Kumman joukkueen tahtoisit voittavan UEFA Mestarien liigan finaalin?

  • 3 476
  • 38

Kumman joukkueen tahtoisit voittavan UEFA Mestarien liigan finaalin?


  • Äänestäjiä
    143
  • Poll closed .

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mestarien liigan finaali on kuulopuheissani yksi vuosittaisista urheilutapahtumista ja otteluista, jonka aiheeseen vannoutunut katsoo, vaikka muuten ei kiinnostakaan. Vertaisin NFL:n Super Bowliin ja suunnistajien Jukolan viestiin.

Ottelu pelataan 3.6.2017 Cardiffin Millennium Stadiumilla. Ottelussa kohtaavat Juventus FC Torinosta ja Real Madrid CF Madridista (vähemmän yllättäen).

Kumman joukkueen puolella olet? Olen Juventuksen puolella, koska siellä pelaa tyylikäs Gianluigi Buffon ja argentiinalaiskaksikko Gonzalo Higuaín ja Paulo Dybala.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Eipä nappaa kumpikaan joukkue, mutta äänestin / veikkasin Realia. Hmmm..Real..
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juventus, koska Buffon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kateelliset äänestäneet Juventusta, Maailman Parasta aina negataan. Tulkaa meille, saa vanikan päälle voita.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pakko jättää äänestämättä. Vaikka en futiksen suurkuluttajaksi itseäni mielläkään, niin kumpaakaan joukkuetta en millään tasoa symppaa. Vähän kuin Liigassa taannoin Tapparan ja Kärppien finaalit; ymmärrän tyystin miksi joukkueet noita pelejä pelaavat ja miksi fanit innostuvat, mutta ei vain ole mun juttu. Parhaiden joukkueiden kohtaaminen ei aina ole miellyttävin, ja tiettyjen seurojen kohdalla en yksinkertaisesti osaa ottaa neutraalia näkökulmaa. Kyllä mä urheiluromantikkona tahdon parhaiden pelaavan finaalissa, mutta tietyt henkilökohtaiset arvet/heikkoudet/ongelmat estävät hyppäämästä bandwagoniin.

Vedonlyöntiin toki heittäisin Realin pienellä rahalla ja ellei ihmeitä tapahdu, niin matsi tulee kateltua.
 

Ralph

Jäsen
En kerro mitä äänestin, kun ne joita minun vastaus kiinnostaa, tietää sen jo entuudestaan. Tai voivat tarkistaa. Mutta sitä tässä odotan, että millon tulee Real Madrid -faneilta ensimmäinen "vihaajat vihaa" -tyyppinen kommentti, koska Juventus johtaa äänestystä selvästi.

Todellisuudessa en odota vaan yritin tällä viestillä saada estettyä ensimmäisenkin sellaisen. Mutta eiköhän kohta joku ManU-fani saavu Pogba-paidoissaan laukomaan näkemyksiä aiheesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta sitä tässä odotan, että millon tulee Real Madrid -faneilta ensimmäinen "vihaajat vihaa" -tyyppinen kommentti, koska Juventus johtaa äänestystä selvästi.

Ahaa, olet siis ignoroinut minut, koska et ole huomioinut viestiäni. Minähän jo kerroin, että jengi on vaan kateellista, koska eivät ole rikkaita, taitavia eivätkä komeita.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuoden 1998 finaalissa olin Real Madridin puolella, kun Juventus oli silloin kolmatta kertaa putkeen Mestarien liigan finaalissa. Nyt taas saisi Juventus voittaa, että saataisiin vähän vaihtelua Mestarien liigan voittajiin. Finaalia tuskin katson, kun ei hirveästi kiinnosta. Tai korkeintaan sivusilmällä saatan vilkaista, jos ei ole parempaa tekemistä.
 

Ralph

Jäsen
Ahaa, olet siis ignoroinut minut, koska et ole huomioinut viestiäni.
Ethän sinä maininnut Real Madridia viestissäsi lainkaan. Juventuksen mainitsit kahteenkin otteeseen. Vähän ristiriitaisesti toki esitit kaksi eri näkemystä Juventuksesta, mutta sellaista elämä joskus on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ethän sinä maininnut Real Madridia viestissäsi lainkaan. Juventuksen mainitsit kahteenkin otteeseen. Vähän ristiriitaisesti toki esitit kaksi eri näkemystä Juventuksesta, mutta sellaista elämä joskus on.

Elämässä on ristiriitoja. Edellisellä kierroksella kannatin jopa Juventusta, jota kannatan vain jos se pelaa erästä maakuntajoukkuetta vastaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aivan yksi ja sama, mutta espanjalainen jalkapallo miellyttää silmää enemmän kuin italialainen, joten vastaan Real Madrid.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Juventus. Kahdesta syystä. Juventus on ollut eurooppalaisessa jalkapallossa kakkossuosikkini (Liverpoolin jälkeen) siitä lähtien kun Silvio Berlusconista tuli Italian pääministeri ensimmäisen kerran (sitä ennen AC Milan). Toinen syy on sitten vuoden 1986 MM-kisat. Siitä lähtien olen inhonnut espanjalaista urheilua (ajan kuluessa olen oppinut sietämään muutamia asioita: Fernando Alonso, Barcelona, Baskimaan seurat jne.) ja aivan erityisesti Real Madridia. Syy on tulos 1-5.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Juventuksen puolella olen. Mukava peli tulossa, kenttä lähes täynnä maailman parhaita maailman parhaita.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Juventukselle toivon voittoa, koska olen italialaisen jalkapallon ystävä ja Gianluigi Buffon on suosikkijalkapalloilijani. Hieno ottelu luvassa, tähän täytyy uskoa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Real Madridia aina, mutta jos jollekin finaali pitäisi hävitä niin sitten Liverpoolille tai Juventukselle. Eli RM, muttei Juvenkaan voitto niin hirveästi haittaisi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Vanha rouva on kaunein. Onkohan edes kymmenen rikkaimman seuran joukossa mutta silti toista kertaa kolmeen vuoteen finaalissa.
Muut pelaa rahalla, Juventus sydämellä.

Ja tietenkin Buffon... ikonien ikoni.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivon että Juventus vie. Buffon tietysti ja muutenkin joukkue kuuluu nyt isojen poikien joukkoon. Jatkoajan Juve-fanit ansaitsee myös voiton tästä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juventus.

Pysynyt Euroopan huipulla hyvällä duunilla, vaikka rahaa ja tähtiloistoa on vähemmän kuin Espanjan ja Englannin jäteillä tai Bayernilla. Jollain perverssillä tavalla Juve on muuttunut sympaattiseksi ainakin Euroopassa, vaikka kotimaassaan se on tietysti voittanut sata viimeisintä scudettoa putkeen.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Resl Madrid. Vuosiin en oo futista enää juurikaan seurannut, mitä nyt just noi UCL-, MM-, EM- ym. finaalit. Seurajoukkueista aina Realia "kannattanut".
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Taitaa suurin osa neutraaleista seuraajista olla Juventuksen vankkureissa.

Juve on näistä kahdesta suurseurasta pienempi ja ottelussa ennakkoon jonkinlainen altavastaaja. Lisäksi Buffon. Harvoja seurauskollisia pelaajia nykyjalkapallossa ja on myös muutenkin sympaattisen oloinen hahmo. Juven voittoon myös uskon, puolustus on sen verran timanttia, ettei Realin nollaaminen ole mahdoton tehtävä.

Onko muuten Buffon vahvistanut missään jatkaako ensi kaudella? Mestaruuteen uransa lopettavat ovat aina hienoja tarinoita.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Veli @Ralph on sen verran hieno veli, että hänenkin vuokseen Juventuksen kelkassa voisi olla. Lisäksi Gigi Buffon ansaitsee UCL-voiton vielä uralleen, alkaisi meriitit olla ns. kohdallaan sen jälkeen vaikka toki ihan jäätävä ura muutenkin.

Eipä mulla toki Realia vastaankaan mitään ole, mutta veli Ralph, Gigi ja myös vaihtelu on syyt siihen että Juventuksen kelkassa tällä kertaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aika sama, mutta koska italialaista jalkapalloa ei pidä millään lailla hyväksyä vaan se pitäisi eliminoida koko maapallolta, niin vastaan Real. Tietysti Buffon on ihan jees, eikä Juve ole edes se pahin italokasa, mutta kuitenkin. Ja saisivatpahan Messi-ihkuttajat vähän lisää etikkaa suupieliinsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös