Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 254 431
  • 9 611

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Katos vaan. Eikö oo muualle kelvannu vai miksi vasta marraskuussa artistina liigaan? Pelimies ja taatusti kova panemaan.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Hodgman on aivotärähdysherkäksi pelaajaksi ilmeisen nopea toipumaan pelikuntoon. Ja viittaan tällä vuoden 2012 Pelicans-Kärpät -sarjaan.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hodgmanilla on varmasti mukava tulla Lahteen, kun on tuttu paikka ja pääsee hyppäämään mukaan jo hyvässä iskussa olevaan joukkueeseen.

Eri asia olisi lähteä jotain Kärppien kaltaista kriisiryhmää vetämään kivireessä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loistava hankinta ja nostaa Pelsut entistä vakavemmin otettavaksi Playoff -joukkueeksi. Tämmöisiä hankintoja lisää!
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hodgman on aivotärähdysherkäksi pelaajaksi ilmeisen nopea toipumaan pelikuntoon. Ja viittaan tällä vuoden 2012 Pelicans-Kärpät -sarjaan.

Ottaapa koville kun pitää joka ketjuun tulla itkemään. Yritä jaksaa.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kas, Justin "niskatuki" Hodgman takaisin liigajäille. Mielenkiintoinen hankinta, parhaimmillaan odotettavissa lähes viime visiitin tapaista dominointia, pahimmillaan sekoittaa diivailullaan zinzinien ilmeisen hyvän joukkuehengen.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Varsinkaan kun ei omien sanojensa mukaan kuitenkaan halua nostaa vanhoja asioita esille saati itkeä niistä. Huikeita hahmoja molemmat, Hodgman sekä tämä @1946

Sano mulle missä mä olen niin sanonu.

Tuntuu et Lahdessa ottaa koville tuo kyseinen tapaus ku niin aloitte poraamaan pienestä muistelusta.

Edelleen, onnittelut mieleisenne pelaajan hankkimisesta. Itse en olisi häntä ainakaan Kärppiin halunnut.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Sano mulle missä mä olen niin sanonu.

Tuntuu et Lahdessa ottaa koville tuo kyseinen tapaus ku niin aloitte poraamaan pienestä muistelusta.

Edelleen, onnittelut mieleisenne pelaajan hankkimisesta. Itse en olisi häntä ainakaan Kärppiin halunnut.
Sinun pitää varmaan käydä useammin suihkussa, kun ei ole 4 vuodessa jalkovälistä hiekat kadonnut.

Anyway, vähän on pelko persiissä että minkälainen Hodgman sieltä tulee.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Sano mulle missä mä olen niin sanonu.

Tuntuu et Lahdessa ottaa koville tuo kyseinen tapaus ku niin aloitte poraamaan pienestä muistelusta.

Tästä nyt on varmaan turha jankata neljän vuoden jälkeen, mutta....

Kuivaa kyyneleet ja muistele vaikka sitä Tenkratin maailman nopeiten parantunutta murtunutta kättä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä tässä hankinnassa on parasta oululaisten vuodatukset. Ei se näköjään mene helpolla ohi. Voimia sinne!

Uskoisin, että keväällä Hodgman on Liigan parhaita senttereitä ja kelpaisi Ouluunkin.
 

1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
PM07, Oulun Kärpät
Kuivaa kyyneleet ja muistele vaikka sitä Tenkratin maailman nopeiten parantunutta murtunutta kättä.

Eihän se sun keskeltä viestiä repimäs lauseen alku viittaa ollenkaan väitteesees.

No kukin diagnosoi tyylillään. Toivotaan ettei yksikään nykyinen tai tuleva pelaaja tarvi enää niskatukea tällä kaudella.
 
Kyllä tässä hankinnassa on parasta oululaisten vuodatukset. Ei se näköjään mene helpolla ohi. Voimia sinne!

Uskoisin, että keväällä Hodgman on Liigan parhaita senttereitä ja kelpaisi Ouluunkin.
Tottakai kelpaisi jos olisi lopulta Liigan parhaita senttereitä. Mutta tähän saumaan toivon enemmän rightin umpilaituria ja kiekollista pakkia.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Juu, ei Kärpillä ollut mitään tarvetta Hodgmanille. Lähtökohtaisesti tämän syksyn näytöillä Kärpillä on 3kpl parempia senttereitä, joten tarvetta Hodgmanin tyyliselle pelaajalle ei edes ole. Kärpät tarvitsee laitureita (maalintekijöitä) sekä puolustajan. Sikäli tämä keskustelu on täysin turha, Kärpät ei halunnut Hodgmania (mikä on hyvä), ja Pelsut halusi. Toivottavasti Hodgman parantaa ja ei ole niin sysipaska mitä on viime aikoina ollut, liiga tarvitsee sitä Hodgmania joka dominoi viime pysäkillä Lahdessa. Toivotaan parasta!
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lähtökohtaisesti tämän syksyn näytöillä Kärpillä on 3kpl parempia senttereitä, joten tarvetta Hodgmanin tyyliselle pelaajalle ei edes ole.

Tämän syksyn näytöillä kenellä tahansa on kolme parempaa sentteriä. Ehkei ole Hodgmanin kohdalla kovin järkevää miettiä vain tämän syksyn näyttöjä, sillä seura missä pelasi, oli täysin sekaisin muutenkin. Hieman pidemmällä perspektiivillä ei siellä enää parempia olekaan.

Mutta miten vaan. Minä otan tämän kortin erittäin mielelläni Lahteen. Se nähty realisoitunut taso on huikea.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Tämän syksyn näytöillä kenellä tahansa on kolme parempaa sentteriä. Ehkei ole Hodgmanin kohdalla kovin järkevää miettiä vain tämän syksyn näyttöjä, sillä seura missä pelasi, oli täysin sekaisin muutenkin. Hieman pidemmällä perspektiivillä ei siellä enää parempia olekaan.

Mutta miten vaan. Minä otan tämän kortin erittäin mielelläni Lahteen. Se nähty realisoitunut taso on huikea.
Voi tuota näyttöaikaa laajentaakin vielä. Mies päätyi kesällä Extraliigaan, joten eipä kovin haluttu ollut keväälläkään. Ja realismia ei kyllä välttämättä todellakaan ole että Hodgman olisi huikea. Mahdollista toki mutta turha puhua mistään "tason realisoitumisesta".
 
Voi tuota näyttöaikaa laajentaakin vielä. Mies päätyi kesällä Extraliigaan, joten eipä kovin haluttu ollut keväälläkään. Ja realismia ei kyllä välttämättä todellakaan ole että Hodgman olisi huikea. Mahdollista toki mutta turha puhua mistään "tason realisoitumisesta".
Pitää nyt muistaa, että aina kun omaan suosikkijoukkueeseen tulee vahvistus, niin hän ottaa useita napsuja lisää tekemiseensä. Varsinkin, jos on jo tasonsa Liigassa todistanut. Jos ei ole, niin on arpa.

Onnea Pelsuille. Toivottavasti on tekijämiäs, sillä niitä tämä liiga kaipaa. Kesällä olisi ollut ihan semitervetullut Kärppiinkin, mutta ei enää kun tuo keskikaista on jo täytetty.
 

outolintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muutama sm -liigasta
Kyllä Hodgman olisi Kärppiin kelvannut mielestäni. Pystyy pelaamaan myös laiturina ja olisi tuonut Kärppiin sitä kaivattua leveyttä rosteriin. Olen vilpittömästi kateellinen Pelicanssin hankinnasta. Ei Hodgmania tai JMA:ta parempia ukkoja tähän liigaan saa - molemmat olisivat kelvanneet Kärppiin, mutta kun ei niin ei. Sapettaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös