Tässä ketjussa todettiinkin että Sport pisti kiekkoa päätyyn. Kuinka mä tämän sanoisin... Sportin ja KooKoon suurin ero oli Kouvolan halli, jossa on tämä erittäin leveä kenttä. Sportilla ei ollut missään pelissä Kouvolassa miestä joka pystyisi viemään kiekkoa alueelle. Marko Luomala yritti, mutta yksin se on vaikeaa. Vaasassa kun taas on pieni kaukalo niin KooKoota vietiin pahemmin, kuin pässiä narussa.(Enemmän se näytti siltä kuin Sport olisi heittänyt Kukon tunkiolta paskaa muiden päälle) Sportin pelityylin heikkous paljastui tässä ottelusarjassa.
No itse olen sanonut että omat tavoitteeni joukkueen kohdalta on parempi sijoitus kuin viimekauden neljäs sija. Siihenhän on vielä saumat, joten en ole hirveän pettynyt. Silloin kun teksti-tv:ssä luki 3-0 niin mua jo nauratti ja itsekkin reaktiota ihmettelin, mutta myöhemmin huomasin että enhän mä ole muuta joukkueelta edes odottanut. Kun katsoo pelaajia joita sportista lähti, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen kokonaisuuteen. Todettava kuitenkin on että mahdollinen voitto pronssipelissä ei vie sitä pois että finaaliin pääsy olisi vaatinut enemmän kuin mitä nykysport pystyi antamaan.
Toivottavasti ensi kaudelle mahdollisimman moni pelaaja pysyy ringissä ja saataisiin kaksi vahvistusta (Westerback ja Uski) joukkueeseen. Silloin tällä joukkueella mennään pitkälle. Myös se sapettaa, että kun ennen välieräsarjaa puhuttiin että KooKoon ykkösketju pitää saada kuriin, niin nämä jätkät teki maalin jokaisessa joukkueiden välisessä kohtaamisessa. Eilen he tekivät 4 maalia viidestä, joten todettava on että OLIKO SE NOIN VAIKEETA? Jos (lehmällä olis renkaat niin se olis maitoauto. tiedetään) Sport olisi pystynyt pitämään tämän ketjun kurissa, niin ottelusarja olisi mennyt Sportille 0-3, mutta kun ei niin ei...