Kiitos Ismo Lehkonen

  • 5 635
  • 49

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Kansalliseksi liputuspäiväksi se päivä kun ismo lähtee..jos ei kauden tässä vaiheessa ole saanut toimivia ketjuja aikaan ja tuhonnut ne loputkin toimivat ketjut niin olisi aika vilkaista peiliin ja pakata laukut..

Itse olen jo suurelta osin toivoni tähän kauteen menettänyt.. toivottavasti ensi kaudellakin saadaan Kronin kaltaisia pelaajia joukkueeseen..jos ei rahat mennyt jo uppoavan laivan tyhjentämiseen..
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti TheBlade
Itse olen jo suurelta osin toivoni tähän kauteen menettänyt.. toivottavasti ensi kaudellakin saadaan Kronin kaltaisia pelaajia joukkueeseen..jos ei rahat mennyt jo uppoavan laivan tyhjentämiseen..

Niin, onhan se tietysti loogista, että toivo tähän kauteen on mennyt, kun pudotuspeliviivaankin on matkaa hulppeat yksi piste. Ja sano vaan ihan suoraan, että toivosi on mennyt jo ensi kaudenkin suhteen. Ynnä sitä seuraavan, puhumattakaan kaudesta 2005-06. Voi tätä epätoivon tuskaa.
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Viestin lähetti domy
Niin, onhan se tietysti loogista, että toivo tähän kauteen on mennyt, kun pudotuspeliviivaankin on matkaa hulppeat yksi piste. Ja sano vaan ihan suoraan, että toivosi on mennyt jo ensi kaudenkin suhteen. Ynnä sitä seuraavan, puhumattakaan kaudesta 2005-06. Voi tätä epätoivon tuskaa.

En sano koska asiat eivät niin ole! Uskon vahvasti Lukon voittavan vielä pronssia, eikä niin kaukanakaan tulevaisuudessa.. Lukolla on kuitenkin edessä vaikeita pelejä ja paineet ovat kovat.. Tärkeä puolustaja poissa, uusi hyökkääjä poissa, kentät sekaisin, yleisö on hallissa kuollutta tai ainakin hyvin hiljaista, Ismo penkin takana... Saatan ajatella ihan erilaisesti tästä kaudesta jos Lukko pisteet ottaa tänään, mutta nyt ahdistaa..

Olen pahoillani.. *ojentaa herneitä*
 

Junskeri

Jäsen
Viestin lähetti TheBlade
Tärkeä puolustaja poissa, uusi hyökkääjä poissa, kentät sekaisin, yleisö on hallissa kuollutta tai ainakin hyvin hiljaista, Ismo penkin takana... Saatan ajatella ihan erilaisesti tästä kaudesta jos Lukko pisteet ottaa tänään, mutta nyt ahdistaa..

Vai niin :o
Kukas uusista hyökkääjistä pois oli? Pakko taas mainita, että Kron oli tänään(kin??) kentän Kuningas. (!!)
Ja yleisöstä.. lainataanpas Ikan sanoja.. "Kun Hancock lensi pihalle (mun kommentti; puhdas tilanne oli), yleisö syttyi aivan täysillä. 5min jäähystä yleisö oikeastaan tappoi 4 ja puoli minuuttia, kenttäpelaajat loput 30sekuntia" (Ei sanasta sanaan Ikan sanomaa, mutta suurinpiirtein näin.)
Ja sanotaan VIELÄ kerran, että Kron oli Kurko. *HYMIÖ*
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Viestin lähetti Junskeri
Vai niin :o
Kukas uusista hyökkääjistä pois oli?
Luulin Cisarin olevan pois nivustensa kanssa.. Ja voitto JYPistä toikin taas uutta fiilistä play-off taistoon.. kaikki vaan hernepussille ja pilkkua viilaamaan.. ;P
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kiitos Ismo näistä uusista ketjuista jotka toimivat juuri nyt aivan loistavasti.Kiitos kun pidät jatkossakin nämä ketjut.Kiitos myös siitä,että annoit jyp pelissä myös ns.4-ketjulle enemmän peliaikaa kuin sen yhden vaihdon peliä kohden.Pidä tämä linja.
 
Ismon uudet kujeet...

Viime aikoina Ismo on saanut homman toimimaan ja pitänyt Cisar-Ulmer-Kronin kasassa, ehkä mies itsekkin tajuaa, ettei niitä ketjuja tarvitse joka 5. sekunti sekoittaa, vaikka se Ismon mielipuuhaa onkin.

Vai olisiko tässä käynyt niin, että Ismo on nykyään pelkkä kulissi ja Kron onkin pelaaja-valmentaja? Se selittäisi kaiken =)
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No sinahan sen sanoit!!! Eepi peluuttaa itsekkaasti puolustajia ja Kron samalla tavalla hyokkaajia; molemmilla peliaika lahella puolta tuntia.

Olisiko se ketjuruletti jo loppusuoralla vai vielakohan niita pyoritellaan. Viimeisessa assapelissa sm-liigan perusteella ketjut nayttivat ihan mukavilta, mutta pysyivatko ne sitten samoina?

Tyot vaativat taas ulkomaille ja ainoa tapa seurata kiekkoa on nyt sitten tama nettailu, perskele..
 
Ketjun otsikon mukaisesti...

....Kiitos Ismo Lehkonen! Kiitos erittäin paljon tästä kaudesta.

Meille tyhmille faneille vakuuttelit koko kauden, että Lukko on pleijareissa. Kun pelit alkoivat mennä huonommin, lupasit pistää pääsi pantiksi, eli erota/tulla kivitettäväksi.
...Et tehnyt kumpaakaan.
Viimeisen runkosarjapelin jälkeen (Tappara 9.3.2003) totesit vain kylmästi urheilun olevan raakaa peliä ja että joukkue olisi ansainnut parempaa...
Torille et tullut, vaikka tiesit vallan hyvin, ettei sinua siellä kivitetä muilla kuin ilkeillä katseilla.
Olisit voinut tulla nauttimaan pystkaffet ja puhumaan asioista, vaikka hokinait speciaalissa Mikko Grönmanin kanssa, mutta ei! Sen sijaan teit itsestäsi pellen koko rauman jääkiekkoväen silmissä. Samalla osoitit, että eivät puheet tee miestä. Häpeä Ismo!

Ismo, sinut olisi naurettu ulos Raumalta ikuisiksi ajoiksi ilman Jyrki Santalaa, miestä, joka pelasti kasvosi ja on tällä hetkellä arvostettu mies Rauman jääkiekkopiireiisä.
Samainen Santala teki kaikkensa, että saisit lukon pudotuspeleihin, Hän antoi sinulle Cisarin, Kronin ja Tähtisen. Kaikki kolme olivat kansainväliselläkin tasolla varsin kovia nimiä, mutta sinun alaisuudessa heistä tuli rivimiehiä... nollia!
Miten tämä on mahdollista?
Eilen, kun Blues johti HIFK:ta 3-1 ja Tappara-Lukko oli 0-1, kaikki näytti hyvältä...
Muutama minuutti myöhemmin HIFK tasoitti, kuten myös Tappara. Kaikki oli mennyt. Mitä sinä sanoit pelin jälkeen? Sanoit "Nyt menen kotiin viiden lapseni luokse rauhoittumaan." ja "Jatkoni on herrojen päätettävissä, itse en aio erota."
Todisti olevasi suomenmestari ainesta, mutta et jääkiekkovalmentajana, vaan paskanpuhujana.
Minua kuten varmaan montaa muutakin Raumalaista vitutti. Meitä vitutti jo ennestään nämä 2 vuotta, jonka aikan olet raiskannut Rauman Lukkoa. Et onnistunut yhdessä ainoassa tehtävässä: Kahdeksannessa sijassa, etkä onnistunut tulemaan torille, etkä onnistunut myöskään eroamaan tehtävistäsi.
Näiden asioiden ansiosta en eilen jaksanut lörpöttelyjäsi kuunnella.

Tänään kuitenkin mietin, että vika ei ole ehkä kuitenkaan yksin sinussa.
Olisi kuitenkin mukavaa jos eroaisit. Missä tahansa muussa joukkueessa sinut olisi todennäköisesti potkittu pois, mutta ei lukossa.
Ensi kautta ajatellen sinulla on todella kova työ paluttaa menetetyt kasvosi, meille kelpaa vain mitali ja se sinun on todennäköisesti revittävä paljon huonommasta joukkueesta kuin siitä, mikä eilen päätti kautensa.

Toivottavasti lukisit tämän vuodatukseni ja ottaisit opiksesi. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle kuitenkin onnea, mikäli aiot Lukkoa vielä ensi kaudella valmentaa.
Helpolla et tule siitä selviämään ja jokaisen hävityn pelin jälken saat meiltä faneilta varmasti palautetta, joten olisi viisasta keksiä parempia juttuja niihin lehdistötilaisuuksiin.

Kivitystä yhä odottaen!
Lakaisija
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mietin

Aika vahvasti näyttää siltä, että Ika jatkaa ensi kaudellakin. Silloin kuitenkin on ihan varmasti Santalan tarkka syyni päällä syksystä alkaen, ja vaihto voi tapahtua jo hyvissä ajoin mikäli peli ei heti syksystä asti kulje.

No, samaa toitotin jo vuosi sitten ja kuinkas kävikään? Olin kyllä melko varma siitä että kun Lukko noin kovasti porukkaansa vahvisti, ja mikäli menestystä (play off-paikkaa) ei tule niin valmentaja vaihtuu seuraavaksi, mutta ei sittenkään. Kärsivällisyyttä Santalalla ainakin on. Toivottavasti se on tässä tapauksessa hyödyksi ja Ika saa porukkansa lentoon heti syksystä alkaen. Kehitystä ainakin tapahtui viime kaudesta kovasti ja jos/kun se jatkuu ensi kaudella yhtä kovana, niin ei meistä kukaan enää Ikaa vaadi erotettavaksi. En minä ainakaan.

Kuuntelin muuten tuossa Ramonan kiekkokatsausta johonkin aikaan päivästä, ja siitä sai sen kuvan että Ika olisi tosiaan tänään voinut torille tulla, mutta ei sitten kumminkaan halunnut. Harmi. Luulin ihan että Ika on sen verran kova sälli että se varmasti tulee kun kerran lupasi.

Taisi Ikalla kumminkin olla pää sen verran kipeä, että ei viitsinyt Turusta Rauman torille lähteä...

Niin ja se miksi tätä alunperin rupesin kirjoittamaan jäi kokonaan pois:

Minun mielestäni Lukko pelasi tällä kaudella paljon hyviä pelejä, eikä tainnut heittää hanskoja tiskiin kuin kerran, silloin syksyllä Lappeenrannassa. Kaikki muut pelit painettiin täysillä vaikka niitä umpisurkeita kotipelejäkin kauteen mahtui.

Ikalle kiitos myös siitä, että hän todella on huumorimies, vaikka sitä itsekin tuli kauden aikana irvailtua, että saisiko tosikompi valmentaja enemmän joukkueesta irti... Lehdistötilaisuuksissa Ikan pinna petti kahdesti: loppiaisena HPK-pelin jälkeen kun Hämäläinen lenti pihalle ja sitten siinä kauden tappaneessa Pelicans-tappiossa, jossa hän käsitti Petteri Sihvosen kommentit vittuiluksi.

Vastustajia Ika ei haukkunut kertaakaan, ja tuomaritkin saivat pääsääntöisesti olla rauhassa.

Sitä en osaa sanoa että millainen mies Ika on pukukopissa, paljonhan sitä huhutaan pelaajien ja Ikan huonoista väleistä, mutta ei niistä puheista koskaan tiedä. Jokainen kun lisää niihin omiaan vielä, joten en tiedä siitäkään mitään arvostavatko pelaajat häntä tai eivät.

Eli paljon Ikassa hyviäkin puolia on, jos on puutteitakin.
 
Viimeksi muokattu:

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanoin jo aiemmin, että tämän kauden Lukkoa oli iloa katsoa. Joukkue taisteli lähes jokaisessa näkemässäni ottelussa loppuun asti, poisluettuna tietysti ne surullisenkuuluisat Ilves- ja Pelicans-matsit.

Lehkonen teki varmasti virheitä, mutta hän sai myös jätkät tsemppaamaan illasta toiseen, kuten nimimerkki Roku edellä totesi. Joukkue ei antautunut ainakaan Äijänsuolla kuin nuo mainitut kaksi kertaa ja se on paljon se, kun tiimi pystyy painamaan sata lasissa koko pitkän runkosarjan ajan.

Mistä nämä puheet Lehkosen ja joidenkin pelaajien huonoista väleistäkin oikein tulevat? Tänne kirjoittavista kukaan tuskin on päässyt sinne pukukoppiin tarkkailemaan kuinka Ika vetelee Viinasta turpaan jokaisen erätauon aikana, vai?

Ika on tulosvastuussa, mutta niin ovat myös pelaajat. Jos Kronin kaltainen pelimies ei saa kiekkoa kahdesta metristä tyhjään maaliin, on turha lähteä osoittelemaan Lehkosta sormella. Pelaajat ja valmentajat ovat kaikki samassa veneessä. Pelaajat ovat tulosvastuussa valmentajalleen, valmentaja pomolleen - tässä tapauksessa Lehkonen Santalalle ja Jykke Santala ei näytä olevan liian järkyttynyt nyt saavutetusta tuloksesta. Enemmän hänkin varmasti odotti, mutta mitenkään katastrofi tämä kausi ei ollut.

Lukko pelasi uskaliasta, katsojia miellyttävää kiekkoa illasta toiseen ja osoitti, että potentiaalia menestykseen on olemassa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Mietin

Viestin lähetti Roku
Aika vahvasti näyttää siltä, että Ika jatkaa ensi kaudellakin. Silloin kuitenkin on ihan varmasti Santalan tarkka syyni päällä syksystä alkaen, ja vaihto voi tapahtua jo hyvissä ajoin mikäli peli ei heti syksystä asti kulje.

Älkä nyt sitä Ikaa ihan mahdottomasti rusikoiko tai viskoko kivillä. Meillä olisi täältä saatavissa kohta yksi työtön valmentaja, jonka sainaamalla voisitte ainakin varmistaa sen, ettei kukaan Tepsissä kaudella pelannut eksy keltaiseen paitaan ensi kaudeksi. Turha tunku estyisi samalla muittenkin pelimiesten osalta.
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Veikkaus..

Juu luulen että ennen joulutaukoa lukko on jo päästänyt ismon menemään ensikaudella..

Itse olen kuullut muutavan nimeltä mainitsemattoman lukon pelaajan sanoneen ismoa kusipääksi tms. Ei siitä sen enempää, Kiitos!
 
Re: Veikkaus..

Viestin lähetti machine
Juu luulen että ennen joulutaukoa lukko on jo päästänyt ismon menemään ensikaudella..

Itse olen kuullut muutavan nimeltä mainitsemattoman lukon pelaajan sanoneen ismoa kusipääksi tms. Ei siitä sen enempää, Kiitos!

Minä olen kuullut eräältä lukon pelaajalta, että lähes puolet joukkueesta on valmiita lähtemään muualle jos Ismo vielä ensi kaudellakin jatkaa...
Lisäksi hän sanoi, että muutamat pelaajat eivät ole tällä hetkellä edes puheväleissä Lehkosen kanssa.
No, ei siitä tosiaan enempää, sillä nämä asiat eivät meille oikeastaan kuulu.

Synkältä kuitenkin näyttää ensi kautta ajatellen, toisin on pohjoisessa naapurissamme....
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lehkosen ABC

Joo nyt sita faktaa poytaan todellisesta tilanteesta pelaajien ja Ismon valilla. Olihan Jortikkakin kusipaiden kusipaa, mutta arvostus oli kohdalla. Itse olen kovasti haukkunut Ikaa kauden aikana ja vaatinut miesta lahtemaan, mutta ainakin miehella on munaa menna vastuuseen tekemisistaan. Tuo ABC mita han haastattelussa selitti, varsinkin kohta A saa minulta aikaan positiivisen fiiliksen. Taysin samaa mielta! mielummin ollaan sitten ulkona pleijareista jos pitaa alkaa pelaamaan kurinalaista tapparaa koko kausi.

B) Maalitykki puuttui, mutta mista johtuu ettei Cisar ja Kron saaneet tehtya paikoista maaleja? Jos Cisar tarvitsee enemman aikaa kuntoutuakseen niin annetaan se sille ja otetaan tehot irti ensi kaudella. Sokkoammuntaa tyyliin Hancock ei toistamiseen voida yrittaa hyvalla tuloksella.

C) Eiko Niskalan pitanyt olla ylivoima pakki? Liikkui ja toi kiekon hyvin ylos ja laukauskin ok, mutta loukkantui. Ensi kaudelle tarvitaan siis vissiin toinen liikkuva pakki Niskalan lisaksi.

Meneeko tama viela lapi? Pohjoisessa naapurissa Korpisalo jatkaa viela vuoden, se vasta synkkaa on.. Heilla on valmennustaito kohdallaan kylla. Siina Assilla kunnon ase ensi kaudelle, kunhan saavat pelaajia, nuo 19 tai jotain ei viela riita mihinkaan parempaan..
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lehkosen ABCt

Näistä valtavista riidoista pelaajien ja valmennuksen välillä ei kannattaisi kirjoitella jos ei ole jotakin todistusaineistoa esittää. Mistään tällaisesta ei ole kuulunut, päinvastoin. Henki joukkueessa on ollut erinomainen koko kauden. Jos suhteet olivat noin tulehtuneet, eivät äijät olisi siellä sata lasissa painaneet, se on aivan varmaa. Loppuun asti mentiin täysillä. Jos pelaajat olisivat halunneet Lehkosesta eroon, olisivat he tehneet kuten Freddy Lindforsin joukkue ja lakanneet kertakaikkiaan yrittämästä.

Puolustuksesta sen verran, että mm. Janne Niskala pelasi aivan erinomaiset kaksi viimeistä peliä. Siitä on hyvä jatkaa, vaikka kausi muuten olikin heikko. Kovissa peleissä ote löytyi. Myös Purontakanen, Kesä ja Harikkala olivat hyviä viimeisissä peleissä joissa olisi odottanut kepin jo tärisevän. Olen edelleen sitä mieltä että vähäinen peliaika oli syynä nuorten puolustajien haparointiin. Hämäläistä ja Porkkaa peluutettiin aivan liikaa, samalla laski kaikkien taso. Kun Porkka jäi pois, nostivat nuoret miehet taas tasoaan. Lisää luottoa näille kavereille ensi kaudella niin hyvä tulee. Ehkä siihen yhden hyvän kiekollisen kaverin voisi tueksi ottaa, mutta ei enempää mikäli Eepi jatkaa.

Nuo Lehkosen ABC:t oli kyllä hyvin yksinkertaistettu näkemys kaudesta. Noin helpolla ei kaikkia tehtyjä virheitä voi kuitata. On typerää uhota että Lukko pelasi kaikkein upeinta peliä mutta kun toiset puolustivat niin emme voineet siis pärjätä. Jaa-a. Ehkäpä ne muut pelasivat sittenkin järkevämmin, vai kuinka. Sokea usko oman pelityylin paremmuuteen ei aina vie läpi harmaan kiven, ei vienyt edes pudotuspeleihin. Ehkä olisi syytä hiukan syvällisempään analyysiin.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ABC

No jopas oli Lehkosella taas selityksiä. Ensiksi mies sanoo, että pelitapa oli väärä mutta toteaa heti seuraavassa lauseessa ettei se tule muuttumaan. Lyödään siis lisää päätä seinään. Eikö tässä ole suuri ristiriita. Valmentajan on luotava pelityyli, jolla joukkue menestyy. Jääkiekossa ei jaeta tyylipisteitä, vain voittajat muistetaan. Valmentajan kyvykkyyttä mitataan pitkälti joukkueen menestyksellä. Tietenkin tuo menestys pitää suhteuttaa materiaaliin. Ismon kommentti, "Loin pelityylin, jolla ei pärjää mutta sitä ei siitä huolimatta muuteta!", on kyllä omaa luokkaansa.
 
Re: Lehkosen ABCt

Viestin lähetti Skoda
Näistä valtavista riidoista pelaajien ja valmennuksen välillä ei kannattaisi kirjoitella jos ei ole jotakin todistusaineistoa esittää. Mistään tällaisesta ei ole kuulunut, päinvastoin. Henki joukkueessa on ollut erinomainen koko kauden. Jos suhteet olivat noin tulehtuneet, eivät äijät olisi siellä sata lasissa painaneet, se on aivan varmaa. Loppuun asti mentiin täysillä. Jos pelaajat olisivat halunneet Lehkosesta eroon, olisivat he tehneet kuten Freddy Lindforsin joukkue ja lakanneet kertakaikkiaan yrittämästä.

Olet oikeassa, ehkä olisi pitänyt jättää asia mainitsematta. Näitä huhuja liikkuu tällä hetkellä paljon kaupungilla, mutta itse kuulin oman juttuni eräältä lukon pelaajalta. Saattoi tosin olla, että pleijareista pois jääminen vitutti sen verran. Ismon syyksi minäkin kaiken aluksi pistin.
No joo, annetaan asian olla.
Ismohan se lukkoa joka tapauksessa valmentaa ensi kaudella, ja kyllä minä sitä mitalia pidän ihan hyvänä tavoitteena.
Pronger oli myös siinä oikeassa, että ei tilanne ole meillä niin synkkä kuin aiemmin manasin. Meillähän on 20 sopimus pelaajaa ja näiden joukkoon kuuluu kovia nimiä esim. Torkki ja Saarela, kun taas Porissa on Korpisaloja ja Fanduleita sopimuspelaajina.
Uskon kuitenkin, että Ässät tulee olemaan kova kiistakumppani myös ensi kaudella.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eroa on kuin viineissä...

Lukko lisää oman ilmoituksensa mukaan pelaajabudjettiaan viime kauteen verrattuna miljoonalla vanhalla markalla, jolloin ensi kauden budjetti lienee noin 1.5 miljoona Euroa. Viime kaudellehan Lukko ilmoitti luvun 1 345 000 Euroa pelaajiin. Ässien pelaajabudjetti tulee olemaan ensi kaudella 1.1 miljoonaa Euroa, eli reilun neljänneksen Lukon budjettia pienempi. Kyllä tällä pitäisi pystyä hankkimaan jokunen laatuluokan pelaaja enemmän.

Toisaalta Ässien runko on tällä maksanut noin 600 000 Euroa ja rahaa on vielä käytettävästi pyöreästi puoli milliä. Lukko lienee polttanut jo koko millin ja täysin ratkaisevaa onkin mitä saadaan aikaan kummankin taskussa tällä hetkellä polttavalla puolimillillä. Puutteet ovat periaatteessa aika samanlaiset ykkösmaalivahti, yksi profiilipakki ja pari ehdotonta huippuhyökkääjää. Lisäksi Ässien täytyy hankkia vielä jokunen täytemies, mutta nämä eivät ole ongelmia. Kaikkiaan rohkenisin antaa paremman arvosanan Ässien pelaajan hankintaboardille tähänastisesta toiminnasta, mutta kuten sanottua seuraavat viikot ja kuukaudet kertovat lopullisen totuuden.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kusipäisyydestä

En tiedä tosiaankaan mitä pelaajat todella Lehkosesta ajattelevat, mutta tuskinpa kovin moni häntä kusipäänä pitää. Aina tietenkin isoon porukkaan mahtuu monenlaista mielipidettä.

Itse olen kumminkin sitä mieltä että valmentajan on oltava menestystä ja arvostusta saavuttaakseen hiukan kusipää. Esimerkkeinä juuri Jortikka, Summanen sekä myös Vladimir Jursinov senior, joista kukaan ei varmaan pelaajien paras ystävä ollut/ole, mutta silti kaikki ovat tunnustettuja ammattimiehiä alallaan. Päinvastaisiakin esimerkkejä on: Ari-Pekka Selin, Sakari Pietilä ja Esko Nokelainen, jotka tiettävästi edustivat "pehmeitä arvoja" mutta menestystä ei sitten ole tullutkaan. Potkuja kylläkin.

Lakaisija: Ei kai pelaaja jolta kuulit Ikan kusipäisyydestä vaan ollut Toni Koivisto? No, ei tarvitse vastata, tuli vaan mieleen...
 
Re: Kusipäisyydestä

Viestin lähetti Roku
Lakaisija: Ei kai pelaaja jolta kuulit Ikan kusipäisyydestä vaan ollut Toni Koivisto? No, ei tarvitse vastata, tuli vaan mieleen...

Soperranpa kuitenkin jotain vastaukseksi näin yön hämärissä...

En minä ole kuullut kenenkään sanovan ismoa kusipääksi.
Mainitsin erään lukon pelaajan todenneen, ettei ismo saa kovin suurta arvostusta pelaajien osalta ja osa pelaajista on valmiina lähtemään.

En viitsi sanoa nimiä, mutta sanonpa vain sen, ettei minua pahemmin haittaisi, vaikka Toni Koivisto olisi yksi lähtijöistä.

Minulta ja machinelta virhe mainita näistä ismo/pelaaja suhteista, joten annetaan asian olla, sillä kysehän on oikeastaan pelaajien ja valmentajan välisestä jutusta, joka ei meille kuulu...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lakaisija

Joo, sori. Luin tuota lainaamaasi machinen tekstiä ja pistin sen kusipää-jutun vahingossa sinun piikkiisi.

Kuten sanottua, yleensä kun kaksi ihmistä on porukassa, niin jostain asioista varmasti tulee sanaharkkaa. Ei se siis ole ihme vaikka yli 20 henkeä käsittävässä joukkueessa tapahtuisi myös niin.

Katsellaan, mitä tapahtuu.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: ABC

Viestin lähetti 1963
No jopas oli Lehkosella taas selityksiä. Ensiksi mies sanoo, että pelitapa oli väärä mutta toteaa heti seuraavassa lauseessa ettei se tule muuttumaan. Lyödään siis lisää päätä seinään. Eikö tässä ole suuri ristiriita. Valmentajan on luotava pelityyli, jolla joukkue menestyy. Jääkiekossa ei jaeta tyylipisteitä, vain voittajat muistetaan. Valmentajan kyvykkyyttä mitataan pitkälti joukkueen menestyksellä. Tietenkin tuo menestys pitää suhteuttaa materiaaliin. Ismon kommentti, "Loin pelityylin, jolla ei pärjää mutta sitä ei siitä huolimatta muuteta!", on kyllä omaa luokkaansa.
Tyhmaahan se on selitella epaonnistumista muutamalla seikalla, mutta eipahan lahtenyt sanomaan etta se ja se pelaaj asiina pelissa vei meilta mahdollisuuden. Ilman muutaman viime kierroksen tsemppia asenteeni olisi aika lailla erilainen.
Lehkonen varmaan tarkoitti, ettei Lukko lahde pelaamaan pelkastaan peruuttaen vaan yrittaa hallita pelia ja hyokata. Lukon ongelmana ei ollut paasta maalipaikoille vaan niitten kuseminen. Eihan lukko loppujen lopuksi monessakaan pelissa runsaasti maaleja paastanyt vaan se tehottomuus oli ongelma.
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Minulta ja machinelta virhe mainita näistä ismo/pelaaja suhteista, joten annetaan asian olla, sillä kysehän on oikeastaan pelaajien ja valmentajan välisestä jutusta, joka ei meille kuulu...

Joo itsekin mietin kauan kirjoitanko sellaista tänne, mutta kirjoitin koska tiesin asian todeksi ja täällä muut väittivät toisin.. mutta kuten siinä sanoin, ei tästä sen enempää kiitos.. sitä vaan moni ei näyttänyt ymmärtävän jatkaen väittelyä asiasta..
Eli tämä tästä nyt, kiittäen jälleen..
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Re: Lehkosen ABCt

Viestin lähetti Skoda
Näistä valtavista riidoista pelaajien ja valmennuksen välillä ei kannattaisi kirjoitella jos ei ole jotakin todistusaineistoa esittää. Mistään tällaisesta ei ole kuulunut, päinvastoin. Henki joukkueessa on ollut erinomainen koko kauden. Jos suhteet olivat noin tulehtuneet, eivät äijät olisi siellä sata lasissa
Itse kuulin juttua kahdelta pelaajalta, tosin välikäden kautta.. Johtuiko sitten Saarelan vilttikomennus avautumisesta Ismolle, sitä en tiedä.. mutta mukavahan näitä asioita on spekuloida.. mutta minä jätän kommentointini asiasta tähän..

On muuten aika huomattava tämän Lukon ketjun viestimäärä, ehkä siitä voimme huomata että kausi on ollut niin positiivisessa kuin negatiivisessa mielessä kiinnostava.. saas nähdä mitä uusi kausi tuo tullessaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös