Kiitos Jamo!

  • 2 142
  • 12

Top Gun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Niin myös Jamonkin vuodet loistavana viihteen tekijänä ovat tämän illan jälkeen vain mielissämme eläviä muistoja.

Itse haluan näin seuramme palstalla kiittää Sinua ja toivottaa sinulle kalaisia vuosia Saimaan vesillä!
 

theref

Jäsen
Ketjun avaajan toivotuksiin on helppo yhtyä.

Jamon tuntevat kaikki. Oli todellakin ilo saada nähdä tämä suomalainen kiekkolegenda SaiPan paidassa.

Vaikka vire pelillisesti ei aivan toivottu ollutkaan, toi Jamo joukkueeseen tiettyä uskottavuutta.

Ja kokemusta, sitä Jamolla riittää.

Pelivuodet ovat kuitenkin nyt takana ja edessä uusi elämä.

Omat ajatuksensa tulevaisuudestaan Jamo jo päivän Etelä-Saimaassa kertoilikin, joten voi olla, että kovin kauas Jamo ei pääse.

Kiitos!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti theref

Omat ajatuksensa tulevaisuudestaan Jamo jo päivän Etelä-Saimaassa kertoilikin, joten voi olla, että kovin kauas Jamo ei pääse.
SaiPan leivissä jatkaa...?
 

East

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän jätti ja susirajan punamusta
Myös minun puolestani oikein hyviä "eläkepäiviä" Jamolle.

Pakkohan se omakin tunnustus ja kiitos on tässä kohtaa ilmaista, vaikka kuinka yleistä mielipidettä toistaisin.

Oli aikanaan iso juttu, kun kuuli tämän suomalaisen kiekkolegendan siirtymisestä Lappeenrantaan ja SaiPaan. Ja toki mieltä lämmittää tieto siitä, että Jamo on asettunut Etelä-Karjalaan pidemmäksikin aikaa.

Ei muuta kun hyviä kalareissuja!
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, Jamon pelit on nyt sitten pelattu joten eläkepäivien toivotukset ovat paikallaan. Täältä pakkasen keskeltä faksaillaan suolamuikkuja muutama kilo, niin saa maestro maistella siitä jos alkaa haikailemaan takaisin. Janojuoman ottakoot oman maun mukkaan. Kiitokset Jamo!
 

Eetzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Atlanta Trashers ja O-P Grönholm
Oli loistavaa olla katsomassa Jamon, Kalen ja Banhamin <--- ehkä viimeisiä pelejä. Jamolle & Kauppiselle taputettiin yhteensä varmaan jotain viitisen minuuttia. Harmi vaan, kun turpaan tuli. Rattoisia rollaattori-päiviä Jamolle ja Kalelle, vitsi, vitsi!
 

Pafe

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
SaiPan leivissä jatkaa...?
Theref saattoi viitata siihen uutiseen, jossa kerrotaan että Jamo rakentaa talon Lappeenrantaan, joten Etelä-Karjalassa pysyy. On tietysti mahdollista, tai todennäköistä että Jamo jatkaa SaiPassa, mutta siitä minä en tiedä.


Kiitos Jamo!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti paki
On tietysti mahdollista, tai todennäköistä että Jamo jatkaa SaiPassa, mutta siitä minä en tiedä.
Niin, toisaalta jos Marski on palaamassa kehiin, niin tuskin Jamosta maalivahtikoutsia ollaan muovaamassa. Toisaalta enhän minä tiedä, apuvalmentaja?

Jännää sinällään että rakentaa luukkua Lappeenrantaan, eikös se muu perhe ole aika ruotsinkielistä, joten voisi kuvitella että muualle päin menossa?

No hienoa toki, jos saadaan maailmanmestarismies sinne nurkille, tiedä mitä hyötyä vielä... jos ajatellaan näin häijyn laskelmoivasti.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kiitokset myös täältä Jamolle hienosta urasta. Jääkiekon yksi suola ovat persoonat ja sellainen Jamo on ollut. Elänyt tunteella mukana.

Kaikkea hyvää Jamolle!
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
20 vuotta sitten kauhistelin silloisen Ilves valmentajan uhkapeliä ja viimeistä oljenkortta, kun hän vaihtoi aloittavan maalivahdin Tammesta Myllykseen. No Jamo tuli ja teki sen, pelasti joukkueen kuilun partaalta. Tuosta lähtien Jamo on ollut "the maalivahti", meikäläisen kategoriassa toisena kautta-aikain kassarina heti Tammen jälkeen.

Hieno ura, kiitos näistä "yhteisistä" vuosista.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kiitos - Tack!

Olit juuri SE maalivahti, jota aina olisin ottanut IFK:hon - IFK:n tyylinen kun olit (olet).
Et kuitenkaan tullut, mutta siitä huolimatta otan hattuni päästä suorituksillesi ja niistä loistavista hetkistä, joita olet minulle ja perheelleni tarjonnut.
Ota jatkossakin koppeja ja voi hyvin!

-Svante-
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Svanten kanssa samoilla linjoilla.
Olisi ollut hieno nähdä äijä IFKin paidassa suorittamassa ylilyöntejä haamukoppien säestyksellä.

Hyviä jatkoja..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös