Kuka esittäisi sinua sinun elämäkertaelokuvassasi?

  • 5 562
  • 60

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun sanotaan näyttävän Kaj Kunnakselta, eli Kajtsun tulisi hoitaa rooli. Voi pojat että tämä elokuva rikkoisi katsojaennätykset mennen tullen, ja Kunnas palkittaisiin Oscarilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hugh Laurie. Tosin herran pitäisi nuorentua sellaiset 30 vuotta, jotta pääsisi Jeevesin rooliin (ja näköisolennokseni) takaisin. Tai mun vielä vähän vanhentua, voisin olla sijaisnäyttelijänä Housessa.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Suomessa Heikki Silvennoinen, hollywoodissa Kiefer Sutherland. Molemmille vain sitten iso parta ja kaljamaha.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hugh Laurie. Tosin herran pitäisi nuorentua sellaiset 30 vuotta, jotta pääsisi Jeevesin rooliin (ja näköisolennokseni) takaisin. Tai mun vielä vähän vanhentua, voisin olla sijaisnäyttelijänä Housessa.
Jeevesiä näytteli Stephen Fry. Hugh Laurien hahmo oli Bertie Wooster.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Harvey Keitel. Välillä tuntuu että elämä on yhtä Paha Poliisi päähenkilön touhua. Teet niin tai näin, niin vituiksi menee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mullahan oli aikuisena Ed O'Neill (Al Bundy) ja pentuna Rufus Read (kaveri Onni-elokuvasta). Mietin kuitenkin, ketkä olisivat ns. love-interestieni esittäjiä. Unisegmenteissä toki Mädchen Amick ja Sherilyn Fenn lesboavat mutta keitä niitä armottomia Hollywood-huoria on. Eksää voisi varmaan esittää Kathleen Turner (vrt. hänen garderoobinsa ja tyylinsä Frendeissä). Castauksesta tulee rankka.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jabba The Hutt liippaisi aika läheltä. Ai niin, se on fantasiahahmo. Paskat, mä valitsen sen silti.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jos Jeesus Kristus olisi oikeasti olemassa ja tekisi yllättäen Toisen Tulemisensa, niin hänet voisi roolittaa esittämään minua kesän yllätyshittielokuvaan varsinkin nyt, kun on jonkin verran kertynyt ns. kesäpartaa. Jesselle saisi tosin laittaa silmälasit nenälle, jotta roolisuoritus sujuisi.

Koska pääosin juonetonta haahuilua sisältävä indie-hittileffa sisältäisi melko paljon kolajuomien kittaamista niin Jeesukselle saisi laittaa sponsorilogot hupparin liepeeseen. Coca-Cola, RC-cola, Dr Pepper ja Pepsi Max. Firmoilta tietysti sponsorirahat tuotantoon. T-paitavarastostani voisi valita Vapahtajalle vaikkapa Kreatorin Enemy of God -paidan, niin saataisiin sitä kuuluisaa ironiaa mukaan, jotta hipsterienkin rahat kilahtaisivat lippuluukun kassaan.

Tämän jälkeen JK voisikin palata sinne mistä tulikin, tai tulla korkeintaan jatko-osaan takaisin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaimoni vanhin tytär ehdotti Liam Neesonia, joten sillä mennään... Arvostan kaveria korkealle jo pelkästään hänen suorituksestaan Schindlerin listassa, joten ei huono valinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös