Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 250 574
  • 9 611

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo kyllähän kaveri huomiota herättää ainakin. Joskus aikoinaan tykkäsinkin kaverista, todellinen asenne pelaaja. Kaikki se meni viemäriin case-Kuuselan jälkeiseen porailuun. Mies ei ottanut vastuuta teosta (joka oli selvä) ja sitten porasi kun seura ei ottanut hänen teostaan vastuuta, tarkoittaen että seura joka hänet palkkaa pitää ymmärtää, että sattuu ja tapahtuu. Tuosta koko jutusta jäi sellainen olo, että kaikki mitä Tyrväinen tekee/on tehnyt, on ollut tahallisia tekoja ja se seura joka hänet palkkaa, tietää tasan tarkkaan, että kyseinen pelaaja ei kunnioita muiden terveyttä ja että sen seuran kuuluu kantaa se vastuu. Tällä ajatusmaailmalla olevia pelaajia ja seuroja ei tarvita Liigaan yhtään.
Tälle täysi komppaus. Pahintahan (leikkimielisesti sanottuna) on se, että kaveri kyllä osaisi pelata, jos malttaisi siihen keskittyä. Tilastoista löytyy kuitenkin parikin yli 10:n maalin ja 20:n pisteen liigakautta, eivätkä kolmisenkymmentä pistettä reilut sadan AHL-pelin saldona (playoffit mukaan lukien) ole yhtään pöllömpi saavutus sekään. Mutta tuossa yo. viestissä mainittu piittaamattomuus vastustajan terveydestä ei yksinkertaisesti ansaitse minkäänlaista puolustelua. Noita tekoja kun ei voi enää hyvittää mitenkään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Totta kai. Kaikki haluaa HIFK:hon.

Nyt ollaan asian ytimessä ;)

A.Tyrväisen ongelma taitaa olla lähinnä se, ettei osaa (tai halua osata) taklata kädet/kyynärpäät alhaalla.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta kai. Kaikki haluaa HIFK:hon.

Eiköhän suurin syy näin myöhäiselle sopimusuutiselle ole palkkapyyntö suhteessa tasoon. Ei HIFK tai Kärpät jätä pelaajaa tällaisen "maineen" takia hankkimatta sen enempää kuin Pelicans.

Kaikki haluaa A. Tyrväisen, totta kai.

Moni tuntuu haluavan HIFK:hon, kuinka sen Juhamatti Aaltosen kanssa kävi? Eikö pitänyt olla varma Lahteen?

Minä en sanonut mitään siitä, että Tyrväinen olisi jätetty kiinnittämättä maineen takia. Epäilisin syyksi sitä, että on typerä ja kuriton pelaaja, joka pyytää ylisuurta palkkaa.
 

Kingfisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Panthers, Hurricanes
Pistää hymyilyttämään, että tuomiot on jo jaettu ennen kuin Tyrsky on pelannut peliäkään. Itse olen sitä mieltä, että pelillisillä vahvuuksillaan pelatessaan voi olla erittäinkin hyvä siirto. Tervetuloa #89!
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pistää hymyilyttämään, että tuomiot on jo jaettu ennen kuin Tyrsky on pelannut peliäkään. Itse olen sitä mieltä, että pelillisillä vahvuuksillaan pelatessaan voi olla erittäinkin hyvä siirto. Tervetuloa #89!

Eiköhän jokainen ole maineensa ihan itse hankkinut ja omasta maineestaan ja teoistaan vastaa itse.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pistää hymyilyttämään, että tuomiot on jo jaettu ennen kuin Tyrsky on pelannut peliäkään. Itse olen sitä mieltä, että pelillisillä vahvuuksillaan pelatessaan voi olla erittäinkin hyvä siirto. Tervetuloa #89!
No yhtään kauttahan kaveri ei ole Liigassa pelannut ilman isoja rangaistuksia. Tosin on kyllä laskemaan päin. Toi 10-11 - kausi on kyllä aika huikaiseva. Neljä vitosta.

Mutta eiköhän Tyrväisen toimesta jotain otsikoita vielä ennen kevättä saada.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiva huomata kuinka meidän HMV-jengi herättää keskustelua. :-)

Tyrskyn arvostelijat ovat kuitenkin myös oikeassa! Ei niistä ylilyönneistä tykkää kukaan. Ei edes Lahessa.

Mutta jotenkin tuntuisi että nykyään valmennuksen vaatimustaso ja auktoriteetti on sitä tasoa, ettei tämäkään yksilö enää "uskalla" hölmöillä. Varmasti muutama puhuttava puhdas/epäpuhdas (riippuu näkökannasta) taklaus tulee, muttei tuolla toimistolla niin tyhmiä olla, etteikö tämä riski ole seuran osalta huomioitu ja pelaajalle teroitettu, myös pelikielto-/palkanmaksu-näkökulmasta.

Aika näyttää. Annetaan miehelle mahdollisuus. En minäkään oksentaisi täällä kommentti-tolkulla, vaikka olisi johonkin toiseen liigaseuraan päätynytkin.

Ps. @Salmis, Kun haluat palata vielä case-Aaltoseen, niin kaksi kysymystä sinulle:

1.Kummassa Juhis olisi itse halunnut pelata?
2.Kumpi maksoi tai olis maksanut enemmän?

Kyllä, vastaus on molempiin sama. Minä satun tietämään vastauksen. Tiedätkö sinä?
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tervetuloa Tyrsky liigaan! Kyllä mä tuon tyylisistä pelureista tykkään, aiheuttaa puhetta ja parran pärinää. Rehtejä kovia taklauksia toiveena ja tekisi niitä tehojakin kivasti, koska osaa edelleenkin pelata. Tärkeä palanen Pelicansiin, olisin ottanut ässiinkin.
 

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
1.Kummassa Juhis olisi itse halunnut pelata?
2.Kumpi maksoi tai olis maksanut enemmän?

Kyllä, vastaus on molempiin sama. Minä satun tietämään vastauksen.

Onko iso ja paha IFK on pakottanut Juhiksen pelaamaan heillä vastoin omaa tahtoaan ja vieläpä alle markkinahinnan?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielenkiintoisia hankintoja tehnyt Pelicans kieltämättä, Lahdessa kausi on alkanut todella positiivisissa merkeissä.
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ps. @Salmis, Kun haluat palata vielä case-Aaltoseen, niin kaksi kysymystä sinulle:

1.Kummassa Juhis olisi itse halunnut pelata?
2.Kumpi maksoi tai olis maksanut enemmän?

Kyllä, vastaus on molempiin sama. Minä satun tietämään vastauksen. Tiedätkö sinä?

Tiedän toki.
 

Maametti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhaws, Ville Koivunen
UTJ Harri Aho tiedotti Niklas Hagmanin siirtymisestä Oulun Kärppiin loppu kauden sopimuksella.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Case closed.Minä ainakin toivon,että Juhis pelaa hyvän kauden IFK:ssa.

A.Tyrväinen on arpa,jota raaputetaan nyt Lahessa.Kaikki on mahdollista,päävoitosta sakkoihin.Pelityylistä tykkään,sikailun tuomitsen.Ymmärrän,että herättää keskustelua.Toiv. myös Tyrsky ymmärtää,että vain jäähykontrolli pitää hänet kokoonpanossa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erinomainen vahvistus Kärpille. Olisin ottanut miehen kesällä meillekkin sisään, mutta en tiedä miksi ei kelvannut IFK:lle, vaikka Hakki yritti suurin piirtein väkisin änkeä Nordiksen ovesta sisään.

En pitäisi mahdottomuutena että hakkaisi sen +15 häkkiä vielä tällä kaudella.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Erinomainen vahvistus Kärpille. Olisin ottanut miehen kesällä meillekkin sisään, mutta en tiedä miksi ei kelvannut IFK:lle, vaikka Hakki yritti suurin piirtein väkisin änkeä Nordiksen ovesta sisään.

En pitäisi mahdottomuutena että hakkaisi sen +15 häkkiä vielä tällä kaudella.

Eiköhän syynä ollut se, että Hagman oli jo kovasti tulossa IFK:hon 2013-14 kauden päätteeksi, mutta KHL-Jokerit iski väliin ja IFK ei halunnut miestä vain loppukaudeksi joten homma tyssäsi sitten aivan loppuvaiheissa (mm. Summanenhan tuolloin puhui, että luuli jo pikku-hakin olevan meidän mies). Olisi silloin valinnut IFK:n niin saisi todennäköisesti vielä tänäkin päivänä pelata stadissa, mutta ei kelvannut silloin niin ei sitten tarvitse tulla ollenkaan, mielestäni hyvä vain kun IFK ei miestä huolinut, vaikka kyseessä onkin loistava pelimies ja aivan varmasti on Kärpille iso palanen.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tyrväinen ei kyllä sovi mihinkään muualle paremmin kuin Petun ja Nupen Pelicansiin. Parilla viimeisellä kaudella nähtiin jos jonkin näköistä sikailua ja rottailua, mutta rehellisyyden nimissä on todettava, että kyllä se Tyrväinen osaa noiden lisäksi myös pelata ja olla hyödyllinen omalle joukkueelle. Jännä nähdä mitä tämä Tyrväisen ja Pelicansin avioliitto tuottaa, rapatessa tulee varmaan roiskumaan. Joe Finley, sulla voi olla puheluita tiedossa Pelsuja vastaan, eri asia onkin löytyykö niihin vastaajaa.

36-vuotias Hagman on edelleen hyvä ja tavallaan aika takuuvarma haku tähän Liigaan, tuo Kärppien hyökkäykseen kokemusta ja rutiinia, sekä ennenkaikkea maalintekotaitoa. Vaikkei luistin ole enää tervävimmillään, kykenee Hakki edelleen tekemään parhaassa tapauksessa jopa yksin niitä paikkoja nopeudella ja suoraviivaisuudellaan.

En pitäisi mahdottomuutena että hakkaisi sen +15 häkkiä vielä tällä kaudella.

Varsinkin jos kemiat toimii pelintekijän kanssa (Olausson tai Ruohomaa?) niin uskoisin kans että tämä +15 kaappia saattaa hyvinkin toteutua. Laukaus pikku-Hakilla ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, mutta laittaa kyllä tilaisuuden tullen kiekkoa maaliin varsinkin maalin läheisyydestä, ja kykenee ajoittain myös itse tekemään nopeudella ja röyhkeydellä niitä paikkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Kafrom

Jäsen
Varsinkin jos kemiat toimii pelintekijän kanssa (Olausson tai Ruohomaa?) niin uskoisin kans että tämä +15 kaappia saattaa hyvinkin toteutua. Laukaus Hakilla ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, mutta laittaa kyllä tilaisuuden tullen kiekkoa maaliin varsinkin maalin läheisyydestä, ja kykenee ajoittain myös itse tekemään nopeudella ja röyhkeydellä niitä paikkoja.
Hagman loisti Ässissä nimenomaan, kun pääsi pelaamaan Umicevicin kanssa. Varsinkin ylivoimalla olivat jonkin aikaa Liigan ylivoimasesti tehokkain kaksikko.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuo hyvää mielenkiintoa Liigalle, sanokoon kuka mitä tahansa kehäraakeista yms. Ennemmin Hagmaneja, kuin anttiroppoja. Hienoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös