Kun RoKi putosi...

  • 4 056
  • 7

tsembaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
makkaranmyyjät..yleensä
...Katseltuani hetken aikaa näitä itkuja juolahti mieleeni pari asiaa......KUN Roki(sorry) jos meni väärin...ei sittenkään noussut , ja täällä etelälohkossa olen mielenkiinnolla seurannut muutamien kirjoittajien siivet levällään lepatusta olen pakostakin ....muutaman oluen jälkeen....kommentoimaan näitä pleijareita( tosi täytyy muistaa, että me kaikki olemme turisteja)
.
Ensinnäkin..kuin mitä asiaa tunnen, kaikki suomisarjan joukkueet joutuisivat satsaamaan isoja kasoja euroja saadakseen mestiksessä pärjäävän joukkueen.( ja tämä on fakta), olen ymmälläni,koska tiedossa on monen mestis-joukkueen rahalliset vaikeudet ja mahdolliset luovutukset...eli siis kaikilla lienee mahdollisuus nousta,...MUTTA..kenen perse kestää,.Muistissa on EPS:N siirtyminen Kirkkonummelle,sehän toi Wickenhaiserin myötä rahaa kirstuun, mutta kuis on nyt??
Huhujen mukaan Forssalla on kivet kupissa, ja Kookookin melkein kaatui...
Lieneekö muillakaan oikeasti haluja mennä Mestikseen...tai haluja olisi,mutta kuulia ei..ainakaan ekan pelatun kauden jälkeen...,
odotan innolla muiden kirjoittajien kommentteja ko.asiaan,koska ehkä Roki:lla olisi parhaat edellytykset pärjätä mestiksessä, etelässä se lienee paljon hankalampaa.
Päätän lähetykseni täältä tähän..
 

laatokka

Jäsen
tsembaaja kirjoitti:
...Katseltuani hetken aikaa näitä itkuja juolahti mieleeni pari asiaa......KUN Roki(sorry) jos meni väärin...ei sittenkään noussut , ja täällä etelälohkossa olen mielenkiinnolla seurannut muutamien kirjoittajien siivet levällään lepatusta olen pakostakin ....muutaman oluen jälkeen....kommentoimaan näitä pleijareita( tosi täytyy muistaa, että me kaikki olemme turisteja)
.
Ensinnäkin..kuin mitä asiaa tunnen, kaikki suomisarjan joukkueet joutuisivat satsaamaan isoja kasoja euroja saadakseen mestiksessä pärjäävän joukkueen.( ja tämä on fakta), olen ymmälläni,koska tiedossa on monen mestis-joukkueen rahalliset vaikeudet ja mahdolliset luovutukset...eli siis kaikilla lienee mahdollisuus nousta,...MUTTA..kenen perse kestää,.Muistissa on EPS:N siirtyminen Kirkkonummelle,sehän toi Wickenhaiserin myötä rahaa kirstuun, mutta kuis on nyt??
Huhujen mukaan Forssalla on kivet kupissa, ja Kookookin melkein kaatui...
Lieneekö muillakaan oikeasti haluja mennä Mestikseen...tai haluja olisi,mutta kuulia ei..ainakaan ekan pelatun kauden jälkeen...,
odotan innolla muiden kirjoittajien kommentteja ko.asiaan,koska ehkä Roki:lla olisi parhaat edellytykset pärjätä mestiksessä, etelässä se lienee paljon hankalampaa.
Päätän lähetykseni täältä tähän..


Voipi olla, että useampi Mestisseuraa luopuu ja RoKia suorastaan pyydetään Mestikseen. Ainakin Mestis on tällä hetkellä huhujen mukaan suuren katastrofin partaalla.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
laatokka kirjoitti:
Voipi olla, että useampi Mestisseuraa luopuu ja RoKia suorastaan pyydetään Mestikseen. Ainakin Mestis on tällä hetkellä huhujen mukaan suuren katastrofin partaalla.

Kai sitä viime keväänäkin pyydettiin? Kun käytännössä kaikille etelälohkon kärkiseuroille ainakin tarjottiin paikkaa Mestiksestä KalPan noustua liigaan, kenellekään ei kelvannut.
 

Sigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Boris kirjoitti:
Kai sitä viime keväänäkin pyydettiin? Kun käytännössä kaikille etelälohkon kärkiseuroille ainakin tarjottiin paikkaa Mestiksestä KalPan noustua liigaan, kenellekään ei kelvannut.

Ei ei ja Ei kapinetti päätöksille.Pelaamalla sinne Mestikseen pitää mennä.
 

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
Sigi kirjoitti:
Ei ei ja Ei kapinetti päätöksille.Pelaamalla sinne Mestikseen pitää mennä.
Pitää ja pitää, liiton "viisaatherrat" osaavat varmaankin tehdä oikeita päätöksiä asian suhteen.

Huhuja "mestisasioista" kiirii kaupungilla...
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
No siis onhan Roki ihan täysin mestiskelpoinen mutta kyllähän sinne pelaamalla täytyy mennä. Oma arvioni on se että mestiksen sarjajärjestelmää tullaan muuttumaan. Tuskin nimittäin kahdeksalla joukkueella kannattaa kyseistä sarjaa pelata.
Paikkakuntanahan Rovaniemi olisi loistava mestikseen, sen olen jo aiemminkin todennut. Jos kapinettiin joudutaan turvautumaan niin sitten RoKi vaan mestikseen!
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
RoKi ei todellakaan ole mestiskelpoinen seura, ei millään mittarilla mitattuna. RoKista puhuttaessa ainoastaan sen kotihalli täyttää vaatimukset, mutta nekin ovat RoKista riippumattomia ansioita. Kun Lappi Areena nousi, alettiin jostain ihmeen syystä RoKia pitää suurempana ja parempana kuin mitä se oikeasti onkaan. Nyt on tullut kahtena keväänä turpiin pudotuspeleissä ja matka jatkuu Suomi -sarjassa. Edelleen.

Kuten olen toisessa topicissa todennut, tarvitaan paljon raakaa työtä sekä organisatoorisesti että urheilullisesti, että tavoite Mestikseen pääsystä toteutuu. On siinä "pikku-Tamilla" kaksoisroolissa hoitamista, mikäli tämän miehen komennossa mestispaikka toteutuu.

Mikäli herrat päättää nostaa RoKin Mestikseen, niin sitten ne tekee niin. Mutta RoKin kannalta se ei olisi hyv'ä asia vielä tässä vaiheessa. Paikkakuntana Rovaniemi on mestistasoinen, siitä ei pääse mihinkään. Seuralla on sen sijaan vielä parannettavaa.

Kiekko-osaaminen on kaikesta huolimatta Rovaniemellä vielä aika ohutta. Juniorituotanto, valmennustietous, seuran organisaatio talouden hoitoineen, nämä kaikki monien muiden asioiden lisäksi vaativat pitkäjänteistä työtä sekä ammattiosaamista. Mestiksessä on aivan tarpeeksi surullisia esimerkkejä huonosti hoidetuista seuroista enkä toivo RoKista seuraa tähän kadonneiden seurojen lukuisaan joukkoon.
 

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
IFK_Helsinki kirjoitti:
No siis onhan Roki ihan täysin mestiskelpoinen.
Pelkästään halli ei tee yhdestäkään seurasta liiga- tai mestiskelpoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös