Kim Nabb - joko tällä kaudella?

  • 14 104
  • 41

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Saadanko Nabb takaisin Lukkoon ensi kaudeksi vai pidättekö te hänet vielä?

Eli mahtaako olla jo "liiga-kunnossa"?

Mahtaako Nabbin sopimuksessa olla minkälaiset purkupykälät kun näyttäisi, että Lukko on tippumassa Mestikseen? Mestis-Lukkoon Nabb olisi kuitenkin ihan ok vahvistus.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtaako Nabbin sopimuksessa olla minkälaiset purkupykälät kun näyttäisi, että Lukko on tippumassa Mestikseen? Mestis-Lukkoon Nabb olisi kuitenkin ihan ok vahvistus.

Vai että siltä nyt näyttää että Lukko tippuu.
Joko tuossa on kirjoitusvirhe tai sitten on kyllä aika yliampuvat odotukset jälleen kerran siellä Vaasassa päin.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Vai että siltä nyt näyttää että Lukko tippuu.
Joko tuossa on kirjoitusvirhe tai sitten on kyllä aika yliampuvat odotukset jälleen kerran siellä Vaasassa päin.

Mun papereissa Sport ja Saipa oli aika samalla viivalla ja Lukko kuitenkin hävisi Saipalle ihan pystyyn. Tähän vielä kun Sport pystyy lähtemään altavastaajana ilman paineita ja flowt ja momentumit puolella niin aika realistisena pidän Sportin nousua.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Toivon sydämmestäni, että tuo yo. kirjoitus on mustaa, erittäin mustaa huumoria ja kuivaa sellaista. Ei vaan millään kestäis tätä myötähäpeää.

Onko Sihvonen vähän niin ku vaikka Saarenheimo, Kivimäki vähä niin ku Lindgren, Nabb on varmaan vähä parempi painos Laaksosesta ja Jämsä varmaan peittoaa ihan heittämällä vaikka Haatajan jne. jne.

Kyllähän me ainakin Lukko lyödään. Mikäs siinä.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tässähän saattaa käydä vielä niin, että Nabb pelaa karsinnoissa Lukkoa vastaan. Normaalistihan tällaiset tilanteet varmaan eliminoidaan niin, ettei lainapelaaja saa pelata sopimusjoukkuettaan vastaan, mutta onkohan tässä tapauksessa Lukko etukäteen edes ajatellut tällaisen katastrofin mahdollisuutta.
Jos ja kun kaverilla on Lukon kanssa soppari ensi kaudesta, niin luulisi, että Lukko pystyy tämän pelaamisen estämään, vaikkei tätä olisi mihinkään ylös kirjattu. Kyllä siihen varmaan joku keino löytyy.

Toiseksi, haluaisiko Nabb pudottaa ensi kauden seuransa mestikseen ja pelailla sitten siellä kavereiden sykkiessä liigassa. Ei näitä voi tietää, mutta jos lukko-sport on ottelupari, niin luulen, ettei nabb pelaa.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
Toiseksi, haluaisiko Nabb pudottaa ensi kauden seuransa mestikseen ja pelailla sitten siellä kavereiden sykkiessä liigassa. Ei näitä voi tietää, mutta jos lukko-sport on ottelupari, niin luulen, ettei nabb pelaa.

Toisaalta jos Sport nousee liigaan ja pudottaa Lukon mestikseen niin eiköhän siinä tapauksessa Lukon pelaajasopimukset mitätöidy koska sopimukset varmaankin on tehty liigaa silmällä pitäen, joten siinä tapauksessa Nabb varmaan olisi vapaa pelaaja sopimaan liigasopimuksen vaikkapa Sportin kanssa.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Toiseksi, haluaisiko Nabb pudottaa ensi kauden seuransa mestikseen ja pelailla sitten siellä kavereiden sykkiessä liigassa. Ei näitä voi tietää, mutta jos lukko-sport on ottelupari, niin luulen, ettei nabb pelaa.

Jos sopimuksessa ei tällaista kohtaa ole, eikä varmastikaan ole, niin ei voi estää.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Jos sopimuksessa ei tällaista kohtaa ole, eikä varmastikaan ole, niin ei voi estää.
Ei tietenkään. Eikä pelaajien kanssa saa neuvotella kesken kauden, tehdä sopimuksia, ym. ym.

Hyvä, että edes joku luottaa vielä sinisilmäisesti kaikkiin sopimuksiin. Pelaaja ja joukkue vieläpä saavat täyden hyödyn, kun asioista kiistellään ja on epäselvyyksiä. Eiväthän nämä vaikuta mihinkään, kun pelaajatkin ovat robotteja.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Hyvä, että edes joku luottaa vielä sinisilmäisesti kaikkiin sopimuksiin. Pelaaja ja joukkue vieläpä saavat täyden hyödyn, kun asioista kiistellään ja on epäselvyyksiä. Eiväthän nämä vaikuta mihinkään, kun pelaajatkin ovat robotteja.

Itse siis uskot että Lukko voi estää Kimin pelaamisen mahdollisissa karsinnoissa Lukkoa vastaan? Mä uskon sitten kun näen että näin tapahtuu.
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Toivon sydämmestäni, että tuo yo. kirjoitus on mustaa, erittäin mustaa huumoria ja kuivaa sellaista. Ei vaan millään kestäis tätä myötähäpeää.

Hähä! Myötähäpeää ja Julle samassa lauseessa. Niin se maailma muuttuu. Toivottavasti pystyt elämään sen myötähäpeän kanssa.

Nimillä paitojen selässä ei ole mitään merkitystä jos pelaajat eivät pelaa omalla vakiotasollaan. Pystyykö muuten pelaajan vakiotasoa määrittelemään?
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Itse siis uskot että Lukko voi estää Kimin pelaamisen mahdollisissa karsinnoissa Lukkoa vastaan? Mä uskon sitten kun näen että näin tapahtuu.
Uskon, että pystyisi jos haluaisi. Tosin luulen, ettei varmaan tämä ole intresseistä suurin. Tietysti tämä on vain turhaa pyörittelyä, mutta toivon vielä, että kumpikaan näistä joukkueista ei olisi edes karsinnoissa ja tätä episodia ei tarvitse pähkäillä.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Olisi kyllä melkoinen epäreiluuden huippu jos Sportin ja Lukon vaihtaessa sarjapaikkojaan lukolle yht'äkkiä kelpaisikin Nabb eikä mies edelleenkään pääsisi liigaympyröihin. Jos Sport nousee liigaan niin toivottavasti Nabbin annetaan kehittyä sportissa liigapelaajaksi ja odotellaan itse sitten sitä päivää jos sinne takaisin noustaan.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Lukko-Sport -karsintapelit ovat edelleen spekulatiivisella tasolla, mutta olisihan se Nabbin tapauksessa omituinen tilanne. Lukon kausi on mennyt sen verran yllätyksellisesti alakanttiin, ettei siellä tällästä mahdollisuutta ole syksyllä varmaankaan huomioitu. Eli tuskin vuokrapapereista löytyy edes mitään pikkuprinttiä, mikä suoraan estäisi Nabbin pelit Lukkoa vastaan.

Kellään ei täällä ilmeisesti ole eksaktia tietoa, mitä säännöt moisesta tilanteesta sanovat? Käsittääkseni yleinen lainsäädäntö vuokrasuhteissa ei kuitenkaan ole mikään peruste estää Nabbia pelaamasta noita mahdollisia pelejä Lukkoa vastaan.
 

cashew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Käsittääkseni yleinen lainsäädäntö vuokrasuhteissa ei kuitenkaan ole mikään peruste estää Nabbia pelaamasta noita mahdollisia pelejä Lukkoa vastaan.

Näin varmaankin on. Mutta mielenkiintoisin nyanssi tässä varmaan on täällä jo aikaisemminkin esitetty tilanteen ristiriitaisuus Nabbille itselleen. Sydän varmasti sykkii Sportille ja kaveri haluaisi olla toteuttamassa suurta unelmaa saada Sport vihdoin liigaan. Mutta pahimmillaan tosiaan hän ottelussa kaikkensa antamalla edesauttaa oman uransa jatkumista mestiksessä...
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Mutta pahimmillaan tosiaan hän ottelussa kaikkensa antamalla edesauttaa oman uransa jatkumista mestiksessä...

Ja tämähän ei missään tapauksessa pidä paikkaansa. Päinvastoin, jos Sport ja Lukko kohtaisivat ja Nabb pelaisi täysosumapelit, olisi hänellä varma paikka liigassa seuraavalla kaudella. Nabb tietää sen itsekkin, että jos kohdattaisiin Lukko, tarkoittaisi se hänelle elämänsä näyttöpaikkaa. Vai meinaatko, että jos Lukko putoisi Mestikseen, niin rangaistuksena siitä pakottaisivat Nabin pelaamaan Mestistä. Raha se on, joka puhuu...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Vai meinaatko, että jos Lukko putoisi Mestikseen, niin rangaistuksena siitä pakottaisivat Nabin pelaamaan Mestistä. Raha se on, joka puhuu...

Ja lukollahan sita rahaa on joten tuskin Nabb olisi mestis-lukkoonkaan liian kova vahvistus. Tuskin mahtuisi kahteen ekaan ketjuun edes siina jengissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös