Korona ja sen vaikutukset Sportin toimintaan

  • 62 730
  • 312

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Siis parkua netissä,

Voimme lopettaa tämän keskustelun tähän sillä nyt taitaa olla hiekkaa muuallakin kuin sukkisten kärjissä.
Tässä ei taida kukaan muu parkua kuin sinä.

Esim. IFK on monesti ilmoittanut vain pelaajan nimen ja tilannetta seurataan viikoittain/päivittäin tämäkin olisi parempi kuin nolla informaatio. JYP on tässä liigan paskimpia tiedottajia, mutta Sport on ihan samaa kastia.

Minua ainakin hävettää tuo seuran surkea tiedotuspolitiikka, mutta ilmeisesti sinä tuosta tykkäät. No siihen sinulla oikeus, mutta pakko ihmetellä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Eikö sitä pidä kysyä Liigalta, miksi säännöt eivät ole kaikille samat - jos nyt oletetaan etteivät ole? Toinen kysymys on se, että onko Sportilla ylipäätään tilannekuva hallussa näistä nykyrajoituksista ja karanteeniasioista? Erikoiselta kuulostaa, mikäli Sport tässä olisi oma-aloitteisesti lähtenyt otteluja siirtämään. Taloudellisesti hyvin erikoinen päätös tilanteessa, missä juuri saisi alkaa taas ottamaan yleisöä halliin.

Kuka sitten on ensisijaisesti halunnut Sportissa otteluiden siirtoa? Eiköhän se ole Risto Dufva, jolle sairaspoissaolojen paikkaaminen junnuilla olisi ylivoimainen koetus.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kuka sitten on ensisijaisesti halunnut Sportissa otteluiden siirtoa? Eiköhän se ole Risto Dufva, jolle sairaspoissaolojen paikkaaminen junnuilla olisi ylivoimainen koetus.
Tämä todennäköisesti.

Eikä siirrossa muutenkaan mitään pahaa ole, kunhan kaikille pelisäännöt on samat. Jälkeen kerran avoin ja toimiva tiedotus auttaisi ja ei antaisi palaa foliohattuilulle.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Silti Suomessakin osa seuroista osaa tiedottaa poissa-olot lain puitteissa. Ei siinä tarvitse kertoa, mistä syystä joku on poissa, alustava paluuaikataulu riittäisi.
Annappa olla jo. Vedät parkua täällä itse vaikka et anna mitään faktoja koko aiheesta, heittelet vaan mutuja ja itket "vääryyttä". Katsotaan sitten kun/jos faktat kerrotaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Annappa olla jo. Vedät parkua täällä itse vaikka et anna mitään faktoja koko aiheesta, heittelet vaan mutuja ja itket "vääryyttä". Katsotaan sitten kun/jos faktat kerrotaan.
En ole parkunut kertaakaan, olen vaatinut avointa tiedotusta ja tasapuolisuutta. Sportin kausikorttilaisena minulla lienee tähän oikeus vaikka suurempi rakkaus seuratasolla itselle JYP onkin.

Olen myös viimeksi eilen haukkunut JYPin tiedotuksen paskaksi, itseasiassa korjaan tänään tässä ketjussa. Minulle ei ole mikään ongelma antaa kritiikkiä sille jolle se kuuluu, olkoon vaikka sitten oma seurani.

Ilmeisesti monelle riittää tämä taso, ja asioiden huono tiedotus. Itse vaadin parempaa.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
En ole parkunut kertaakaan, olen vaatinut avointa tiedotusta ja tasapuolisuutta. Sportin kausikorttilaisena minulla lienee tähän oikeus vaikka suurempi rakkaus seuratasolla itselle JYP onkin.

Olen myös viimeksi eilen haukkunut JYPin tiedotuksen paskaksi, itseasiassa korjaan tänään tässä ketjussa. Minulle ei ole mikään ongelma antaa kritiikkiä sille jolle se kuuluu, olkoon vaikka sitten oma seurani.

Ilmeisesti monelle riittää tämä taso, ja asioiden huono tiedotus. Itse vaadin parempaa.

Tervetuloa vaasalaisen/pohjalaisen ajattelumaailman pyhimpään: omat ovat vuosia kritisoineet Sportin ulostuloa ja tiedotusta eriasioissa. Se ollut sallittua ja oikeutettua. On saanut teilata valmentajia, pelaajia, toimistonväkeä ym. ilman mitään pohjaa. Mutta auta perkele jos joku tekee sen naapurin hiekkalaatikolta niin piru on irti.

Tämäkin asia tuli ensimmäisenä julki Pohjalaisessa ja vasta tuli "asian kanssa ulos" vasta ottelusiirtojen kohdalla. Sportin tiedotus lähes kaikissa asioissa on luokkaa Pohjois-Korea. Siinä on puolensa ja varmasti heillä on syynsä, mutta kyllä se maksavana asiakkaana vituttaa.

Älä välitä näistä muutamista mouhoojista. Sinulta tulee yleensä asiatekstiä, hyviä nostoja ja laadukasta sisältöä keskusteluihin. Yksi harvoista "muista faneista" joiden viestien lukeminen ei vituta pelkän nickin perusteella. Ikävän harvoin täällä muiden joukkuiden kannattajat asiaa kirjoittavat. Yleensä tyhjänpäivästä uhoamista vailla mitään faktapohjaa.

Ja mitä tiedottamiseen tulee yleisellä tasolla niin Ässillä on kyllä se puoli hanskassa. Kattavat viikkoraportit ym. joka maanantai seuran jokaisesta joukkueesta. Sportissa hädin tuskin tiedetään miten A:n pelit menee. Nuoremmista junnuista puhumattakaan.
 

Golffari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Noniin, Jämsältä kommentit (I-P) liittyen tähän ottelujen siirtoon. Tartuntoja pitkälti yli toistakymmentä. Siellä on lääkäri ollut sitä mieltä, että koko joukkueen toiminta kannattaa tässä vaiheessa keskeyttää. Maanantaina katsotaan ketkä ovat rivissä ja sen jälkeen tehdään suunnitelma kuinka edetään.

Asia selvä, pulinat pois. Terveys menee kaiken edelle!
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Oliko se tiedottaminen niin vaikeaa? tämä heti kun olisi sanottu ei olisi tullut mitään kohua.
 

Tuima

Jäsen
Noniin, Jämsältä kommentit (I-P) liittyen tähän ottelujen siirtoon. Tartuntoja pitkälti yli toistakymmentä. Siellä on lääkäri ollut sitä mieltä, että koko joukkueen toiminta kannattaa tässä vaiheessa keskeyttää. Maanantaina katsotaan ketkä ovat rivissä ja sen jälkeen tehdään suunnitelma kuinka edetään.

Asia selvä, pulinat pois. Terveys menee kaiken edelle!


Myös Jatkoaika teki haastattelun Liigan suuntaan aikaisemmin:

Miksi JYP ei saanut alunperin siirtää otteluita, mutta Sport samaan aikaan sai?

"− Nämä perusteet ollaan sisäisesti käyty läpi. Ne perustuu siihen, onko koko joukkueen toiminta keskeytetty vai ei. Nyt tuoreeltaan JYPin toiminta on keskeytetty kokonaan."

Avainasemassa taitaakin olla joukkueen toiminnan keskeyttäminen. Sportin lääkäri katkaisi leikin aikaisemmin mitä Jyväskylässä.
Mutta ei siinä, saatiinhan tähän Hiltunenkin sotkeutua mukaan spekulaatioihin. Kiitos hyvän tiedotuksen.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Tiedottaminen? Nojoo, jos nyt IP:n maksullisessa osiossa oleva haastattelu/artikkeli on tiedottamista niin... Voisi se Jämsä nyt suoraselkäisenä tehdä omille sivuille ja Face/twitter päivityksen asian tiimoilta. TÄNÄÄN eikä maanantaina. Ihme perseilyä taas.
Molempia seuroja kun seuraan niin aivan kuten @Backster totesi niin Porissa tiedottaminen tehdään kyllä nykyään vähän eri tasolla kun Kuparisaaren toimistosta tulevat hönkäykset.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Tiedottaminen? Nojoo, jos nyt IP:n maksullisessa osiossa oleva haastattelu/artikkeli on tiedottamista niin... Voisi se Jämsä nyt suoraselkäisenä tehdä omille sivuille ja Face/twitter päivityksen asian tiimoilta. TÄNÄÄN eikä maanantaina. Ihme perseilyä taas.
Molempia seuroja kun seuraan niin aivan kuten @Backster totesi niin Porissa tiedottaminen tehdään kyllä nykyään vähän eri tasolla kun Kuparisaaren toimistosta tulevat hönkäykset.

Jälleen vain omaa spekulaatiota, mutta onko se tiedottamista, että IP:n toimittaja soittaa Erelle ja lyö kommentit uutiseen? Se on IP:n uutisointia, ei Sportin tiedottamista.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Oliko se tiedottaminen niin vaikeaa? tämä heti kun olisi sanottu ei olisi tullut mitään kohua.
Pitkälti samoilla linjoilla kuin mitä @Backster kirjoitti.
Et myöskään provosoidu heti, vaikka vähän töksäytellään.
Sitten Sportin tiedottamiseen: ihmetellä täytyy itsekin, miksi Ere ei voinut heti todeta, että toistakymmentä pelaajaa poissa ja joukkueen toiminta keskeytetty. Kenenkään yksityisyys ei olisi vaarantunut.
Nyt tuli (taas) ihan syyttä paskaa tuulettimeen.
Päädyn huutoa apinoiden:
"V##tu, silmät auki nyt siellä!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös