Ilmoitukset

Nimimerkki Sako on asetettu viikon pelikieltoon sääntöjen 7§:n perusteella, sillä hän kirjoitti todella mauttoman viestin Ville Peltosta koskevaan ketjuun.

Nimimerkki Vellihousu kirjoitti aamulla Ässien osioon sen verran monta henkilökohtaista hyökkäystä ja räikeästi hyvän maun vastaista viestiä, että annamme hänelle näistä rikkeistä suoraan kahden kuukauden pelikiellon.

Nimimerkki FASlapsi kirjoitti täysin turhan ja luokattoman viestin Jesse Puljujärven ketjuun ja hän kuittasi tästä kuukauden pelikiellon. Tässä tapauksessa aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Nimimerkki Blacktowhite on asetettu viikon pelikieltoon Liigan kurinpitoa käsittelevän ketjun sisällöttömästä onelineristaan.

Nimimerkki Mike kuittaa itselleen viikon pelikiellon netiketin vastaisesta viestistään Jokerit-osiossa.

Nimimerkki Fernando huilaa seuraavan viikon sääntöjen 4§:n perusteella hänen kirjoitettuaan kiekkokeskusteluun viestin, jonka sisältönä on pelkästään "*hymiö*".

TPS-osiossa nimimerkki puukädet provoili ja meni henkilökohtaisuuksiin toista kirjoittaa kohtaan ja saa kuukauden pelikiellon sääntöjen 6§:n ja 9§:n perusteella. Kyseisen nimimerkin pelikieltoa pidentää se, että hän on vähän aikaa sitten kärsinyt pelikiellon vastaavanlaisesta rikkeestä.

Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

Viestiketju osiossa 'Pelicans' , aloittajana Rademoottori, 01.11.2014 klo 13.25.

  1. Tattari Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Kanta- ja Päijät-Häme Länsi-Uudenmaalta käsin
    Erittäin hyviä aloitteita Pelicansin ilmeen kohentamiseksi. Tuo hitsaushanska-embleemi ja Pelicans-harakanvarvas-tekstilogo ovat niin järkyttävä, että ne voisi kokonaan jättää pois. Sen sijaan turkoosi on erottuva ja Pelsuun yhdistyvä. Nuo nupenaamarit ja konesahasymbolit sekä muut edellä ehdotetut sloganit, ammattilaisen suunnittelemina(!) graafisina selkeinä symboleina toimisivat hyvin. En jaksa uskoa, että toimistolla brandinhallintaosaamista on riittävästi ja mainostoimistoresurssikin on rajallinen. Markkinointijohtajaosaamistahan tuo vaatisi - mm. jakaa markkinoinnin osa-alueet paloihin ja neuvotella eri markkinointitilit useamman mainostoimiston kanssa. Muutama toimisto pitäisi olla muualta kuin Lahesta. Niin ja Huom. Pelsun kannattaa ehdottomasti käyttää 20 v juhlavuositakaovea ja heivata tuo harrastelijamainen logo-räpellys pois juhlavuoden varjolla. Ammattilaisella olisi nyt lähes vuosi aikaa hioa Pelsun markkinointi, viestintä, ilme ja kampanjat kuntoon.
     
  2. Jari66 Jäsen

    Pelicansin ilmeen kohentamisesta

    Se brändi voisi olla todellakin vähän hillitympi kuin turkoosia koko laidan täydeltä. Valkoista ja mustaa joissa turkoosilla esimerkiksiksi hihoissa tai paidan edessä se mainitu LHNPLC -teema(joka mielestäni on ihan ykkösidea) tai vastaavaa. Tuota lauantai-illan huuman pelipaidan genreä kannattaisi myöskin hyödyntää.

    Onko siellä organisaatiossa joku joka näistä asioista vastaa. Hihat töihin nyt ja ne vanhat logotuotteet jakeluun vaikka ilmaiseksi hyvään tarkoitukseen tai myyntiin jossakin hyväntekeväisyystapahtumassa. Idealla että myyntituotosta jokin osa menisi vaikka Lasten syöpäsäätiölle.
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2016 klo 15.51
  3. RV16 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Chilinakit ja muu paskansyönti
    Lainaus:
    PLCNS tai LTI tai LHNPLC tai LTIPLC, mikä vaan. Tää kirjainleikkihän nyt on semisti tätä nykyajan trendipelleilyä, mutta toisaalta jos se myy fanituotteita, niin sitä kantsis kokeilla.


    Lainaus:
    Tätä oon ihmetelly, että mihin se Saturday Night Fever -hype oikein on hukattu? Joo siellä on klubiravintolassa esiintyjiä matsin jälkeen, mutta miksei sitä SNF-teemaa pidetä muuten yllä? Voishan pelikatkoilla musa olla aavistuksen discopainotteisempaa sekä nuorempaan että vanhempaan makuun, ja niin edelleen. Siinä oli poikkeuksellisen hyvä konsepti ottelumarkkinointiin, mutta jotenkin se on vaan feidattu pois, ja en ymmärrä sitä.
     
  4. Lainaus:
    Bluestoren jannuhan tuon kuitenkin keksi?

    Taitaa käydä muuten aika hanakasti peleissäkin.
     
  5. Arsi Haakana Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Lahen Pelicans
    Uutta Pelicans kuosia on tulossa jollain aikavälillä erään paikallisen putiikin suunnittelemana. Support Your Localistakin on käsittääkseni uusi versio tuloillaan.

    Isommassa kuvassa fanituotteita on tulossa uusia, mutta se vie oman aikansa että vanha varasto saadaan vaihdettua uuteen. Vanhaa krääsää on vielä tuhottoman paljon myymättä.
     
  6. Spike Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Lainaus:
    Ilmaiseksi sitten vaikka lasten osastolle sairaalaan, räikeitä (-70-80%) alennusmyyntejä pelien yhteyteen jne. Rahaa se on pienikin raha. Uusi ilme pitäisi saada mahdollisimman nopeasti myyntiin, jotta ihmiset sen omakseen ottavat.
     
  7. Mies laidan takaa Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Lainaus:
    Niin miksi ihmeessä ostaa vanhaa krääsää, kun uusia on odottamassa. Vanhat tuotteet kunnon hinnalla pois niin pääsee ostamaan uutta. Kyllä ostajakunta on sen verran valveutunutta etteivät vanhoja malleja osta kuin "hyväntekeväisyydestä".
     
  8. laituri Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
    Uusi Support Your Local -versio on tosiaan tuloillaan ja ennakkotietojen mukaan pitäisi olla todella hieno. Erittäin hieno homma, että uusi "fanitavaravastaava" on saamassa hommaa kuosiin.
     
  9. Raúl Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Liittyykö tämä 1.5 kuukautta sitten kerrottu tieto jotenkin näihin uusiin fanituotteisiin?

    Myös fanituotteiden puolella tullaan lanseeraamaan syksyllä uusi suomalaisessa jääkiekossa ennennäkemätön yhteistyökuvio.

    Tästä siis kerrottiin elokuun lopulla Pelicansin uutisessa: Pelicans tavoittelee kasvua | Uutiset | Pelicans
     
  10. Calé Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Lainaus:
    Hieno juttu että uutta kuosia tulossa, innolla odotellaan.

    Eli siis vaikuttaa siltä että, tämä logonvaihdos on kiireellä vain runtattu läpi. Fanituotteiden kannalta asia on hoidettu siis päin persettä ja itseasiassa koko logonmuutos-operaatio on ilmeisesti tehty hätäisesti. Kaiken järjen mukaan logo olisi pitänyt vaihtaa kun varastot kumisevat tyhjyyttään vanhasta fanikrääsästä ja uudet krääsät on jo laatikoissa valmiina myyntiin.

    Ehkä tässä tuli kiire juhlavuoden ja omistuksen vaihdoksen kanssa, mutta vähän hassulta vaikuttaa. Veikkaan että vanha omistus ei logoa halunnut vaihtaa ja uusi todellakin halusi sen vaihtaa nimenomaan juhlavuodelle, tästä johtuen ei oikein keritty suunnittelemaan mitään ihmeellistä.

    Päätös logon vaihdosta olisi pitänyt tehdä jo kesällä 2015 ja sen jälkeen myydä kaikki mahdollinen vanha pois ja uudet tavarantoimittajat hankittu jne. Sitten kun logo vaihdetaan niin olisi ollut samantien uutta kamaa kauppojen hyllyillä. Mielummin olisi sitten myyty "eioota" vanhojen tavaroiden kohdalla. Nyt seuralla on käsissä vanhaa tavaraa "tuhottoman paljon" ja pääomaa kiinni krääsäinventaariossa, mitä kukaan ei halua. En minä ainakaan halua vanhalla logolla varustettua kamaa ostaa.

    Noh ehkä nuo fanikamat ei ole se suurin puro näissä tulovirroissa, mutta paremminkin asian olisi voinut hoitaa.
     
  11. LKKK Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    @Cale osuu naulan kantaan! Ja niin kuin joku jo aiemmin totesti, puoli-ilmaiseksi vanhasta paskasta eroon! Hyväntekeväisyys järkevin vaihtoehto. Ihmetyttää kuka tai miten se on niin tukkoon voitu ostaa, jota tuo Arsin "tuhottoman paljon" kuvastaa.

    Amatööri(e)n puuhastelua.
     
  12. BaronFIN Jäsen

    Kyllä logon vaihto suunnitelmat ovat olleet olemassa jo pidempään. Logon vaihtoa on mietitty siitä saakka kun vanha Pekko tuli tiensä päähän ja uusi Pekko meni suunnittelupöydälle.

    Joten ei todellakaan tullut vaihto yllätyksenä ja kiireellä. Sitäkin suuremmalla syyllä hieman juosten kustu. Toki fanituotemerkkinat ovat TODELLA rajalliset ja menekki on seuran kokonaistuloissa lähempänä goodwilliä kuin vakavasti otettavaa bisnestä. Uutta tavaraa ei ole kannattanut teettä/ostaa pariin kolmeen vuoteen. Joten ei ihme että happanevat nyt käsiin.
     
  13. Jari66 Jäsen

    Sellainen tuli mieleen että olisiko nämä vanhoilla logoilla olevat kamat voitu säilöä vaikkapa Kolun autotalliin. 30 -vuoden päästä olisivat retro -kamaa ja saatu myytyä ihan huikealla voittoprosentilla. Nythän niitä ei kukaan osta.
     
  14. RV16 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Chilinakit ja muu paskansyönti
    Nyt tuli kausikorttilaisille sähköpostia etuosto-oikeudesta Support Your Local -kuteisiin. Tuotteet näkyvät tästä linkistä (linkki Pelicansin fanikauppaan).

    Varsinaisesti mitään uutta designia noissa ei kai ole, vaan vanhalla hyvällä mennään, mutta mä vaan kysyn, että miten sinne ei saada hyvälaatuisia tuotekuvia esille? Varmaankin oletetaan, että kaikki tietää miltä SYL näyttää, mut kyllä ne kuvat nyt vaan yksinkertaisesti pitää olla kunnossa, jos verkkokaupassa yritetään bisnestä tehdä! Kuka ostaa Addun paidan näkemättä siitä muuta kuin rinnassa olevan logon?

    Äkkiseltään vois kuvitella, että kun siellä kävi joku pro-kuvaaja kuvaamassa Dance Girlsit, niin ois voinu samalla kuvata fanituotteetkin, kun kerran oli studio pystytetty.
     
  15. sensori Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Tää on hyvä juttu. Olen usein miettinyt, miksei vanhoille asiakkaille anneta etuja, vaan aina kaikki spesiaalit ja edut tarjotaan uusille asiakkaille.. pikku juttu sinänsä, mutta periaatteellisesti hieno linjaus Pelsuilta. Aion itse hankkia tämän, koska viime vuonna jäin ilman mietittyäni kaksi viikkoa (ja kaikki oli jo myyty siinä vaiheessa)
    RV16 on kyllä oikeassa, kunnon kuvat tarttis olla. Naisten paidasta näyttää olevan dancegirlsien instagramissa (linkki vie tyttöjen instagramiin) kuvia
     
  16. RV16 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Chilinakit ja muu paskansyönti
    Lainaus:
    No sieltä löytyy, totta. Asiakkaan ei vaan pitäis joutua kaivelemaan oleellista infoa.

    Noinhan toi pitäs just mennäkin, että mimmien kuteet kuvataan cheergirlisien päällä ja jätkien vaatteet parin joukkueen särmimmän pelaajan päällä. Ja ammattikuvaajan toimesta studiovaloissa tai tyylikkäästi kaupungin kadulla, ei ohimennen kamerakännykällä hallin käytäväseinän edessä.

    Sit mä kans ihmettelen, että miksi Pelsu ei somessa ahkerammin mainosta noita fanituotteita? En löytäny Facebookista parin viime kk ajalta yhtään julkaistua kuvaa fanituotteista, ja linkityksiäkin on vain parissa päivityksessä. Eikö vaikka joka pelipäivä kannattais nostaa esille joku päivän tuote, niin kauden mittaan tulis esiteltyä 60 fanituotetta, eli melkeinpä koko fanikaupan valikoima?
     
  17. laituri Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
    Kuvat on tosiaan huonot ja näissä uusissa paidoissa on ymmärtääkseni erilainen painatus kuin vanhoissa, mutta kuvista ei sitä erota (siis ilmeisesti vaan käytetty vanhoja kuvia).
     
  18. Wilson47 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
  19. Liito Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Rukouksiimme on vastattu. Pelicansin Instagram-tilille tänään latailtu kuva, jossa Julle ja Taavi ovat uuden vaatekuvaston kuvauksissa. Hyvältä näyttää hupparit ainakin. Poistoon menee samantien, kunhan myyntiin tulee.

    Ja kuvahan löytyy täältä.
     
  20. Shejbal Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Hyvin kyllä seura toteuttaa tälläkin palstalla esitettyjä toivomuksia. Alan asiantuntijoiden (Sinne Store) suunnittelemia kuteita yksinkertaisissa ja tyylikkäissä kuoseissa.

    Iso käsi toimistolle ja Sinne Storeen! Hyvältä näyttää ja toivottavasti samalla linjalla jatketaan.
     
  21. Detski Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Henkilökohtaisena mielipiteenä sanoisin, että noihin mallin hommiin ois siellä pukukopissa varmaan komeempiakin sällejä kuin Taavi, ei millään pahalla. Hupparin ulkonäkö tulee selväksi kyllä, mutta mallin hommissahan on tapana ollut olla ns. "kauniita poikia". Ja tämän kaiken tarkoitan silleen miehekkäällä latinotavalla. Enhan toki ole mikään Mr. Finland itsekään. Älkää nyt repikö kalsareitanne!
     
  22. Zikako Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans
    Lainaus:
    : D Kyllä lahtelainen? saa jostakin loistavasta jutusta kaivettua sen huonon puolen esiin vaikka väkisin.

    Loistavaa Pelicans ja Sinne Store!
     
  23. RV16 Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Chilinakit ja muu paskansyönti
    Onko Pelicansin sitten tarkoituskaan olla mikään kansikuvapoikien joukkue, jossa mainoskuvauksiin kutsutaan vain ne sliipatut kundit, jotka sopisivat ulkonäkönsä puolesta poikabändeihin? Not. Tietty itsekin kirjoitin aiemmin, että kuvauksiin otettaisiin ne "särmimmät" kaverit, mutta särmä on eri asia kuin prettyboy. Taavi ja Julle on just oikeet kundit tohon hommaan, ja kuvaus syksyisillä Lahen kaduille just oikea aika ja paikka. Nyt aletaan olla siellä identiteetin ytimessä!

    Tän uusien rytkyjen ekan aallon jälleen kaipaisin, ja tiedän monen muunkin kaipaavan, vielä seuraavassa aallossa tulevan sellaisia vaatteita, joissa toi logo ei ole noin saamarin isolla aina etualalla. Huima parannus on tapahtunut jo nyt, ja nyt ollaan siellä Äfseen ja Basketballin kategoriassa, mutta aina sitä logoa ei vaan halua toitottaa ja julistaa koko maailmalle.
     
  24. Runkosarja Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans, KooKoo
    Lainaus:
    Totta. On tilanteita, joissa on "pakko" tyylin vuoksi mennä pienemmillä tunnusmerkeillä.
    Vetun tyylikäs olisi melko pieni logo paidan yläreunassa sydämen kohdalla tai alaosassa vasemman munuaisen tuntuvilla, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
    Mutta ennen kaikkea: hyviä ovat nämä ja ei muuta kuin ostamaan omat. Toivottavasti löytyy lasten kokoja. Ja heille ihan isoilla logoilla
     
  25. Raúl Jäsen

    Suosikkijoukkue:
    Pelicans