La 2.2.2013 Jokipojat - KooKoo

  • 5 769
  • 33

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hienoa että päästiin KooKoon ihon alle, kuten tässä vaiheessa kautta pitää ruveta pääsemäänkin. On mahdollisuus että kohdataan heti playoffien avauskierroksella. Tiedossa on, että Jokipojat pelaa rottamaisesti kuten on pelannut koko Haapakosken valmennus ajan. Välillä roiskuu, sou not. Tehkää jotain niin ei tarvitse piipittää.

Oletko ylpeä Jokipoikien pelityylistä tai näistä pelaajista jotka ajelee vastustajia päähän tai selkään?
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Jos nyt kuitenkin pudotuspeleissä kohdataan

Toivottavasti kohdataan. Pohjat on nyt luotu tunteelliselle ottelusarjalle. Ikävää että Alikoski sai tällin ja toivotaan palaavan kaukaloon jo seuraavaan peliin. Lehikoisen temppu sikäli perseestä, että Palmulan linjan mukaisesti istuu vielä penaltya playoffien avausottelussa.

Ei Matti tunteitaan saa pidettyä kurissa jos playoffeissa kohdataan. Ylilyöntiä odotellessa....sitä vaatii jo miehen "status".

Ja olen sikäli ylpeä Jokipoikien pelaajista, että kukaan ei kuvia kumartele. Karvisen temppu Vaasassa oli turha. Lehikoisen taklaus käänti ottelun, mutta ei olisi tarvinnut tiputtaa kaveria. Saanee ansaitsemansa rangaistuksen.

Missä muualla meidän pelaajat on "sikaillut", kun nyt yleistetään Jokipoikien törkeyksiä muita poikkeaviksi?

Edit: Ei Jokipoikien fyysisyydessä mitään pahaa ole, kun sitä joku tuossa kysyy...

2008-09 hopeaa¨
2009-10 mestaruus
2010-11 10.
2011-12 hopeaa
2012-13 ?
 

Steus

Jäsen
Ei JoKiPo minun oranssimustien värilasienkaan lävitse nyt varsinaisesti miltään teloitusryhmältä ole näyttänyt missään vaiheessa. Toki vähä normi mestisjengiä fyysisempi, mutta aika yliampuvaa väittää että pojat olis siellä ihan hakemassa jotain tappotaklausta. Lehikoisen eilinen temppu näytti junnumaiselta "NYT MÄ VITTU TAKLAAN TON PLEKSEILLE ASTI JA LÄPIKIN" ja sitte koliskin Alikosken hatussa. Kyllähän tuosta sietäis sen 3 (give or take) peliä antaa, jos vaikka koittaiski jäljitellä SM-Liigan linjaa syksyn Azevedo-casessa. Toivottavasti #18 palaa askiin mahollisimman pian.

Itse ottelusta:
- Alikoski-Nättinen-Heikkinen - työhaalariosasto - näytti kyllä varsin hyvää esimerkkiä muulle kerholle, mutta tottapuhuen ei oikein saannu muita ketjuja mukaan puurtamiseen (PL. Dineenin ketju). Julleki vaellellu pari peliä varjojen mailla.
- Tuomarilinja salliva. Molemmille. Muutaman penaltin ois voinnu viheltää enemmän, mut eipä tossa nyt jäänny mitään murhanyrityksiä viheltämättä.
- Rämö + rankkarit = ...
- Jokipoikien kokonen organisaatio vois osottaa vähä tasoa hankkimalla selostajan streamiin. (Hyvä huudella kun Kouvolassa Tauru).
- Jos saa 3. erässä 5vs3:sta 2 minuuttia ja johtaa kahdella maalilla joukkuetta vastaan, joka oli eilen pelaamassa sarjakärjen kotiluolassa, tulee peli pystyä päättämään. Nyt niin ei käynyt ja tuliaisina on vain yksi piste.
- Jokipojat = Rajala. Tosipeleissä. Karevaarat, Blomqvistit, Rannat ja Kaijomaat kyllä vilistää ympäri kenttää aina silloin tällöin vaarallisenkin näköisesti, mutta allekirjoittanutta pelottaa vain silloin, kun #8 osallistuu.
 
Ei JoKiPo minun oranssimustien värilasienkaan lävitse nyt varsinaisesti miltään teloitusryhmältä ole näyttänyt missään vaiheessa. Toki vähä normi mestisjengiä fyysisempi, mutta aika yliampuvaa väittää että pojat olis siellä ihan hakemassa jotain tappotaklausta. Lehikoisen eilinen temppu näytti junnumaiselta "NYT MÄ VITTU TAKLAAN TON PLEKSEILLE ASTI JA LÄPIKIN" ja sitte koliskin Alikosken hatussa. Kyllähän tuosta sietäis sen 3 (give or take) peliä antaa, jos vaikka koittaiski jäljitellä SM-Liigan linjaa syksyn Azevedo-casessa. Toivottavasti #18 palaa askiin mahollisimman pian.

Kyllähän Jokipojat tosiaan on sarjan fyysisimpiä jengejä, mutta sikajengiksi on vielä pitkä matka. Kuitenkin sarjan kolmanneksi vähiten jäähyjä, niin se kai pitäisi jo jotain faktaa kertoa. Toki ymmärrän että tappio tämmöselle paskajengille vituttaa, ja se että meidän varakapteeni tekee tuollasen saatanan pelle tempun ja ajelee teidän eilisen pelin parhaan pelaajan telakalle. Mutta mestiksen kurinpito antaa tästä tuomion, toivottavasti 3-5 peliä, koska kaikki sen alle on helvetin naurettavaa.

Kaijomaasta sen verran että yllätävän hyvin mies on päässyt mukaan peliin pitkän loukkaantumisen jälkeen. Mutta kuten Steus totesi, Jokipojat = Rajala. Sen miehen otteet vaikuttaa kyllä pelottavan paljon muuhunkin joukkueeseen.

Pelillisesti dominoitiin matsia, mutta jotenkin taas kotiyleisön syttyessä kupoli suli täysin ja kahden maalin johto oli pelkkää WC-Emboa, kun Jokipojat tuli tasoihin.

Tuosta kotiyleisöstä kirjoitinkin jo aikaisemmin tuolla, mutta kiitos siitä kuuluu teille (KooKoon faniporukalle) että sytytitte mehtimäen kannustamaan. Ei nää pohjois-karjalaiset muuten kannusta paitsi jos on ns. "kilpailutilanne" katsomossa.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Missä muualla meidän pelaajat on "sikaillut", kun nyt yleistetään Jokipoikien törkeyksiä muita poikkeaviksi?

Nivan polvitaklausta Laukkaseen en ihan heti unohda, se oli yksi rumimmista taklauksista, jonka olen paikan päällä jääkiekkopelissä todistanut.

Ehkä toi mun kirjoitus meni hitusen överiksi, voidaan laittaa se tappion tunnekuohun piikkiin. Mutta kyllähän sillä jotain totuuspohjaa on, että ainakin KooKoo pelaajia tippuu pelistä pois juuri Jokipoikia vastaan näiden sikailujen takia. Viime kaudella Laukkanen, nyt Alikoski ja mahdollisesti myös Liukkonen.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Tehkää jotain niin ei tarvitse piipittää.

Mitä mun pitäis tehdä, hypätä itse katsomosta jäälle kostamaan?

Veikkaan, että Juujuulta ja Kultaselta on tullut Mattille tiukat ohjeet, että kostamaan ei lähdetä. Kaveri on kuitenkin aivan pirun tärkeä pelaaja meille pelillisesti tällä hetkellä ja sitä ei yksinkertaisesti kestetä, jos Nickerson on pelikiellossa sen 3-5 peliä.

Nuo "hienoa, että päästin KooKoon ihon alle"-kommentit kertovat susta aika paljon. Onhan se hyvä joo, että kaverilta taklataan melkein pää irti ja pahimmassa tapauksessa tollasista tempuista voi pelaajan ura ja loppuelämä olla pilalla. No, pääsittepähän ainakin ihon alle.

Veikkaan, että parilla joensuulaiskannattajallakin menisi vati nurin, jos sama joukkue telottaisi kahtena vuotena peräkkäin pudotuspelien alla avainpelaajanne.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lehikoisen eilinen temppu näytti junnumaiselta "NYT MÄ VITTU TAKLAAN TON PLEKSEILLE ASTI JA LÄPIKIN" ja sitte koliskin Alikosken hatussa. Kyllähän tuosta sietäis sen 3 (give or take) peliä antaa, jos vaikka koittaiski jäljitellä SM-Liigan linjaa syksyn Azevedo-casessa. .

Kato avasit silmät ja huomasit että Alikosken pää ei jäänykään vaan kahden punanutun väliin

tais jäädä pää kahden punanutun väliin. ei tahallinen.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mutta kyllähän sillä jotain totuuspohjaa on, että ainakin KooKoo pelaajia tippuu pelistä pois juuri Jokipoikia vastaan näiden sikailujen takia. Viime kaudella Laukkanen, nyt Alikoski ja mahdollisesti myös Liukkonen.

Se on Jokipoikien tapauksessa niin, että henki korvaa (tai on korvattava) sen mitä materiassa menetetään. Tunnekuohussa näitä isoja ja parempia vastaan (Sport, KooKoo...) sitten tulee pelaajilla virhearvioita. Mutta on selvää, että Jokipojat pelaa näissä peleissä vielä normaalia kovempaa. Sekin on ammattitaitoa, että osaa taklata ja pelata kovaa puhtaasti. Janne Niva ei osannut ja ei se olekaan sen tyylin pelaaja. Istunut tällä kaudella huikeat 4min jäähyjä, joten poikkeus se oli tuokin case Laukkanen....kyseessä ei ole siis mikään Jokipoikien tapasikailija.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös