Lotto – peleistä jaloin

  • 103 506
  • 449

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi täyttä lappua on taas vetämässä. Budjetissa olisi semmoinen kolmen miljoonan euron aukko, tiä sitten vaikka tänään saisi hiukan täytettä siihen.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Lottomatematiikka on ihanaa. Olen aina tehnyt vain yhden rivin - jotta mahdollisuus olisi olemassa, mutta että se ei maksaisi liikaa.

Välillä toki sitä ajattelee että tekemällä 20 riviä 20 kertaistaisi voittomahdollisuuden...
 
Itse en ole koskaan saanut enempää kuin 3 oikein ja senkin vain muutaman kerran. Muutama sata riviä on tullut arviolta pistettyä.
Meidän perhe on lotonnut samalla numerosarjalla (lähipiirin syntymäpäivät) jo kohta 15 vuotta ja 4 oikein -"jättipotteja" tupsahtaa aina muutama vuosittain. Saa nähdä napsahtaako vielä joskus kunnolla vai onko nämä numerot tuomittu ikuisiin suolarahavoittoihin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jahas. Tarjolla olisi oluen uuden maailmanmarkkinahinnan mukaan n. 5 000 000 pulloa olutta. Mikäli voitan ko. määrän yksin, lupaan tarjota jokaiselle kalsarikänniketjulaiselle yhden kaljapullon per KKK-viesti. Lunastustilaisuus luonnollisesti joku kaunis perjantai-ilta uudessa kämpässäni (kaikki mahtuvat kyllä). Pukukoodia tuskin tarvitsee tyyliniekoille mainita. Ilta huipentuu suureen arvontaan, jonka pääpalkintona on Puola. Lohdutuspalkintoina lisäksi nuo meillä asuvat nainen ja pikkuapina.

Nyt kaikki toivomaan mun voittoa, parempaa tarjousta tuskin kukaan esittää!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt kaikki toivomaan mun voittoa, parempaa tarjousta tuskin kukaan esittää!

Saax sidukkaa jos ei tykkää bissest? :confused:

Muistakaa pelatessanne todennäköisimmän lottorivin perusta - 2 numeroa väliltä 1-10 ja loput numerot 15:sta ylöspäin. Näin maksimoitte todennäköisyyden sille, että jos saatte 7 oikein, ette joudu jakamaan pottia.

Itse pelaan aina kuin muistan kolmisen riviä tai ostan jonkun kimppaharavan. Kimppaharavoissa tulee aina niitä alavoittoja muikeasti jos sattuu osumaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi 7-oikein tulos oli, mutta eipä tullut Suomeen uutta miljonääriä. Potti meni 10 hengen porukalle Lappeenrantaan.
 

scholl

Jäsen
Itse lottosin ensimmäistä kertaa varmaan miljoonaan vuoteen tuon Cosmon viestin innoittamana. Katsoin äsken onlinesta tulokset. Muutamassa rivissä oli 3 oikein. On muuten lotto helpottunut sitten viime näkemän. Voi klikata millisekunnissa tästä netistä ja se ehdottaa heti ilmeisesti koko kuponkia. No okei olihan ennenkin sentään se kalkkeerauspaperi välissä ja ei tarvinnut rastittaa molempia papereita, mutta oli se silti rankkaa täyttää esim. yksi kuponki jossakin veikkausasiamiehellä, joka oli yleensä joku urheiluseura. Lottoaminen ja Ässäarpojen ostaminen oli tavallaan urheiluseurojen juniorityön tukemista.

Ei tullut siis voittoa, mutta muuten tuollainen potti on sellainen, jota voi jo tavoitella. Suomen loton ongelma on juuri alhaiset potit. Jos paljon tuota vähemmän voittaa niin se ei ole sellainen pääoma, jolla tekee jotain. Jos kerran voittaa niin kyllähän se pitää voittaa sen verran, että sitä pottia voi käyttää johonkin esim. sijoittamisessa.

En ymmärrä porukkaa, jotka menevät mukaan porukkalottoihin. Eivät ole ehkä hiffanneet sitä, että joutuvat jakamaan mahdollisen voiton. Isoäitini yritti minulle ehdottaa tuollaista juttua joskus 70 luvun lopulla, mutta sanoin, etten lottoa hänen kanssaan yhdessä, koska en lähde jakamaan mahdollista voittoa.

Eihän tuo lottoaminen mitenkään järkevää toimintaa ole, mutta kun se ei ole enää niin vaativaa, kun ei tarvitse itse tarkastaa kuponkeja, eikä rastitella niitä niin kyllähän sitä voisi tehdä niin, että lottoaisi yhden kupongin aina silloin, kun potti on edes suht lähellä viittä miljoonaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Helmikuussa Loton sarakemaksu nousee 70 sentistä 80:een. Samalla normaali päävoitto nousee 700 000 eurosta noin miljoonaan. Pienemmät voittoluokat pysyvät samoina.

https://www.veikkaus.fi/info/yritys/ajankohtaista_1.html

Onhan sitä vuosikaudet ihmetelty, miksei pienemmpiä voittoja voisi kasvattaa, mutta nyt toteutuva uudistus on kuulemma asiakkaitten toive. Eli näköjään Lotossa se perusidea on edelleen haave äkkirikastumisesta ja suuresta päävoitosta. Money talks!
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika messevä summa luvassa Lotossa ensi lauantaiksi. Kaikkien aikojen suurin potti 6,4 miljoonaa euroa odottaa ottajaansa. Joku oli laskenut, että se tekee suomalaisen keskivertopalkkaan suhteutettuna 195 vuoden tienestit. Ja rahako ei tee onnelliseksi..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aika messevä summa luvassa Lotossa ensi lauantaiksi. Kaikkien aikojen suurin potti 6,4 miljoonaa euroa odottaa ottajaansa. Joku oli laskenut, että se tekee suomalaisen keskivertopalkkaan suhteutettuna 195 vuoden tienestit. Ja rahako ei tee onnelliseksi..
Fyrkka mahdollistaa asioita, mutta onnellisuutta se ei tietenkään takaa. Toisin päin voidaan kyllä sanoa, että hyvä taloudellinen asema antaa paremmat eväät onnelliseen elämään. Tuossa potissa olisi 6,4 miljoonan euron edestä jollekulle mahdollisuuksia rakentaa itselleen onnellisuutta. Toivottavasti potti osuu voittajalle joka osaa elää rahojensa kanssa ja suhtautua tolkullisesti varallisuutensa kasvuun. Osa lähimmäisistämme kun on sellaisia, joilla raha ei säily mitenkään näpeissä ja jotka osaavat ryssiä asiansa, oli rahaa tai ei.

Nuorena poikana kuulin juttua naapurikaupungissa jättipotin Lotossa kuitanneesta parikymppisestä sällistä. Yleensä nämä tarinat keräävät matkalla hieman hyvänmiehenlisää kyytipojaksi, mutta pääpointti oli että kaveri pääsi voittorahoistaan eroon varsin nopeaan tahtiin. Osa potista tietysti suli autoja ynnä muuta mukavaa ostamalla ja vaihtamalla, kuten äkkirikastuneelta amatööriltä voi odottaakin. Monenlaisia muitakin hölmönjuttuja kerrottiin tyypin tehneen. Kaveri esimerkiksi jakeli paikallisella Seurahuoneella 100 ja 500 markan seteleitä ihmisille, jotka suostuivat konttaamaan edessään tms. Yhden tyypin tiedänkin, joka on puhunut ottaneensa helpot rahat vastaan, ja kertoi että aika moni muukin kävi tuolloin konttaamassa. Tarinat kertovat, että tällä lottovoittajalla olisi ennen pitkää ollut touhujensa tuloksena jäljellä kohtalaiset velat, tiedä siitä. Kai estottomalla hauskanpidollakin voi tulla vähäksi aikaa onnelliseksi, mutta myös krapula on syytä kestää.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, pitääpäs laittaa taas perinteinen 1,2,3,4,5,6,7 -rivi vetämään... No, totta puhuen ei ole koskaan tullut pelattua lottoa karmean palautusprosentin takia, mutta ehkä sitä nyt voisi kokeilla ihan vaikka piruuttaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä tälläinen potti vaatii muutaman lisärivin tuon oman vakiorivin rinnalle. Loppuelämä olisi turvattu, jos tuo potti osuisi tai vaikka menisi muutamaan eri osoitteeseenkin. Kyllä tuo summa varmaankin onnelliseksi tekisi hetkeksi, ennenkuin ihmiset saisivat tietää, että juuri sinä olet tuon potin voittanut. Suomalaiset kuitenkin on tunnettuja kateudesta.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa, pitääpäs laittaa taas perinteinen 1,2,3,4,5,6,7 -rivi vetämään... No, totta puhuen ei ole koskaan tullut pelattua lottoa karmean palautusprosentin takia, mutta ehkä sitä nyt voisi kokeilla ihan vaikka piruuttaan.
Palautusprosentit ja todennäköisyydet ovat kyllä surkeat. Mutta mikä todennäköisyys on sille että 70c moninkertaistuu miljooniksi euroiksi jollain muulla tavalla? Minä olen niin saamaton että lotosta saan paremmat todennäköisyydet :)

Onko muuten netin kautta mahdollista osallistua jonkun muun maan lottoon? Ajattelin vaan että koska vedonlyönnissä tuo on huomattavasti kannattavampaa niin lotonkin kohdalla se voisi olla näin.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mutta mikä todennäköisyys on sille että 70c moninkertaistuu miljooniksi euroiksi jollain muulla tavalla?

80c!

Täytyy itsekin kyllä laittaa ensi viikolla jokunen rivi vetämään.. Tulen kyllä muistuttamaan foorumille, mikäli napsahtaa

Ulkomaisista lotoista ei ole mitään hajua..
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olin lauantaina ihan varma että nyt kolahtaa 5 milliä tilille mutta eipä sittenkään, ei ollut lähelläkään. Ei edes kolmea oikein ollut kuin yhdessä rivissä vaikka kaksi täyttä lappua pistin. No, toki mulle se 6.4 miljoonaakin ensi lauantaina kelpaa. Pitää varmaan triplata ja pistää kolme täyttä lappua vetämään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Launtaina napsui neljä oikein yhdestä rivistä ja kolme oikein toisesta. Vähän tyhmempikin ymmärtää vinkin. Ensi lauantaille on luvassa 3+4=7 oikein.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kestolla mennään, ei ole pariin viikkoon tullut kuin max 1 oikein kahdeksasta numerostani. Toivottavasti kolahtaa sitten kerralla 7 kun numeroita useampi osuu.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vuoteen en ole lottoa laittanut vetämään, mutta nyt sen ajattelin tehdä.

Monta kertaa on tullut mietittyä, että mitä sitä ensimmäiseksi tekisi, jos voittaisi pääpotin. Todennäköisesti mun tuurillani tuulettelisin hetken ja sitten sanottaisiin, että 7 oikein osumia on tällä viikolla 9 kappaletta.

Tuokin on aika jännä asia. Vituttaisiko ketään, jos niitä täysosumia olisikin 3-4 kappaletta? 6,4 miljoonan sijaan saisikin "vain" 1,5-2 miljoonaa?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tuokin on aika jännä asia. Vituttaisiko ketään, jos niitä täysosumia olisikin 3-4 kappaletta? 6,4 miljoonan sijaan saisikin "vain" 1,5-2 miljoonaa?

Jaa-a, ehkä sitä ensin kiroaisi mutta kun miettimään rupeaa niin onhan tuommoinenkin suuri summa rahaa. Kyllä sillä elelisi tovin jos toisenkin.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen lotonnut kerran elämässäni ehkä joskus vuosi sitten. Silloinkin oli muistaakseni joku kaikkien aikojen isoin potti jaossa ja piti sen takia laittaa. Voisi noudattaa tuota rutiinia tälläkin kertaa ja tirvaista saman tien täysi lapullinen. Todennäköisyys voittaa lotossa on kyllä niin pieni, ettei sitä kannata ajatella. Tällä hetkellä riittäisi paljon pienempikin voitto ja muutama kymmenen tuhatta tekisi ihan gutaa. Voisi vähän rauhallisemmin suhtautua työpaikan etsintään.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
En tunne täsmällisesti noita loton sääntöjä, mutta sellainen käsitys mulla on, että viikkovaihdon suuruus vaikuttaa jättipotin kokoon. Eli käytännössä toi tän viikon potti voi paisua lähentelemään jopa seitsemää miljoonaa. Näin tapahtui ainakin siinä 5,2 miljoonan potissa, joka taidettiin tossa hiljaittain voittaa Järvenpäässä. Silloin mainostettiin 5 miljoonan pottia, joka sitten lihoi muutamalla sadallatuhannella runsaan pelaamisen ansiosta.

Kun lehdet tällä viikolla hypettää kaikkien aikojen pottia niin kaikki mahdolliset epelit jalkautuu koloistaan veikkaamaan lottoa, vaikkei sitä yleensä ehkä tee. Kai se on taas muutama lappu itsekin laitettava. Kolmella lapulla saa jo voiton todennäköisyyden kasvamaan huimaan 36/15 000 000.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole yli viiteen vuoteen pelannut lottoa, mutta nyt sitten laitoin Veikkauksen internet-sivuilla 17 riviä lottoa huvin vuoksi (ja ison potin vuoksi myös). 0,0001105 prosentin todennäköisyydellä osuu päävoitto, mahtavaa!

Ihan kivasti varmaan löytyy kaltaisiani loton pelaajia, jotka eivät normaalisti pelaa lottoa, mutta nyt ison potin takia pelaavat.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuokin on aika jännä asia. Vituttaisiko ketään, jos niitä täysosumia olisikin 3-4 kappaletta? 6,4 miljoonan sijaan saisikin "vain" 1,5-2 miljoonaa?

Kyllä mua ainakin vituttaisi, ja meikäläisen tuurilla juuri näin kävisikin silloin mikäli seitsemän oikein mun lapustani löytyisi.

Varmasti se vitutus laantuisi ajan myötä, järjetön rahamäärä tuommoinen 1.5-2 miljoonaakin on mutta ensi alkuun se ottaisi pattiin raskaasti. "Miksi mulle aina käy näin?", parkuisin ainakin minä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tunne täsmällisesti noita loton sääntöjä, mutta sellainen käsitys mulla on, että viikkovaihdon suuruus vaikuttaa jättipotin kokoon. Eli käytännössä toi tän viikon potti voi paisua lähentelemään jopa seitsemää miljoonaa.

Jep, sama käsitys minulla on että lopullisen voittopotin suuruuden määrää juuri tuo viikkovaihto.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Tuokin on aika jännä asia. Vituttaisiko ketään, jos niitä täysosumia olisikin 3-4 kappaletta? 6,4 miljoonan sijaan saisikin "vain" 1,5-2 miljoonaa?

Tätä on ruodittu jo monet kerrat, mutta sen takia kannattaa tehdä sama rivi useaan kertaan. Saa sitten vähän enemmän osuuksia tuosta jakoon menneestä potista. Mahtaa niitä muita vituttaa, kun selviää että kuuteen osaan menneestä potista neljä osuutta oli yhdellä hessulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös