Lotto – peleistä jaloin

  • 103 495
  • 449

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kahdeksan ruksin järjestelmään mahtuu vielä

11

edit; Kummasti tähän hössötykseen uppoaa rahaa, kun on kaverikimppaa, tyttökaverikimppaa, työporukkaa ja vielä omat rivit. Yhdestäkään ei uskalla jäädä pois.
 
Viimeksi muokattu:

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kolme vuotta sitten näin unta jossa sain 6 oikein. Siitä lähtien samalla rivilllä on menty. Pakko se on taas pistää sisään. Jos vaikka uni oli ollut yhdellä pielessä...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
3, 14, 15, 17, 19, 20 ja 36.
Siinä virallinen Jatkoaika-rivi ensi sunnuntaille!
Ei muuta kuin 5 miljoonaa jakoon.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kerran sain kolme ensimmäistä numeroa oikein, siinä alkoi vähän plussi nousta, mutta neljä seuraavaa tiputtivat kyllä ihan hyvin maanpinnalle ollen aivan muita kuin lapussani. Harvoin pelailen, mutta nyt laitoin lapun sisälle. Varmaan joskus neljä olen oikein saanut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Loton oikeat numerot löytyvät Nordiksen katosta. Narreillekin tiedoksi:1,5,7,17,20,22,23 ja 35. 8 ristin järjestelmä sisään ja eläkerahat tulevat varmasti.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Nurmijärven Peto
Loton oikeat numerot löytyvät Nordiksen katosta. Narreillekin tiedoksi:1,5,7,17,20,22,23 ja 35. 8 ristin järjestelmä sisään ja eläkerahat tulevat varmasti.

Jumalauta, mikäli tuo on oikea rivi niin voitat korkeintaan puolet voittopotista sillä mulla on aina sama rivi.

Tuli muuten lotosta mieleen tuttavani joka aina pelasi samaa riviä kahdesti joka viikolla. Logiikka oli että jos jollain toisella on sama rivi voittaa hän 2/3 potista. Omaperäistä ainakin.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Tässä tietoa illan kierroksesta (nähty viime yönä):

- oikeat numerot kaikki alle 9:n
- Potti menee jakoon 12:lle

Piti laittaa noiden speksien mukaan vielä lisärivi, mutta unohdin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tavoittelin jättipottia kahdeksan rastin järjestelmällä, mutta pieleen meni. Ei ainuttakaan oikein, ei edes varanumeroista. Potti näköjään meni yhdelle, toivottavasti jollain porukalle. Olishan se ollut hienoa edes kerran elämässään pyyhkiä perseensä sadan euron setelillä...
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Lottoa tuli tehtyä, yhteensä noin reilun 15 euron edestä. Mukana oli mm. kolme porukkalappua, joissa oli yhteensä 148 riviä lottoa, tähän vielä lisäksi omat neljä riviä, siinä oli allekirjoittaneen mahdollisuudet jättipottiin. Miten sitten kävi? Kymmenen porukassa oli kerran neljä oikein, voittoa ei siis tule juuri mitään.

No, tulipahan edes yritettyä..
 
Joo täältäkin päin tuli yritettyä. Nyt vasta katselin noita numeroita tarkemmin, kun tarkastin lappua. Koneelta suoraan otin ensimmäistä kertaa elämässäni täyden lapun. Muuten on tullu käsin laitettua noita rivejä kylläkin. Eihän noista yksikään rivi ollut vittu edes sellainen, mikä olisi ollut mahdollinen. Yhdessäkään ei ollut numeroita sopivasti sekaisin. Oli joko kaikki suuria numeroita taikka helvetin pieniä. Oli kyllä viimeinen kerta, kun koneelta suoraan otan lottoa.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti punasydän
Eihän noista yksikään rivi ollut vittu edes sellainen, mikä olisi ollut mahdollinen. Yhdessäkään ei ollut numeroita sopivasti sekaisin. Oli joko kaikki suuria numeroita taikka helvetin pieniä.
Nyt ei olla siellä päässä oltu todennäköisyyslaskennan tunneilla hereillä. :)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Eino_Mies
Olishan se ollut hienoa edes kerran elämässään pyyhkiä perseensä sadan euron setelillä...
Ervatsalolla on myytävänä halvalla venäläistä wc-paperia. Pyyhi siihen, varmaan tuntuu aika tarkasti samalta.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
No nythän pamahti jollekkin yhdelle onnelliselle massit kassiin.

Minnehän päin Suomea toi ennätyksellinen lottopotti mahtoi mennä?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Viestin lähetti Jason26
No nythän pamahti jollekkin yhdelle onnelliselle massit kassiin.

Minnehän päin Suomea toi ennätyksellinen lottopotti mahtoi mennä?

(EDIT: Törkylinkki poistettu. T. Moderaattorit)


edit. löydä virhe kuvasta
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Eino_Mies
Tavoittelin jättipottia kahdeksan rastin järjestelmällä, mutta pieleen meni. Ei ainuttakaan oikein, ei edes varanumeroista. Potti näköjään meni yhdelle, toivottavasti jollain porukalle. Olishan se ollut hienoa edes kerran elämässään pyyhkiä perseensä sadan euron setelillä...

Olishan se kieltämättä ollut hienoa.

Mulla oli kolme lappua eli 36 riviä itse täytettynä, en tykkää noista koneen arpomista vaan itse ne numerot päästäni keksin lapulle niin tulee kunnolla tehtyä. Parhaassa lapussa oli kolme numeroa oikein, muuten meni samaa tuttua latua kuin aina ennenkin eli päin vittua. Eli töihin pitää vielä huomenaamullakin mennä, vaikka ihan varma olin vielä kello 20.44 että nynnappaa.

Ei ollut tuossa Jatkoaikarivissäkään kuin yksi oikein, senkin tottakai pistin yhteen lappuun.

Semmosta se on meitin tämmösten miesten. Ensi viikonloppuna uudestaan.

Tuli tuossa mieleen että mielestäni uutisissa sanottiin rivin osuneen yksityishenkilölle, eli ainakaan mitään virallista porukkalappua ei ollut tehty. Oli se potti niin iso, yli 5 667 000 €uroa että siitä olisi vielä kymmenellekin osallistujalle oikein kepeästi riittänyt suolarahoja. Yli 33 miljoonaa markkaa.

Harmi, jos ja kun potti meni yhdelle henkilölle. Luonnollisesti jos se minun lapussani olisi ollut niin ei se sitten olisi harmi ollut, mutta kun muille osuu niin harmittaa.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti tuuski



edit. löydä virhe kuvasta


Hiirimatto on ylösalaisin?

(Lainauksesta poistettu linkki. T. Moderaattorit)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
3+1 oli mun paras saldo. Joskus muinoin tuolla olisi jotain saanutkin. Nöyränä töihin aamulla vaan sitten. Toivottavasti pomo ei ole lukenut vielä tekstiviestejään.

YLEn uutisissa näytettiin, kun Aulis G oli oikein jossain parturissa käynyt tätä spesiaali-iltaa varten. Paska hommahan se on, mutta jonkun sekin on tehtävä. Hyvää iltaa.

Tuolta linkin takaa tervehtii jotkut ihan muut kuin lottonumerot.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lottoajien ihmisryhmässä on mielenkiintoisin popula ne, jotka haaveilevat lottovoitosta, mutta eivät kuitenkaan koskaan itse lottoa.

Noh, myönnettäkööt että olen joskus kuulunut itsekin tuohon koulukuntaan. Aion kuitenkin lotota vielä jonain päivänä!
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mielenkiintoinen linkki tosiaan.
En kyllä löytänyt virhettä vaikka kuinka etsin.
"You sick fuck..."

No joo, itse aiheeseen.
Oikea rivi oli; 05 11 17 22 24 34 35
Ja noilla numeroilla olisi tienannut siis 5 668 697,30 e.
Radiosta tosiaan ilmoitti, että todennäköisesti yhdelle meni koko
potti. Jösses.

Itsellä oli lottokupongin ylin rivi täytettynä, eli siis kuusi riviä
vetämässä. No sain koko kupongilla kuusi oikein.
Aivan, kuusi!
Meni noi lottohalut vähäksi aikaa.....

Ja onnea nim. Borgie'lle, joka "tiesi" ainoana JA:n rivistä oikean
numeron (17).
 

Rocco

Jäsen
Itselläni oli 5, 11, 24, 34 ja 35, kaikki jopa samassa rivissä. Joten lottovoittaja olen, tosin en miljonääri, vaan viitisenkymppiä tilille napsahtaa. Väärät numerot rivissäni oli 14 ja 21 jos jotakuta kiinnostaa.
 

scholl

Jäsen
Varmaan kymmeneen vuoteen ekaa kertaa tuli eilen lotottua, kun tilaisuus siihen sattumalta juuri ennen kahdeksaa tuli ja tulin tavallaan yllytetyksi.
No ei ollut kuin neljä oikein, joten kun kuponki maksaa 8,40e niin plussan puolelle jäin ainoastaan kolmisen euroa. Aika nihkeä tapa tienata.

Pieni maa ja pienet potit. Nyt oli sentään kerran hieman hieman isompi summa jaossa ja hienoa, että potti meni yhdelle!!! On näet yksi kamalimmista kohtaloista, mitä ihmiselle voisi sattua, että kun kerran voittaa niin silloin muut änkevät osingoille. Jos esim. 5 voittajaa niin jää käteen joku miltsi, jolla ei juuri mitään tee. Toki pätevät otukset saavat fiksusti sijoitettuna varallisuutta karttumaan, varsinkin jos voittavat nuorena, mutta tuollainen viisi miljoonaa on jo sellainen, mikä mahdollistaa itsensä kehittämisen ja omien lahjakkuuksien hyödyntämisen täydellisesti ilman liiallista pohtimista sen suhteen, että tekee työtä osittain siksi, että tienaa fyrkkaa. Viidellä miltsillä sen sijaan voi osallistua jo aika monentyyppiseen itseä kiinnostavaan yrityshankkeeseen ja työllistää muita siinä samalla.

Nyt on Kokkolassa joku innoissaan ja malttaa tuskin odottaa sitä 30 päivää, mikä viive siinä on ennen kuin rahat tilille tulevat, jotta pääsee toteuttamaan ideoitaan.

Mikä on muuten jatkoaikalaisilla se summa, minkä yli päävoiton pitää olla, jotta koette, että kannattaa lotota? Itse ajattelin, että tuollainen 5milj e voi olla aika pätevä. Tosin miksei sitä lottoaisi vaikka neljän miljoonan pottiakin, mutta ongelma tuollaisessa pikkupotissa on se, että se ei ylitä sillä tavalla uutiskynnystä, että tietäisin sellaisen olevan jaossa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En voi kutsua itseäni vakiolottoajaksi, silloin tällöin muistaessani tulee netin kautta pelattua. Tällä kierroksella itse asiassa muistelin laittaneeni pikapelinä täyden lapun, vaan enpä ollutkaan sitä tehnyt. Mulla oli siis eilen kohtuullisen huonot voitonmahdollisuudet vaikka toisin luulinkin.

Tuohon schollin kysymykseen. Mulle potin suuruus ei varsinaisesti ole kovinkaan merkittävä asia. Toki jos potti putoaa alle miljoonan, niin silloin en koskaan pelaa. Millistä ylöspäin on aika sama, toki enempi parempi tässäkin asiassa.

Mutta tuollaisen viisi milliä kun saisi, voi jessus että ideoita summan käyttämiseen riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös