Kuka Pasiksi Pasin paikalle eli kovalle kundille olisi tilaus

  • 19 494
  • 120

Waverunner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeistä paikallispeliä en nähnyt (olin Forssassa muijan kanssa niiden pöndellä) ja olin samaan aikaan katsomassa FoPS-KJT matsia! Täytyy sanoa, että noissa mestiksen peleissä on sellaisen vanhan kunnon lätkän meininki - kovia taklauksia, suht. suuria tasoeroja, karmivia mokia ja uskomattomia kylähulluja katsomossa!

Mutta joo... Helsingin sanomissa oli kyllä yks näyttävä kuva, jossa muistaakseni Vallin taklattiin "Sandwithiksi" siinä kuvassa... sen kuvan perusteella kyseessä oli aika hyvä paikallispeli???

Jokerit-HIFK (+2)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
kapa76: Ihan noilla säädöillä ei synny diiliä. Ei Hirsoa voi antaa, Saarisen kyllä. Pannaanko Saarinen + Nicce + Laaksoharju? Peluutetaan sitten Akua kakkosena me täällä.

Kempes: McVävy ei mahdu mihinkään SM-liigajengiin 1-2 ketjuihin. Toivottavasti hän tajuaa sen jo pikkuhiljaa itsekin ja palaa takaisin iloksemme!

Muistakaamme kuitenkin nöyryys ja realiteetit. Fantasialätkä on sallittua vain fanisaitilla.
 

slurguzim

Jäsen
Polliisi?

Viestin lähetti Kempes
Emme tarvitse uusia gooneja, meillähän on Niklas 'Hammer' Hedberg. Paikallismatsissakin 2 minuuttia väkivaltaisuudesta + 2 min. röyhkeästä kyynärpäätaklauksesta. Miksei Ape käskenyt Nikke-Hammeria kostamaan Hannukselle?

Ehkä Nikke pyysi apelta koulutusmahdollisuutta?

Itse olin tosiaan hieman ihmeissäni lauantaina:

4.03 HIFK Niklas Hedberg Väkivaltaisuus 2min
31.40 HIFK Niklas Hedberg Kyynärpäätaklaus 2min

Lisäksi Niklas "The Cop" Hedberg suoritti maalinedustasiivontaa:
Nick the Dick
tosin oman veskarin päälle, mutta mitäs pienistä?

Kävi kuiskimassa ukaaseja mm. Valtoselle ja pelasi muutoinkin pelottavasti. Tuli aivan mieleen Monty Pythonin Graalin maljan tappajajänis.

Olisiko aika antaa Niclakselle fanien pelottelun lisäksi tilaisuus vastustajien pelotteluun?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Yllättävä apu

...saattaa olla tulossa HIFKin gooniongelmiin. Kai nimittäin huomasitte Raipen minuutit lauantailta!?

Way to go, Raipe and welcome!
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Carlos
En tiedä luulenko vain, mutta kuvittelisin että Pasille tuli justiin tilaus Oulun suuntaan. Heikkilä käy siihen malliin kuumana että en ihmettelisi yhtään... :-)

Nyt on sitten SuviUrpo-liiga ihmeissään. Kärpiltä kolme kaveria pihalla käsille hakkaamisesta, Raipe sai raivarin ja istuu kolme matsia ja.... Vittu, eikä IFK ole mukana!!!!

Aivan saletti, että pelotteiden/goonien/poliisien arvostus rupee muuallakin nousemaan.
 

Carlos

Jäsen
Re: Polliisi?

Viestin lähetti slurguzim
Lisäksi Niklas "The Cop" Hedberg suoritti maalinedustasiivontaa:
Nick the Dick
tosin oman veskarin päälle, mutta mitäs pienistä?

Oho! Onko nyt ihan varma että em. kuva ei ole trikki -sellainen?

Wau! Nicklas "The Gooni" Hedberg alkaa lunastaa lupauksia! Onkohan Marek antanut hiukan ohjeita miten pienikin mies voi olla suuri? Lisää tuommoisia otteita niin Nicellä on kyllä paikka minun Hifkissäni. Ei väliä vaikkei pelata osaa, jos asenne on vaan kohdallaan. Odotellaan peliä jossa Nicce nykäisee 3+1 sekä päälle vielä 5+20 OR tappeleminen. Yesss, In Nicce we trust!
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kumma, että tämänkin Seikola-tapauksen (helmi/maaliskuuta -01) jälkeen (29.4.02) vielä kannatit Pasia HIFKiin 10-kohtaisilla perusteilla? Olisit silloin jo laittanut ketjuun, että emme halua tällaisia junnujen ajelijoita?

Minä en halunnut silloin, enkä halua edelleenkään IFK-paitaan mitään junnujen ajelijaa. Silloin luotin vielä siihen, että mies ehkä - väitteistä huolimatta - pelaa kuten yhdessä sovitaan ja noudattaa valmentajan käskyjä. Mitä ilmeisimmin aivan turhaan ja omaa hölmöyttäni. Olisi pitänyt jo silloin uskoa fiksumpia, että näin ei tulisi tapahtumaan.

Sinä lähdit hehkuttamaan junnun ajelulla. Ja valitettavasti minä en nähnyt, enkä näe edelleenkään siinä mitään hehkuttamisen arvoista. Se on ihan sama mitä ajelijan selässä lukee. Ei tuollaisia tempauksia yksinkertaisesti voi kunnioittaa.

Niin se mieli muuttuu. Toisilta. Onko se sitten miehekästä kovuutta?

Ai tämäkin ketju meni tämänkaltaiseksi lässytykseksi. Perustelin sinulle jo toisaalla asian ihan yksiselitteisesti. Toistin vielä uudemman kerran, kun narrifani alkoi peesailemaan. Nyt tähän samaan asiaan viitataan jo ties monettako kertaa ja samat naamat. Huvittavaa.

Kun noin hämmästyttävän innokkaasti tutkitaan suurennuslasilla minun kirjoituksiani lähes vuoden takaa, niin kannattaa samalla innolla tutkia myös omia kirjoituksiaan. Näyttää löytyvän yhtä ja toista mielenkiintoista, joka ei ehkä tänä päivänä näytä kovinkaan fiksulta. Uskallan väittää, että omat kirjoitukseni kestävät siinä vertailussa hyvin. Myös ne kirjoitukset joihin olet ahkerasti viitannut. Etenkin kun allekirjoitan edelleen kirjoitukseni Suhosesta. Nielikäistä en enää IFK-paitaan halua ja perustelutkin olen kertonut. Vuosien varrella monesta muustakin pelaajasta on mielipiteet vaihtuneet. Suhosella se vaihtui Draperista varsin nopeasti ja hyvä niin. Näytöt puhuu puolestaan tai on puhumatta. Vain idiootti ei osaa muuttaa mielipidettään silloinkaan, kun huomaa ettei pelaaja vastaa odotuksia.

Ylipäätään on ihan turha minulle kiukutella siitä, että Nielikäistä ei tällä hetkellä haluta IFK-paitaan. Toki saa kehitellä kaikenmaailman salaliittoja siitä, että miksi Nielikäinen ei mahdu IFK-paitaan. SM-liigassa on kuitenkin 12 muutakin joukkuetta ja jos ei mihinkään mahdu, niin kyllä silloin täytyy pelaajassa itsessäänkin olla jotain tai aika paljonkin vikaa. Tämä on ihan itsestäänselvä asia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Amen. Animal = HIFK on puhunut. Uskotaan, uskotaan.

Siltikin poikkeuksellisen voimakas takinkääntö poikkeuksellisen lyhyessä ajassa hieman hymyilyttää. Kuudessa kuukaudessa, mukaanlukien lomakuukaudet kesällä, Nielikäinen on muuttunut "HIFKin näköisestä jätkästä" säälittävimmäksi luuseriksi, mitä liigassa on koskaan nujunnut. Ei tullut mieleen tehdä edes loivempaa feidausta? Jos et itse huomaa ristiriitaa noiden kommenttien välillä, niin onnea vaan. Tarpeeksi kauan kun vakuuttaa itseään asiasta kuin asiasta, niin se muuttuu todeksi. Heitän ihan kylmän veikkauksen, että lukijoista useampi jakaa hämmästykseni kuin ostaa selityksesi. Mutta sehän ei ole jutun pointti tietenkään.

Miksi muuten koet tarpeellikseksi kirjoitella maan matojen = fanien saitille? Vähän sama kuin Arvi Lind kirjautuisi Ylen saitille keskustelemaan uutis- ja ajankohtaisohjelmista. Ja vielä siinä hengessä, että älkää te vittupäät urputtako, kun ette mistään mitään tiedä kuitenkaan. Älä käsitä väärin, olet helvetin hyvä kirjoittaja ja kirjoituksesi tähän syksyyn asti saivat minut ainakin poikkeuksetta ilostumaan. Samanhenkinen kaveri. Kiekkonäkemys ja -kokemuskin, oletan, kuin yhdestä puusta. Iloa kirjoituksesi tuottavat vieläkin, no problem. Viiltävä kirjoitustaitosi ei ole hävinnyt mihinkään ja minun olisikin helppo suhtautua nykyisiin mielipiteisiisi, mikäli ne eivät olisi kokeneet totaalisen dramaattista muutosta parissa kuukaudessa. Hyviä, loistavia mielipiteitä ne ovat, ei siinä mitään. Vitun tyhmää täällä olisi hymistellä kimpassa samaa virttä kuin vainhainkodin joulujuhlassa. Mutta kenen mielipiteitä ne nykyään ovat? Ei missään tapauksessa sen saman kaverin, joka rymisteli raamit kaulassa tänne saitille viime keväänä.

Sanot, että mielipiteesi Suhosesta ei ole muuttunut mihinkään. Oletan, että hän edelleenkin mielestäsi tuhoaa perinteistä HIFKiä sen, minkä ehtii? Vetoat kuitenkin siihen, että pelaajien pitää toteuttaa tämän saman kaverin ideologiaa hänen kieltäessään vaikkapa kuittailut omien ajelemisen jälkeen. Minä sanon, että ei pidä. Kaveri (Suhonen) on väärässä ja sinäkin tiedät sen. Mutta sinä et voi enää sanoa niin, koska muuten joku ei tykkää? Jos tilanne on tämä, niin miksi ihmeessä tulet tänne ottamaan paskaa niskaan? Sitä nimittäin tulee, ei voi mitään. Fanit, jotka ovat arvoasteikossa jossain kastemadon ja luteen välissä, ovat sellaisia. Se on meidän ikiaikainen oikeus. Niin on aina ollut ja tulee aina olemaan, Matikaisen ja Suhosen jälkeenkin.

Mutta mitäs tässä. Kukin tavallaan ja kukin omista poikkeuksellisen vahvoista kirjoituksistaan ainakin henkisesti vastaten.

Virheen myöntäminen ja mielipiteen tarkistaminen ovat helvetin ok. Helpotan penkomistasi ja luettelen asiat, joissa ainakin olen ollut totaalisen väärässä ja jätän väliin osumat:

-pidin Kantoria ennen kautta niin epävarmana, että hänet olisi pitänyt myydä pois. Tämä luulo osoittautui idioottimaiseksi paskaksi.
-suhtauduin epäillen johonkin davestathosiin, josta kukaan ei ollut kuullut mitään. Ei olisi pitänyt.
-pidin Kibe Kuhtaa menneen talven lumena. Olin ainakin 80%:sesti väärässä, mutta väitän vieläkin, että pleijareissa Kibe on totutun tehoton
-pidin Apea epäsopivana HIFK-valmentajana, pidän edelleen. Saatan olla väärässä, kun kevät kirkastuu. Oisko ryminäpronssia tulossa sittenkin?

Silti minulla on ollut tietty punainen lanka, jota olen seurannut. Sen nimi on HIFK. Kaikki, mikä on HIFKille hyvää, on minullekin, vaikka hampaita kiristellen, hyvää. Tämä pitää.

Pasin asia on ainakin minun mielessäni jo käsitelty. Tiedän, että Matikaisen-Suhosen HIFKiin Pasi ei sovi. Mutta en menisi vielä lyömään vetoa, etteikö jonkun muun HIFKiin sitäkin paremmin. Ja minullehan on muutenkin suht. sama, kuka siellä HIFKissä hoitaa poliisin hommaa, kunhan joku hoitaa. Vaikka Mrazek.

Hyvät illanjatkot, susta ei ota selvää pirukaan:)
 
Viimeksi muokattu:

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Kuudessa kuukaudessa, mukaanlukien lomakuukaudet kesällä, Nielikäinen on muuttunut "HIFKin näköisestä jätkästä" säälittävimmäksi luuseriksi, mitä liigassa on koskaan nujunnut.


Missä kohtaa olen kirjoittanut, että Nielikäinen on säälittävin luuseri mitä liigassa on koskaan nujunnut? Ei vastaa käsitystäni Nielikäisestä.

Viiltävä kirjoitustaitosi ei ole hävinnyt mihinkään ja minun olisikin helppo suhtautua nykyisiin mielipiteisiisi, mikäli ne eivät olisi kokeneet totaalisen dramaattista muutosta parissa kuukaudessa. Mutta kenen mielipiteitä ne nykyään ovat? Ei missään tapauksessa sen saman kaverin, joka rymisteli raamit kaulassa tänne saitille viime keväänä.


Mielenkiintoinen näkemys, kun tässä viitataan käytännössä vain yhteen mielipiteeseen. Enempää en perustele miksi mielipide on muuttunut Nielikäisen suhteen. Jos se ei ole tähän mennessä auennut, niin ei se aukea jatkossakaan sillä keskustelulla, mitä täällä voidaan tai kannattaa käydä.

Vetoat kuitenkin siihen, että pelaajien pitää toteuttaa tämän saman kaverin ideologiaa hänen kieltäessään vaikkapa kuittailut omien ajelemisen jälkeen. Minä sanon, että ei pidä.


On määrättyjä asioita, jotka ovat jääkiekossa pyhiä. Yksi niistä on se, että päävalmentaja määrää ja hänen määräyksiään noudatetaan.

Sinä voit olla sitä mieltä, että pelaajan ei tarvitse noudattaa päävalmentajan määräyksiä. Jokainen jääkiekkoa vakavammin pelannut tietää mitä siitä seuraa. Penkki kutsuu, mahdollisesti vakavampiakin seurauksia ja se on aivan oikein. Se ei ole pelaajan, ei joukkueen ja ei myöskään päävalmentajan etu. Ainoa joka siitä tilanteesta hyötyy on vastustaja.

Johtaja (tässä tapauksessa päävalmentaja) voi olla väärässä, mutta hän on silti johtaja ja sen mukaan toimitaan.

Joukkueessa on kymmeniä pelaajia ja jos jokainen lähtee sooloilemaan oman mielensä mukaan, on seurauksena farssimainen anarkia. Ei siitä mitään tule, jos on kaksikymmentä mielipidettä siitä mitä nyt pitäisi tehdä tai miten pelata. Päävalmentajalla on viime kädessä valta ja sen mukana myös vastuu. Ennen päätöstä fiksu johtaja toki kuuntelee muitakin, mutta lopullinen päätös täytyy olla ehdoton ja selkeä. Sitä täytyy myös noudattaa. Ei tarvita mitään ruotsalaista päätöksentekoa, jossa palaveerataan moneen kertaan siitäkin, että keitetäänkö yhdessä kaffe, te vai otetaanko kulaus vattenia. Ja lopputulos on se, että ollaan kuivin suin, kun ei päästä yksimielisyyteen asiasta.

Kaveri (Suhonen) on väärässä ja sinäkin tiedät sen. Mutta sinä et voi enää sanoa niin, koska muuten joku ei tykkää?


Minä taisin jo aiemmin sanoa, että Suhonen on eri linjoilla rankaisun suhteen. Toleranssi on hänellä huomattavasti korkeammalla.

Suhonen on kuitenkin päävalmentaja ja päävalmentajan mukaan toimitaan.

Jos tilanne on tämä, niin miksi ihmeessä tulet tänne ottamaan paskaa niskaan? Sitä nimittäin tulee, ei voi mitään. Fanit, jotka ovat arvoasteikossa jossain kastemadon ja luteen välissä, ovat sellaisia. Se on meidän ikiaikainen oikeus.


TheAnimalin niskaan saa laittaa paskaa niin paljon kuin tarpeelliselta tuntuu. En minä ainakaan ole TheAnimalina pyrkimässä ensi keväänä kansanedustajaksi. Jos joku haluaa purkaa omaa pahaa oloaan nimimerkkiin, niin siitä vaan.

Se jossain määrin häiritsee, että pyritään jatkuvasti puhumaan "meistä faneista". Kuinka moni IFK-fani edes on Jatkoajan palstalla? Kuinka monesta asiasta edes tämän palstan IFK-fanit ovat yksimielisiä?

Ei ole olemassakaan mitään kollektiivista fanijoukkoa, jolla on yksimielinen käsitys asioista. Tämä oli erittäin hyvin ja konkreettisesti nähtävissä, kun yritettiin saada ulosmarssia aikaan silloin kun IFK:lla menivät pelit huonosti. Ei siitä ulosmarssistakaan mitään tullut.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen lisäksi, että rakastan tätä joukkuetta, niin mielestäni sillä on ylivertaiset kannattajat. Tunne palaa! Lukekaa näitä ketjuja. Ugh!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Animalille vielä:

Olen pelannut kiekkoa ja suhteellisen korkealla tasolla. Tiedän, mitä tarkoitat sillä, että valmentajan sana on laki, vaikka siitä eri mieltä olisikin. Halusin vain tuolla esimerkillä tuoda ilmi sen, että koska en nyt pelaa, voin hyvin ja ilman kenenkään nokan kopauttamista todeta katsomosta, että äijä (AS) on väärässä. Ei se sitä tarkoita, että meikäläinen, joukkuen puolesta viimeisen päälle, niin tekisi kaukalossa. Yritin siis erottaa tästä faninäkökulman (minun näkökulmani) HIFKissä töissä olevan (oletan sinun näkökulmaksesi) näkökulmasta. Ne ovat luonnollisesti erilaiset. Minulla on sanomisen vapautta enemmän.

Minä ainakin aion pyrkiä eduskuntaan ensi keväänä. Kysäisen paikkaa uusnatsipuolueesta, kommareista ja kristillisdemokraateista ja menen sinne, minne otetaan. Jos otetaan. Uusnatsithan eivät saa osallistua muutenkaan, joten ehkä sinne?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kuka Pasiksi Pasin paikalle?

JHag:n sponsoroiman alasarjajoukkueen listoiltahan löytyy kovuutta HIFK:llekin. En tiedä, miksi ei arvoisa herra Hag ole kertonut ystävilleen kiekkomaailmassa ja HIFK:ssa tästä. Jos kaveri iskee tehot 20. 2+0=2, 128pim, ei hän voi olla muutakuin Alpon painajainen ja fanien suosikki. Eli sana kiertämään...

Se, että te sedät täällä riitelette, osoittaa vain sitä mitä Alpo loppujen lopuksi haluaa. Te otatte selvää toisistanne ja itsestänne. Teette yhdessä matkan toistenne sydämiin ja sielunelämään. Kaunista...
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Polliisi ja banaani?

Viestin lähetti Carlos
Oho! Onko nyt ihan varma että em. kuva ei ole trikki -sellainen?

Ilmeisesti kuvassa jokerihyökkääjä kompastuu esim. banaaniin tai johonkin muuhun elintarvikkeeseen jonka joku irvileuka on Niccelle heittänyt. Ilmeisesti katsomosta kaikuu samaan aikaan narrilauman aina niin vitsikkäät UGH-huudot.
 

Carlos

Jäsen
Re: Polliisi ja banaani?

Viestin lähetti Peku
Ilmeisesti katsomosta kaikuu samaan aikaan narrilauman aina niin vitsikkäät UGH-huudot.

Todennäköisesti näin. Onkohan muuten hjallis palkannut näille pelle-faneille jonkun ihan ammatti-vitsiniekan kehittelemään näitä juttuja, kun ovat niin mahdottoman hauskoja ja omaperäisiä? Ihan kateeksi käy, miksei meillä ole niin viksua ja vilmaattista porukkaa hallissamme?

Ei mutta kukkaruukusta Nicceen, näyttää ihan tosissaan siltä että Gooni-Hedberg haluaa taistella paikastaan joukkueessa. Jos kaveri edes kerran kaudessa tööttää vastustajan oman maalin edestä poikittaisella vaakalentoon, niin siinä on mies Hifkiin.

Ja muutenkin tiedän olevani täysi perverssi, mutta itse asiassa uskon Nicessä olevan potentiaalia ihan tosissaan, jonnekkin Timosen tasollekin hyvinkin. Älkää naurako, ihan tosissaan on potentiaalia, se vaan pitää saada esiin. Tämä kuuluisi vapaan omakehu-ketjuun, mutta olen aina ollut hyvä näkemään piilevät kyvyt näissä täysin "toivottomissa tapauksissa", ja Nicessä on sitä jotain.

Ei muuta kuin Niccelle rautaa tankoon ja kuurille, olet meirän mies!
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Niin eihän tuo hassu-hessu mikään toivoton tapaus ole, totuus vain on että massaa pitäisi saada 15 kiloa lisää edes sitten vaikka läskinä, luulen että kannattaisi olla vaikka vuosi pois kehistä ja keskittyä lihasmassan hankintaan, en tiedä miten kundi treenaa, pelkkää aeorobistako vain mitä mutta kaveri olisi hyvä pakki tulevaisuudessa jos tosiaan kehittäisi massaa itselleen, muut omivaisuudet heikkenisivät jonkin verran mutta kannattaisi kaverin uran jatkon kannalta vaikka olla venäjällä vuoden punttikuurilla vuosi. Juu minäkin jollakin masokistisella tavalla pidän näistä "toivottomista" tapauksista esim. Aki T:ssä oli potentiaalia ja mun mielestä Akista tulee hyvä kiekollinen pakki kunhan turha hötkyily ja itseluottamus puoli saadaan kuntoon ja tänä vuonnahan Akikin on Saipassa sitten pärjännyt varsin mallikkaasti, mahtuisi tänäkin vuonna kirkkaasti IFK:n pakistoon, itse asiassa jos Eskelisen Tumppi ja Aki oltaisiin pidetty pakisto meillä olisi varsin hyvällä mallill..toki ikinähän sitä ei tyytyväinen olisi..tietysti Jere, Kultanen ja Järventie pitäisi saada...Luonnetta hassu-hessulla kyllä piisaa, onhan se jotensakkin surkuhupaisaa katsottavaa kun kaveriroikkuu kuin terrieri about 1,5 kertaa painavamman kaverin lahkeessa kiinni;)
 

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi tosiaan ilman...

Viestin lähetti InSideHockey
Timo "parempi ilman kuin" Willman.

Ei niin iso mutta osaa pelata kovaa
Ilkeähkö
Kotimainen
Ei edes kädetön

Missä mies lienee?

EDIT: Timon jäähyt viime kausilta

98-99: 155 min
99-00: 137 min
00-01: 155 min

Turha meidän tosiaan on Willman ottaa ku kaveri ottaa nyt jo meidän Pasilta pannuun..
Katsokaa www28brinkster.com ja liiga-tappelut
Willman-Saarinen, asiasta enemmän kiinnostuneille sieltä löytyy muitakin Hifk helmiä mm. Hifk-Manchester Storm. Voi Voi ku olis ollu muitakin kovia jätkiä ku Nielikäinen jäällä sen tappelun aikana.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Polliisi ja banaani?

Viestin lähetti Carlos
Ja muutenkin tiedän olevani täysi perverssi, mutta itse asiassa uskon Nicessä olevan potentiaalia ihan tosissaan, jonnekkin Timosen tasollekin hyvinkin. Älkää naurako, ihan tosissaan on potentiaalia, se vaan pitää saada esiin. Tämä kuuluisi vapaan omakehu-ketjuun, mutta olen aina ollut hyvä näkemään piilevät kyvyt näissä täysin "toivottomissa tapauksissa", ja Nicessä on sitä jotain.
No huh! Minä olen kuvitellut olevani varsinainen HIFK-fanien outolintu, kun olen ollut sitä mieltä, että Dan Lambertin potkut tulivat aikoinaan hieman hätäisesti tyyliin "jotain vain piti tehdä". Mutta nyt joku panee paremmaksi ja näkee Hedbergissä uuden Kimmo Timosen! Onko kenelläkään muullä täällä kirjoittajalla ollut edellisten kaltaisa hassuja ajatuksia vuosien varrella?

Hedbergistä voisi saada parhaimmillaan perusvarman luottopakin Jorma Immosen tyyliin, mutta ei enempää.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
nimimerkki Rebel sanoi aikoinaan eräässä keskustelufoorumin tapaisessa että:

"Aki Tuomiselle 10kiloa lisää painoa ja meillä on uusi Rafalski"

Jostain syystä tämä on jäänyt mieleen =P
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Turusta kuuluu kummia. Jalonen oli kehunut erästä Pasia, joka pelaa Kiekko-Vantaassa. Olisi hienoa jos Pasi pelaisi TPS:ssa ja kiusaisi HIFK:n pieniä pelaajia... Ei vaan taida tapahtua.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Takki kääntyy

Täten liityn virallisesti siihen kannattajakuntaan, joka on kääntänyt takkinsa Pasi mielipiteen johdosta. Ehkä vielä kauden alussa en olisi halunnut Pasia takaisin punanuttuihin, mutta nyt olen kokenut valaistuksen, ja ehdottomasti haluan Pasin paikalle PASIN itse. Eli welcome back Pasi Nielikäinen to Helsingin IFK.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Footless
Olisi hienoa jos Pasi pelaisi TPS:ssa ja kiusaisi HIFK:n pieniä pelaajia... Ei vaan taida tapahtua.

Älä mene vannomaan! Siinä olisikin naurussa/itkussa pitelemistä, kun esim. Nicce kerättäisiin kentältä.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
JHag

Onko mitään mahdollisuutta, että Pasiakin saatetaan tällä kaudella nähdä punanutuissa ja NIMENOMAAN HIFK:n paidassa?
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hankitaanko Mikkelin Jukureista Pasi Järvinen?

Ote otteluraportista Kiekko-Vantaa - Jukurit:

Maalin lisäksi avauserässä nähtiin tilanne, josta jukuripakki Pasi Järvisellä ei ole syytä ylpeillä. Järvinen oli menossa hakemaan kiekkoa omasta päädystään, kun hän huomasi Vantaan Pasi Nielikäisen hakevan taklausta siniviivalta asti otetulla vauhdilla. Järvinen väisti ja kampitti Nielikäisen, joka lensi täydestä vauhdista laitaa päin joutuen haukkomaan henkeä hetken aikaa.

... hiljaiseksi vetää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös