lipuista kysyisin

  • 1 316
  • 2

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ajattelin nyt kysellä täällä kun Tapparan sivuilta ei löytynyt tarpeeksi tietoa ja sieltä löytyvä puhelinnumerokin oil kausikorttitilauksia varten...

Lastenliput näyttivät olevan 4€, mutta niistä ei lukenut mitään mihin katsomoon nuo liput ovat 4 egeä. Seisomaanko vaiko E-katsomoon? Molemmat ovat kyllä lapsen näkyvyyden kannalta aika huonoja vaihtoehtoja. Toisaalta lipun hinta oli aika pieni suhteessa jopa D-katsomon muovi-istuimiin, eli en usko niiden olevan sielläkään.

Olen joskus kauan sitten ollut Hakametsässä katsomassa lasten lipulla (90-91 kaudella) ja silloin istumapaikat olivat aivan katsomon parilla ekalla rivillä, mutta nyt ainakaan ei katsomokarttaan ole merkitty niitä.

Tietysti yksi vaihtoehto on ostaa kaksi lippua D-katsomoon ja laittaa veljekset istumaan samaan tuoliin ja ottaa nuorempi välillä syliin kun on kuitenkin vasta 4-vuotias. Mutta mieluusti ostaisin kaikille omat paikat jos se on mahdollista.

Toivottavasti joku osaa vastata
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Kyllä ainakin ennen lastenlippuja on saanut alariveille. Jos jostakin syystä lipunmyyjä on niin ilkeä että ei myy lastenlippuja alariveille niin järkkäriltä kysymällä kyllä istumapaikan sinne pitäisi järjestyä.

jh
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
4€:n lastenlippuja saa ainakin molempiin päätyihin riveille 1-3 ja seisomakatsomoon. Saattaa saada muuallekin, mutta noille paikoille olen itse jälkikasvulle lippuja ostellut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös