Kuinka meille kävi näin?

  • 1 404
  • 10

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
En kirjoita tänne enää tämän jälkeen joten ihan varoiksi avaan tämän ketjun johon Sportin fanit tai KooKoon fanit voi kirjoitella omia tuntemuksiaan näin pelin jälkeen. Kävi kuinka kävi hävinnyttä joukkuetta kohtaan pitää vastustajan tuntea sympatiaa, koska joukkueet olivat koko sarjan ajan tasaisia ja näistä kahdesta parempi voittaa. Itse olen henkisesti valmistautunut siihen että lauantaina vaasassa nähdään pronssipeli. Kaikki muu mikä vastaan tulee on plussaa. Ja niistähän saa plussa-pisteitä...

(paineen alla jutut on justiin tätä luokkaa)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tuomarina Teemu Salminen! APUA! mistä on liiton jätkät tehty? ei ainakaan aivokudoksesta tämän perusteella!
 

dynothane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo, KPL
kirjoitit jo!

Ihan kiva on juttujasi lueskella kylläkin, mutta justiinhan sä ketjun avausviestissä ilmoitit, että et enää tänne kirjoita.. lyhyt on muisti :)

Ensimmäinen erä pelattu ja hiki otsalla kyttään työpaikalla teksti-tv:tä. No pääasia on, että kuitenkin on pronssipeli, jos nyt meijän poijat häviää: pakko nimittäin päästä näkemään Pölläsen peliä vielä kerran Kookoon paidassa. Tuskin on täällä ens kaudella. Mahtava pelimies. Kiitos Tomi!
 

dynothane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo, KPL
Ihanaa!

30 min. ja Pöllänen rokottaa jälleen.. Lupaan otsikon avaajan kanssa yhtyä siihen, että en kirjoita enää tähän ketjuun, koska eipä taida olla aihetta. Taidan avata oman ketjun henkselinpaukuttajia varten, niin ei mene tappeluksi ja antaa Vaasalaisten surra rauhassa. Sori, ei pronssi ole häpeä! Annoitte hyvän vastuksen ja olette mestiksen 3.paras jengi!
ihanaa!
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Eräät ei taida ymmärtää kuinka tärkeeä Sportin olisi päästä edes finaaliin. Finaalit saattaisi jopa vetää väkeäkin Vaasan halliin. Mestiksen voitolla olisi Sportille taloudellista hyötyä, hieman lisää palstatilaa ja sponsoreita, mutta katsotaan nyt peli ei ole vielä pelattu... Ja oikeassa dynothane olet oikeassa siinä, että pronssi ei ole häpeä, mutta KalPakaan ei välttämättä ole niitä helpoimpia vastuksia...
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
Aivan mahtavaa KooKoo!!

Ei tällaisesta olisi kauden alussa uskaltanut uneksiakaan, mutta nyt se on totta. Finaalissa ollaan! KooKoo pääsee paineetta haastamaan suuren suosikin Jukurit. Mahtava tunnelma oli tänään hallissa. Yllätyin kyllä siitä, miten suureksi ero repesi. Sportia nöyryytettiin oikein kunnolla toisessa erässä. Arvostan kuitenkin vaasalaisjoukkueen erittäin korkealle. On kunnia saada voittaa noin hyvä joukkue. Onnea Sportillekin pronssipeliin.

VIELÄ KERRAN KIITOS KOOKOO!!!!

PS. Pöllänen liigaan
 

Nilfisk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Väsyneempi hävisi. KooKoo pääsi lyömään maalit aika läheltä pakin seistessä vieressä. Hyökkäyspäässä Sportti heitti vaan kiekkoa päätyyn tai laukoi kaukaa, mikä selittää maalivahtien torjunnat. KooKoolta Kattelus oli taas jäätävä vastustajan ja Grahn omalla maalilla! Onnea Kalpan kaatoon.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Voi vietävä ku ottaa aivoon! Vaikka olin jo henkisesti valmistautunut Pronssipelliin eli kuitenkin pieni kipinä kultapelistä jos vaikka se Kookoo nyt kuitenkin häviäisi kotonaan...
Mulla meni ainakin ihan työpäivä(iltavuoro) v*tuiks ku kuuntelin peliä radiosta...masentaa ihan s**tanasti.
Onkohan huomenna elämää...:(
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Sumu:

Ymmärrän hyvin sinua samanlainen olo on mullakin. Taitaa sittenkin ensi kaudelle tulla käyttöä sille Westerbackilleki niin voidaan näyttää kuka täällä on kukko... köh kotkana tunkiolla...
Ja laitetaan vielä tähänkin threadiin onnittelut KooKoolle...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tässä ketjussa todettiinkin että Sport pisti kiekkoa päätyyn. Kuinka mä tämän sanoisin... Sportin ja KooKoon suurin ero oli Kouvolan halli, jossa on tämä erittäin leveä kenttä. Sportilla ei ollut missään pelissä Kouvolassa miestä joka pystyisi viemään kiekkoa alueelle. Marko Luomala yritti, mutta yksin se on vaikeaa. Vaasassa kun taas on pieni kaukalo niin KooKoota vietiin pahemmin, kuin pässiä narussa.(Enemmän se näytti siltä kuin Sport olisi heittänyt Kukon tunkiolta paskaa muiden päälle) Sportin pelityylin heikkous paljastui tässä ottelusarjassa.

No itse olen sanonut että omat tavoitteeni joukkueen kohdalta on parempi sijoitus kuin viimekauden neljäs sija. Siihenhän on vielä saumat, joten en ole hirveän pettynyt. Silloin kun teksti-tv:ssä luki 3-0 niin mua jo nauratti ja itsekkin reaktiota ihmettelin, mutta myöhemmin huomasin että enhän mä ole muuta joukkueelta edes odottanut. Kun katsoo pelaajia joita sportista lähti, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen kokonaisuuteen. Todettava kuitenkin on että mahdollinen voitto pronssipelissä ei vie sitä pois että finaaliin pääsy olisi vaatinut enemmän kuin mitä nykysport pystyi antamaan.

Toivottavasti ensi kaudelle mahdollisimman moni pelaaja pysyy ringissä ja saataisiin kaksi vahvistusta (Westerback ja Uski) joukkueeseen. Silloin tällä joukkueella mennään pitkälle. Myös se sapettaa, että kun ennen välieräsarjaa puhuttiin että KooKoon ykkösketju pitää saada kuriin, niin nämä jätkät teki maalin jokaisessa joukkueiden välisessä kohtaamisessa. Eilen he tekivät 4 maalia viidestä, joten todettava on että OLIKO SE NOIN VAIKEETA? Jos (lehmällä olis renkaat niin se olis maitoauto. tiedetään) Sport olisi pystynyt pitämään tämän ketjun kurissa, niin ottelusarja olisi mennyt Sportille 0-3, mutta kun ei niin ei...
 

Kookoo2002

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo,Saipa
Kiitos KOOKOO!!!

Olipa peli...Mä en ois iki päivänä uskonu kauden alussa tähän.Melkein sama joukkue mil ois lähty pelaa Suomi-sarjaa.Kahdeksantee sijaa oisin ollu tyytyväinen, mut tää nyt menee iha yli kaikkien odotuksien!Tää on kyl jo voitto Kouvolaan!!!Aika sanoin kuvaamaton fiilis.

KooKoon pojille SUURIKOKOINEN KIITOS!!!Ja pistetääpä nyt Mikkeliläisetki viel koville...

GO ON KOOKOO!!!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös