Kuka esittäisi sinua sinun elämäkertaelokuvassasi?

  • 5 550
  • 60

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Niin, kuka?
 
Viimeksi muokattu:
Lapsiaikojani esittäisi suomalainen huippunäyttelijälupaus Oliver Lehto. Hän ottaisi napsun lisää kyselyjä ja vilkkautta, niin bueno.

Petteri Paavola ottaisi sitten ohjat käsiin myöhemmällä iällä. Vähäpartainen piipittävä hinttari (no pun intended, puhun roolihahmostasi, Petteri) voisi sopia hyvin.

Keski-iän saavutettua saappaisiin hyppäisi Tommi Taurula. Uskon vahvasti, että 15 vuoden päästä olen erittäin karismaattinen ja järjettömän kova suomalainen mies, joka ei keinoja kaihda tahi mitään pelkää.

Antti "Harmaa Pantteri" Seppä esittäisikin mitä luultavimmin sen viimeisen luvun elämästäni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos mennään nykytrendien mukaan niin luultavasti joku Halle Berry voisi tulla kyseeseen. Olenhan isokokoinen, valkoihoinen, suomalainen mies. Vielä kun joku hakkaisi minut homoksi tai Hallen lesboksi, niin roolitus olisi täydellinen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Bogart esittäisi, koska on jo esittänyt Sam Spadea leffoissa. Jos elävä pitäisi olla niin Dawid Lewis, koska ainoa elossa oleva esittäjä David Lewis - IMDb
Tuukka Mastomäki jos kotimainen esittäjä, ihan vain yhdennäköisyyden vuoksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nicolas Cage olisi ainoa oikea valinta kun Jack Nicholson on jo eläkkeellä. Toki myös Crispin Glover kelpaisi rooliin.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jos kyseessä on suomalainen elokuva, niin eiköhän Samuli Edelmann vetäise roolin. Onhan tuo jokaisessa leffassa noin muutenkin, niin miksei sitten tässäkin?

Hollywoodissa tuo pätkä kuitenkin väännetään, niin Samulin tilalle astelee silloin Danny Trejo.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Uniikki. Vaikka olen kaveria sentin kaksi vajaa kymmenen senttiä pidempi, niin ei tule äkkiseltään mieleen ketään, joka olisi lähellä omaa pituuttani. Olisihan se koomista, jos mun osan vetäisi joku Jussi Lampi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Monihan on vastannut Samuli Edelmannin ja itselläkin tuli samppa mieleen joka vetäisi meitsin leffan pääosan.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jos se olisi brittileffa niin ei ole kuin yksi ainoa vaihtoehto: Daniel Radcliffe. :D
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Samuli Edelmann oli myöskin se, jota ekana ajattelin rooliin, mutta vaihdan pääosan esittäjän sittenkin Timo Koivusaloon. Eipähän kukaan katselis sitä elokuvaa.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ihan sama kunhan sillä on isot munat ja elokuvassa paljon alastonkohtauksia, jotta katsojille jää mielikuva attendosta isomunaisena miehenä. Sanotaan vaikka Jasper Pääkkönen.
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Jos pitäisi valita suomalainen, niin valinnaksi kohdistuisi Mikko Parikka, suurin piirtein saman ikäinen, samantyylinen naamakarvoitus ja innostus jenkkifudikseen toisivat "Jirille" roolin. Jos taas iällä, tai kansallisuudella ei olisi väliä, haluaisin ehdottomasti kaikkien aikojen kovimman B-elokuvien tähden ja huippumiehen Bruce Campbellin hoitavan roolin. Napakat onelinerit, jotka ovat olleet Brucen tavaramerkki jo Evil Deadin ja Brisco County Jr. aikoihin sopivat kuin nakutettu hänen esiintyessään minuna valkokankaalla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Luultavasti joutuisin itse esittämään itseäni. Danny DeVito olisi asenteeltaan hyvä, mutta mies on alle puolitoistametrinen kääpä. Pitäisi olla isompi pienempi. Noin muuten Carroll O'Connor -vainaa Archie Bunkerina kävisi ihan itsenään, puolet repliikeistäkin olisi kierrätettyinä käyttökelpoisia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luultavasti joutuisin itse esittämään itseäni. Danny DeVito olisi asenteeltaan hyvä, mutta mies on alle puolitoistametrinen kääpä. Pitäisi olla isompi pienempi. Noin muuten Carroll O'Connor -vainaa Archie Bunkerina kävisi ihan itsenään, puolet repliikeistäkin olisi kierrätettyinä käyttökelpoisia.

Archie Bunker olis sopinut mullekin. Kuollut myös hän. Täällä on jengillä Edelmannia, Deppiä ja mitä kaikkia voittajia, mutta tosimies valitsee hullun ja/ tai muuten pelinsä hävinneen pösilön. No niin: Al Bundy, tätä tosiluuseria esittävä kaveri käsi housuissa (omissa). Siinä se on. Nuorta minua olisi voinut esittää se kundi, joka oli siinä mikä sen elokuvan nimi oli, missä kaikki oli ihan vitun sekasin. Todd Zolontzin (nimie vituiksi) elokuva. Se kundi, joka lopulta sai elokuvan epilogissa mällin lähtemään. "Mommy, I came." Siihen elokuva loppuu, isi on linnassa ja pitkään. Siinä elokuvassa on muitakin minua sykähdyttäviä one-linereitä, kuten esim.: "It meant nothing to me" (after sexual intercourse). Meniköhän se noin.

Happiness oli elokuvan nimi, tarkistin. Ihanan negatiivinen elokuva!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pohdiskelin tätä ketjun huomattuani yllättävänkin pitkään ja tulin siihen tulokseen, että suomalaisista näyttelijöistä paras vaihtoehto olisi ehdottomasti Kai Lehtinen. Ulkomaalaisista sitten haluaisin Mickey Rourken, tai edes Kevin Spaceyn, mutta luultavasti rooliin valittaisiin Steve Buscemi. Toki nyt kun tarkemmin mietin, niin ei huono vaihtoehto olisi hänkään.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tätä itseasiassa olen miettinyt aiemminkin, ja yksi nimi on tullut mieleen: Ville Myllyrinne. Hänessä on sitä jotain. Selkeys, tyylikkyys, tietynlainen... tietynlainen konstailemattomuus.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Matt Damon esittäisi keski-iän saavuttanutta minua ja Nicholas Hoult nuorempaa versiota minusta. Suomalaisista näyttelijöistä en osaa sanoa, koska yksikään vaihtoehto ei tunnu sopivan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eiköhän se olisi Suomen ykkösnäyttelijä maan rajojen ulkopuolella eli Ville Haapasalo. Nuoruuden kunnossa sitten vaikka Jude Law.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös