Liiga ja sen munattomat päättäjät – kaikille kenkää?

  • 292 356
  • 1 320
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
MTV3:n juttu kyllä herättää pientä kiukkua täälläpäin. Ei mikään kovin nöyrä ja sovittelevan oloinen jäbä tämä Juha.

No ei. "Kohun" huomioiden olisi voinut olla lisäilemättä noita näkemyksiään toimintatavoista, pahentavat vain asiaa. Sinänsä olen tuosta itse asiasta (en toki porttikiellosta) samaa mieltä hänen kanssaan. Nämä somekohut ovat menneet aivan älyttömyksiin. Nykyään jos joku saa ravintolassa pihvinsä raakana otetaan siitä ensimmäisenä kuva kännykkäkameralla ja jaetaan somessa. Tämän jälkeen saadaan tuhannet ihmiset päivittelemään kuinka paska ravintola tuo on. Jos joku antaa bussissa paikan vanhukselle pitää ottaa selfie itsestä ja tästä vanhuksesta ja jakaa se somessa ja päivitellä kuinka "minä olin ainoa joka annoin paikan vanhukselle".
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kertokaas arvon potkujen jakajat, missä kaikissa töissä pitäisi antaa potkut heti yhden virheen jälkeen?

Ainakin kaikissa Liigan johtotehtävissä, samoin kuin lääkärien, opettajien, moderaattorien ja insinöörien hommissa. Mutta jos mietitään tuota Huhdan toimintaa, niin ei mielestäni kyse ole yhdestä virheestä, vaan asennoitumisesta sitä norsunluutornia ympäröivää maailmaa kohtaan. Eikä se asenne juurikaan muuttunut siinäkään vaiheessa, kun vääryyttä kohdannut valokuvaaja ilmoitti saaneensa tietää asian oikean laidan ja antoi synninpäästön Liigalle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Rivien välistä päättelisin, että "Cin cin, Juha".

Olisin ehkä esimiehenä jättänyt kommenteissani erikseen alleviivaamatta kenen toimesta jne. ja tukistanut kulisseissa, mutta muistetaanpahan nyt, että Kimmo se irtisanoutuu kyllä kaikesta tällaisesta.
Juuri näin. Ihan alkeisopintoja on, että moitteet jaetaan yksityisesti, kiitoksia saa (ja pitää) jakaa julkisesti.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Aika pienestä asiastahan tässä on kuitenkin kysymys kuten Huhtakin toteaa. Siksi onkin täysin käsittämätöntä, että sellaisen vuoksi lankeaisi porttikielto peleihin. Ehkä tuossakin haastattelussa olisi ollut fiksumpaa, että Huhta myöntäisi tehneen pöhnässä virhearvion ja omalta osaltaan vaikuttaneen siihen, että asiasta syntyi kohu. Tunnetusti Liigan toimistoilla ei peilejä ole tai ainakaan niihin ei katsella. Pakko nyt kehua kun yleensä on parjannut, mutta tämän keissin Rannisto hoiti ammattimaisesti.

Sportin vastineesta naurettavan tekee se, että tuovat esille kuinka he eivät ole kuvalla netonneet mitään. Vaikuttaako se jotenkin Rautiaisen tulonmenetyksiin jossa hänen ottamaa kuvaa käytettiin ilman lupaa? Lienee Rautiaiselle täysin sama kuinka paljon Sport nettoaa kuville jonka oikeuksista hän on sovittua korvausta vastaan luopunut. Vahinkoon en usko hetkeäkään vaan joko kyseessä oli tuttua puuhastelua taikka välinpitämättömyyttä jonka senkin toisaalta lasken puuhasteluksi.
 
Viimeksi muokattu:

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Pakko itsellänikin kommentoida, kun asia riipaisee omaa sielua. En tunne tätä Huhtaa, mutta pakko ihmetellä ja todeta tuollaisen käytöksen ja itsekritiikin puutteen olevan sellaisia ominaisuuksia, joita itse kyllä halveksun. Kaikki me tehdään virheitä, mutta ne joilla ei löydy nöyryyttä myöntää faktojen edessä virheitään ovat minun mielestäni vielä henkisesti aika matalalla tasolla.
Iso hatunnosto Rannistolle siitä, että oli mies!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rannistosta voi olla johtajana mitä mieltä hyvänsä, mutta tämän casen hoito on osoittanut sen, mitä olen jo aiemmin uumoillut: mies ei ainakaan ole jonnekin 1980-luvulle jämähtänyt änkyrä ja "äijän köriläs". Tiedättekö, sellainen henkisesti isomahainen liian pitkään kravattiin sonnustautunut 52-vuotias joka toteaa pullan tähteet vielä kitalaesta roikkuen, että "ei tässä mitään keskusteluja tarvita, nyt tehdään hommia".

Rannistosta on jäänyt kuva linjakkaana keulakuvana. Toivoisin vain, että Liigaa myös johdettaisiin samalla linjakkuudella ja modernilla otteella. Se voisi auttaa huomaamaan myös nykyajan yleisön vaatimukset mm. urheilullisuuden suhteen. TPS:n paska kausi on malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun viimeisen sijan välttämisellä ei ole varsinaisesti mitään väliä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rannistosta voi olla johtajana mitä mieltä hyvänsä, mutta tämän casen hoito on osoittanut sen, mitä olen jo aiemmin uumoillut: mies ei ainakaan ole jonnekin 1980-luvulle jämähtänyt änkyrä ja "äijän köriläs". Tiedättekö, sellainen henkisesti isomahainen liian pitkään kravattiin sonnustautunut 52-vuotias joka toteaa pullan tähteet vielä kitalaesta roikkuen, että "ei tässä mitään keskusteluja tarvita, nyt tehdään hommia".

Sori tämä pieni OT tässä kohtaa, mutta silloin pitää kommentoida kun osuu ja uppoaa: Eli tuo alleviivaamani kohta sun tekstistä on kyllä aivan täydellinen kuvaus Kalervo Kummolasta (ikää lukuunottamatta). Loistavaa V-G :)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Joko rima ei ollut hirveän korkealla tai paikalle ei ollut kovin montaa pätevää hakijaa, oli ensimmäinen ajatus tästä.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eivät ketään muuta saaneet. Muutenkin Liigaan on kasaantunut porukkaa, joka minusta näyttää "ei vielä kaapista ulostulleilta".
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Eivät ketään muuta saaneet. Muutenkin Liigaan on kasaantunut porukkaa, joka minusta näyttää "ei vielä kaapista ulostulleilta".

Mistä kaapista sinä oikein puhut?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Muutenkin Liigaan on kasaantunut porukkaa, joka minusta näyttää "ei vielä kaapista ulostulleilta".

No ei mitään niin huonoa, etteikö huonomminkin voisi olla. Meinaa ei siellä sentään ole kansainvälisillä pakotelistoilla olevia "rikollisia".
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Liigan uusi mediavastaava on siis tämä heikkotasosin lätkätoimittaja joka Suomen maankamaralla on ikinä nähty. Nyt on kyllä jo niin pahasti metsässä asiat kotimaisen liigan johdossa ettei varmaan saisi nauraa mutta kyllä tän näkeminen aiheutti meikäläisessä parhaat naurut pitkään aikaan.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Liigan uusi mediavastaava on siis tämä heikkotasosin lätkätoimittaja joka Suomen maankamaralla on ikinä nähty. Nyt on kyllä jo niin pahasti metsässä asiat kotimaisen liigan johdossa ettei varmaan saisi nauraa mutta kyllä tän näkeminen aiheutti meikäläisessä parhaat naurut pitkään aikaan.

Ihan uteliaisuudesta, kuka on KHL:n mediavastaava?
 

faro

Jäsen
Kukaan on tuskin yllättynyt, että edes tästä keissistä ei osata pitää Jokereita ja KHL:ää erossa. No, ymmärtäähän sen, ikävä on varmasti kova.

Onhan tuo kuitenkin surkuhupaisaa, että Liigan johtotehtäviin valitaan yksi maan huonoimmista jääkiekkotoimittajista.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Kukaan on tuskin yllättynyt, että edes tästä keissistä ei osata pitää Jokereita ja KHL:ää erossa. No, ymmärtäähän sen, ikävä on varmasti kova.

Mielelläni Jokerit liigassa näkisin, joten ikäväksihän tuota voi sanoa. Toisaalta ihmettelen tuota Jokeri-kannattajien invaasiota tänne, itse kun en vaivaudu SHL, DEL:n tai vaikka Mestiksen hallintopäätöksiä kommentoimaan.

Itse kysymykseni oli mielestäni validi - Kun useampi Jokerikannattaja täällä käynyt dumaamassa valinnan, olen utelias kuulemaan, kuka KHL:ssä vastaavista asioista vastaa ja millaiset taustat hänellä on?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kukaan on tuskin yllättynyt, että edes tästä keissistä ei osata pitää Jokereita ja KHL:ää erossa. No, ymmärtäähän sen, ikävä on varmasti kova.

Onhan tuo kuitenkin surkuhupaisaa, että Liigan johtotehtäviin valitaan yksi maan huonoimmista jääkiekkotoimittajista.

Minusta kaikkein surkuhupaisinta on se, että jos jotain vähänkään negatiivista voi liigasta keksiä, on jokerifanit ensimmäisinä palstalla häärimässä. Taitaa tämä kotimainen liiga kuitenkin kiinnostaa kun tänne olette omia hengentuotteitanne postailemassa. Hyvää kevättä sinne itärajan takaiseen onnelaan.

ps. ja se oli jokerifani huihai joka noista kaapista ei vielä ulostulleista kirjoitteli. Minä vain tarjosin vaihtoehdon.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Miksi ei kiinnostaisi? Vai onko se kiellettyä?

Ei se suinkaan kiellettyä ole, kun tuote on kunnossa se kiinnostaa.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Näemmä kukaan ei tiedä kuka on Pärnäsen kollega KHL:ssä. Sääli, toivottavasti saa kuitenkin palkkaa, toisin kuin Jokereiden tämäniltainen vastustajajoukkue ja sen valmentajat.

Mielestäni liigan TJ:lta Rannistolta hyvä signaali, että kokee Pärnäsen toimenkuvan tarpeelliseki. Se, onko Pärnänen oikea henkilö tehtävään, sen näyttää aika.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hyvä jos olette tyytyväisiä Liigan tuotteeseen. Mä en ole, enkä ollut ennen Jokereiden KHL-keissiä. Toivotaan, ettei Liigan johdossa ole kaltaisiasi ajattelijoita.

Mutta silti kiinnostaa. Tuote on juuri niin hyvä kuin sen tekijät ja ne tekijät hakkaavat mustaa kumista lätkää polvihousuissaan. Juuri nyt liiga on tasaisempi kuin koskaan ja kiinnostaa myös jokerifaneja. Jos liigan johdossa olisi kaltaisiani ajattelijoita, se haastaisi tasavertaisesti jopa NHL:n. Mutta kuka olikaan se KHL:n mediavastaava?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös