Liigapörssi-keskustelua

  • 1 497 042
  • 6 493

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings

Häppölä (260k) ja Stapleton (315k) kyllä hinta/laatu suhteiltaan kaksi ylivoimaisesti parasta pelaajaa.

En nyt tähän Jatkoaika kimppaan osallistunut, mutta tässä kuitenkin oma joukkue:

Stapleton - Häppölä - J.Immonen (vielä kovaa arpomista Nurmisen ja Immosen välillä)
I.Heikkinen - Kuusisto
Niemi
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Onkos tuosta T.Laakson tilanteesta tarkempaa tietoa? Ei ollut kai tänään pelissä...
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Osala - Immonen - Stapleton
Niskavaara - Heikkinen
Lundell

ja toinen joukkue:

Hannus - Nurminen - Filppula
Mäntymaa - Tikkanen
Lundell
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuinka monta joukkuetta muuten teikäläiset yleensä tuonne Liigapörssiin väsäilee?

Itse olen sen verran huono, että saadakseni edes yhden kentän menestymään kohtalaisesti, niin joudun tekemään noin 3 superkenttää ja alkuun yhden peruskentän. Yleensä näistä kentistä yksi menestyy jollain tasolla hyvin.
 

Sic

Jäsen
Kuinka monta joukkuetta muuten teikäläiset yleensä tuonne Liigapörssiin väsäilee?

Itse olen sen verran huono, että saadakseni edes yhden kentän menestymään kohtalaisesti, niin joudun tekemään noin 3 superkenttää ja alkuun yhden peruskentän. Yleensä näistä kentistä yksi menestyy jollain tasolla hyvin.

Mjoo, itellä on nyt 3 superia ja 1 perus, tosin tuota perusta tuskin tulen vahvistamaan, ihan huvin vuoksi vain kokosin kun ilmainen on. Mutta kolmella superilla haetaan kolmella erilaisella taktiikalla ja koostumuksella pisteitä. Muissa jaksoissa tulen varmaan sitten pelailemaan kahdella tiimillä, kuten ennenkin on tullut tehtyä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Omat viritelmät

Näitä on pari tuntia viilailtu:

Stapleton-Häppölä-T. Koivisto
Heikkinen-Tuulola
Lundell

Ja toinen:

Haataja-Ryhänen-Ja. Pesonen
Viitanen-Grönholm
Lundell

Etenkin ylimmäiseen tuotokseeni olen hyvin tyytyväinen, näillä mennään (jos OPG ei loukkaantunut pahemmin harjoituksissa).
 

ardex

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Helsingin Karhut
Nyt kun se ensimmäinen kimppa tuolla meni jo kiinni ja halukkuutta taisi olla niin tein tonne sellasen kuin Jatkoaika2, salasana on: cherepanov. Eli sinne vaan kaikki kiinnostuneet.
 

tutzba

Jäsen
Osala voi hyvinkin olla kokeilemisen arvoinen heti avauskierroksen jälkeen, kun hän vapautuu eilen saamastaan pelikiellosta.

Jep, sen takia täällä ollaankin aivan purjeessa kun täytyy muokkailla joukkuetta. Näytti ihan kohtalaiselta, mutta Osalan poissaolon takia kaikki meni uusiksi.

Noin! Onnistuihan se joukkueen teko vihdonkin. Tietysti se muuttuu vielä 20 kertaa ennen tiistaita, mutta juuri ja juuri ennen kiekon putoamista palaan vanhaan (nykyiseen) systeemiin.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heitetääs nyt tänne sitten. Onko Stapleton kunnossa? Mun mielestä ei pelannut kummassakaan pelissä Jokereilla Ärrä-Cupissa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Caps, Barca
Heitetääs nyt tänne sitten. Onko Stapleton kunnossa? Mun mielestä ei pelannut kummassakaan pelissä Jokereilla Ärrä-Cupissa.

Mies on kunnossa. Matkusti vain ärrä cupin ajaksi veljensä häihin jenkkeihin.
 

Sic

Jäsen
Tuossa on edellä mainittukkin pari nuorta jannua, eli Osala ja Kulmala, mutta mitäs mieltä olette kaksikosta Jori Lehterä ja Jonas Enlund? Harkkapeleissä kaksikko tehoillut mainiosti, mutta miten nyt pääsevät pelaamaan sitten liigassa, lähinnä mietiskelin sitä, että haittaako armeija miten pahasti, onko näitä sitten kannattavaa ottaa sen takia?
 

nikozwan

Jäsen
Teemu Laaksosta kyselleelle tiedoksi, että mies on kunnossa mutta pari ekaa peliä missaa Nashvillen training campin takia.

Oma joukkueeni on:

G: Antti Niemi
D: Ilkka Heikkinen
D: Samuli Suhonen
F: Janne Keränen
F: Tim Stapleton
F: Janne Pesonen

Staple on tosiaan hinta/laatusuhteeltaan kova hankinta. Ihmettelen että miksei noita rostereita viitsitä päivitellä. Kaveri otti ihan pokkana Viuhkolan jengiinsä ja oli siinä naurussa pitelemistä. Ja missä viipyy Santalan Tommi?
Herätys IS!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä se sitten lähtee...


Erkinjuntti Antti-Ramstedt Teemu-Rita Jani
Järvinen Joonas-Lehtonen Mikko
Markkanen Jussi
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kauvosaari - Öhman - Filppula
Mäntymaa - Tikkanen
Niemi

Saatan vielä vaihtaa pelaajia, jotenkin vaan vaikuttaa huonolta tuo koostumus.

Edit. Pistin aikalailla uusiksi tuon jengin -->

Öhman - Stapleton - Keller
Mäntymää - Laurila
Lundell
 
Viimeksi muokattu:

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näillä mennään näin alkuun. Piti tosin jo käyttää yks vaihto kun rupes kaduttamaan pakkivalinnat.

Kiiskinen Tuomas - Koivisto Toni - Kuusela Kristian
Laakso Teemu - Jaakola Topi
Niemi Antti
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Piti tosin jo käyttää yks vaihto kun rupes kaduttamaan pakkivalinnat.

Eihän tota jengiä kannata ikinä vahvistaa itse ennen jakson alkua, koska se vahvistetaan itsestään ensimmäisen pistepäivityksen aikana. Jos tekee vaihtoja, niin niitä menee ihan hukkaan.
 

tutzba

Jäsen
Teemu Laaksosta kyselleelle tiedoksi, että mies on kunnossa mutta pari ekaa peliä missaa Nashvillen training campin takia.

Onko nyt sitten todella näin, ettei Laakso ole ekoilla kierroksilla mukana?

Muuten, lähetin vihaisen viestin Liigapörssille siitä, että palkintoja on liian vähän. Tällain he sitten vetosivat.

Liigapörssin ylläpito kirjoitti:
Hei,

kiitos viestistäsi. Huomaathan että ensimmäinen palkinto on 1000 euroa, eli palkinnot ovat kyllä aivan hyviä, ja siellä on vielä maininta:

Huom! Muutokset palkintolistaan ovat mahdollisia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös