Komeimmat maalit, taklaukset & torjunnat kaudella 2014–2015

  • 69 667
  • 182

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Corey "topfemma" Crawfordin viimeöinen swing and miss.

Vähään aikaan ei ole tullut nähtyä yhtä pahaa imaisua keltään maalivahdilta. Kiekko oli menossa vielä maalista ohi ennen kuin kohtalo puuttui peliin Crawfordin mailan muodossa.

"I saw a guy up ice, and I thought maybe I could make something happen," Crawford said.

Kyllä sä Corey jotain sait aikaan.

Linkki gfycat.com sivulle videoon.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Top5 veti kyllä kenties kauden komeimmat. Se takaa-ajo kuoli sitten siihen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
En ole koskaan pitänyt CC:a TOP5 molarina ja tämä vahvistaa kyllä tunnetta.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itse en lähtökohtaisesti pidä yhtään minään sellaisia maalivahteja, jotka eivät ole voittaneet cuppia pelaavana kassarina. Toiset on. Haters gonna hate.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
^Tuskin täällä kukaan vihaa Crawfordia. Kukaan ei vain pidä häntä topfemmana. Vähän sama kuin Marcus Krugerin kanssa. Olin jo kaudella 2011-12 sitä mieltä, että hän ei ole NHL-tason kakkossentteri, ja olen sitä mieltä edelleen. Kaner varmaan uskoo edelleen agendaansa tuossakin tapauksessa...
 

Ralph

Jäsen
Haters gonna hate.
Ei Corey Crawfordilla ole vihaajia, ei HMV-pelaajat kerää vihaajia.

Mutta siitä olen samaa mieltä, että NHL:ssä on juuri nyt vain neljä hyvää maalivahtia. Crawford, Jonathan Quick, Antti Niemi ja Marc-Andre Fleury. Muut on jotain paskahousuja ilman sormuksia.
 

Puoliveltto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks.
Itsekään en koskaan vaihtaisi Niemeä King Henrikiin tai Rinteeseen. Koskaan ne mitään oo voittaneet, toisin ku meiän Antti.

Sattuu noita sellaisille veskareillekin joilla on Kanerin auktorisointi: tämä Quickin imurointi McDonaghin purkukiekkoon on vähintään yhtä noloa katsottavaa. Silti Sharks-fanina toivoisin että Kingsin maalinsuulla olisi mieluummin melkein kuka muu tahansa.

Linkki nhl.comin videoon.
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Crawford on aika kritisoitu maalivahti, ihan syystäkin tosin. Koko NHL:n yli palkantuin kassari, eikä ole kyllä edes top10 tasoa mielestäni.
 
Ei Corey Crawfordilla ole vihaajia, ei HMV-pelaajat kerää vihaajia.

Mutta siitä olen samaa mieltä, että NHL:ssä on juuri nyt vain neljä hyvää maalivahtia. Crawford, Jonathan Quick, Antti Niemi ja Marc-Andre Fleury. Muut on jotain paskahousuja ilman sormuksia.

No hei mites Cam Ward!
 

Ralph

Jäsen
No hei mites Cam Ward!
Erittäin hyvä huomautus! Siinähän on siis top-5 valmiina. Jotkut jääkiekosta mitään tietävät nostavat top-vitoseen jotain tuukkaraskeja, pekkarinteitä, careypriceja ja henriklundqvisteja. Ihan höpöhöpö-kalustoa.
 

Nick Neim

Jäsen
Ja maalin jälkeen jo rutiininomainen paidansuoristus Lehterältä. On se vekkuli.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Tämä maali kaikessa komeudessaan kuvaa Derek MacKenzietä melko täydellisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös