Liigajoukkueiden kapteenistot 2023–2024

  • 30 567
  • 140

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sopiva kysymys esitettäväksi Eemelille. Miehen kapteeninuran suurin saavutus oli potkia Raksilan jää rikki. Valitettavasti Eemeli ei joko a) osannut lukea sääntöjä, b) ymmärtänyt lukemaansa tai b) oli vain tyhmä kuvitellessaan pelin jatkuvan tilanteesta 0-0.
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.

Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
 

Creeper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.

Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
Ootkos varma, vaihtoko Pennanen kapteenia vai oliko kuitenkin Suomen oma päätös jäädä pois?
 

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KooVee, KPK, Chicago Blackhawks
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.

Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
Tämä toivottavasti on sanottu kieli poskessa.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.

Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
Vieläkin Oulussa valitetaan sitä että pelaajat vaativat Liiga-tason jään...

Voimia. Toivottavasti jään hoito on Oulussakin saatu edes kelvolliselle tasolle tulevalle kaudelle.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.

Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.

Aivan todella typerä viesti! Uskomatonta.

Siellä kaikki halusi varmistaa, että jää on turvallisessa kunnossa pelaajille!

Pistäkää itse se jää kuntoon, voiko olla niin vaikeeta. Kenttämestari oli vissiin kaivettu jostain timpuktusta.
 

axe

Jäsen
Täytyy kyllä todellakin toivoa, että tuo luovutusvoittoviesti oli kännissä ja läpällä. Vähän tässä muutenkin nimimerkin toisen ketjun analyysshien ja niiden perusteluiden uskottavuuden kanssa huojutaan kaivon reunalla, niin oikeasti tuollaisia tuumimalla siellä ketjussa otetaan kyllä pitkä askel eteen ja syvälle alas kaivoon.
 

tsipilai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS
TPS
C - Jasu
A - Palmu
A - Talvitie
A - Arell

 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien kapteenisto kaudelle 2023 - 2024:
C - Atte Ohtamaa
A - Marko Anttila
A - Miika Koivisto

Lähde Kärppien somekanavista. Nettisivuilleen eivät olleet viitsineet uutista laittaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kärppien kapteenisto kaudelle 2023 - 2024:
C - Atte Ohtamaa
A - Marko Anttila
A - Miika Koivisto

Lähde Kärppien somekanavista. Nettisivuilleen eivät olleet viitsineet uutista laittaa.
Oho, oli ilmeisesti ennenaikaisesti "joka paikassa", että C on Anttila ja A Ohtamaa & Koivisto. Luulin jo, että annetaanko Mörkön jäähyväiskauden kunniaksi kapun nastat vielä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös