoon mukaan ja ostaa itse uudet paikat.

Bussillinen ja muualta tulevat, yhteensä n. 100 henkeä. Periaatteessa voit lapsen kanssa olla ihan edessä niin näkee.

Katsomossa on muutenkin tilaa, varmaan löytää paikat mistä näkee.
 
Viimeksi muokattu:

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilmeisesti lauantaina taas 401? Voitais kaverin kanssa Raumam Boikien meiningin ihastelun sijasta osallistua itsekin. Sekä mahdollisesti kulkueeseen (mihin aikaan Boja ovat hallilla? Viime lauantaina tais olla n. 16:30...)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös