Kuinka pahasti olet "heittänyt jäihin", jumittanut vastakkaisen sukupuolen kanssa?

  • 28 511
  • 106

Millä tavoin sinä olet heitellyt jäihin?

  • Puhe tökki täysin. En saanut sanaa suustani, hymyilin vaan.

    Ääniä: 74 26,8%
  • Puhe tökki, heitin "POOHEN" eli senat menivät sakaisin.

    Ääniä: 78 28,3%
  • Jostakin syystä menin hysteeriseksi. Nolotti jälkeenpäin...

    Ääniä: 23 8,3%
  • Koitin olla silloinkin jämynä, en tosin kovin vakuuttavasti.

    Ääniä: 69 25,0%
  • Kaadoin ruokaa/juomaa, pudotin papereita/muita esineitä.

    Ääniä: 29 10,5%
  • Törmäsin seinään/tolppaan/toiseen ihmiseen/tms.

    Ääniä: 24 8,7%
  • Sepalus auki/oli ruokaa suupielessä/räkää nenässä tms.

    Ääniä: 17 6,2%
  • Sattui pahalla hetkellä, ei unohdu vaikka on kuinka onnistunutkin myöhemmin.

    Ääniä: 21 7,6%
  • Piti muuten vetää kohtuulär~wät kun vitutti reilusti.

    Ääniä: 41 14,9%
  • Muistan heittäneeni jäihin ensimmäisen kerran jo joskus skidinä/teininä.

    Ääniä: 88 31,9%

  • Äänestäjiä
    276

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joskus ennen armeijaa sammuin panohommissa erään mimmin päälle. Mä kun olin jo sillon iso mies ja tää tyttö pieni niin ei pystynyt mua siitä pois pyöräyttämään. Huusi kämppistä apuun ja siitä olivat mut saaneet torpattua. Tää kämppis oli myös nainen, joten koin seuraavan päivänä noloutta noin viisi sekuntia.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ai niin, yksi paha jäätyminen tuli myös mieleen... Tapahtui 18-kesäisenä Espanjassa diskoteekissä viime vuosituhannella. Vielä tuolloin 1800-luvun herrasmiesmäiset käytöstavat omaavana kävin maailmanmiehen elkein pyytämässä "lupaa" tanssiin eräältä huomattavan kauniilta neitokaiselta, joka luonnollisesti räjähti spontaanisti nauramaan. Ei tainnut kuulua paikan (tai vuosisadan) etikettiin... Käännyin kannoltani samantein naama tulipunaisena ja keskittyin vetämään viinaa vitutukseen. Tuntia myöhemmin sama neitokainen tuli meidän pöytään hieromaan sovintoa ja olisi sitten kuitenkin ollut halukas tanssahtamaan ja kenties muuhunkin, mutta itse olin jo sen verran humalassa ja nöyryytetyn vittuuntuneessa transsissa, että viittasin kintaalla neitosen sovintoyritykselle. Huosti pelattu proffalta, sekä lämmittely että varsinkin jälkipeli. No viina oli hyvää... ja onneksi riittävästi.

Nyt kun alkoi muistelemaan, niin tuli toinenkin totaali-jäätyminen mieleen. Tapahtui tuota em. tapahtumaa vuotta myöhemmin. Olin juoppukuskina kavereille, kun itsellä oli seuraavana päivänä matsi. Känniääliö-kavereihin verrattuna vaikutin varmaan lähes fiksulta ja niinpä eräs koodinimi "Melinda" iski silmänsä minuun (itsehän en olisi uskaltanut edes lähestyä) puoli-humaltuneessa tilassaan. Tämä Melinda oli pari vuotta vanhempi erittäin naiselliseksi kehittynyt kaunotar, josta ikäisemme kollit uskalsivat korkeintaan haaveilla, joten - sanomattakin selvää - tuskin saatoin uskoa käsittämätöntä tuuriani. Ilta vietettiin enemmän tai vähemmän lähitaistelu-etäisyydellä ja ennusmerkit olivat vähintäänkin otolliset. Päädyin luonnnollisesti heittämään myös tämän neidin illanpäätteeksi kotiinsa, joka sijaitsi hiukan kauempana keskustasta. Perille päästyämme tyttö pyysi pysähtymään reilusti pihatien ulkopuolelle (tuosta viimeistään olisi pitänyt ymmärtää..) ja kysyi tarpeeksi selväsanaisen vihjailevasti, voisiko tämän kuskaamisen jotenkin "palkita". Seurauksena sellainen totaali-jäätyminen, että siihen verrattuna ikiroutakin on sulaa vahaa. Sain ehkä jotain änkytettyä tilanteen entisestään pahentamiseksi ja "varmistaakseni", että jatkosaumatkin hävisivät kuin pieru saharaan. Nöyryytettynä ja syvän vitutuksen vallassa nopsaan kotiin "kaakaota keittämään" ja miettimään syntyjä syviä. Voi luoja, on sitä todellakin joutunut kantapään kautta opettelemaan naisasiat...
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienoja tarinoita. Kiitos!
Yksi kerta olin puolivakinaisen naisen kanssa liikkeella. Kulutimme ravintolassa valtavan määrän punaviiniä ja hempeitä katseita. Tultuamme hänen luokseen vaihdoimme suudellessa sylkeä noin 0,47 litraa, joten olimmekin pian makuuhuoneessa. Tein nopeusennätykseni vaatteiden riisumisessa, mutta tämä hurja leidi pistää soittimen hyräilemään ja strippaa uskomattoman, käsittämättömän kauniisti ja kiusaavan hitaasti hempeän melodian mukaisesti. Päällä on enää stayupit ja nanen näyttää hampaitaan ja kissamaisesti kähisee. Kiipeää sängynpäädylle, näyttää hampaita ja hyppää kaikki raajat levällään minun kimppuun.

Paitsi, kesken ilmalennon hänen silmänsä kääntyvät ympäri ja hän sammui. Kroppani päälle pläjähti 60 kiloa velttoa, hyväntuoksuista seksikästä lihaa.
Seksi olikin sangen antoisaa, vaikkakin yksipuolista – hänen oma vikansa tai ansionsa.
Kerroin aamulla tapahtuneen, hän ei uskonut tai ainakaan myöntänyt.

Naiset ovat silti aika hieno keksintö?
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Voihan... nyt näitä tukahdettuja "jäätymisiä" alkoi pulpahtaa mieleen enemmänkin. Tämä tapahtui jo 16-vuotiaana Ruotsissa teini-diskossa. Istuin pimeässä nurkkapöydässä - yksin, kaverit olivat omilla teillään - ja pöytään tuli klassinen Ruotsalais-blondin alku. Erittäin lyhyen jutustelun jälkeen tyttö sujahti pöydän alle ja ilmiselvän tottunein elkein avasi sepalukseni tarjoten ruotsalaista kielikylpyä. Sanomattakin selvää, että jäädyin myös tuossa tilanteessa, mutta kun koko juttu tapahtui niin nopsaan, niin jäätymisellä ei ollut muita seurauksia kuin erään paisuvaiskudoksen huomattava laajentuminen. Ennen kuin homma oli edes teinipojan "staminalla" saatettu loppuun, pöytään purjehti toinen, alkuperäisessä seurueessa ollut tyttö, johon olin ollut jo jonkin aikaa korviani myöten ihastunut. Koko korttitalo - erektio mukaanlukien - luhistui samalla nanosekunnilla seurauksena melkoinen show ja että minut heitettiin diskosta ulos. On siten semanttista väitellä, menetinkö neitsyyteni tuona kyseisenä iltana...

Päädyin kyllä lopulta yhteen tuon varsinaisen ihastukseni kanssa, mutta vain jättääkseni hänet 4kk myöhemmin syynä, että hän halusi "odottaa" ainakin kihlautumiseen saakka. Sanotaanko, että allekirjoittaneella oli hiukan toisenlaiset suunnitelmat... ja aikataulut...sekä kihlautumiselle, että varsinkin neitsyyden menettämiselle.

Viimeisin jäätyminen tapahtui vähän päälle parikymppisenä. (päädyin kuitenkin naimisiin aika nuorella iällä, alle kaksvitosena joten jäätymisetkin sitten loppuivat, heh). Olimme laskettelu-reissulla isommalla porukalla ja mukana seurueessa likka, jota mielessäni himoitsin, vaikka kotipuolessa odotti tyttökaveri paluuta lomilta. Ihminen on tunnetusti heikko, joten erään illan päätteeksi päädyin nukkumaan tämän uuden ihastukseni kanssa. Luonnollisesti tässä yksinläpi tilanteessa ja tyhjä maali jo edessä, jäädyin moraalisten tunnontuskien johdosta ja mumisin jotain tyyliin... "öh.. mä luulin että me tultiin ihan vaan nukkumaan". En tietenkään nukkunut sekuntiakaan koko yönä, en tosin tehnyt mitään muutakaan. Aamulla tämä likka katsoi ilkikurisesti hymyillen silmiin ja kehui kuinka herrasmies olen. Ne sanat satuttuivat pahemmin kuin mikään aikaisemmin. Ja tottakai kärähdin tästä episodista kotipuolessa olevalle tyttökaverille, joka jätti minut vaikka mitään ei tapahtunutkaan suljettujen ovien takana. Elämä ei aina kohtele reilusti, vaikka toki ansaitsin jätetyksi tulemisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös