Kirjoituksia SaPKosta

  • 12 560
  • 33

essulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo ja Kerho
Kukas se kissan hännän nostaa ellei kissa itse?

No, mielestäni tämä saavutus valmentajana on vain pieni osa tämän "kissan" saavutuksista SaPKo:n historiassa.

Minustakin tämä Historia-osuus jääkiekon osalta on aika heikko, suorastaan SaPKon kiekkohistorian aliarvioimista.
 

Nyrpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pässilauma!
Kantautuipa juuri korviini, että tämä historiikki joka on ollut käytössä SaPKon sivuilla sekä nyt SaPKo80v sivustolla on kirjoitettu jo SaPKo 70-vuotisjuhliin, joka siis oli aikaa ennen nyky-SaPKoa sekä osakeyhtiötä.

Varmennus asiaan löytyy vielä webarchiven kautta:

http://web.archive.org/web/20021209153851/www.sapko.fi/sivut/sapkon_historia.htm

Uusi historiikki siis tosiaan olisi jo pikkuhiljaa tarpeellinen...
 

laatokka

Jäsen
Kantautuipa juuri korviini, että tämä historiikki joka on ollut käytössä SaPKon sivuilla sekä nyt SaPKo80v sivustolla on kirjoitettu jo SaPKo 70-vuotisjuhliin, joka siis oli aikaa ennen nyky-SaPKoa sekä osakeyhtiötä.

Varmennus asiaan löytyy vielä webarchiven kautta:

http://web.archive.org/web/20021209153851/www.sapko.fi/sivut/sapkon_historia.htm

Uusi historiikki siis tosiaan olisi jo pikkuhiljaa tarpeellinen...

Toivon siis että toimeen ryhdyttäisiin SaPKo:ssa mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Kantautuipa juuri korviini, että tämä historiikki joka on ollut käytössä SaPKon sivuilla sekä nyt SaPKo80v sivustolla on kirjoitettu jo SaPKo 70-vuotisjuhliin, joka siis oli aikaa ennen nyky-SaPKoa sekä osakeyhtiötä.

Varmennus asiaan löytyy vielä webarchiven kautta:

http://web.archive.org/web/20021209153851/www.sapko.fi/sivut/sapkon_historia.htm

Uusi historiikki siis tosiaan olisi jo pikkuhiljaa tarpeellinen...

Mitä, mitä, mitä, mitä? Sen lisäksi että ex-SaPKo tupeloi SaPKon Suomi-sarjaan, ja lähes tuhosi vuosikymmenien työn, niin myös on tupeloitu historiikki?
 

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt että miksi www.sapkolainen.net -sivustolta ei ole linkityksiä:
- SaPKon virallisille sivuille
- SaPKon 80v. historiasivuille
- SaPKon virallisilla sivuilla oleviin juttuhin

Osaako joku valaista asiaa?

Kritiikkinä myös se, että sivuston keskustelut ovat viime aikoina muuttuneet onelinereiksi, eikä kunnon rakentavaa keskustelua ole ollut aikoihin - jos ollenkaan. Kirjoitusten kieliasut ovat erittäin heikkoja joidenkin kirjoittajien osalta.

Nimimerkkeinä on myös alatyylin sananmuunnoksia.
 
Viimeksi muokattu:

essulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo ja Kerho
Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt että miksi www.sapkolainen.net -sivustolta ei ole linkityksiä:
- SaPKon virallisille sivuille
- SaPKon 80v. historiasivuille
- SaPKon virallisilla sivuilla oleviin juttuhin

Minä ihmettelen sitä, miksei SaPKo:n virallisilla/SaPKo 80 v sivuilla ole linkitystä esim. SaPKo:n historian vanhoihin kuviin sapkolainen.net sivuille? Varsinkin juuri nyt, kun on tuo Kirkkopuiston pelikin. Kiinnostaisi varmaan monia. Siellä on loistavia kuvia SaPKo:n historiasta.
 
Viimeksi muokattu:

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans

Lead Fossil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Joskus aikoinaan kirjoitettiin Itukassa (Kauppinen?) jonkun ex-SaPKo -vaikuttajan kaamosmasennuksesta.

Muistaako kukaan kenestä silloin kirjoitettiin? Minulla tuo lehtileike on jossain - hyvässä tallessa. Tallessa kuitenkin.

Tuli vaan mieleen kun lueskelin SaPKolainen -foorumia ja siellä Mölyapina sanoi että Kauppinen olisi hänet leimannut "kaamosmasentuneeksi" (www.sapkolainen.net, Otteluveikkaukset, SaPKo - Titaanit, 14.12.07)

Minulla on hiukan toinen muistikuva tästä kaamosmasentuneesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös