Kimppakyytirinki

  • 17 637
  • 55

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Kauden alkuun muutama viikko, joten nyt voisi olla oikea aika haistella muualla kuin LPR:ssa asuvien Saipa fanien halukkuutta jonkin muotoiseen kimppakyyti rinkiin.
Auto on käytännössä aina tyhjä kun Hki:stä Saipan pelejä katsomaan olen mennyt, joten saman henkisiä kyytiläisiä mukaan mahtuu.
Miltä idea kuullostaa? Itse kävisin varmasti useammin Kisapuistossa jos saisi kuluja hieman jaettua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Re: Kimppakyyti rinki

Viestin lähetti Allu79
Kauden alkuun muutama viikko, joten nyt voisi olla oikea aika haistella muualla kuin LPR:ssa asuvien Saipa fanien halukkuutta jonkin muotoiseen kimppakyyti rinkiin.
Auto on käytännössä aina tyhjä kun Hki:stä Saipan pelejä katsomaan olen mennyt, joten saman henkisiä kyytiläisiä mukaan mahtuu.

Kiinnostava idea! Itsekin voin innostua helpommin lähtemään Lappeenrantaan matseja katsomaan, jos on autokyyti Helsingistä tarjolla. Pannaan korvan taakse. :)
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Kuullostaa hyvältä.. varsinkin Lahden ja Hämeenlinnan keikat kiinnostaa minua, kun ovat kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä ja toki Turkusessakin olisi mukava joskus käydä. Eli kiinnostusta löytyy. Asun Helsingissä.
 

Peltsi

Jäsen
Saipa - Jokerit la 22.11

Eikös sinua Hamraan kiinnostais lähteä Jokereiden fanibussilla lauantaina 22.11 katsomaan Lappeenrantaan Saipa - Jokerit matsia. Vai riittikö edellinen kerta kun olit meidän kanssa Lappeenrannassa henkilöautolla, tais silloin vielä Saipa voittaa. Jos en väärin muista niin meitä potutti melko ankarasti paluumatkalla.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Jos Lahden kautta jaksaa puikata niin saattaisi saada kyytiin vielä yhden henkilön, aina silloin tällöin.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen myöskin mukana, mikäli autosi ohjautuu seiskatietä, eli Kotkan ohi. Tänä talvena olen muutenkin päättänyt käydä Lappeenrannassa pelejä katsomassa aina kun ehdin, ja varmasti tulisi käytyä useamminkin jos kyyti järjestyisi edes silloin tällöin!
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Kyllä Lahdesta helposti kaverin kyytiin koukkaa. Majakassa on muutenkin sopiva paikka pitää eka tauko...

Perimmäinen ajatukseni tässä viestiketjussa oli, että kukin lähtiessään Lappeenrantaan omalla autolla, laitaa ilmoituksen tänne, mikäli matkaseuraa kaipaa. Kyse ei siis ollut vain minun autostani jne jne. Tämä taisi toki olla kaikille selvää, mutta vain täsmentääkseni...
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Jos bensa-kulut tasataan niin melko samahan se on kenen autolla ajetaan, ellei kuski kuulu niihin kenen tekee kovasti bisseä mieli peli-matkoilla. :)

Mulla ei omaa autoa ole.
 

vallu#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Loistava idea. Varmasti tulisi peleissä enemmän käytyä jos olisi autokyyti tarjolla. Ja bensakuluistakaan ei kovin suurta summaa kertyisi kun kulut tasataan. Asun espoossa, omaa autoa ei ainakaan vielä ole.
 

omasch

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Red Wings
Kiinnostusta piisaa aina. Pidetaas asia mielessa.
 

jusas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja muut taistelevat
Erittäin hyvä idea. Ei ole tullut Kisapuistossa seurattua montaa peliä Helsinkiin muuton jälkeen. Liigan avauksen menen kyllä katsomaan mutta silloin satun olemaan muutenkin Lappeenrannassa käymässä, joten silloin ei kyytiä ainakaan minun osalta tarvitse. Toivottavasti saadaan "fanimatkoja" toteutumaan.

edit: autoa ei ikävä kyllä löydy
 

strongelf

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lahti ja H:linna kiinnostaa myös

Täälläkin asutaan stadissa, ja Lahdessa sekä H:linnassa on tullut käytyä ainakin kerran kaudessa. Ja nyt varsinkin kun Sikiläkin pelaa ainakin 2kk Kerhossa....

Jos en löydä seuraa autoon niin ilmoittelen myös varmasti täällä!

PS. Aika moni täällä kirjoittelevista näyttää asuvan Helsingin tienoolla....
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Saipa - Hifk

18. 9 pelattavaan Saipa - Hifk peliin olen ilmeisesti lähdössä.
Autooni mahtuu max. 4 henkeä mukaan. Kyytiin haluavat ilmoittakaa esim. privalla, liittäkää mahd. viestiinne myöskin oikea nimenne sekä puh. no. yhteydenottoa varten.
Auto starttaa Järvenpäästä. Eli jos asustelet akselilla Hki- Lahti, kyytiin pääsee. Ilmoitelkaa!!
 

Wolves

Jäsen
Vuoden lopussa olen jättämässä Rauman pimeät valot ja muuttamassa Rajatorppaan Vantaalle.

Johonkin pääkaupunkiseudun otteluun voisi järjestää meetingin näin pääkaupunkilaisten fanien ja miksei muidenkin kannattajien kesken.

Edit: Korjattiin ajankohtaa
 
Viimeksi muokattu:

vallu#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä tulee nyt aika myöhäisessä vaiheessa, mutta sain vasta äsken päähäni ajatuksen, että voisin lähteä tänä iltana Mansesterin suuntaan peliä katsomaan. Löytyisiköhän halukkaita mukaanlähtijöitä Helsinki/Espoo/Vantaa seudulta?
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Saipa - Ässät 19. 2 2004

Synkältä näyttää, mutta Saipaa ei jätetä! Ilves peliin auto on jo täyteen buukattu, mutta Ässät peliin mahtuu vielä.
Auto starttaa Järvenpäästä, mutta tarvittaessa koukkaan esim. Helsingin kautta.
Halukkaat mukaan lähtiät ilmoitelkaa hyvissä ajoin privalla. Laittakaa liitteeksi oikeat yhteystietonne.
 
Viimeksi muokattu:

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
SAIPA - jokerit 28. 2 2004

Ja ei muuta kuin halukkaat HKI-Vantaa-Kerava-Järvenpää-Lahti akselilta mukaan Saipaa kannustamaan!!
 

Peggis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
2004-2005

Onko kiinnostusta ensi kauden kimppakyydeistä?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Periaatteessa on joo. Viime kauden heikot esitykset kyllä romutti ainakin henk.kohtaisen kiinnostuksen heti alkuunsa reissuille, mutta uusi kausi, uudet kujeet.
 

vallu#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiinnostusta kyllä on kimppakyydeistä ensi kauden suhteen. Onko täällä pk-seudulla muitakin jotka kiinnostuneita ovat? Ja asiasta kolmanteen. Olisiko näillä pääkaupunkiseudulla asuvilla SaiPan kannattajilla mielenkiintoa järkätä jotain miittinkiä johonkin Jokerit-SaiPa tai HIFK-SaiPa pelin yhteyteen?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vallu#24
Olisiko näillä pääkaupunkiseudulla asuvilla SaiPan kannattajilla mielenkiintoa järkätä jotain miittinkiä johonkin Jokerit-SaiPa tai HIFK-SaiPa pelin yhteyteen?
No mikä ettei! Itse olen lähiaikoina muuttamassa pääkaupunkiseudulle, joten passaa oikein hyvin tuontapaiset miitit. Pitäähän sitä nyt SaiPalaisten pitää yhtä suuressa maailmassakin!
 

ahal

Jäsen
Jo vain se onnistuu. Heti siinä Pave Maijasen ja Artsi Bryggaren tuntumassa :-) Totta puhuen, joku koordinaattipiste kyllä löytyy molemmista. Mutta kimppakyydit maakuntiin voivat olla satunnaisempia. Toki niistäkin kannattaa aina tiedottaa.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Olen ollut aikeissa hankkia kausikortin ihan vain seisomapaikoille, mutta olen tullut uudelleen aatoksiin, jotta kannattaisiko sittenkään hankkia.. Uudesta hallista olen innoissani, ja mikäs siellä olisi katsellessa mielenkiintoisen joukkueen otteluita kaikkine oheispalveluineen - ainakin alkukaudesta.
Yksi kysymysmerkki on kuitenkin välimatka hallille. Kysymykseni kuuluukin, että onko Sammonlahden suunnasta mahdollisesti joku kausikorttilainen/aktiivikannattaja menossa katsomaan pelejä autolla. Itse en omaa autoa omista, ja välttämättä en aina jaksa sieltä saakka pyörälläkään ajella, varsinkaan talvella. Linja-autokyyti on yksi vaihtoehto. Eikös niitäkin kulje Lappeenrannan seudulla peleihin?
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Viestin lähetti Spac
Eikös niitäkin kulje Lappeenrannan seudulla peleihin?
Sammonlahdesta päin joka peliin tulee jäähallille saakka yksi bussi, joka muistaakseni ajaa kutosen linjaa. Aikaisempina vuosina taisi lähteä yliopistolta sinä 17.30-17.40 aikoihin, joten se on paikan päällä kuuden aikaan. Minä en ole oikein koskaan tykännyt siitä, sillä tuntuu turhauttalvalta istua 30min odottamassa peliä (Kun usein yksinään seuraan)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös