Koivu ja kumppanit ”rakentavat” Turkuun elämyskeskuksen -seurantaketju

  • 9 819
  • 27

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Toihan on täysin paskapuhetta. Olen jo yli kymmenen vuotta sitten opastanut, että pelkkää hallia ei ole taloudellisesti mielekästä rakentaa. Garden hankkeessa on kauppakeskus, asuntoja, muita liiketiloja ja hotelli. Esim. supermarket puuttuu tuolta alueelta ja se varmasti tulee maan alle pysäköintitilojen tuntumaan. Tuollaista hanketta ei olisi edes lähdetty suunnittelemaan hjallismaisen urposti ilman näitä muita tiloja, joiden voitoilla monitoimiareena osin rakennetaan. Jos joku levittää sinulle virheellistä tietoa, niin sinussa pitää olla sen verran miestä, että sanot hänelle: kukaan ei ole enää niin tyhmä, että rahoittaisi pelkkää monitoimiareenaa, kun se kaiken muun rakentaminen siihen ympärille on se, mikä on kannattavaa, eikä se halli.

Boldasin hiukan.

Kyllä on. Lappeenrannassa näin tehdään ja vielä rinta rottingilla.. Ja sehän johtuu ihan vain siitä ylpeydestä, kun taas kerran oikein hyvään paikkaan päästään tekemään aivan päin vittua. -kaupungin tapaan.

Naapuri Joutsenon slogan -Tee se Joutsenossa! Nykyisen emoyhtiön (kuntaliitos) slogan; Tee se päinvittua Lappeenrannassa!
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Turun kaupunginhallitus on hyväksynyt Ratapiha-elämyskeskuksen kumppanuussopimuksen äänin 12-2, eli aika selkeästi jopa.
Eli nyt saadaan kehitys- ja kaavoitustoimet eteenpäin.

https://yle.fi/uutiset/3-9940697

Linkki Ylen uutiseen aiheesta
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Turun kaupunginhallitus on hyväksynyt Ratapiha-elämyskeskuksen kumppanuussopimuksen äänin 12-2, eli aika selkeästi jopa.
Eli nyt saadaan kehitys- ja kaavoitustoimet eteenpäin.

https://yle.fi/uutiset/3-9940697

Linkki Ylen uutiseen aiheesta

Hieno homma! Olen tuota Tampereen hanketta innolla kannattanut sen luvattoman pitkän valmisteluvaiheen ajan, ja nyt olen tyytyväinen siihen, että rakentaminen on alkanut. Toivottavasti Turku ei jahkaile yhtä pitkään. Yleensäkin suhtaudun näihin hankkeisiin sillä asenteella, että mieluummin tehdään ja epäonnistutaan kuin että ei edes yritetä ja jossitellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös