Liput-2003???

  • 789
  • 3

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
...jesus kun kaikki on uutta ja outoo..!?!

Anysay, niin aikaista kun tämä onkin, löytyiskö VARMAA tietoa; mistä seurata -03 Suomen kisojen lippujen myyntiin tuloa ja mahdollisuutta varata/ostaa netin välityksellä??
 

Janneone

Jäsen
Enpä tiedä milloin tulee myyntiin mutta olen käsittänyt että lippuja myydään vain lippupaketeissa eli yhtä lippua ei voi ostaa vaan on pakko ostaa lippu myös toiseen otteluun. Tässä ei ajatella kyllä yhtään asiakkaita eli maksavaa yleisöä vaan yritetään kerätä viimeisetkin rahat yleisöltä. Onhan se ehkä ymmärrettävää ettei esim. Italia-Valko-Venäjä ottelu muuten keräisi oikein yleisöä mutten siltikään käsitäkään tätä toimintaa.
Ja vielä käsittämättömämpi juttu minkä olen kuullut on että lippuja ei saisi lainkaan ovelta. Aivan käsittämätöntä. Itse ostan aina liput ovelta peleihin ja teen päätökseni lähteä peleihin aina viimetingassa. Pitäisköhän valittaa vielä enemmän.. heh.. kai tuo tuli jo selväksi mitä minulla oli sanottavana.. :)
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Joo, näinhän se homma tuntuu nykyisellään menevän...

Noi pakettiratkasut on ollu jo varmaan puolikymmentä vuotta käytössä ja pysynevät jatkossakin (KIROSANA!). Toisaalta alkaa tuntuun, että kohta täytyy olla itse joku saamarin VIP tai ainakin tuntee vastaava jos ylipäänsä meinaa päästä jotain paikan päälle katsomaan.

Valenciassa on ainakin melkonen hässäkkä meneillään kun seuran puheenjohtaja (tms.) laittoi faneille tarkoitetuista Champions liigan finaali lipuista n. 7000 omaan liiviin ja jakeli niitä sitten yhteistyökumppaneille jne. Bisnes on bisnestä, mutta joku roti täytyisi olla!?!

Kuriositeettina vielä mainittakoon, että kaveri osti lipun kadulta Ranskan MM-kisoissa joltain yön mustalta kaverilta ja lipussa oli Suomen palloliiton leima... Mistäköhän lie tiensä löytänyt paikalliseen mustaan pörssiin? ;)
 

Janneone

Jäsen
Niinhän se usein menee että kun yhteistyökumppaneille yms. jaetaan lippuja niin he myyvät niitä eteenpäin mustassa pörsissä tai käyvät katsomassa noin puoli peliä eli saapuvat myöhässä ja lähtevät ajoissa eivätkä pidä minkäänlaista tunnelmaa yllä mutta eipä se seuroja paljon kiinosta koska näillä tyypeillä on sitä rahaa jaettavaksi vähän enemmän kuin normaaleilla katsojilla..tjsp..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös