Lukko fanitoiminta ja -matkat kaudella 2013–2014

  • 117 018
  • 557
Vuonna 2002 tapasimme Santalan ja Eerolan kanssa, teimme yhteistyösopimuksen, jonka arvo oli silloin yli 20 000 euroa/kausi....

Hieno meisselinvenyttelyviesti kaikenkaikkiaan. Eli jos Rajala lupaa yhtiöllesi ensi kaudeksi läheltä keskiympyrää mainospaikan kun pistät vähän omia rahojasi peliin, mutta kesällä peruukin puheensa ja antaa yhtiöllesi vain pienen mainospaikan Lukon vaihtoaition takaseinästä jonne kukaan ei näe, niin se on okei koska tipi on kovan luokan pisnesmiäs? On näköjään sponsorit Lukolla lähes yhtä fiksuja kuin aikoinaan opinnäytetyön netistä kopioinut toimarikin.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Jos Timo olisi "normaalin" osakeyhtiön TJ niin hänet olisi erotettu jo vuosia sitten. "Kädetön" hallitus on tässä pää vastuussa, he valitsevat toimitusjohtajan/erottavat. Logo asia oli jo käsittämätön vääntö asiakkaita kohtaan.

Todella ihmeellistä tässä jutussa on, että Riston piti pyytää osapuolia sopimaan asia.

Itse odotan hallituksen ilmoitusta, että haetaan uutta toimitusjohtajaa.
 

senilix

Jäsen
Ilman yleisöä ei olisi sponsoreita, ilman asiakkaita ei olisi yrityksiä. Sponsorirahatkin ovat niin pieni osuus, ettei sekään riittäisi pyörittämään Raumalla liigatason seuraa, vai miksi luulet RTK:n olevan Lukolle niin tärkeä.

Sponsorirahat ovat reilusti suuremmat kuin pääsylipputulot. Muistaakseni. Täällä minulla ei ole lukuja käytettävissäni.
Kaikkia näitä rahalähteitä tarvitaan.
Ja on typerää mollata jotakin rahalähdettä.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Saipahan hyvät aamunaurut, kun lukaisi tämän palstan läpi.

Veli Lokakuulle voimahali, kyllähän se Rajala sinunlaisistasi tykkää, toisin kuin meistä normikatsojista. Tykkää jopa 45 000€ edestä.

Muistuu mieleeni se kerta viimekaudella, kun pääsin kohtuuhintaan katsomaan aitiosta peliä. Seisoin erätauolla aitiokäytävällä, kun viereisessä aitiossa peliä seurannut humalainen keski-ikäinen mies tokaisi, "kato ny tota karjalaumaa, onneks ei tartte olla tuolla".
 
Siinä vaiheessa, kun aletaan huutelemaan sponsoreille järjestä ja sen vähyydestä, on fanin aika laittaa tietokone kiinni ja mennä vaikka ulos lenkille.

Ensinnäkin, lueppas nuo Lokakuun viime aikojen itku ja hiekkalaatikkoviestit ja mieti millaisen kuvan tämä "sponsori" täällä itsestään antaa. Toiseksi en laske tämän hyökkäyspääty, jauho, parodiatili, Saarela ässiin ja Tukonen tepsiin sekoilujen jälkeen juuri tällä hetkellä itseäni "faniksi" ja tietokonekaan ei ole auki. Muuten hyvä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Katos katos, täällähän alkaa olemaan samat tunnelmat kuin Ässäpuolen fanitoimintaketjussa pari vuotta sitten. Moderni kannatus on sitä ainoaa oikeaa ja ne kannattajat jotka sitä tekevät ovat parempia kuin muut.

Siinä voi kohta käydä niin että tulee uusi kriisi boikien ja lukon välillä jos tuo jumaluuskompleksi ei lopu. Se että laulaa pelissä ei tee muuten kenestäkään yhtään parempaa niin että voisi arvostella muita sidosryhmiä.

Nyt vielä yleinen mielipide oli boikien puolella, mutta onko tulevaisuudessa. Ainakin jos konflikteja alkaa tulemaan säännöllisesti.

Sanoin että parissa viime pelissä on ollut hiljaista aivan kuten ennen boikiakin. Saat vääntää vaikka senilixin kanssa oikeasta ja väärästä kannustamisesta niin minä tyydyn toteamaan että joko sitä ääntä on hallissa tai sitä ei ole.

Jos vastaavia konflikteja alkaa tulla säännöllisesti jotka päättyvät Rajalan anteeksi pyytelyyn niin eiköhän viimeistään siinä kohtaa aleta vaihtaa toimaria.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vääntö päättyi RB:n ja Lukon välillä, niin voisiko se päättyä täälläkin?
 

Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikon SiniKeltainen
Vääntö päättyi RB:n ja Lukon välillä, niin voisiko se päättyä täälläkin?

Ei kun nyt vääntö on oikeiden kannattajien ja väärien kannattajien välillä, siinä välissä vaan muistetaan sivaltaa Rajalaa etc..

Nimim. suolapatsas ja huono kannattaja
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kiitos Raumam Bojille ja flikoille. Oli kiva katsoa vanhaa meininkiä ruudusta. Ja ääni kuului välillä tosi hyvin. Nyt sitten katseet kohti jännittävää kevättä. Who knows what finally will happen!
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Kiitos Raumam Bojille ja flikoille. Oli kiva katsoa vanhaa meininkiä ruudusta. Ja ääni kuului välillä tosi hyvin. Nyt sitten katseet kohti jännittävää kevättä. Who knows what finally will happen!

Kyllä, aivan huimaa toimintaa ja tunnelma välittyi televisiostakin komeasti. Iso peukku sinne!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Oli kyllä huikea kokemus. Mulla oli paikat A7 katsomossa parin porilaisen työkaverini kanssa, eli juuri siinä RBn vieressä. Boja kyllä pisti parastaan, ihan kylmät väreet tuli välillä. Loistava homma, että ääntä taas löytyy.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Olen ollut koko tapauksen ajan RB:n puolella ja olen edelleen mutta hieman täytyy ihmetellä, että miten se "tunne" nyt yhtäkkiä palautui täysin. Nuo höpötykset jostain "tunteesta" taisivatkin sitten olla vain täyttä jeesustelua ja mediapeliä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olen ollut koko tapauksen ajan RB:n puolella ja olen edelleen mutta hieman täytyy ihmetellä, että miten se "tunne" nyt yhtäkkiä palautui täysin. Nuo höpötykset jostain "tunteesta" taisivatkin sitten olla vain täyttä jeesustelua ja mediapeliä.

Etkö ole koskaan kokenut, miltä anteeksipyyntö ja pyrkimys sovintoon tuntuu?

"Me ollaan niin pieni yhteisö, ettei meillä voi olla ristivetoa yhtään, jos jotain halutaan saavuttaa. Voi olla vain yhtenäinen, tai sitten ei. Erittäin suurta sydäntä vaati eilen monelta mieheltä, että aikuiset ihmiset voivat sopia pienen kinansa."

– Risto Dufva
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli kyllä huikea kokemus. Mulla oli paikat A7 katsomossa parin porilaisen työkaverini kanssa, eli juuri siinä RBn vieressä. Boja kyllä pisti parastaan, ihan kylmät väreet tuli välillä. Loistava homma, että ääntä taas löytyy.

Olen fanittanut Boikia ihan kybällä ja noita kylmiä väreitä on tullut sekä Äijänsuolla että TV:n välityksellä. Lukko-Ässät pelissä fiilikseni oli se, että ay-osaston kuoro oli palannut lakkoilun jälkeen itse rakentamaansa karsinaan mesoamaan.
Toivottavasti fiilis muuttuu finaaleihin mennessä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vääntö päättyi RB:n ja Lukon välillä, niin voisiko se päättyä täälläkin?

Samaa meinasin itsekin todeta. En ole viitsinyt tätä ketjua muutamaan päivään silmäillä, nyt piti tulla vilkaisemaan, olisiko täällä juttua fanitoiminnasta yleensä näin pudotuspelien alla. Espoossa asuvana laskelmoin jo sen varaan, että lauantaina 22.3. pääsee katsomaan toista puolivälierää joko Hartwall tai Burana Areenalle.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ei perkule, pitäähän sitä varmaan sitten minunkin. Viime keväänä kävin tyttären kanssa tsekkaamassa sen jatkoaikavoitto-ottelun, mukavaahan se oli.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei perkule, pitäähän sitä varmaan sitten minunkin. Viime keväänä kävin tyttären kanssa tsekkaamassa sen jatkoaikavoitto-ottelun, mukavaahan se oli.

Samassa pelissä oltiin. Vaihtelun vuoksi olisi mukavaa päästä tänä vuonna tuonne Buranalle, jos kohta täältä perä-Vantaalta sinne ajaa melko kauan.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei perkule, pitäähän sitä varmaan sitten minunkin. Viime keväänä kävin tyttären kanssa tsekkaamassa sen jatkoaikavoitto-ottelun, mukavaahan se oli.

Kuin myös itsekin. Yksi ikimuistoisimpia pelejä: Kun hankin lippuja 3. puolivälierään, totesin että toivottavasti Lukko ei ole silloin ottelusarjassa 0-2 -tappoilla. Lukon voitettua sarjan toisen pelin Raumalla oli ennakkoasetelma kutkuttava. Ottelun puolivälissä Jokerit johti 3-1, pyöritti yv:tä ja tilanne näytti pahalta. Mutta niin vain Lukko nousi tasoihin. Ratkaisumaali kuvasti koko ottelua: Jokereilla kova pyöritys Lukon päässä, Lukolle avautuu vastaiskun paikka ja Tukonen iski paluukiekon verkkoon. Ottelusarja kääntyi Lukolle 2-1 ja muistan hallilta poistuttaessa, kuinka epävarmuus Jokeri-faneissa alkoi kasvaa.

Palatakseni ketjun aiheeseen mieleen on jäänyt myös Raumam Boikain kannustus päätykatsomossa. (Seuraavassa Hartwallin pelissähän Boja ohjattiin yläkatsomoon...)
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Ratkaisumaali kuvasti koko ottelua: Jokereilla kova pyöritys Lukon päässä, Lukolle avautuu vastaiskun paikka ja Tukonen iski paluukiekon verkkoon.

Oliko tuo ottelu se, jossa Tukonen otti kovan lämärin jonnekin polveensa ja olin varma että kausi oli siinä? Matsin jälkeen haastattelijan kysyessä tuosta ei ukko muistanut koko hommaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös