Liigan veikkausketju 2015–2016

  • 208 672
  • 664

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
1. Kärpät
2. HIFK
3. Lukko
4. JYP
5. Tappara
6. TPS
7. Pelicans
8. KalPa
9. SaiPa
10. Ässät
11. Blues
12. Ilves
13. HPK
14. Sport
15. KooKoo

Vakioveikkauksen oikea rivi yllä. Sijat 1-4 on kiveenhakattu, ainoastaan järjestys voi muuttua. Sijat 8-12 on täysin arpapeliä ja ristiinpelaaminen tulee näyttelemään suurta roolia.

Jäähypörssin voittaa kuitenkin Ässät tai ainakin kauden jäähykuningas löytyy kaksikosta SBA / Gratton.
Liigassa tullaan näkemään eniten tappeluita miesmuistiin ja näistä jaetaan myös tarpeettomia pelirangaistuksia, kun toinen vetää kilpparit ja toinen huitoo minkä spageteillaan kerkeää = kummatkin ulos. Tätä tullaan myös taivastelemaan ympäri keltaisen lehdistön ja lopulta tapahtumat ovat K-18 väkivaltaisuuden johdosta. Mikapetteri pääsee peliin ainoastaan, jos mukana on psykologi joka selittää joka tilanteessa miksi sedät välillä tulistuvat toisilleen, psykologien sertifikaatit myös tarkastetaan otteluun tullessa.

Dufva saa uuden palkinnon kauden päätteeksi nimeltään "Einoleino-pysti" joka luovutetaan pelaajalle tai valmentajalle, joka kuvailee pelin luonnetta ja joukkueensa tekemistä kaikkein runollisimmin kauden mittaan.

Käyttäjä Pat_Lafontaine ei hyväksy Jyyd:n vetoa siitä, että Ässät on runkkarissa korkeammalla, kuin Sport. Jyyd yrittää useaan otteeseen, mutta hänet ignoorataan ja kauden päätteeksi Pat poistuu palstalta hetkiseksi, koska "mitä mä sanoin?" lauseet viuhuvat palstalla puolelta toiselle.

Ai niin, Zabo voittaa maalipörssin ylivoimaisesti.

Tietyt Jokereita kannattavat nimimerkit eivät edelleenkään pääse yli siitä, kuinka huono liiga on ja kuinka mahtava kohelo tätä puulaakisarjaa kouluttaa. Monet yrittävät kertoa, että pelatkoon rauhassa KHL:ää, rakas onnea matkaan, sinä ansaitset Gagarin Cupin, mutta jankkaus jatkuu.

Otteluseurannassa syntyy jälleen kuolemattomia ilmauksia ja sanan säilää, joille itse nauran vedet silmissä, mutta osa ottaa nämä liian tosissaan ja pelikieltoja tulee roppakaupalla!

Lopuksi haluan lähettää jaxuhaleja Kookoolle ensimmäiseen liigakauteen, muutamalle Sportin fanille jo kevättä silmälläpitäen epärealististen odotusten johdosta ja tietysti Raumalle! Lukko menkööt päätyyn asti, Ässät ei mene, joten toivotetaan tsemiä naapurikaupungille yrityksessään!
 
H

Hidas_ja_kankea

Eli taasko täällä tullaan opettamaan, miten saa veikata?
Mä uskon noihin sijoituksiin, usko sä omiisi.

Mulla on ennen kaikkea erityisen vahva luotto omien suorittamiseen. Muiden ei niinkään.

Toki täällä saa veikata ihan mitä haluaa ja läppääkin saa heittää. Lienee myös sallitua kommentoida toisen veikkauksia. Vedonlyönnin pitkäaikaisena harrastajana en veikkaa todennäköisimmäksi arvioitua voittajaa. Jätän siinä tapauksessa vedon usein tekemättä, jos menen massan mukana.

Pidän veikkaustasi huomionkipeytenä tai sitten todella pidät arviosi toteutumista todennäköisenä. Jälkimmäinen vaihtoehtokin on täysin mahdollinen, koska uskovat jotkut esimerkiksi Suuren Kurpitsan laskeutumiseen. Molemmat vaihtoehdot ovat minulle henkilökohtaisesti yhdentekeviä.

Jäsen @everon veikkaus on varsin lähellä omaani. Tuosta KooKoo -2 ja muut sijoitukset ovat pientä hienosäätöä.

Realisoi ihmeessä tuo visiosi Tampereen paikallisesta ipan olevan edellä Tapparaa jossain vedonlyöntisaitilla. Ei tuosta saatavaa hyvää kerrointa saa noin vain sivuuttaa. Pari muutakin hassuttelua oli, mutta jääkööt mainitsematta.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Näinhän siinä käy:

HIFK
Tappara
Lukko
Kärpät
JYP
SaiPa

Blues
Ilves
Pelicans
Ässät

TPS
HPK
KalPa
Sport
KooKoo

- Omiin luotetaan pitkästä aikaa, hyvä pöhinä jengissä päällä. Kannu palaa Stadiin.
- Näätien menestyskankkunen ja heikentynyt rosteri tekevät tehtävänsä, triplasta on turha haaveilla.
- Tepsin sekoilu jatkuu, menestystä ei tule sekoittamalla pakka uusilla nimimiehillä. Nähty niin monta kertaa täällä päin.
- Ässät rymistelee porilaisella hulluudella sääleihin ja nostattaa jälleen kulmakarvoja pleijareissa. Ryminäpronssia.
- Lukko kampeaa vihdoin Tapparan välierissä.
- Ylisuorittanut kalakukko palaa maan pinnalle.
- KooKoo aloittaa kauden hurmoksessa ja keikkuu kymmenen kierroksen jälkeen kärkikahinoissa. Totuus iskee vastaan kuitenkin rajusti ja jää hännänhuipuksi ihan siedettävästä rosterista huolimatta.

edit: vetoja voin ottaa myös vastaan jos halukkaita löytyy, Tepsin osalta ehkä vähän maltillisemmilla panoksilla ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Käyttäjä Pat_Lafontaine ei hyväksy Jyyd:n vetoa siitä, että Ässät on runkkarissa korkeammalla, kuin Sport. Jyyd yrittää useaan otteeseen, mutta hänet ignoorataan ja kauden päätteeksi Pat poistuu palstalta hetkiseksi, koska "mitä mä sanoin?" lauseet viuhuvat palstalla puolelta toiselle.
No tämä nyt oli odotettavissa, tosin odotin vielä huonompaa vastausta Patilta. Tämä taitaa todistaa varsin hyvin, ettei usko itsekään että Sport löytyy Ässien yläpuolelta runkkarin päättyessä. Onhan täällä monta listausta missä on huumoriakin omaan silmään ainakin hiukan myös käytetty.

SaiPa tulee olemaan kova ensi kaudella, mutta en millään usko että on kymmenen sijaa ylempänä kuin Ässät, vaikka Pata tollanen pelkästäänduunaripaskaporukka onkin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ensi kaudella nähdään Liiga-historiaa. IFK tulee voittamaan runkosarjan.

Joonas Rask on viettänyt kesällä aikaa levyllä ja 20 maalin raja rikkoutuu.

Ramstedt kerää noin 40 syöttöpistettä.

Hussolta hajoaa nivuset lokakuussa. Lankinen stunttaa mainiosti ja pääsee maajoukkueen mukaan johonkin höpöhöpö -turnaukseen.

Stadionpeli perutaan, syystä tai toisesta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Tämä taitaa todistaa varsin hyvin, ettei usko itsekään että Sport löytyy Ässien yläpuolelta runkkarin päättyessä.
Älä huoli, kyllä mä omiini luotan ja varmuudella tiedän meidän olevan Padan yläpuolella runkosarjan päätyttyä.
Olen suhteellisen monesti täällä foorumilla todennut - tässäkin ketjussa, että en harrasta vedonlyöntiä. Tässä vedossa ei olisi vähäisintäkään hohtoa, sillä mun ei tartte jännittää, että onko Sport Pataa ylempänä. Tiedän se jo nyt varsin hyvin. Ainoastaan megalomaaninen loukkantumissuma voisi mielestäni estää sen.
 

Ribals

Jäsen
Älä huoli, kyllä mä omiini luotan ja varmuudella tiedän meidän olevan Padan yläpuolella runkosarjan päätyttyä.
Olen suhteellisen monesti täällä foorumilla todennut - tässäkin ketjussa, että en harrasta vedonlyöntiä. Tässä vedossa ei olisi vähäisintäkään hohtoa, sillä mun ei tartte jännittää, että onko Sport Pataa ylempänä. Tiedän se jo nyt varsin hyvin. Ainoastaan megalomaaninen loukkantumissuma voisi mielestäni estää sen.
No on se perkele kumma, jos ei helppo raha kelpaa. :)
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Älä huoli, kyllä mä omiini luotan ja varmuudella tiedän meidän olevan Padan yläpuolella runkosarjan päätyttyä. Olen suhteellisen monesti täällä foorumilla todennut - tässäkin ketjussa, että en harrasta vedonlyöntiä.
Tämä selvä.

Tässä vedossa ei olisi vähäisintäkään hohtoa, sillä mun ei tartte jännittää, että onko Sport Pataa ylempänä. Tiedän se jo nyt varsin hyvin. Ainoastaan megalomaaninen loukkantumissuma voisi mielestäni estää sen.
Perustele toki tuo viimeinen lause ihmeessä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Älä huoli, kyllä mä omiini luotan ja varmuudella tiedän meidän olevan Padan yläpuolella runkosarjan päätyttyä.
Olen suhteellisen monesti täällä foorumilla todennut - tässäkin ketjussa, että en harrasta vedonlyöntiä. Tässä vedossa ei olisi vähäisintäkään hohtoa, sillä mun ei tartte jännittää, että onko Sport Pataa ylempänä. Tiedän se jo nyt varsin hyvin. Ainoastaan megalomaaninen loukkantumissuma voisi mielestäni estää sen.
Bertrand loukkaantuu ni se on siinä. Ja Järvinen. Muilla niin väliksi
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Bertrand loukkaantuu ni se on siinä. Ja Järvinen. Muilla niin väliksi
Eikö se oo vähän sama Padallakin? Ja eikös heillä ole jo tämä tilanne päälläkin? Sama koskee aika montaa muutakin, myös mm. KalPaa. Kärki on suht kapea aika perkeleen monella jengillä ja jos 1.kassari ja kärjen kärki telakoituu, on jengi kusessa.

Perustele toki tuo viimeinen lause ihmeessä.
Tää on helppo - Koska Sportin materiaali on vaan yksinkertaisesti kokonaisuutena parempi.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-
Tää on helppo - Koska Sportin materiaali on vaan yksinkertaisesti kokonaisuutena parempi.

Meidän iskä on maailman vahvin iskä, perusteluna koska se vaan on.

Perustele toki miten se on yksinkertaisesti parempi? Ässillä on yksi tärkeimmistä ainakin parempi = maalivahtiosasto.
 

Kafrom

Jäsen
Jaa Pat taas mittailemassa pippeleitä täällä. Kova luotto Sportiin, mutta ei uskalla lyödä vetoa koko asiasta. Melko hataralla pohjalla taitaa luotto olla siinä tapauksessa, toki hienoa miten joku jaksaa trollata joka päivä noin paljon.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Laitoin lottorivin jo aiemmin mutta nyt harkkapelien perusteella Liigassa käy näin:

1-3 Nämä joukkueet taistelevat mestaruudesta.
4-6 Saletisti mukana pudotuspeleissä.
7-10 Säälipaikoista taistellaan viimeiseen kierrokseen asti.
11-13 Niukasti ulkona sääleistä.
14-15 HMV jengit.

1. HIFK
-Tulee voittamaan runkosarjan yli 15 pisteellä.
-Zaborsky voittaa pistepörssin.
-Maksimisuoritus: Mestaruus.

2. Tappara
-Dixon pitää kultakypärää koko kauden ajan.
-Maksimisuoritus: Mestaruus.

3. Kärpät
-Donskoin menetyksen myötä menettävät 15-20p runkosarjassa.
-Maksimisuoritus: Mestaruus.


4. TPS
-Perseily loppuu toimiston sekä kaukalon puolella.
-Maksimisuoritus: Välierät.

5. Lukko
-Pelaajamateriaali heikentynyt (todella) todella paljon viime kaudesta. Kai Suikkasen mukaan.
-Maksimisuoritus: Välierät.

6. JYP
-Pihlman voittaa maalipörssin.
-Maksimisuoritus: Välierät.


7. KalPa
-Maksimisuoritus: Puolivälierät.

8. Blues
-Maksimisuoritus: Puolivälierät.

9. Pelicans
-Maksimisuoritus: Puolivälierät.

10. Ässät
-Maksimisuoritus: Puolivälierät.


11. SaiPa
-Aloittavat kauden upeasti mutta vauhti hyytyy marraskuussa.
-Maksimisuoritus: Säälipleijarit.

-12. Ilves
-Maksimisuoritus: Säälipleijarit.

13. HPK
-Maksimisuoritus: Ei selviydy pudotuspeleihin.


14. KooKoo
-Palaa Liigaan eikä ole viimeinen sarjataulukossa.
-Maksimisuoritus: Ei selviydy pudotuspeleihin.

15. Sport
-Stone Islandit päivittää kamojaan +20 speedeiksi mutta jäävät silti viimeiseksi.
-Maksimisuoritus: Ei selviydy pudotuspeleihin.

Ja näin siinä sitten käy...

KalPa - Ässät 2-1
Blues - Pelicans 2-1

HIFK - Blues 4-0
Tappara - KalPa 4-0
Kärpät - JYP 4-1
TPS - Lukko 4-3

HIFK - TPS 4-1
Tappara - Kärpät 4-3

HIFK - Tappara 4-1
TPS - Kärpät 0-1

Onnittelut mestaruudesta HIFK!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Perustele toki miten se on yksinkertaisesti parempi? Ässillä on yksi tärkeimmistä ainakin parempi = maalivahtiosasto.
ja Sport on kokonaisvaltaisesti parempi, kuin Ässät. Ässät on myös erittäin hidas ja kankea joukkue.
Mistä muuten päättelit tuon, että teillä on parempi maalivahtiosasto? Ari Ahonen ei ole vakuuttanut enää vuosiin ja onko edes terveenä? Järvinen on ollut itse varmuus pelaamissaan harjoitusotteluissa. En silti ala mitään väittämään, koska en tiedä Ahosen nykykuntoa.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mestaruus menee Raumalle, Sport on kakkonen ja SaiPa kolmonen.
Väärin. Veikkauksessasi SaiPa ja Sport ovat vastakkain puolivälierissä - olettaen, että Sport selvittää sääleissä Pelicansin, kuten kai ajattelit tapahtuvan, jos odotat Sportin olevan mitaleilla.

Pakko tulla opettamaan miten täällä saa veikata. :)
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
ja Sport on kokonaisvaltaisesti parempi, kuin Ässät. Ässät on myös erittäin hidas ja kankea joukkue.
Mistä muuten päättelit tuon, että teillä on parempi maalivahtiosasto? Ari Ahonen ei ole vakuuttanut enää vuosiin ja onko edes terveenä? Järvinen on ollut itse varmuus pelaamissaan harjoitusotteluissa. En silti ala mitään väittämään, koska en tiedä Ahosen nykykuntoa.
Eikös se Ässät kurittanut Sporttia jo Pitsissäkin? Eiköhän sama meno jatku runkosarjassakin, ainakin sijoituksen myötä.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joku ennalta vahvoiksi veikatuista floppaa ja näin on tapahtunut monena kautena. Ässät on ennalta rankattu alas ja jopa jumboksi, mutta uskon siihen, että hyvällä joukkuehengellä ja rytinällä mennään kympin sakkiin, avausottelusta lähtien se nähdään, että homma toimii, uskon vahvasti siihen.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ja Sport on kokonaisvaltaisesti parempi, kuin Ässät. Ässät on myös erittäin hidas ja kankea joukkue.
Mistä muuten päättelit tuon, että teillä on parempi maalivahtiosasto? Ari Ahonen ei ole vakuuttanut enää vuosiin ja onko edes terveenä? Järvinen on ollut itse varmuus pelaamissaan harjoitusotteluissa. En silti ala mitään väittämään, koska en tiedä Ahosen nykykuntoa.

Ari Ahonen ei ole vakuuttanut vuosiin ja Mika Järvinen on? Pelasi viime kaudella DEL2 liigassa eikä edes niin vakuuttavilla statseilla. Ahonen jätti viime kauden melkein kokonaan väliin kuntouttaakseen itsensä. Nyt pitäisi olla pelikunnossa mikäli Ässien valmennukseen on luottaminen. Kunnossa ollessaan Ahonen on liigan kärkimaalivahteja. Siihen päälle meidän kakkosveskari on pari kaliiperia kovempi kaveri kuin teidän. Eli meidän maalivahtitandem on parempi kuin teidän.

Eikä näille kesän peleille kannata antaa liikaa arvoa. Ässät juuri pieksi Ilveksen 1-5 suvereenin esityksen jälkeen. Sport pelasi viime kaudellakin pitsin finaalissa, liigakausi menikin sitten odotetusti. Suuntaa antavia pelejä, mutta yleistä on että kesän peleissä tehoilee sellaisetkin äijät jotka liigassa jää pimentoon.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Myös Järvinen oli pitkään viime kaudella telakalla. Saksassa ei juuri puolusteta, joten kuten Järä itse sanoi eilen haastattelutilanteessa, Liiga on periaatteessa jopa helpompi paikka pelata. Tuon puolustuspelaamisen puuttumisen vuoksi pelkkiä statseja ei kannata pelkästään ihmetellä.

Se on kiva kuulla, että Ässät voi pärjätä, kun te uskotte sen pärjäävän, mutta Sport ei, jos me uskotaan siihen. Sport on helvetin hyvin roolitettu jengi. Okei, otettiin isoa hittiä case Gavrusissa, mutta ei yksi mies sotaa tee. Ei ole staroja, ei, mutta vahvuus onkin juuri tuossa roolituksessa.

Ei me maaleja tulla mättämään (ennen ku löydetään maalintekijä jostain), mutta joukkuepelaamisesta me eletään. Onhan se nyt nähty, ettei pelkkllä neideillä mitään voiteta. Jokerit, HIFK ja TPS ovat todistaneet tämän jo aika petkeleen monta kertaa, eikös? Porilaisten pitäisi tuo vielä paremmin tietää ja muistaa. Milläs se teidän mestaruus tulikaan?

Itse pidän Sportia Ässiä edellä monestakin syystä. Ässissä on huomattava määrä hitaita ja raskasjalkaisia pelaajia, meillä nopeita. Puolustus teillä on nimivahva, mutta jos ihan totta puhutaan, ilman Lindeliä se oli aika menneen talven lumia jo viime kaudella. Hyökkäyksessä teillä on enemmän näitä telaketjuosaston kavereita, kun meillä jo mainittuja nopeita ja kevytjalkaisia tulevaisuudentekijöitä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en taas saa Sportia Ässien edelle pitkälti juurikaan siksi että pidän Ässien joukkueen maalivahtiosastoa ja puolustusosastoa parempana, lisäksi pidän Rockya parempana puolustuspään valmentajana kuin Valtosta. En sano etteikö Sport voisi pärjätä, sinä puolestasi väitit tietäväsi että Sport on Ässien edellä runkosarjassa koska on kokonaisuutena yksinkertaisesti parempi. Se ei mielestäni pidä paikkaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös