Kuka on paras roolihenkilö Salatuissa Elämissä?

  • 5 350
  • 62

Paras hahmo Salakkareissa on ?

  • Ulla Taalasmaa

    Ääniä: 15 6,4%
  • Seppo Taalasmaa

    Ääniä: 36 15,5%
  • Elina Ekholm os. Taalasmaa

    Ääniä: 10 4,3%
  • Laura Kiviranta

    Ääniä: 1 0,4%
  • Sauli Kiviranta (Temporary in Australia)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Oona Kiviranta

    Ääniä: 2 0,9%
  • Ismo Laitela

    Ääniä: 71 30,5%
  • Jenni Vainio

    Ääniä: 2 0,9%
  • Niko Vainio

    Ääniä: 15 6,4%
  • Ami Vainio os. Rasi

    Ääniä: 0 0,0%
  • Paula Sievinen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Lasse Sievinen

    Ääniä: 4 1,7%
  • Katri Sievinen

    Ääniä: 6 2,6%
  • Heli Sievinen

    Ääniä: 4 1,7%
  • Annika Sievinen

    Ääniä: 5 2,1%
  • Riku Jääskeläinen

    Ääniä: 8 3,4%
  • Ossi Puolakka

    Ääniä: 1 0,4%
  • Kasper Koponen

    Ääniä: 19 8,2%
  • Aarno Vaalanne

    Ääniä: 5 2,1%
  • Irma Halonen

    Ääniä: 0 0,0%
  • Taneli Halonen

    Ääniä: 1 0,4%
  • Teresa Ali-Kotila

    Ääniä: 2 0,9%
  • Joku muu Legendaarinen hahmo joka on ollut Salakkareissa

    Ääniä: 26 11,2%

  • Äänestäjiä
    233

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aina niin riemukkaan raivokkaita tunteita herättävät lapsukaiset; Niko ja Oona. Artikulaatio lapsilla on lähes täysin identtinen; kuin kuumaa rautatankoa nielussa vääntäisi ja naama joka kohtauksessa on kuin liisterisankosta nostettuna. Tuskaista piipitystä, mutta, näillä kahdella, elämä on. Oonan isi on perusmaitopoika Kari, jonka geenejä Oona ei varmaankaan perinyt ole. Ami taas antaa Nikolle esikuvan miehestä, jolla on suora selkä, mutta pyöreä pää. Että semmosta.

Huh, olipas jäätävää analyysia. Hah.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ismo Laitela tietysti. Esimerkiksi "sprööts, sprööts!" ja "määns katta duu vatta määns katta duu" ovat sen luokan letkautuksia, että Telviksen pitäisi olla itsestäänselvyys Esko Koveron palkintokaapissa.
 

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Kyllä se Ismo on ykkönen. .

Itse asiassa Ismohan on kakkonen. Ainakin siinä TV-mainoksessa julistaa "Minä olen kakkonen..."

Kerta kaikkiaan huvittava hahmo.
 
tabu7 kirjoitti:
Kerta kaikkiaan huvittava hahmo.

Jep, tänään taas ihan liekeissä; "No voi saakelin saakeli!".

Muutenkin erittäin hyviä roolisuorituksia tuossa tämänpäivän jaksossa tauolle jäämisen kunniaksi. Erityisesti sarjan toinen kulmakivi Ismon lisäksi, eli Niko Vainio oli taas rempseä kuin rautakanki.
Harmi kun ei Rikun kännäilyjä näytetty tänään...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllähän se Kasper on. Reteesti vaan Hustleria vilautteli tässä taannoin. Sanoisin notta oikein. ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Salkkareiden paras näyttelijä on MTV3. Perustelen tätä sillä, että kyseinen kanava näyttelee Salkkareita 5 + 5 jaksoa viikossa ja on ainoa kanava joka näyttelee sarjaa. Vittu mä OON hauska.

Asiaankin pitäisi tietysti mennä, eipä siinä. Niko Vainio a.k.a. Lauri Törhösen poika Risto Törhönen on joka ilta liekeissä.

Kesänimismies Teemu Lehtelä eli Aaro Vaalanne on ehkä epäsarkastisesti tarkasteluna sekä käsikirjoituksellisesti että näyttelijätyöllisesti parasta antia tässä sarjassa.

Esko Kovero eli salkkarimaailman Ismo Laitela näyttelee mielestäni hyvin junttia rasistiäijää, jolla ei homma toimi. Ei ole Koveron vika jos käsikirjoittajan kynästä ei irtoa parempaa. Ja olen tässä tosissani - Kovero todella vetää hyvin roolinsa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uleåborgir kirjoitti:
Esko Kovero eli salkkarimaailman Ismo Laitela näyttelee mielestäni hyvin junttia rasistiäijää, jolla ei homma toimi. Ei ole Koveron vika jos käsikirjoittajan kynästä ei irtoa parempaa. Ja olen tässä tosissani - Kovero todella vetää hyvin roolinsa.
Onhan Esko Kovero alias Laitelan Ipe Salkkareiden kantava voima, mutta varmaankin suurelle yleisölle hän tuli ensin tunnetuksi muutaman vuoden takaa Soneren, vai olisiko ollut silloin vielä Telen mainoksesta. Siinä mies sytyttää kesämökillä saunapesään valkean, korkkaa bissen ja kailottaa laiturilta naapurilleen: Laitoin saunan päälle. Ja olutta on, minä tarjoan.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
On kyllä todella vaikea sanoa, vaikka salkkareita seuraankin oikeastaan joka päivä. Laitoin kuitenkin äänestykseen joku muu legendaarinen hahmo. Niistäkin on kyllä aika vaikea sanoa, mutta eiköhän se Aki ole. Olihan Sakukin aika hyvä, mutta Aki oli silti parempi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eino_Mies kirjoitti:
Onhan Esko Kovero alias Laitelan Ipe Salkkareiden kantava voima, mutta varmaankin suurelle yleisölle hän tuli ensin tunnetuksi muutaman vuoden takaa Soneren, vai olisiko ollut silloin vielä Telen mainoksesta. Siinä mies sytyttää kesämökillä saunapesään valkean, korkkaa bissen ja kailottaa laiturilta naapurilleen: Laitoin saunan päälle. Ja olutta on, minä tarjoan.

Kyseinen mainos on muuten mielestäni edelleenkin yksi tv-historian parhaita.


Ja sitten ihan aiheeseen. Nykyisistä mielestäni paras on Suppo Taalasmaa. Tosin miehen pisteitä laskee, kun kaksi naista vie miestä tahtonsa mukaan, eikä äijä läheskään aina edes tajua sitä.

Vahvana kakkosena tulee sitten Ismo.

Entisistä suuruuksista Nikkinen oli paras. Ja Markus kyllä heittää kovan haastee maissilapsi Nikolle siitä, kummanko roolihahmo vedetään/vedettiin jäykemmin.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
repe_joke kirjoitti:
Entisistä suuruuksista Nikkinen oli paras. Ja Markus kyllä heittää kovan haastee maissilapsi Nikolle siitä, kummanko roolihahmo vedetään/vedettiin jäykemmin.
Markuksen pisteitä nostaa vanhassa alkudemossa huulilta luettava "vittu".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös