Lähtikö Birkku Kaarnan mukana?

  • 3 197
  • 14

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olen tässä houlestuneena katsonut, että vanha Jatkoajan mielipidetoverini Birkku näyttää vaienneen. Aikanaan olin hänen kanssaan ainut, jolta riitti ymmärrystä Kaarnan tekemille pelaajakaupoille. Ei kai Birkku nyt ole kadonnut lopullisesti Kaarnan potkujen myötä?
 

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mirasane
Olen tässä houlestuneena katsonut, että vanha Jatkoajan mielipidetoverini Birkku näyttää vaienneen. Aikanaan olin hänen kanssaan ainut, jolta riitti ymmärrystä Kaarnan tekemille pelaajakaupoille. Ei kai Birkku nyt ole kadonnut lopullisesti Kaarnan potkujen myötä?

Todella tarpeellinen ketjunavaus. Tästä syntyy takuulla keskustelua. Jos Birkku olikin itse Kaarna? ;)

Keltään kausikortin maksaneelta ei voi riittää ymmärrystä Kaarnan touhuille.

Tuota et voinut kysyä yksityisviestillä?

Ehdin nähdä. (?)
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mirasane
Olen tässä houlestuneena katsonut, että vanha Jatkoajan mielipidetoverini Birkku näyttää vaienneen. Aikanaan olin hänen kanssaan ainut, jolta riitti ymmärrystä Kaarnan tekemille pelaajakaupoille. Ei kai Birkku nyt ole kadonnut lopullisesti Kaarnan potkujen myötä?

Ehkäpä joillakin on muutakin elämää kuin roikkua 24/7 internetin taikamaailmassa? Toki voi myös olla, että yhteydetkin ovat vain koulussa ja näin ollen kesällä ei tule kirjoitettua.

Ps. Meinaatteko nyt liittoutua yhdessä Tikkistä vastaa? hymiö
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Viestin lähetti mirasane
Ei kai Birkku nyt ole kadonnut lopullisesti Kaarnan potkujen myötä?

Ei syytä huoleen.

Birkku viettää lomaa Ilkan kanssa samassa paikassa, eli golfkentällä, mutta EI ILKAN kanssa.

Uskoisin että nimimerkki Birkun paluu JA:han tapahtuu viimeistän sitten kun golfkausi on ohitse.
 

karvakäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, JYP (Vänä) & LrNMKY
Eiköhän täällä myös erään toisen kirjoittajan kirjoitukset vähene!
Huhujen mukaan yksi tänne palstalle ahkerasti kirjoittava henkilö on läheisissä väleissä Ilkka Kaarnan kanssa, eikä tämä kyseinen henkilö kuulu SaiPan toiminassa mukana oleviin henkilöihin.
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti karvakäsi
Eiköhän täällä myös erään toisen kirjoittajan kirjoitukset vähene!
Huhujen mukaan yksi tänne palstalle ahkerasti kirjoittava henkilö on läheisissä väleissä Ilkka Kaarnan kanssa, eikä tämä kyseinen henkilö kuulu SaiPan toiminassa mukana oleviin henkilöihin.
Ja tämäkö henkilö poistuu sitten Kaarnan mukana pois? Ettei vaan se olisi mirasane tai Murmeli..joo vitsi vitsi. Ja sullahan niitä "huhuja" tuntuu riittävän joka paikkaan.

Sopiiko kysyä herralta, että kannatatko sinä jotain joukkuettakin vai käytkö muuten vaan tässä huhuilemassa?
 

karvakäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, JYP (Vänä) & LrNMKY
Jotain tällästä on huhuiltu jo kauan aikaa että yksi henkilö joka kirjoittelee täänne palstalla on toiminut Ilkka Kaarnan pelaaja scouttina. Joten miksi joku henkilö on täällä tiennyt erittäin paljon SaiPaa koskevissa asioissa?
Mutta otetaan se vitsi edellisestä viestistä pois ja aletaan sen jälkeen miettimään kumpi tämä kyseinen kaveri on?

Kannatan KooKoota, SaiPaa ja HPKta
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nii-in, miksiköhän tätäkin ei muuten kirjoitettu tuonne SaiPa 2004-2005 -ketjuun? Sinne kun tuntuu kertyvän juttua ihan kaikesta ja kaikista, näihin uusiin ketjuihin suorastaan hukkuu välillä. Öhm...

Itse aiheeseen sen verran, että toivottavasti Birkku ilmaantuu vielä takaisin. Taitava kirjoittaja.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti karvakäsi
Jotain tällästä on huhuiltu jo kauan aikaa että yksi henkilö joka kirjoittelee täänne palstalla on toiminut Ilkka Kaarnan pelaaja scouttina. Joten miksi joku henkilö on täällä tiennyt erittäin paljon SaiPaa koskevissa asioissa?
Mutta otetaan se vitsi edellisestä viestistä pois ja aletaan sen jälkeen miettimään kumpi tämä kyseinen kaveri on?

*naur*

Sen jälkeen voidaan alkaa miettimään yritätkö esittää hauskaa vai tyhmää. Viestiesi perusteella sitä kun on välillä vaikea päätellä. :D

Katsoppa aluksi vaikka peiliin ja mieti mikä oma panoksesi tämän palstan SaiPa-osiolle? Huutelet vain puskista omia "huhujasi" tai mielipiteitäsi, joiden totuusarvo tuntuu aika olemattomalta, koska et osaa perustella yhtäkään niistä tai mainita väitteillesi yhtään lähdettä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ööh? Ihmettelen suuresti jos Birkku on jotenkin "lähtenyt" Kaarnan myötä pois. Nimittäin ellen väärin muista, niin Birkku ihan kuin meistä moni muukin oli valmiina tuossa hyvästelemään Kaarnaa. Eli tuskin hän nyt äänestäisi jaloillaan tämän asian vuoksi. Enkä ymmärrä mitä sellaisella edes saavuttaisi.

Kuten jossain edellä jo mainittiinkin, niin eiköhän asia ole niin että meidän Birkkusella on muutakin elämää elettävänään. Onhan hänellä ennenkin ollut taukoja kirjoittamisesta. Todella hyvä kirjoittaja Birkku on, toki hieman kärjistävä toisinaan mutta eikös me kaikki?

Eiköhän se Birkku sieltä ilmaannu ennen pitkää ja kerro omat tuntemuksensa asioista. Ehkä jopa tähän ketjuun. =)
 

theref

Jäsen
Ei se Birkku minnekään ole kadonnut, se on vaan piilosilla meidän kanssamme.

Birkku on mennyt niin hyvään piiloon, että emme vain löydä häntä.

Odottakaa vain, kunhan golf-kentän ravintolaan tulee nettiyhteys niin kyllä se Birkku alkaa taas kirjoittelemaan!

Birkku hei, tule nyt edes sanomaan moi tänne kun Sinua oikein ketjun voimalla huudellaan!

Toisaalta, pakko kunnioittaa ihmistä joka pystyy olemaan näin pitkään kirjoittamatta mitään. Kunpa itsekin pystyisi joskus olemaan jonkun aikaa hiljaa.

Birkku, herätys, kausi alkaa kohta!
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti karvakäsi
Jotain tällästä on huhuiltu jo kauan aikaa että yksi henkilö joka kirjoittelee täänne palstalla on toiminut Ilkka Kaarnan pelaaja scouttina. Joten miksi joku henkilö on täällä tiennyt erittäin paljon SaiPaa koskevissa asioissa?

Kenties se olitkin Sinä, koska osasit sanoa Ridge Forresterista että:

Viestin lähetti karvakäsi
Miusta tuntuu että eipä saavu....

Josko tähän ketjuun sitten saisi ihan off-topiccina hieman perustelua tuosta asiasta kun tuonne toiseen ketjuun ei tullut.

Ja ketjun aiheeseen palatakseni, Birkku, ei tämä ole kiva leikki, ei me löydetä Sinua!
 

karvakäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, JYP (Vänä) & LrNMKY
Silloin on hauskaa kun on mukavaa! =)

Herra toimittaja/Ilkan ENTINEN pelaaja "scoutti", voisitko itse katsoa peiliin?

Sinun huhut ja kommentit taitaa jonkun verran vähentyä nyt kun Ilkka "the Sinun Kuninkaasi" Kaarna on saanut potkut.

Miksi lähteet pitäisi paljastaa? Ethän sinäkää mirasane kertonut meille että toimit SaiPan pelaaja scouttina ja sitä kautta tiedät niin paljon asioista.
 
Viimeksi muokattu:

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Viestin lähetti karvakäsi

Miksi lähteet pitäisi paljastaa? Ethän sinäkää mirasane kertonut meille että toimit SaiPan pelaaja scouttina ja sitä kautta tiedät niin paljon asioista.

Ensinnäkin mirasane on ainakin omasta mielestäni kertonut lähteensä täällä hyvinkin usein.

Toisekseen mirasanen heittämät jutut eivät ole olleet mitään sinun käyttämiäsi one-linereita ("Voi olla että ei tule..."), vaan hän on antanut varsin monipuolistakin infoa täällä SaiPa-faneille.

Ja onkos tuo Karvakäsi nyt muutenkaan järkevää käydä täällä ilkkumaan "salaisilla paljastuksillasi"? Mirasane on ollut ns. oppositiossa täällä pitkät ajat, mutta on pysynyt mielipiteidensä takana miehekkäästi alusta loppuun.

SaiPa näyttää siirtyvän eteenpäin Kaarnan ajoista, eiköhän olisi syytä fanien tehdä samoin?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mie tulin taas!

Täällä ollaan. Ensimmäinen puolikas( 2vko) lomasta "lusittu". Vanhan mieli oikein herkistyy, kun huomaa että meikäläiselle on avattu ihan oma ketju, johon on tullut jopa mukavasti tekstiäkin. Kiitos siitä teille kaikille ketjuun kirjoittaneille, erityisesti mirasanelle sekä TeePeelle väliaikatiedoista.

Sitten ketjun aiheeseen. Kuten TeePee tuolla ylempänä mainitsikin, olen viettänyt pari viimeistä viiikkoa aika tiivisti Golfkentillä. Ilkankin olen siellä pongannut, vaikka en hänen kanssaan ole pelannutkaan. Kun kuulin tästä ketjusta, olin jo kovaa vauhtia tulossa vastaamaan yllä oleviin kysymyksiin, mutta Murphyn-lain mukaisesti läppärin ja kännykän välinen bluethoot-yhteys ei toiminut, joten tämä vastaus siirtyi viidellä päivällä.

Hänelle joka kysyi aiommeko mirasanen kanssa liittoutua Tikkistä vastaan, ilmoitan että EMME MISSÄÄN TAPAUKSESSA!. Annan Timo Tikkiselle täyden tukeni. Mitä tulee Ilkka Kaarnaan olen ollut jo useita kuukausia sitä mieltä että miehen aikakaudelle SaiPassa tulisi laittaa piste. Nyt olen tehtyyn ratkaisuun tyytyväinen. Samaan hengenvetoon haluan sanoa että vahingoniloa en tunne tippaakaan. Nyt ei ole aika lyödä "lyötyä". Toivon vilpittömästi että Ili löytää itselleen työn joka tarjoaa hänelle mielenkiintoisia haasteita.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös