kuvatesti

  • 1 709
  • 15

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Vittu ku huono... eikö html'ää täällä toimi enää? Esim. img src? Vain tietyt jutskat ilmeisesti..

<marquee>hello</marquee>
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti ozo
Vittu ku huono... eikö html'ää täällä toimi enää? Esim. img src? Vain tietyt jutskat ilmeisesti..

<marquee>hello</marquee>


Pistä nää [] näitten () tilalle. Eli esim näi tää toimii, ei (b)näi(/b).
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Arnold



Pistä nää [] näitten () tilalle. Eli esim näi tää toimii, ei (b)näi(/b).

En ole koskaan laittanutkaan näitä ---> ()

[marquee]hei[/marquee] <<<< Ei toimi!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No joo, mutta joka tapauksessa html-koodi ei ole ollut pitkään aikaan käytössä. Sen takia on pitänyt käyttää juuri esim näitä [] merkkejä.

Enkä ole mikään html-spesialisti, joten en osaa neuvoa, mistä kiikastaa tuo pulmasi.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Arnold
No joo, mutta joka tapauksessa html-koodi ei ole ollut pitkään aikaan käytössä. Sen takia on pitänyt käyttää juuri esim näitä [] merkkejä.

Enkä ole mikään html-spesialisti, joten en osaa neuvoa, mistä kiikastaa tuo pulmasi.

Joo mä huomasin tuossa alhaalla lukee Alueen säännöt ja siinä html on pistetty pois päältä.. Sääli!! Olisi kiva lisätä kuvia, niin kuin ennen vanhaan.. Ilmeisesti kaikki html-komennot eivät toimi, siinä on joku rajaus, eli vain tietyt komentot toimii. Hmm.. :mad:
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hmm... ei toimi!! Mistä vitusta se on nyt kiinni, kun tossa Vapaassa keskustelussa äijä sai kuvan näkyviin juuri tällä komennolla!! :mad:
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen poro, lai la la lai

Kyseessähän on yksi kuuluisista telluslaisista elämän perustotuuksista, ei mitään henkilökohtaista! :D
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oonks mä kirjoittanut jotain tähän ketjuun? En? No nythän probleema on korjattu!

Vaan kysyikö joku multa jotakin? Eipä kysynyt!

Olisinpa siis pitänyt turpani tukossa!

[Oikeastaan pidinkin, mutta näppikseni lauloi lahjakkaasti. Oiva huomio!]
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä?

Ex: "Oiva huomio!" Mikäs pitäis huomioida?:confused: :confused: :confused: Että mä inhoon "hymiöitä".:mad:
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei mitään. Arvasin kyllä että tartut täkyyn, ja sinnehän se meni siimoineen päivineen! Koe itsesi vedätetyksi! Ellei jopa kusetetuksi!
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Jaahas..tämä siis oli vielä jäljellä. No ei maha mittää, eiku tuulensuojaa..hörpssh!! Kaikki kelppa ku rahat on finitto! Kurlataa oikke urakall'!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös