La 26.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 97 489
  • 934

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
RadioMegalla DJ-kohusta: DJ sanoi että ei tiennyt edes kuka meni jäähylle, ja ei tiennyt Kaijomaan äidin kuolemasta. Se siitä turkulaisten itkusta tällä kertaa. Mitä seuraavaks?
Ruetaan oikeesti pahoittamaan mieli siitä kun TPS-fanit huutaa "TPS" joka on lyhenne sanoista "Tappakaa Pyörälän Spede".
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Kärpät on ollut selvästi parempi voittamissaan 3 ottelussa, siinä ei ole mitään epäselvää. Mutta kyllä tuo "ammattilaisliigan" pudotuspeleissä esiintyvä tuomarityöskentely on jatkuvasti jotain niin todella uskomatonta, että jos TPS pystyisi pelaamaan sen verran hyvin että pelit olisivat tasaisempia, niin tuo otteluiden ratkominen vituttaisi aika rankasti! Noh, toivottavasti ensi vuonna terveystilanne olisi vähän parempi, niin tällä naureskelulla olisi hieman enmmän painoarvoa, nyt se on selvästi heikomman joukkueen itkemistä..

Mielestäni tässä ottelussa tuomarointi oli ihan hyvällä tasolla. Keräsen tilanne ottelun alkupuolella oli tuomareille hankala. Kovaa tuli, mut näytti että ohi meni. Hidastuksesta katsottuna saattoi hipaista päähän, mut pakki nousi välittömästi ylös (propsit siitä) ja jatkoi peliä niin sen takia ei varmaan sit vihelletty. Pareen poikkarijäähy oli suht kevyt, mut vastaavasti Kärpille vihellettiin myös kevyehkö jäähy eka erässä. En nyt vaan jaksais lukea sivutolkulla paskasta tuomaroinnista.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Ahahaha. Mistä näitä oikein sikiää? Onko tämä se kuuluisa poikkeus säännstö muuten niin fiksuista Jyväskyläläisfaneista?

No jos on niin beta että katsoo vierestä kun sulle vittuillaan niin ei se ole mun ongelma. Mä annan takaisin jos mulle vittuillaan.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Koskeeko uhkaus vain hallia vai koko Jyväskylän aluetta? Miten vaan että uskaltaako tästä enää ulos lähteä ollenkaan kun on tuommoinen torpedo nyt perässä.

No jos osaat lukea niin se selviää siitä viestistä. Pitäisikö kirjottaa kyrillisillä aakkosilla?
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
RadioMegalla DJ-kohusta: DJ sanoi että ei tiennyt edes kuka meni jäähylle, ja ei tiennyt Kaijomaan äidin kuolemasta. Se siitä turkulaisten itkusta tällä kertaa. Mitä seuraavaks?
Eli hyvin soitettu DeeJiiltä! Toivottavasti jatkaa yhtä tyylikästä työtä.

Vain Oulussa voidaan olla pää noin syvällä perseessä, ettei voi edes myöntää että vihkoon meni nyt.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei nyt ehkä suoranaisesti sukeltamisia, mutta niin kevyistä kontakteista kaatumisia, että tuollaisen sukelluslakanan raahaminen suhteessa siihen on kohtuu koomista!
Ok. Mun silmään ei tänään ollu Kärpiltä mitään sukeltelua. Melkein joka joukkueessa on joku joka kevyemmin kaatuu.. Mut tänään esim Nutivaara kaatui kohtuullisen kevyesti mut ko kaveri ei kyllä filmaa. Jäähy tuli helposti,sitä kyllä ihmettelen mut toisaalta kun kaatuminen tapahtuu niin jäähy helppo/pakko puhaltaa. En sanoisi tän pelin perusteella Kärppiä sukeltajiksi. Lakana on sitten toki tarinansa ja näyttää että TPS fanit osaa löytää kaikenlaisia liitoskohtia mistä normaali-ihmiset ei tiedä mitään. Eli pelaajien vammautumisista tai läheisten kuolemista kuittailu ei ole ikiniä ollut Kärppä-faneilla tyylinä.
 

Wolves

Jäsen
No jos osaat lukea niin se selviää siitä viestistä. Pitäisikö kirjottaa kyrillisillä aakkosilla?

Kirjoita vaan kyrillisillä. Suurella todennäköisyydellä ymmärrämme sen. Sulle ei näytä menevän jakeluun edes kreikkalais-roomalaisilla.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
No niin menehän vaikka saunaan rauhoittumaan. :)

No voisi kyllä melkeen saunan lämmittää. Mua ei vituta tappio vaan tuo vittuilu voittajajoukkueen fanien puolelta. Voitto ei ilmeisesti riitä, vaan pitää vielä vittuilla perään? Tuota mä en ole koskaan ymmärtänyt.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eli hyvin soitettu DeeJiiltä! Toivottavasti jatkaa yhtä tyylikästä työtä.

Vain Oulussa voidaan olla pää noin syvällä perseessä, ettei voi edes myöntää että vihkoon meni nyt.
Harmi, en edes asu Oulussa. Salaliittoteoriat kunniaan! Milloin vittuillaan lakanoilla ja milloin musiikilla. Oisko kuitenkin siellä peiliin katsomisen paikka?
 

Lord Maza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Ryssäfanit osoittavat tasonsta laulamalla JYPin maalilaulua. Aikamoista ilkkumista näiltä nousukkailta ja arvostus senkun laskee. Seuraavan kerran kun näen Saibufanin hallilla, vetäisen turpaan.
Kuulisitpa, mitä meidän bussissa hoilataan koko loppumatkan!
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ok. Mun silmään ei tänään ollu Kärpiltä mitään sukeltelua. Melkein joka joukkueessa on joku joka kevyemmin kaatuu.. Mut tänään esim Nutivaara kaatui kohtuullisen kevyesti mut ko kaveri ei kyllä filmaa. Jäähy tuli helposti,sitä kyllä ihmettelen mut toisaalta kun kaatuminen tapahtuu niin jäähy helppo/pakko puhaltaa. En sanoisi tän pelin perusteella Kärppiä sukeltajiksi.

No juu, en nyt sellaisesta varsinaisesti ketään syyttänytkään. Vähän tässä ehkä käy ylikierroksilla kun ensimmäistä kertaa moneen vuoteen näitä pelejä pelataan ja vastoin kaikkia odotuksia ollaan pari voittoakin otettu. Tuomaritoimintaan en kyllä ole täysin tyytyväinen, mutta turha siitä on Kärppiä syyttää. Maanantaina jatketaan!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Niin on, mua vituttaa tuo ilkkuminen kun oma joukkue pärjää. Jyväskylässä osataan voittaa tyylillä, teillä ei. Tämä on jo toinen kerta kun tuota paskaa tehdään siellä.
Hohhoijaa! Itsehän tuota et ole koskaan tehnyt? Tekopyhä jyväjemmari:?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös