Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Aika ajoissahan tämä tulee, mutta joskushan tämäkin ruletti on avattava. Miehiä tulee vielä joukkueisiin pitkin kautta siirtoaikaan asti, mutta kai nyt jokin käsitys joukkueista ja varsinkin rungosta on muodostunut. Itse uskon ainakin tällä hetkellä, että HIFK tulee menemään päätyyn asti niin runkosarjassa, kuin myös pleijareissa, mutta eiköhän me runkosarjaa tässä vielä arvailla. Toki voidaan ja pistää lopullisia sijoituksia, mutta joukkueet ovat vielä keskeneräisiä. Omat veikkaukseni kristallipalloa avuksi käyttäen runkkarin osalta tämänhetkisillä joukkueilla:
1. HIFK
2. JYP
3. Tappara
4. Kärpät
5. TPS
6. Pelicans
7. SaiPa
8. Lukko
9. KooKoo
10. Sport
11. Ässät
12. HPK
13. Ilves
14. Kalpa
15. Jukurit
Itse olen miettinyt valinnoissani tietenkin pelaajien muutoksia, valmentajan vaihdoksia, jatkuvuutta niin valmennuksessa kuin myös rungossa ja yleistä kristallipalloa. Ei tämä nyt niin vakavaa ole ja varmasti tulen muuttamaan omaa näkemystäni, mutta nyt mennään näillä.
1. HIFK
2. JYP
3. Tappara
4. Kärpät
5. TPS
6. Pelicans
7. SaiPa
8. Lukko
9. KooKoo
10. Sport
11. Ässät
12. HPK
13. Ilves
14. Kalpa
15. Jukurit
Itse olen miettinyt valinnoissani tietenkin pelaajien muutoksia, valmentajan vaihdoksia, jatkuvuutta niin valmennuksessa kuin myös rungossa ja yleistä kristallipalloa. Ei tämä nyt niin vakavaa ole ja varmasti tulen muuttamaan omaa näkemystäni, mutta nyt mennään näillä.